Whehehequote:
En daarom haat ik katten.quote:
trut dat het is, wat zij allemaal veroorzaakt heeft,hequote:Op donderdag 12 juni 2014 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Telt de mile high club ook als je fapt op de wc?
lolquote:Op donderdag 12 juni 2014 16:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
trut dat het is, wat zij allemaal veroorzaakt heeft,he
http://rt.com/usa/us-airlines-reject-boarding-573/
ik heb hoeren op tv gezien die er beter en netjes gekleed bij liepen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
Broekje is ook heel kort, als je er tegenover zit kijk je volgens mij recht de vasjien in.
Bedek uwzelf vrouwmensquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Telt de mile high club ook als je fapt op de wc?
Allebei kut. Vieze beesten.quote:
Mirrin' brother, bij Fitnessmerken gehaald? Ik krijg als het goed is met een maandje een 24kgquote:
Healthcity?quote:Op donderdag 12 juni 2014 16:58 schreef Chocolatebear het volgende:
van die hippe, spontane sportschool medewerkers die je platbellen om je een abo aan te smeren
Doe eens een turkish get up en laat dan van het hoogste punt de kettlebell vallenquote:
Sportcityquote:
Kan je beter snatchen dan zit er nog wat vaart achterquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Doe eens een turkish get up en laat dan van het hoogste punt de kettlebell vallen
En dan een before en after pic van je vloer
Geleend van een vriend. Hij gebruikt hem niet vanwege "tijdgebrek"quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mirrin' brother, bij Fitnessmerken gehaald? Ik krijg als het goed is met een maandje een 24kg
Geen hond?quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:28 schreef fathank het volgende:
En iedereen die roept dat z'n huisdier z'n maatje is
Enige rede is omdat je em dagelijks te vreten geeft.
Squatter gespot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |