quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
tuurlijk, incl de moves
[..]
MIJN GOD! ik was ff NSFW vergeten de betekenis, maar ik weet het weer.![]()
![]()
Ircute is opeens een stuk minder onschuldig/schattig![]()
whahaha
Je bent dan al aardig in de Amerikaanse cultuur geintegreerd: op het oog braaf en conservatief, irl alles behalve onschuldig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 09:05 schreef IrCute het volgende:
[..]
HahaDie website is al bijna zo oud als het internet
En ik ben nooit onschuldig geweest
Wat een lelijk ding, en wat een debiel ben je ook als je het gewoon probeert terwijl je eigenlijk al weet dat dat sowieso foutgaat.quote:
Van mijn Facebookquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:56 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar hengel je het toch elke keer vandaan? Volgens mij zit je teveel op het grote internet.
Is je bulk uit de hand gelopen ofzo?quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:16 schreef Weissman het volgende:
OUD / Draagdoeken #128
Waarom klik ik hier op
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:17 schreef Champy het volgende:
[..]
Is je bulk uit de hand gelopen ofzo?
Beter dan een kinderwagen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:16 schreef Weissman het volgende:
OUD / Draagdoeken #128
Waarom klik ik hier op
Chiquita bananen kopen ipv kut bananenquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:24 schreef RaymondK het volgende:
die kut bananen zijn met deze luchten binnen de kortste keren zacht/geel/meelig![]()
mja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:28 schreef Champy het volgende:
[..]
Chiquita bananen kopen ipv kut bananen
Vraag me altijd af hoe jij dit soort dingen weetquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Beter dan een kinderwagen.
Daarnaast heeft een van de grootste webwinkels hierin een eigenaresse met een 10x85kg squat PR.
Ik heb kinderen en ik trainde vroeger met haar.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vraag me altijd af hoe jij dit soort dingen weet
Trainen hmmquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb kinderen en ik trainde vroeger met haar.
Jumbo heeft Dole, en volgens mij de B-keus. Maar: veel mensen gaan voor het goedkoopste.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja.
dat is dus het kutte. Die Jumbo verkoopt tegenwoordig bananen voor een euro of 2 euro per pond of zo iets. Goedkoop i.i.g. en ze gaan er praal op. Sinds die tijd is het huilen met de kwaliteit.
Voorheen hadden ze idd. Chiquita en die bleven veel langer goed...
maar eens ergens anders halen die krengen
Echt.quote:
quote:
Doe folie over de dinges die alle bananen bijeen houdt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:24 schreef RaymondK het volgende:
die kut bananen zijn met deze luchten binnen de kortste keren zacht/geel/meelig![]()
Je bedoelt daar waar de steeltjes bijeen komen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:40 schreef Klokov het volgende:
[..]
Doe folie over de dinges die alle bananen bijeen houdt.
Ik pink hier even een traantje weg Cor. Dat we het moment mogen koesteren dat VMS iets over auto's postte en Cor het er roerend mee eens was.quote:Op donderdag 12 juni 2014 10:05 schreef Eleiko het volgende:
Honda NSX: prachtige, stijlvolle en onderschatte auto.
De stammen jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je bedoelt daar waar de steeltjes bijeen komen?
't is wel zo dat ze daar meestal het meest vergurkt zijn idd. doe je een tros van 5 in je tas en een half uur later op je werk pak je het bij dat verzamelsteeltje, blijven alle bananen in je tas op 1 na
Ik wil ook wel hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand die met mij samen wil trainen?? Dames only
Dm me
Is dit MsMessy?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil ook wel hoorna de training lkkr same douche
![]()
Welke spieren wil je trainen, kringspier?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:54 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand die met mij samen wil trainen?? Dames only
Dm me
Hey MsMessy, alles kids achter de rits?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Haha, nee dat was echt Weiss. Maar hij zei toch netjes "no homo"![]()
![]()
Hey klokov, alles kaal rond de paal?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey MsMessy, alles kids achter de rits?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hey klokov, alles kaal rond de paal?
Mwoah niet helemaal, gewoon netjes bijgehouden. Daar houden de vrouwtjes van, ja tog MsMessy?quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hey klokov, alles kaal rond de paal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |