quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:31 schreef Eleiko het volgende:
M.b.t. voetbal en rijtjes: je hebt ze niet op een rijtje als je in die voetbalhausse meegaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOLquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, alleen dat overdreven en ongevraagde gedoe hoeft van mij niet.
idd.het is toch een saai kut spel of wat En 80% v.d. bevolking vind dat. Oke, vrouwen en homo's vinden dat gemiddeld wat meer dan hetro mannen, maar oke.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Champy het volgende:
[..]
Het gaat nogal diep hè, die haat van jou tegen Oranje. Hoe komt dat?
En dan tijdens zo een WK loopt opeens iedereen te hossen en te tieren d'r over
Ene na de andere die in zo'n oranje huispak gehesen op facebook verschijnt.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:41 schreef no1uknow het volgende:
stelletje verzuurde ouwe jankballen, ga eens trainen
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet nog dat ik in een fabriek werkte tijdens dat, wat was het WK EK, toen Nederland verloor van Portugal. Dag daarna op het werk iedereen de hele dag chagrijnig met een gezicht alsof hun halve familie was omgekomen in een natuurramp. Het is een voetbalwedstrjid man, lekker boeiend, het leven gaat door.
Sowieso altijd op dat soort plekken, in de pauze had men het alleen over voetbal, over allerlei pauper tv programma's of over tieten. Gelukkig waren er wat mensen waarmee ik nog een normaal gesprek kon voeren.
Ik heb van Gaal nog de fles gegeven vroeger.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:37 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 verhaal van Cor die vertelt over samen chillen met van gaal vroeger
Bazennummer.quote:
Vraag ik me toch af wat er in de fles heeft gezeten, met al die rare kronkels van 'emquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb van Gaal nog de fles gegeven vroeger.
Je eigen naam plakplaterenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:01 schreef Sapstengel het volgende:
Valt me wel van je tegen hoor Henk, dat je naar voetbal kijkt.
Of heet je eigenlijk Wesley en heb je een tattoo van je naam in sierletters op je onderarm, twee zegelringen en een petje?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Je eigen naam plakplateren
Geen zegelringen en ook geen petje. Ook geen air max classic of zilveren schakelketting.
Ik denk btw dat jou een petje beter staat in je Golf 4.
Of de namen van hun kidsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En ik zie het wel eens, van die mensen die dan hun voornaam of achternaam op hun arm hebben
Weggelaserd? Wie unne homoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
Ken een gozer, die had een Black Panter tattoo, wat een baas
het is zo fel licht oranje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:59 schreef Awesome_ het volgende:
Al die users met hun panties in a bunch door een oranje kleurtje
Maurice is geen woonwagennaamquote:
en hem een paar keer op zijn kop laten vallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb van Gaal nog de fles gegeven vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |