ze hadden met ride the lightning moeten openen was wel toepasselijk geweestquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Er had geen betere band na die storm kunnen spelen dan Metallica![]()
Anderhalf uur lang helemaal uit m'n plaat gegaan.
Dat zeiden wij ook al op het terrein tijdens de storm ja, maar Battery was ook een keistrakke openerquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:03 schreef fathank het volgende:
[..]
ze hadden met ride the lightning moeten openen was wel toepasselijk geweest
Nou dat dacht ik dus ook maar hij maakte er wel een leuk feestje van, hij kreeg in ieder geval een hele tent losquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef no1uknow het volgende:
Kraantje Pappie heb ik gelukkig niet eens gehoord.
Cor, pls.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef Eleiko het volgende:
Is er eigenlijk ook een tijdelijk/mobiele gym daar op Pinkpop?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef Eleiko het volgende:
Nee gewoon tray bier curlen en benen en rug train je door chick op je schouders te laten zitten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:37 schreef Eleiko het volgende:
Zaterdag de EO jongerendag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:57 schreef fathank het volgende:
Wat wordt jullie volgende festival? Komende zaterdag sta ik in ieder geval te blinken op een houseboot
Sziget is echt nice ja, je bent alleen wel helemaal kapot na een weekquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:59 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil dolgraag naar Sziget maar ik heb er geen geld voor
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:52 schreef Awesome_ het volgende:
Cor rockt nog de oldschool six day double bro split.
quote:
liftenquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
playstation 4 besteld. Liften pak ik in 2015 wel weer op. Later!
Sander, vriend, Ik dacht dat je nee ging? Dima, jeroen en fanta zijn ook al in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:59 schreef no1uknow het volgende:
Ik wil dolgraag naar Sziget maar ik heb er geen geld voor
Je bedoelt dat je in 2015 eindelijk gaat beginnen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
playstation 4 besteld. Liften pak ik in 2015 wel weer op. Later!
Die kassameisjes daar beginnen ze zich al af te vragen hoeveel kiddo's je thuis hebt rondlopen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha, gaat het waaien? 't is bloedheet hier momenteel
Oh, voor de gene met een jumbo in de buurt
Beef patties voor 50cence
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |