Dit hier vragenquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:25 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey maar iemand een tegenprestatie?
quote:
quote:
Gr gr. Dion Graus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Allebei kut. Vieze beesten.
Beesten horen in de wei of het bos, niet tussen 4 muren. En zeker niet in een slaapkamer zoals zoveel huisdierliefhebbers doen
Tenzij je op een boerderij woont en een paar honden en katten hebt als erfbewaking en muizenjagers.
Beter 2002 turboquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 08:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter 2002 turbo
In b4 er bestaat geen 325 turbo
Hey no1uknowquote:
Maar een beetje beunhaas knutselt die er wel op. Of een E36 325 tds. Weissman is wel Turk he. M3 spiegels erop, lexuslook achterlichten dubbele dtm pijpquote:
Haha mn neef heeft garagequote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar een beetje beunhaas knutselt die er wel op. Of een E36 325 tds. Weissman is wel Turk he. M3 spiegels erop, lexuslook achterlichten dubbele dtm pijp
True.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar een beetje beunhaas knutselt die er wel op.
Kan allemaal, maar een 325td(s) 325 turbo noemen gaat wel wat ver.quote:Of een E36 325 tds. Weissman is wel Turk he. M3 spiegels erop, lexuslook achterlichten dubbele dtm pijp
het komt wel erg dichtbij dit jaar die voetbalshit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:10 schreef Eleiko het volgende:
Welke mongool heeft mijn Username oranje gemaakt?
ORANJE BOOOOVENquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
het komt wel erg dichtbij dit jaar die voetbalshit.
Eerst vlaggetjes in portiek, toen verplicht oranje aan als je tijdens voetbal komt trainen (NOT gona happen btw)
En nu username ook nog oranje
![]()
Opkazen met die onzintroep
Krijg je dat oranje gratis bij een abo zekerquote:
lol denk je dat je kan vechten met al die spierequote:
lolquote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol denk je dat je kan vechten met al die spiere
je bent gewoon traag en lomp
ik heb een lichaam zoals ronaldo, ben bloedsnel
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:10 schreef Eleiko het volgende:
Welke mongool heeft mijn Username oranje gemaakt?
Check ook mijn topics in KLB en ONZ.quote:
#oldschoolcoolquote:
Zie ook mijn topic in FB:quote:
OK dan natte analquote:
Gegoogledquote:
URL?quote:
US / Userfoto's #322quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:24 schreef Eleiko het volgende:
???
Ik zag niets (wel even Dromenvangertje van feedback voorzien).
Idd en dan ga ik altijd trainen, misschien maar ff paar uur uitstellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:39 schreef stinkie het volgende:
shit, NL speelt pas om 21.00. Dan is het om 18.00 helemaal vol in de gym
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |