haha shitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ah, leuk om te horen Ray! Dat het maar heerlijk mag smaken, als ik het iemand gun ben jij het!! Je hebt het verdiend, jongen!

vrijdag direct uit werk door altijd. Mooi begin van het weekend. Later kan ik nooitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd en dan ga ik altijd trainen, misschien maar ff paar uur uitstellen.

in het kader van de bontkraagjescultuur in Gouda hebben ze hier alleen maar geschieden sauna'squote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:44 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dan moet je dus om 20:00-20:30 gaan.
En als je, zoals Snakey bv., bij zo'n luxe tent met sauna zit, na afloop lekker sauna-en. Alleen maar vrouwen

Dat zijn sauna's in de verleden tijd?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
in het kader van de bontkraagjescultuur in Gouda hebben ze hier alleen maar geschieden sauna's

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
in het kader van de bontkraagjescultuur in Gouda hebben ze hier alleen maar geschieden sauna's

Het zou nog wel eens mee kunnen vallen met de drukte: genoeg "mannen" die het niet op kunnen brengen om voor de wedstrijd te gaan trainen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
vrijdag direct uit werk door altijd. Mooi begin van het weekend. Later kan ik nooit

Bontkraagjes apart? Nicequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:15 schreef stinkie het volgende:
[..]

Dat zou wel een goed idee zijn!quote:

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zijn sauna's in de verleden tijd?

Mobiel is nog zwartquote:

Haha VMS bovenaanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:29 schreef Awesome_ het volgende:
Voordat je reageert
Doe ook mee in de ONZ subleague met de WK-Pool : http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65

Beter houdt ie onze eer hoog gvd! Gymmers zijn fucking veelzijdig en thuis in elk onderwerp.quote:

Er is maar 1 rijtje hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:00 schreef Klokov het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik sta daar op plaats 16, dat is gewoon het linkerrijtje

Ik maar denken dat voetbal altijd 2 rijtjes heeftquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:31 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. voetbal en rijtjes: je hebt ze niet op een rijtje als je in die voetbalhausse meegaatHet gaat nogal diep hè, die haat van jou tegen Oranje. Hoe komt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym

Valt wel mee hoor, alleen dat overdreven en ongevraagde gedoe hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Champy het volgende:
[..]
Het gaat nogal diep hè, die haat van jou tegen Oranje. Hoe komt dat?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |