2 vingers in de neus, ook voor vrouwen. Anders kun je beter gaan ligfietsen met de Viva voor je snufferd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb een weddenschap met mijn date..
8 km in 50 haal ik het wel dan gaan we uit eten
haal ik het niet dan moet er een straf verzonnen worden ik heb geen inspiratie
Nee gadverdamme zo'n verharende kwijlfabriekquote:
Oh ik dacht dat het uitgaan met zo'n knurft al straf genoeg wasquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb een weddenschap met mijn date..
8 km in 50 haal ik het wel dan gaan we uit eten
haal ik het niet dan moet er een straf verzonnen worden ik heb geen inspiratie
saaie house eerlijk gezegd, wel lief dat je aan me denktquote:
Dit hier vragenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey maar iemand een tegenprestatie?
quote:
quote:
Gr gr. Dion Graus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Allebei kut. Vieze beesten.
Beesten horen in de wei of het bos, niet tussen 4 muren. En zeker niet in een slaapkamer zoals zoveel huisdierliefhebbers doen
Tenzij je op een boerderij woont en een paar honden en katten hebt als erfbewaking en muizenjagers.
Beter 2002 turboquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter 2002 turbo
In b4 er bestaat geen 325 turbo
Hey no1uknowquote:
Maar een beetje beunhaas knutselt die er wel op. Of een E36 325 tds. Weissman is wel Turk he. M3 spiegels erop, lexuslook achterlichten dubbele dtm pijpquote:
Haha mn neef heeft garagequote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar een beetje beunhaas knutselt die er wel op. Of een E36 325 tds. Weissman is wel Turk he. M3 spiegels erop, lexuslook achterlichten dubbele dtm pijp
True.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar een beetje beunhaas knutselt die er wel op.
Kan allemaal, maar een 325td(s) 325 turbo noemen gaat wel wat ver.quote:Of een E36 325 tds. Weissman is wel Turk he. M3 spiegels erop, lexuslook achterlichten dubbele dtm pijp
het komt wel erg dichtbij dit jaar die voetbalshit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:10 schreef Eleiko het volgende:
Welke mongool heeft mijn Username oranje gemaakt?
ORANJE BOOOOVENquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
het komt wel erg dichtbij dit jaar die voetbalshit.
Eerst vlaggetjes in portiek, toen verplicht oranje aan als je tijdens voetbal komt trainen (NOT gona happen btw)
En nu username ook nog oranje
![]()
Opkazen met die onzintroep
Krijg je dat oranje gratis bij een abo zekerquote:
lol denk je dat je kan vechten met al die spierequote:
lolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol denk je dat je kan vechten met al die spiere
je bent gewoon traag en lomp
ik heb een lichaam zoals ronaldo, ben bloedsnel
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:10 schreef Eleiko het volgende:
Welke mongool heeft mijn Username oranje gemaakt?
Check ook mijn topics in KLB en ONZ.quote:
#oldschoolcoolquote:
Zie ook mijn topic in FB:quote:
OK dan natte analquote:
Gegoogledquote:
URL?quote:
US / Userfoto's #322quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef Eleiko het volgende:
???
Ik zag niets (wel even Dromenvangertje van feedback voorzien).
Idd en dan ga ik altijd trainen, misschien maar ff paar uur uitstellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:39 schreef stinkie het volgende:
shit, NL speelt pas om 21.00. Dan is het om 18.00 helemaal vol in de gym
Dan moet je dus om 20:00-20:30 gaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:39 schreef stinkie het volgende:
shit, NL speelt pas om 21.00. Dan is het om 18.00 helemaal vol in de gym
haha shitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ah, leuk om te horen Ray! Dat het maar heerlijk mag smaken, als ik het iemand gun ben jij het!! Je hebt het verdiend, jongen!
vrijdag direct uit werk door altijd. Mooi begin van het weekend. Later kan ik nooitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd en dan ga ik altijd trainen, misschien maar ff paar uur uitstellen.
in het kader van de bontkraagjescultuur in Gouda hebben ze hier alleen maar geschieden sauna'squote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan moet je dus om 20:00-20:30 gaan.
En als je, zoals Snakey bv., bij zo'n luxe tent met sauna zit, na afloop lekker sauna-en. Alleen maar vrouwen
Dat zijn sauna's in de verleden tijd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
in het kader van de bontkraagjescultuur in Gouda hebben ze hier alleen maar geschieden sauna's
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
in het kader van de bontkraagjescultuur in Gouda hebben ze hier alleen maar geschieden sauna's
Het zou nog wel eens mee kunnen vallen met de drukte: genoeg "mannen" die het niet op kunnen brengen om voor de wedstrijd te gaan trainen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
vrijdag direct uit werk door altijd. Mooi begin van het weekend. Later kan ik nooit
Bontkraagjes apart? Nicequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat zou wel een goed idee zijn!quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zijn sauna's in de verleden tijd?
Mobiel is nog zwartquote:
Haha VMS bovenaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef Awesome_ het volgende:
Voordat je reageert
Doe ook mee in de ONZ subleague met de WK-Pool : http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65
Beter houdt ie onze eer hoog gvd! Gymmers zijn fucking veelzijdig en thuis in elk onderwerp.quote:
Er is maar 1 rijtje hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:00 schreef Klokov het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik sta daar op plaats 16, dat is gewoon het linkerrijtje
Ik maar denken dat voetbal altijd 2 rijtjes heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:31 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. voetbal en rijtjes: je hebt ze niet op een rijtje als je in die voetbalhausse meegaatHet gaat nogal diep hè, die haat van jou tegen Oranje. Hoe komt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Valt wel mee hoor, alleen dat overdreven en ongevraagde gedoe hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Champy het volgende:
[..]
Het gaat nogal diep hè, die haat van jou tegen Oranje. Hoe komt dat?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:31 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. voetbal en rijtjes: je hebt ze niet op een rijtje als je in die voetbalhausse meegaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOLquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, alleen dat overdreven en ongevraagde gedoe hoeft van mij niet.
idd.het is toch een saai kut spel of wat En 80% v.d. bevolking vind dat. Oke, vrouwen en homo's vinden dat gemiddeld wat meer dan hetro mannen, maar oke.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Champy het volgende:
[..]
Het gaat nogal diep hè, die haat van jou tegen Oranje. Hoe komt dat?
En dan tijdens zo een WK loopt opeens iedereen te hossen en te tieren d'r over
Ene na de andere die in zo'n oranje huispak gehesen op facebook verschijnt.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef no1uknow het volgende:
stelletje verzuurde ouwe jankballen, ga eens trainen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet nog dat ik in een fabriek werkte tijdens dat, wat was het WK EK, toen Nederland verloor van Portugal. Dag daarna op het werk iedereen de hele dag chagrijnig met een gezicht alsof hun halve familie was omgekomen in een natuurramp. Het is een voetbalwedstrjid man, lekker boeiend, het leven gaat door.
Sowieso altijd op dat soort plekken, in de pauze had men het alleen over voetbal, over allerlei pauper tv programma's of over tieten. Gelukkig waren er wat mensen waarmee ik nog een normaal gesprek kon voeren.
Ik heb van Gaal nog de fles gegeven vroeger.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 verhaal van Cor die vertelt over samen chillen met van gaal vroeger
Bazennummer.quote:
Vraag ik me toch af wat er in de fles heeft gezeten, met al die rare kronkels van 'emquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb van Gaal nog de fles gegeven vroeger.
Je eigen naam plakplaterenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
Valt me wel van je tegen hoor Henk, dat je naar voetbal kijkt.
Of heet je eigenlijk Wesley en heb je een tattoo van je naam in sierletters op je onderarm, twee zegelringen en een petje?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Je eigen naam plakplateren
Geen zegelringen en ook geen petje. Ook geen air max classic of zilveren schakelketting.
Ik denk btw dat jou een petje beter staat in je Golf 4.
Of de namen van hun kidsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En ik zie het wel eens, van die mensen die dan hun voornaam of achternaam op hun arm hebben
Weggelaserd? Wie unne homoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
Ken een gozer, die had een Black Panter tattoo, wat een baas
het is zo fel licht oranje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
Al die users met hun panties in a bunch door een oranje kleurtje
Maurice is geen woonwagennaamquote:
en hem een paar keer op zijn kop laten vallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb van Gaal nog de fles gegeven vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |