Ik heb kinderen en ik trainde vroeger met haar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe jij dit soort dingen weet
Trainen hmmquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb kinderen en ik trainde vroeger met haar.
Jumbo heeft Dole, en volgens mij de B-keus. Maar: veel mensen gaan voor het goedkoopste.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja.
dat is dus het kutte. Die Jumbo verkoopt tegenwoordig bananen voor een euro of 2 euro per pond of zo iets. Goedkoop i.i.g. en ze gaan er praal op. Sinds die tijd is het huilen met de kwaliteit.
Voorheen hadden ze idd. Chiquita en die bleven veel langer goed...
maar eens ergens anders halen die krengen
Echt.quote:
quote:
Doe folie over de dinges die alle bananen bijeen houdt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:24 schreef RaymondK het volgende:
die kut bananen zijn met deze luchten binnen de kortste keren zacht/geel/meelig![]()
Je bedoelt daar waar de steeltjes bijeen komen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Doe folie over de dinges die alle bananen bijeen houdt.
Ik pink hier even een traantje weg Cor. Dat we het moment mogen koesteren dat VMS iets over auto's postte en Cor het er roerend mee eens was.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:05 schreef Eleiko het volgende:
Honda NSX: prachtige, stijlvolle en onderschatte auto.
De stammen jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je bedoelt daar waar de steeltjes bijeen komen?
't is wel zo dat ze daar meestal het meest vergurkt zijn idd. doe je een tros van 5 in je tas en een half uur later op je werk pak je het bij dat verzamelsteeltje, blijven alle bananen in je tas op 1 na
Ik wil ook wel hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand die met mij samen wil trainen?? Dames only
Dm me
Is dit MsMessy?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil ook wel hoorna de training lkkr same douche
![]()
Welke spieren wil je trainen, kringspier?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand die met mij samen wil trainen?? Dames only
Dm me
Hey MsMessy, alles kids achter de rits?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, nee dat was echt Weiss. Maar hij zei toch netjes "no homo"![]()
![]()
Hey klokov, alles kaal rond de paal?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey MsMessy, alles kids achter de rits?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hey klokov, alles kaal rond de paal?
Mwoah niet helemaal, gewoon netjes bijgehouden. Daar houden de vrouwtjes van, ja tog MsMessy?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hey klokov, alles kaal rond de paal?
ik. Kijk de samenvatting wel. Voetbal avonden zijn perfect om te trainenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:54 schreef Beach het volgende:
wie gaat er naar de gym wanneer NL speelt
lekker rustig
Whehehequote:
En daarom haat ik katten.quote:
trut dat het is, wat zij allemaal veroorzaakt heeft,hequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Telt de mile high club ook als je fapt op de wc?
lolquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
trut dat het is, wat zij allemaal veroorzaakt heeft,he
http://rt.com/usa/us-airlines-reject-boarding-573/
ik heb hoeren op tv gezien die er beter en netjes gekleed bij liepen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
Broekje is ook heel kort, als je er tegenover zit kijk je volgens mij recht de vasjien in.
Bedek uwzelf vrouwmensquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Telt de mile high club ook als je fapt op de wc?
Allebei kut. Vieze beesten.quote:
Mirrin' brother, bij Fitnessmerken gehaald? Ik krijg als het goed is met een maandje een 24kgquote:
Healthcity?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
van die hippe, spontane sportschool medewerkers die je platbellen om je een abo aan te smeren
Doe eens een turkish get up en laat dan van het hoogste punt de kettlebell vallenquote:
Sportcityquote:
Kan je beter snatchen dan zit er nog wat vaart achterquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Doe eens een turkish get up en laat dan van het hoogste punt de kettlebell vallen
En dan een before en after pic van je vloer
Geleend van een vriend. Hij gebruikt hem niet vanwege "tijdgebrek"quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mirrin' brother, bij Fitnessmerken gehaald? Ik krijg als het goed is met een maandje een 24kg
Geen hond?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:28 schreef fathank het volgende:
En iedereen die roept dat z'n huisdier z'n maatje is
Enige rede is omdat je em dagelijks te vreten geeft.
Squatter gespot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |