is dit zweeds?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
size L, pure fail, ditquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:33 schreef robuust89 het volgende:
Jongens, zoek niet verder!
http://eud.dx.com/product(...)irt-size-l-844231503
Kapersopleiding? Zijn held is zeker Michiel de Ruyter.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef Klokov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:10 schreef SonicVolcano het volgende:
KLB clan, PUA's. Gezellige boel weer. Nu nog de BB'ers.
Dat ze uberhaupt nog zoveel moeite moet doen om te blijven drijven met al dat spek lolquote:
HUP HOLLAND HUP LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMPIE STAAN!!!quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:
godfah
Zit ik hier de ene dag te vertellen hier dat het nu een mooie tijd is om huizen te gaan kijken hea, want straten met oranje shit aan de gevels die kun je dan mooi overslaan...
Kom ik gisteren thuis in de hal beneden, ging eerst m'n onderlip trillen, en daarna een klein traantje liep d'r over m'n wangen.
[ afbeelding ]
For fuck saketokkie zooi
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken hoor, ik ga echt niet weet ik het hoelang tegen die meuk aan zitten kijken. Probeer uit allemacht die flat een beetje netjes te krijgen en dat portiek zo fraai mogelijk (gouden ring aap dit dat ik weet het) maar gaat iemand dat ophangen, hier kan ik niet tegen![]()
Hoelang gaat die onzin duren?
'k haal d'r wel een schaar langs na vrijdag
asjeblieft manquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
HUP HOLLAND HUP LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMPIE STAAN!!!
quote:
Michiel Adriaanszoon de Ruyter is dan ook een van Neerlands grootste helden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Kapersopleiding? Zijn held is zeker Michiel de Ruyter.
Tijdens wedstrijden lekker rustig in de gymquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
geen nood, dat wens ik elke keer weer met die EK WK onzin, en het gebeurt helaas nooit dat ze er gelijk uitliggen
was het maar zo een feest lolquote:Op donderdag 12 juni 2014 07:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Tijdens wedstrijden lekker rustig in de gym
het antwoord is net gegeven door Henkquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:09 schreef Questular het volgende:
Oranje moet 2x om 18:00 spelen.... trainen of voetbal kijken.... #struggles
ga je toch lekker cricket kijken johquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
het antwoord is net gegeven door Henk
Cor zeg jij d'r is wat van![]()
ah ja goeie thanksquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ga je toch lekker cricket kijken joh
saaierd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |