SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Hahah. De turk weet inmiddels wel dat die 2 kapsalon voor mij alleen zijnquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Die kassameisjes daar beginnen ze zich al af te vragen hoeveel kiddo's je thuis hebt rondlopen?
tweakers.netquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:12 schreef VMSDKR het volgende:
Iemand nog tips voor een goede monitor met HDMI-ingang en minimaal 22" inch?
Als je niet weet hoeveel 22" inch is moet je even in je broek kijken.
Het is 22" of 22 inch, 22" inch is dubbelop. Net zoals nachecken en uitprinten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:12 schreef VMSDKR het volgende:
Iiyama maakt best nette schermen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:12 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is 22" of 22 inch, 22" inch is dubbelop. Net zoals nachecken en uitprinten.
https://www.facebook.com/knakentuningquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:51 schreef Questular het volgende:
Ik vind de grijze bumper niet echt aansluiten op de kleur van de motorkap
2/10
Zelf gemaakt?quote:
^^^^^^quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is 22" of 22 inch, 22" inch is dubbelop. Net zoals nachecken en uitprinten.
goeiekoop!!quote:
Knakentuningquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:52 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/knakentuning
PTA / [PROJECT] Bouwverslag VW Golf 1 cabrio 1.8 20vtquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ja doe het dan andersom, een gare kut auto met een ziek blok erin.
Erg nice idd, mooi netjes gedaan ook. Daar houd ik wel van, strak, standaard uiterlijk alsof hij net uit de fabriek komt. En dan motorisch beetje aanpassen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:40 schreef fathank het volgende:
[..]
PTA / [PROJECT] Bouwverslag VW Golf 1 cabrio 1.8 20vt
Deze man
Wat een geluid haha heldquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:40 schreef fathank het volgende:
[..]
PTA / [PROJECT] Bouwverslag VW Golf 1 cabrio 1.8 20vt
Deze man
Sleepersquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Erg nice idd, mooi netjes gedaan ook. Daar houd ik wel van, strak, standaard uiterlijk alsof hij net uit de fabriek komt. En dan motorisch beetje aanpassen.
Gast, dit zijn bijna hotpantsquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:27 schreef henkieviesweer het volgende:
Short besteld op www.chubbieshorts.com, prijs incl vezenden was 75.00$. Ze hebben een beetje stretch en hoge kwaliteit.
Ik ben zelf 190cm, 86kg en 14% BF en M was net te klein.(in t echt iets blauwer dan op de foto)
Iemand interesse?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:36 schreef MrGuma het volgende:
Hoe dafuq kan je met 190 nog een maatje m dragen. Wat voor homo ben jij.
quote:Achter de tralies met die man!
quote:gewetenloze dieven zijn het, niks meer of minder. Kun je nog in de spiegel kijken zonder te moeten kotsen?
quote:Spijt? Dat is een woord waar dit soort lieden nog nooit van gehoord heeft Ik blijf volhouden: Dit soort volk gewoon alles, tot op de laatste cent, terug laten betalen wat er dankzij hun wanbeleid verdwenen is.
quote:De huurverhogingen afschaffen! Ze zijn nergens voor nodig en niet verplicht! Gezien wat in de Enquête aan het ligt komt en nog zal komen! Wat een verspillen van geld wat door de huurders is opgebracht!
quote:Dit vraagt om lijfstraffen in het openbaar!
http://azerty.nl/2-1056-562204/iiyama-prolite-e2481hs-1-led.htmlquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:12 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn mini klinkt beterquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:46 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat een geluid haha held![]()
Die turbo als hij er een stukje mee rijdt![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:42 schreef Klokov het volgende:
Enquete wonincorporaties: verlies a 64 miljoen, directeur heeft geen spijt
Een greep uit de reacties:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
dood knuppele die vent!!!!!!! ik maar betale voor me huisjequote:Op woensdag 11 juni 2014 18:42 schreef Klokov het volgende:
Enquete wonincorporaties: verlies a 64 miljoen, directeur heeft geen spijt
Een greep uit de reacties:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
in een mini lijken je tieten wel groter,jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Pics + filmpje van auto en tieten.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in een mini lijken je tieten wel groter,ja
Wat loop je te neggen sukkel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in een mini lijken je tieten wel groter,ja
gatver, echt goor die Amerikaanse neptieten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat loop je te neggen sukkel.
Ik rijd je helemaal rauw terwijl je verstikt in mijn dubbel D's vieze zemmel
\Puur natuur sgatjequote:Op woensdag 11 juni 2014 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gatver, echt goor die Amerikaanse neptieten.
schatje, ik zou jou nooit neggen, je ziet het verkeerdquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik kan niet meer tegen dat neggen van je, ik word er woestgeil van.
Classic mini?quote:
Nieuw model geloof ik, heeft wel eens een foto in deze reeks gestaanquote:
Ah de kappersbmw.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:53 schreef Champy het volgende:
[..]
Nieuw model geloof ik, heeft wel eens een foto in deze reeks gestaan
is dit zweeds?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
size L, pure fail, ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:33 schreef robuust89 het volgende:
Jongens, zoek niet verder!
http://eud.dx.com/product(...)irt-size-l-844231503
Kapersopleiding? Zijn held is zeker Michiel de Ruyter.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
KLB clan, PUA's. Gezellige boel weer. Nu nog de BB'ers.
Dat ze uberhaupt nog zoveel moeite moet doen om te blijven drijven met al dat spek lolquote:
HUP HOLLAND HUP LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMPIE STAAN!!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:
godfah
Zit ik hier de ene dag te vertellen hier dat het nu een mooie tijd is om huizen te gaan kijken hea, want straten met oranje shit aan de gevels die kun je dan mooi overslaan...
Kom ik gisteren thuis in de hal beneden, ging eerst m'n onderlip trillen, en daarna een klein traantje liep d'r over m'n wangen.
[ afbeelding ]
For fuck saketokkie zooi
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken hoor, ik ga echt niet weet ik het hoelang tegen die meuk aan zitten kijken. Probeer uit allemacht die flat een beetje netjes te krijgen en dat portiek zo fraai mogelijk (gouden ring aap dit dat ik weet het) maar gaat iemand dat ophangen, hier kan ik niet tegen![]()
Hoelang gaat die onzin duren?
'k haal d'r wel een schaar langs na vrijdag
asjeblieft manquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
HUP HOLLAND HUP LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMPIE STAAN!!!
quote:
Michiel Adriaanszoon de Ruyter is dan ook een van Neerlands grootste helden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Kapersopleiding? Zijn held is zeker Michiel de Ruyter.
Tijdens wedstrijden lekker rustig in de gymquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geen nood, dat wens ik elke keer weer met die EK WK onzin, en het gebeurt helaas nooit dat ze er gelijk uitliggen
was het maar zo een feest lolquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Tijdens wedstrijden lekker rustig in de gym
het antwoord is net gegeven door Henkquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:09 schreef Questular het volgende:
Oranje moet 2x om 18:00 spelen.... trainen of voetbal kijken.... #struggles
ga je toch lekker cricket kijken johquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
het antwoord is net gegeven door Henk
Cor zeg jij d'r is wat van![]()
ah ja goeie thanksquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ga je toch lekker cricket kijken joh
saaierd
quote:
tuurlijk, incl de movesquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:22 schreef H1N1 het volgende:
Lekkere muziek Ray, ga je hier hard op in de gym?
MIJN GOD! ik was ff NSFW vergeten de betekenis, maar ik weet het weer.quote:
Trainen natuurlijk. Stuk rustiger in de gym zonder al die voetbaltokkies.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
het antwoord is net gegeven door Henk
Cor zeg jij d'r is wat van![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
tuurlijk, incl de moves
[..]
MIJN GOD! ik was ff NSFW vergeten de betekenis, maar ik weet het weer.![]()
![]()
Ircute is opeens een stuk minder onschuldig/schattig![]()
whahaha
Je bent dan al aardig in de Amerikaanse cultuur geintegreerd: op het oog braaf en conservatief, irl alles behalve onschuldig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
HahaDie website is al bijna zo oud als het internet
En ik ben nooit onschuldig geweest
Wat een lelijk ding, en wat een debiel ben je ook als je het gewoon probeert terwijl je eigenlijk al weet dat dat sowieso foutgaat.quote:
Van mijn Facebookquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar hengel je het toch elke keer vandaan? Volgens mij zit je teveel op het grote internet.
Is je bulk uit de hand gelopen ofzo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:16 schreef Weissman het volgende:
OUD / Draagdoeken #128
Waarom klik ik hier op
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:17 schreef Champy het volgende:
[..]
Is je bulk uit de hand gelopen ofzo?
Beter dan een kinderwagen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:16 schreef Weissman het volgende:
OUD / Draagdoeken #128
Waarom klik ik hier op
Chiquita bananen kopen ipv kut bananenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:24 schreef RaymondK het volgende:
die kut bananen zijn met deze luchten binnen de kortste keren zacht/geel/meelig![]()
mja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef Champy het volgende:
[..]
Chiquita bananen kopen ipv kut bananen
Vraag me altijd af hoe jij dit soort dingen weetquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Beter dan een kinderwagen.
Daarnaast heeft een van de grootste webwinkels hierin een eigenaresse met een 10x85kg squat PR.
Ik heb kinderen en ik trainde vroeger met haar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe jij dit soort dingen weet
Trainen hmmquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb kinderen en ik trainde vroeger met haar.
Jumbo heeft Dole, en volgens mij de B-keus. Maar: veel mensen gaan voor het goedkoopste.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja.
dat is dus het kutte. Die Jumbo verkoopt tegenwoordig bananen voor een euro of 2 euro per pond of zo iets. Goedkoop i.i.g. en ze gaan er praal op. Sinds die tijd is het huilen met de kwaliteit.
Voorheen hadden ze idd. Chiquita en die bleven veel langer goed...
maar eens ergens anders halen die krengen
Echt.quote:
quote:
Doe folie over de dinges die alle bananen bijeen houdt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:24 schreef RaymondK het volgende:
die kut bananen zijn met deze luchten binnen de kortste keren zacht/geel/meelig![]()
Je bedoelt daar waar de steeltjes bijeen komen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Doe folie over de dinges die alle bananen bijeen houdt.
Ik pink hier even een traantje weg Cor. Dat we het moment mogen koesteren dat VMS iets over auto's postte en Cor het er roerend mee eens was.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:05 schreef Eleiko het volgende:
Honda NSX: prachtige, stijlvolle en onderschatte auto.
De stammen jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je bedoelt daar waar de steeltjes bijeen komen?
't is wel zo dat ze daar meestal het meest vergurkt zijn idd. doe je een tros van 5 in je tas en een half uur later op je werk pak je het bij dat verzamelsteeltje, blijven alle bananen in je tas op 1 na
Ik wil ook wel hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand die met mij samen wil trainen?? Dames only
Dm me
Is dit MsMessy?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil ook wel hoorna de training lkkr same douche
![]()
Welke spieren wil je trainen, kringspier?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand die met mij samen wil trainen?? Dames only
Dm me
Hey MsMessy, alles kids achter de rits?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, nee dat was echt Weiss. Maar hij zei toch netjes "no homo"![]()
![]()
Hey klokov, alles kaal rond de paal?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey MsMessy, alles kids achter de rits?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hey klokov, alles kaal rond de paal?
Mwoah niet helemaal, gewoon netjes bijgehouden. Daar houden de vrouwtjes van, ja tog MsMessy?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hey klokov, alles kaal rond de paal?
ik. Kijk de samenvatting wel. Voetbal avonden zijn perfect om te trainenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:54 schreef Beach het volgende:
wie gaat er naar de gym wanneer NL speelt
lekker rustig
Whehehequote:
En daarom haat ik katten.quote:
trut dat het is, wat zij allemaal veroorzaakt heeft,hequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Telt de mile high club ook als je fapt op de wc?
lolquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
trut dat het is, wat zij allemaal veroorzaakt heeft,he
http://rt.com/usa/us-airlines-reject-boarding-573/
ik heb hoeren op tv gezien die er beter en netjes gekleed bij liepen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
Broekje is ook heel kort, als je er tegenover zit kijk je volgens mij recht de vasjien in.
Bedek uwzelf vrouwmensquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Allebei kut. Vieze beesten.quote:
Mirrin' brother, bij Fitnessmerken gehaald? Ik krijg als het goed is met een maandje een 24kgquote:
Healthcity?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
van die hippe, spontane sportschool medewerkers die je platbellen om je een abo aan te smeren
Doe eens een turkish get up en laat dan van het hoogste punt de kettlebell vallenquote:
Sportcityquote:
Kan je beter snatchen dan zit er nog wat vaart achterquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Doe eens een turkish get up en laat dan van het hoogste punt de kettlebell vallen
En dan een before en after pic van je vloer
Geleend van een vriend. Hij gebruikt hem niet vanwege "tijdgebrek"quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mirrin' brother, bij Fitnessmerken gehaald? Ik krijg als het goed is met een maandje een 24kg
Geen hond?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:28 schreef fathank het volgende:
En iedereen die roept dat z'n huisdier z'n maatje is
Enige rede is omdat je em dagelijks te vreten geeft.
Squatter gespot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ze lelijk is, waarom houdt ze anders d'r telefoon voor d'r gezichtquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Inb4 Eleiko met: is dat een midget?
Nee joh zij is cutequote:Op donderdag 12 juni 2014 19:15 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze lelijk is, waarom houdt ze anders d'r telefoon voor d'r gezicht
Is dat een vent geweest?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Kettlebell en tijdgebrekquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:02 schreef Champy het volgende:
[..]
Geleend van een vriend. Hij gebruikt hem niet vanwege "tijdgebrek"
eenmalig zou ik over haar unibrow heen spuitenquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee joh zij is cute
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen; "het" is wel lelijk iig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is niet lelijk, maar thanks. Ik doe aan liefdadigheid.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
God heeft sap echt geschapen zodat lelijke wijven ook geneukt worden...
Hulde sap, iemand moet het doen.
Zou niet rakenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is niet lelijk, maar thanks. Ik doe aan liefdadigheid.
Inb4 "sap zou je geven?"quote:
TSYNquote:
Anaal fisten met een cactusquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb een weddenschap met mijn date..
8 km in 50 haal ik het wel dan gaan we uit eten
haal ik het niet dan moet er een straf verzonnen worden ik heb geen inspiratie
Ja is ook zo, maar dat mag hij niet weten hihi.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:21 schreef Verbosity het volgende:
8km in 50 wat? Minuten moet makkelijk te doen zijn.
droge analquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit is die gozer zijn revenge.quote:
peggenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey maar iemand een tegenprestatie?
omvang of lengte?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hem in ze kont boren met een 15 inch dildo
Had 'm al gezien ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is die gozer zijn revenge.
http://www.dumpert.nl/med(...)_de_prankgrens_.html
Massagequote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee, op haar getekende henkbrauwen, halve spleetogen, dikke lichaam, achterlijke kapsel, debiele haarkleur en belachelijke kleding na is ze best oke...quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is niet lelijk, maar thanks. Ik doe aan liefdadigheid.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
2 vingers in de neus, ook voor vrouwen. Anders kun je beter gaan ligfietsen met de Viva voor je snufferd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee gadverdamme zo'n verharende kwijlfabriekquote:
Oh ik dacht dat het uitgaan met zo'n knurft al straf genoeg wasquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
saaie house eerlijk gezegd, wel lief dat je aan me denktquote:
Dit hier vragenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey maar iemand een tegenprestatie?
quote:
quote:
Gr gr. Dion Graus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Allebei kut. Vieze beesten.
Beesten horen in de wei of het bos, niet tussen 4 muren. En zeker niet in een slaapkamer zoals zoveel huisdierliefhebbers doen
Tenzij je op een boerderij woont en een paar honden en katten hebt als erfbewaking en muizenjagers.
Beter 2002 turboquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter 2002 turbo
In b4 er bestaat geen 325 turbo
Hey no1uknowquote:
Maar een beetje beunhaas knutselt die er wel op. Of een E36 325 tds. Weissman is wel Turk he. M3 spiegels erop, lexuslook achterlichten dubbele dtm pijpquote:
Haha mn neef heeft garagequote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar een beetje beunhaas knutselt die er wel op. Of een E36 325 tds. Weissman is wel Turk he. M3 spiegels erop, lexuslook achterlichten dubbele dtm pijp
True.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar een beetje beunhaas knutselt die er wel op.
Kan allemaal, maar een 325td(s) 325 turbo noemen gaat wel wat ver.quote:Of een E36 325 tds. Weissman is wel Turk he. M3 spiegels erop, lexuslook achterlichten dubbele dtm pijp
het komt wel erg dichtbij dit jaar die voetbalshit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:10 schreef Eleiko het volgende:
Welke mongool heeft mijn Username oranje gemaakt?
ORANJE BOOOOVENquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
het komt wel erg dichtbij dit jaar die voetbalshit.
Eerst vlaggetjes in portiek, toen verplicht oranje aan als je tijdens voetbal komt trainen (NOT gona happen btw)
En nu username ook nog oranje
![]()
Opkazen met die onzintroep
Krijg je dat oranje gratis bij een abo zekerquote:
lol denk je dat je kan vechten met al die spierequote:
lolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol denk je dat je kan vechten met al die spiere
je bent gewoon traag en lomp
ik heb een lichaam zoals ronaldo, ben bloedsnel
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:10 schreef Eleiko het volgende:
Welke mongool heeft mijn Username oranje gemaakt?
Check ook mijn topics in KLB en ONZ.quote:
#oldschoolcoolquote:
Zie ook mijn topic in FB:quote:
OK dan natte analquote:
Gegoogledquote:
URL?quote:
US / Userfoto's #322quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef Eleiko het volgende:
???
Ik zag niets (wel even Dromenvangertje van feedback voorzien).
Idd en dan ga ik altijd trainen, misschien maar ff paar uur uitstellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:39 schreef stinkie het volgende:
shit, NL speelt pas om 21.00. Dan is het om 18.00 helemaal vol in de gym
Dan moet je dus om 20:00-20:30 gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:39 schreef stinkie het volgende:
shit, NL speelt pas om 21.00. Dan is het om 18.00 helemaal vol in de gym
haha shitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ah, leuk om te horen Ray! Dat het maar heerlijk mag smaken, als ik het iemand gun ben jij het!! Je hebt het verdiend, jongen!
vrijdag direct uit werk door altijd. Mooi begin van het weekend. Later kan ik nooitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd en dan ga ik altijd trainen, misschien maar ff paar uur uitstellen.
in het kader van de bontkraagjescultuur in Gouda hebben ze hier alleen maar geschieden sauna'squote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan moet je dus om 20:00-20:30 gaan.
En als je, zoals Snakey bv., bij zo'n luxe tent met sauna zit, na afloop lekker sauna-en. Alleen maar vrouwen
Dat zijn sauna's in de verleden tijd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
in het kader van de bontkraagjescultuur in Gouda hebben ze hier alleen maar geschieden sauna's
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
in het kader van de bontkraagjescultuur in Gouda hebben ze hier alleen maar geschieden sauna's
Het zou nog wel eens mee kunnen vallen met de drukte: genoeg "mannen" die het niet op kunnen brengen om voor de wedstrijd te gaan trainen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
vrijdag direct uit werk door altijd. Mooi begin van het weekend. Later kan ik nooit
Bontkraagjes apart? Nicequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat zou wel een goed idee zijn!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zijn sauna's in de verleden tijd?
Mobiel is nog zwartquote:
Haha VMS bovenaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef Awesome_ het volgende:
Voordat je reageert
Doe ook mee in de ONZ subleague met de WK-Pool : http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65
Beter houdt ie onze eer hoog gvd! Gymmers zijn fucking veelzijdig en thuis in elk onderwerp.quote:
Er is maar 1 rijtje hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:00 schreef Klokov het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik sta daar op plaats 16, dat is gewoon het linkerrijtje
Ik maar denken dat voetbal altijd 2 rijtjes heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:31 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. voetbal en rijtjes: je hebt ze niet op een rijtje als je in die voetbalhausse meegaatHet gaat nogal diep hè, die haat van jou tegen Oranje. Hoe komt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Valt wel mee hoor, alleen dat overdreven en ongevraagde gedoe hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Champy het volgende:
[..]
Het gaat nogal diep hè, die haat van jou tegen Oranje. Hoe komt dat?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:31 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. voetbal en rijtjes: je hebt ze niet op een rijtje als je in die voetbalhausse meegaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOLquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, alleen dat overdreven en ongevraagde gedoe hoeft van mij niet.
idd.het is toch een saai kut spel of wat En 80% v.d. bevolking vind dat. Oke, vrouwen en homo's vinden dat gemiddeld wat meer dan hetro mannen, maar oke.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Champy het volgende:
[..]
Het gaat nogal diep hè, die haat van jou tegen Oranje. Hoe komt dat?
En dan tijdens zo een WK loopt opeens iedereen te hossen en te tieren d'r over
Ene na de andere die in zo'n oranje huispak gehesen op facebook verschijnt.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef no1uknow het volgende:
stelletje verzuurde ouwe jankballen, ga eens trainen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet nog dat ik in een fabriek werkte tijdens dat, wat was het WK EK, toen Nederland verloor van Portugal. Dag daarna op het werk iedereen de hele dag chagrijnig met een gezicht alsof hun halve familie was omgekomen in een natuurramp. Het is een voetbalwedstrjid man, lekker boeiend, het leven gaat door.
Sowieso altijd op dat soort plekken, in de pauze had men het alleen over voetbal, over allerlei pauper tv programma's of over tieten. Gelukkig waren er wat mensen waarmee ik nog een normaal gesprek kon voeren.
Ik heb van Gaal nog de fles gegeven vroeger.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 verhaal van Cor die vertelt over samen chillen met van gaal vroeger
Bazennummer.quote:
Vraag ik me toch af wat er in de fles heeft gezeten, met al die rare kronkels van 'emquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb van Gaal nog de fles gegeven vroeger.
Je eigen naam plakplaterenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
Valt me wel van je tegen hoor Henk, dat je naar voetbal kijkt.
Of heet je eigenlijk Wesley en heb je een tattoo van je naam in sierletters op je onderarm, twee zegelringen en een petje?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Je eigen naam plakplateren
Geen zegelringen en ook geen petje. Ook geen air max classic of zilveren schakelketting.
Ik denk btw dat jou een petje beter staat in je Golf 4.
Of de namen van hun kidsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En ik zie het wel eens, van die mensen die dan hun voornaam of achternaam op hun arm hebben
Weggelaserd? Wie unne homoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
Ken een gozer, die had een Black Panter tattoo, wat een baas
het is zo fel licht oranje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
Al die users met hun panties in a bunch door een oranje kleurtje
Maurice is geen woonwagennaamquote:
en hem een paar keer op zijn kop laten vallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb van Gaal nog de fles gegeven vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |