Had hij hem moeten sluiten hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:13 schreef Phyxcius het volgende:
Ik had wel een (les)Miserabele TT verwacht...
Nee, ik ben zwaar a-seksueel...quote:
Jij had toch een chickie aan de haak geslagen ? Gezellig dat je ons toch nog gezelschap houd dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ik ben zwaar a-seksueel...
seks
Klopt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:19 schreef LesMiserables het volgende:
Ik haat reeksen OPs maken, dus toch bedankt Cue.
[..]
Jij had toch een chickie aan de haak geslagen ? Gezellig dat je ons toch nog gezelschap houdt dan.
Ik heb aardig lang mee gerouleerd (alhoewel ik nooit echt een actieve dater ben geweest zoals enkelen hier in dit topic). Ben ook erg kieskeurig dus misschien dat het daarom vrij lang heeft geduurd (en wie weet na hoeveel maanden ik weer uit gekeken ben, of zij, kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef LesMiserables het volgende:
Gefeliciteerd dan maar. Het valt mij op dat hier vooral mannen uit de roulatie gaan en dat bij vrouwen toch minder vaak voorkomt terwijl zij er flink op los daten. Nemen de mannen gewoon eerder genoegen met iemand of zijn de vrouwen hier kieskeuriger dan goed voor hen is ?
Vind het opzich wel meevallen eerlijk gezegd. Volgens mij zijn vooral de mannen volop aan t daten en de vrouwen toch iets minder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef LesMiserables het volgende:
Gefeliciteerd dan maar. Het valt mij op dat hier vooral mannen uit de roulatie gaan en dat bij vrouwen toch minder vaak voorkomt terwijl zij er flink op los daten. Nemen de mannen gewoon eerder genoegen met iemand of zijn de vrouwen hier kieskeuriger dan goed voor hen is ?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Met dit weer heb ik altijd zin in seks en daarna spijt, als ik charmant probeer te zijn met een zweethoofd
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb echt zelden seks onder de lakens... Altijd erop eigenlijk...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:07 schreef -Splash- het volgende:
Wel altijd boven de lakens in de zomer... anders zit je met je eigen zweet te lepelen ipv met de dame.
Het gaat dan om de keren wanneer je wel seks hebt. Of dat nu veel of weinig is, boeit geen reetquote:
Ik bijna altijd, is ook wel moeilijk hoor... zo een dekbed overal mee naar toenemen. Laatst nog bijna verdronken in de zee omdat het reuze zwaar werd opeens.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb echt zelden seks onder de lakens... Altijd erop eigenlijk...
inb4 "ik heb zelden seks".
Je KPD foto's beweren het tegendeel... Of het was goedkope pr0n van Internet getrokkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:38 schreef Faxie het volgende:
Pff ik date al helemaal niet, en seks heb ik amper![]()
Mensen die na zoveel fotos en verhalen nog denken dat Faxie niet kan daten en neukenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je KPD foto's beweren het tegendeel... Of het was goedkope pr0n van Internet getrokken
Ondertussen is het gewoon net zo'n player als jij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:41 schreef Weissman het volgende:
Mensen die na zoveel fotos en verhalen nog denken dat Faxie niet kan daten en neuken
Als je met Faxie neukt bestaat de kans dat hij achteraf hier op Fok gaat zeggen dat je wel erg makkelijk wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er foto's van faxie in actie? wat zijn z'n specs?
Vergeleken worden met Faxiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondertussen is het gewoon net zo'n player als jij.
Fuckedup online, irl best oke
Ik ben ook makkelijk, blijkt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je met Faxie neukt bestaat de kans dat hij achteraf hier op Fok gaat zeggen dat je wel erg makkelijk was
Met naam en rugnummers alles.
"Ja, maar het is toch gewoon zo?"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je met Faxie neukt bestaat de kans dat hij achteraf hier op Fok gaat zeggen dat je wel erg makkelijk was
dat is toch al eeuwen bekendquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme wat is OKC een kansloze kutsite. Of nou ja, de site werkt perfect, maar de ménsen.
Ik wist het nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is toch al eeuwen bekendNet als Badoo.
Wees blij. Ik voor kinderfietsen.nlquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, ik krijg een banner voor alleenstaandepapas.nl
Misschien die maar proberen.
Wut. Doe eens een beschrijvingquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je KPD foto's beweren het tegendeel... Of het was goedkope pr0n van Internet getrokken
Als man ook niet hoor. Tenzij je au-pairs en gelukszoekers helemaal het einde vindt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme wat is OKC een kansloze kutsite. Of nou ja, de site werkt perfect, maar de ménsen.
E-matching is ook wel aardig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:44 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat RP nog altijd de betere is qua profielen. Je hoeft niet perse te betalen, de site is overzichtelijk en er zitten nog normale mannen op.
Volgens mij zijn die buitenlanders leuker dan al die Nederlandersquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als man ook niet hoor. Tenzij je au-pairs en gelukszoekers helemaal het einde vindt.
Shit... zou je dus eigenlijk eens moeten proberen ipv het gelijk maar te veroordelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die buitenlanders leuker dan al die Nederlanders
Nouja heb het idee dat de mannen hier ook niet direct naar vastigheid zoeken, maar wel op zoek zijn naar vrouwen met enige intelligentie en een goed verhaal. Ja dan kun je op zich toch beter een internationale student daten dan een roomblanke huismoederquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Shit... zou je dus eigenlijk eens moeten proberen ipv het gelijk maar te veroordelen.
Schrijf je dan gewoon in in kpdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wut. Doe eens een beschrijving
Idd, die was ook wel redelijk. al moet je daar wel echt ingeschreven staan wil je iets kunnen (dacht ik)quote:
En dan bij elke foto van elke FOKsterquote:
Iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:35 schreef habitue het volgende:
[..]
En dan bij elke foto van elke FOKster![]()
![]()
![]()
![]()
posten.
En met je harde snaak ferm in den knuist geklemd maar als een dolleman dm'en natuurlijk. Maakt niet uit wat je zegt zolang het maar opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:35 schreef habitue het volgende:
[..]
En dan bij elke foto van elke FOKster![]()
![]()
![]()
![]()
posten.
M'n PM staat open met het resultaat, alhoewel ik wel al een vermoeden hebquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En met je harde snaak ferm in den knuist geklemd maar als een dolleman dm'en natuurlijk. Maakt niet uit wat je zegt zolang het maar op![]()
![]()
eindigt. Ik moet mijn vrouwelijke kloon daar altijd nog eens inzetten. Lijkt me fascinerend.
Zoek lekker zelf, paparazziquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wut. Doe eens een beschrijving
Ben je werkloos dan? Of student?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanmiddag een leuke date gehad in Rotterdam.
Nouja, vanmiddag werkte ik..quote:
Juist.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wettelijk recht op vakantiedagen...
Ben ik niet echt met je eens, zowel leuke mannen als vrouwen, alleen net als in het echte leven moet je een beetje zoeken en net als in het echte leven zijn nou eenmaal 90% van de mensen paupers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als man ook niet hoor. Tenzij je au-pairs en gelukszoekers helemaal het einde vindt.
R&P / Tinder #52 daten en daten #teamlapoquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:11 schreef FrankElst het volgende:
Vanmiddag een nieuwe Tinder-date.
Lekker, maar ogenschijnlijk preuts wijf. Ben benieuwd.
Gewoon inschrijven en lekker rond browsen. Als je een bericht van iemand ontvangt kan je hierop gewoon normaal beantwoorden. Dus je hoeft geen geld in te leggen om te daten. Bovendien is e-matching niet erg duur.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd, die was ook wel redelijk. al moet je daar wel echt ingeschreven staan wil je iets kunnen (dacht ik)
maar het is alweer jaren geleden dat ik op die site ben geweest.
Ik zeg niet dat het minderwaardige levensvormen zijn, het is alleen vaak niet wat ik zou zoeken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:13 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ben ik niet echt met je eens, zowel leuke mannen als vrouwen, alleen net als in het echte leven moet je een beetje zoeken en net als in het echte leven zijn nou eenmaal 90% van de mensen paupers.
edit;
En die expats/au-pairs zijn een van de genialere mensen die er op het internet rond zwerfen, niet zo hopeloos en die geven je tenminste wat ruimte.
Het is wel grappig leesvoer van die figuren...quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het minderwaardige levensvormen zijn, het is alleen vaak niet wat ik zou zoeken.
Die laatstequote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is wel grappig leesvoer van die figuren...
Wat je veel op OKC leest (als man zijnde dan, ik weet niet wat de mannen erop pleuren?)..
"I like to explore new ways to develop myself. Further I like reading and discuss with you about books. Without books no life!"
of
"After being in Tokyo, Berlin, New York, Timbuktu I am now finally in Amsterdam for 2 years. I don't know if I stay here for the rest of my life but I like to meet new people and have an interesting chat with them. I like to travel, read good books and on a sunny day I am with friends having a drink and a laugh"
of
"I am 25 years old and I like to travel a lot, especially to the East. In my spare time I do reiki and give massages (not for free!), and like to do long walks. In my most typical way you see me with my MacBook and a nutburger (I am vegetarian). I like to meet new people, especially if you are Asian and could tell me a lot about your country. I like to hear!"
etc,etc.
Enkel vriendjes willen zijn om iemands cultuurquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef Godshand het volgende:
especially if you are Asian and could tell me a lot about your country
Meer dan genoeg mensen die relaties hebben om net zo slechte redenenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel vriendjes willen zijn om iemands cultuur
Dit ja, het is vooral enorme interessantdoenerij. Kijk mij eens reizen en de wereld ontdekken op mijn eigen unieke bijzondere manier door te mergen met de locals. (Samen met 250 andere backpackers)quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef Godshand het volgende:
Het is wel grappig leesvoer van die figuren...
Wat je veel op OKC leest (als man zijnde dan, ik weet niet wat de mannen erop pleuren?)..
Maar zo heeft iedereen toch wel iets? Als het niets is, klik je gewoon lekker door.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:46 schreef -0- het volgende:
[..]
Dit ja, het is vooral enorme interessantdoenerij. Kijk mij eens reizen en de wereld ontdekken op mijn eigen unieke bijzondere manier door te mergen met de locals. (Samen met 250 andere backpackers)
Hey welkom weer hierquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maar zo heeft iedereen toch wel iets? Als het niets is, klik je gewoon lekker door.
Kijk mij eens de grote sterke alpha zijn met mn modderige hardloopstukje... Zo lekker uniek en sportief (samen met die 1000 anderen die naast je ploeteren in de bagger).
Ik zoog die stukjes wel uit mijn duim, maar het is ongeveer de strekking wat ik voorbij heb zien komen. Even geen tijd om te knippen/plakken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die laatste
[ afbeelding ]
Ik heb regelmatig gereisd voor m'n oude werk in een hoop delen van de wereld en tja, expats, leuke mensen hoor, inspirerend ook vaak, maar dat echt vrije leven zoals hierboven beschreven wordt is gewoon niet echt mijn ding. Leuke mensen om een drankje mee te doen, een leuke (of een paar leuke) avond(en) mee te hebben, maar that's it... Die onrust en de wil om weg te gaan blijven die mensen namelijk altijd wel houden volgens mij.
Gebruik van dequote:Op woensdag 11 juni 2014 13:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zoog die stukjes wel uit mijn duim, maar het is ongeveer de strekking wat ik voorbij heb zien komen. Even geen tijd om te knippen/plakken.
Wat Perz zegt heeft ze ook weer gelijk in...
Aan de andere kant, niemand zal op zijn profiel zetten dat die elke avond gezellig op FOK! zit
Vrouwen die als een sterke alpha door modder hardlopen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maar zo heeft iedereen toch wel iets? Als het niets is, klik je gewoon lekker door.
Kijk mij eens de grote sterke alpha zijn met mn modderige hardloopstukje... Zo lekker uniek en sportief (samen met die 1000 anderen die naast je ploeteren in de bagger).
Daten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vrouwen die als een sterke alpha door modder hardlopen.
80% van Nederland is laagopgeleid.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
Dit topic gaat minder hard dan het Tindertopic. Conclusie?
Hier zitten meer hardwerkende mensen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
Het tindertopic bestaat uit (mentale) pubertjes die zo hard mogelijk roepen hoeveel seks ze wel niet kunnen/willen hebben en neemt steeds sneuere vormen aan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
Ik denk dat de aanwezigheid van 2 blauwen ook wel helpt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het tindertopic bestaat uit (mentale) pubertjes die zo hard mogelijk roepen hoeveel seks ze wel niet kunnen/willen hebben en neemt steeds sneuere vormen aan.
Dit inderdaad. Maarja, whatever floats their boat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het tindertopic bestaat uit (mentale) pubertjes die zo hard mogelijk roepen hoeveel seks ze wel niet kunnen/willen hebben en neemt steeds sneuere vormen aan.
M'n seemingly leuke tinderknul wil over me heen pissen terwijl ik z'n voeten lik.quote:
Flinke ommezwaai ineensquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n seemingly leuke tinderknul wil over me heen pissen terwijl ik z'n voeten lik.
I'm out. Ik neem 14 katten.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Jawe hebben het iig uitgesproken dat we iets met elkaar hebben. Ik vind haar leuk.
Ik mag hier niet meer posten dan toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef Weissman het volgende:
STOP DE PERSEN!!!
[..]![]()
![]()
MAAAKK ME GHEEAAKKK
Want ? Die likken jouw voeten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n seemingly leuke tinderknul wil over me heen pissen terwijl ik z'n voeten lik.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef Weissman het volgende:
STOP DE PERSEN!!!
[..]![]()
![]()
MAAAKK ME GHEEAAKKK
Jawel! Sowieso willen we horen als er geneukt is!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag hier niet meer posten dan toch?
Dat is hier niet wilde je zeggen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang je updates post mag je hier rustig blijven posten hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
En dat soort updates ga je lekker niet krijgenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je updates post mag je hier rustig blijven posten hoor
Dus wanneer je handwerk / mondwerk / neuken etc. Al die updates willen we hier lezen!!!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tijn!!! Nice man, gefeliciteerd. Hier kan het Tinder topic niet tegenop hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnxquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tijn!!! Nice man, gefeliciteerd. Hier kan het Tinder topic niet tegenop hoor.
Maar wel vragen stellen over wat dat rode knopje tussen haar benen precies doet... ja daahaag...quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat soort updates ga je lekker niet krijgen
Tijdens seksuele voorlichting was ik ziek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar wel vragen stellen over wat dat rode knopje tussen haar benen precies doet... ja daahaag...
[ afbeelding ]
En dit dus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
Zolang je updates post mag je hier rustig blijven posten hoor
Dus wanneer je handwerk / mondwerk / neuken etc. Al die updates willen we hier lezen!!!
Weiss, plaag die gozer niet zo. Hij wil dolgraag een echte relatie i.p.v. wat 'klooien'. Dan helpt dit niet echt. En nee, geen white knight hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
ik ga hier niet eens op inquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Weiss, plaag die gozer niet zo. Hij wil dolgraag een echte relatie i.p.v. wat 'klooien'. Dan helpt dit niet echt. En nee, geen white knight hier.
Hij trekt (hihaho) het uit het verband, zoals gewoonlijk. Ouwe rukker dat het isquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Weiss, plaag die gozer niet zo. Hij wil dolgraag een echte relatie i.p.v. wat 'klooien'. Dan helpt dit niet echt. En nee, geen white knight hier.
Toch wel uit het asiel?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het valt me alleen op dat je fax blijkbaar graag in de zeik zet. Waarom is dat?quote:
Ja zoiets. Ik ben er echt teringchagrijnig van geworden. Superdolletjes, casual seks, ik ben er fan van. Maar jezus. Dat wanhopige gezoek ernaar. Ik dacht dus "laat ik een tijdje rondsletten", maar hoe meer ik rondslet hoe meer de behoefte groeit om gewoon head over heels verliefd te worden, met echte gevoelens en epische seks ipv dat halftamme "jij bent goed genoeg voor vanavond" gebeuren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb geen Tinder... en ik mis veel blijkbaar. Het klinkt een beetje als de mobiele chatroulette?
Ik wil jou voortaan ook wel in de zeik nemen, als dat je dwars zit?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef yats het volgende:
Hoeft ook niet. Het valt me alleen op dat je fax blijkbaar graag in de zeik zet. Waarom is dat?
Fax is zo negatief dat de grootste pessimist nog bij hem in lering kan gaan. Als hij daaraan zou werken dan zou hij ook niet zo door de stront worden gehaald.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het valt me alleen op dat je fax blijkbaar graag in de zeik zet. Waarom is dat?
Neuken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik ben er echt teringchagrijnig van geworden. Superdolletjes, casual seks, ik ben er fan van. Maar jezus. Dat wanhopige gezoek ernaar. Ik dacht dus "laat ik een tijdje rondsletten", maar hoe meer ik rondslet hoe meer de behoefte groeit om gewoon head over heels verliefd te worden, met echte gevoelens en epische seks ipv dat halftamme "jij bent goed genoeg voor vanavond" gebeuren.
Gatverdamme. Ik ben een hopeloos cliché.
Ik ben het zonnetje in huis jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax is zo negatief dat de grootste pessimist nog bij hem in lering kan gaan. Als hij daaraan zou werken dan zou hij ook niet zo door de stront worden gehaald.
Achter een regenstorm die immer voortraast terwijl hij over het land trekt.quote:
Dat hoeft niet, dat doen anderen of desnoods ikzelf welquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil jou voortaan ook wel in de zeik nemen, als dat je dwars zit?
Eh ok, wat is er mis met rondsletten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik ben er echt teringchagrijnig van geworden. Superdolletjes, casual seks, ik ben er fan van. Maar jezus. Dat wanhopige gezoek ernaar. Ik dacht dus "laat ik een tijdje rondsletten", maar hoe meer ik rondslet hoe meer de behoefte groeit om gewoon head over heels verliefd te worden, met echte gevoelens en epische seks ipv dat halftamme "jij bent goed genoeg voor vanavond" gebeuren.
Hihihi je zei 'trekt'quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Achter een regenstorm die immer voortraast terwijl hij over het land trekt.
Niets. Dat zeg ik toch. Er is niets, helemaal niets mis met casual sex en met onenightstands en met piemels in je mond aan het einde van een avond. Er is wél wat mis met het verlagen van je standaarden om maar een piemel in je mond of een mond om je piemel te hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, dat doen anderen of desnoods ikzelf wel
[..]
Eh ok, wat is er mis met rondsletten?
Ow, en Tijn, van harte!
Misschien later...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijdens seksuele voorlichting was ik ziek.ik wil niet als een noob overkomen bij mijn vriendin, of kan ik zoiets gewoon aan haar vragen?
Nou precies wat ze typtquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Eh ok, wat is er mis met rondsletten?
Ow, en Tijn, van harte!
Ze zegt het niet erg vinden om te doen, maar er toch een beetje klaar mee te zijn.quote:
Agreed. Blijkbaar heb ik een hoge standaardquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets. Dat zeg ik toch. Er is niets, helemaal niets mis met casual sex en met onenightstands en met piemels in je mond aan het einde van een avond. Er is wél wat mis met het verlagen van je standaarden om maar een piemel in je mond of een mond om je piemel te hebben.
Ik denk dat dat het is jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed. Blijkbaar heb ik een hoge standaard
Of de vrouwen om je heen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed. Blijkbaar heb ik een hoge standaard
Geeft niet, da's normaalquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik heb een emo-avond blijkbaar.
En ze zei ook waarom. Leek me een duidelijk en logisch verhaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:30 schreef yats het volgende:
Ze zegt het niet erg vinden om te doen, maar er toch een beetje klaar mee te zijn.
Hahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien later...
Voelt wel goed om iemand 'mijn vriendin' te kunnen noemen he.
Mag het? Ik ben net voor de derde dag op rij 12 uur afgebeuld. Enige hersteltijd is vereist.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij had ik al eerder aangegeven dat yats niet kan lezen.
Weet ik het. Het interesseert me eerlijk gezegd niet meer zo.quote:
En bedanktquote:
Dus gewoon doorgaan met daten en die leuke man vinden. Hehe, zo zijn we daar ook uit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Thijs, hoe gaat het daten bij jou? Ik zie je namelijk alleen maar met dezelfde man op de foto staan steeds. Willen jullie iets kwijt? Was die vakantie toch best.... een ware ontdekkingsreis?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
En Tijn...
Goed bezig knul, top voor je!
Waar blijft de update op FB?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja zeker wel maar ook heel raar![]()
Thnx all
Komt vast nog wel een keerquote:
Ik heb 1 date gehad de afgelopen tijd en meer ook niet. Ben er op dit moment ook niet zo mee bezig, heb andere dingen aan mijn hoofdquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Thijs, hoe gaat het daten bij jou? Ik zie je namelijk alleen maar met dezelfde man op de foto staan steeds. Willen jullie iets kwijt? Was die vakantie toch best.... een ware ontdekkingsreis?
Volgens mij zag ik jou op tinder, kan dat?quote:
Maar heb je 'm geliked?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou op tinder, kan dat?
Ik heb Tinder en kijk er zo nu en dan op. Dus je kan me tegengekomen zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou op tinder, kan dat?
Jaloers als dat wel het geval geweest zou zijn?quote:
Ik zou zelfs jou daten...quote:
Je bent onder vrienden Thijs... Dit valt mij tegen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb 1 date gehad de afgelopen tijd en meer ook niet. Ben er op dit moment ook niet zo mee bezig, heb andere dingen aan mijn hoofd
En de vakantie was een ontdekkingsreis ja, je komt niet vaak in een land waar je nog nooit bent geweest
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb Tinder en kijk er zo nu en dan op. Dus je kan me tegengekomen zijn.
[..]
Jaloers als dat wel het geval geweest zou zijn?
quote:
Ik gun het je hoor fax, daar niet van. Maar ik moest even lachen om een eerdere woordenwisseling met rhubarbje hier over mij.quote:
Zelfs vrienden vertellen elkaar niet allesquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je bent onder vrienden Thijs... Dit valt mij tegen.
quote:
Er zit een vuiltje in je oogquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs vrienden vertellen elkaar niet alles
[..]
M'n wispelturigheidquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga eens met rhub daten! Wat houd je tegen?
Jaa!! Meer onderlinge fokdates met smeuïge (faal)verhalen graag!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga eens met rhub daten! Wat houd je tegen?
Heel het weekend windquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niet moeilijk doen en gewoon daten
aankomend weekend tijd Fax? Rhub?
Ja en? 's nachts kan je best met rhu meeten hoorquote:
Ik weet niet eens hoe ze d'r uit zietquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? 's nachts kan je best met rhu meeten hoor
Ja dus? Heb je gewoon een lueke date toch. Niets mis meequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ze d'r uit zietEn ze heeft een vriend enzo
Goeie vraag hoe mevrouw rhu eruit ziet. Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ze zit op Tinder. En ze date.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En jij een faxie?quote:
Ken je het gezegde: als de berg niet naar Mohammed komt dan gaat Mohammed wel naar de berg.quote:
Nee. Ik denk ook niet dat ie dat overleeft zonder (extra) trauma's.quote:
Daar geloof ik niets vanquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nee. Ik denk ook niet dat ie dat overleeft zonder (extra) trauma's.
Zegt me niets. Waar vind je die berg?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken je het gezegde: als de berg niet naar Mohammed komt dan gaat Mohammed wel naar de berg.
Geen idee zo goed ken ik de Koran nu ook weer nietquote:
Nee ik vind dit gemiep wel grappigquote:
Ben je zo'n pittige tante ja?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nee. Ik denk ook niet dat ie dat overleeft zonder (extra) trauma's.
Minder, minder, minder!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken je het gezegde: als de berg niet naar Mohammed komt dan gaat Mohammed wel naar de berg.
Heb je al een vrije dag /moment kunnen vinden?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik vind dit gemiep wel grappig
Hij weet me wel te vinden al de ergste vrouwenhaat voorbij isquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al een vrije dag /moment kunnen vinden?
Jou niet tijn, maar jij bent al bezetquote:
Godver tering jantjequote:
Haha denk je dat ik onder de indruk ben van een grote bek?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jou niet tijn, maar jij bent al bezet
[..]
Godver tering jantje
Nee, vooral grof gebekt dus
Ik heb liever dat je uberhaupt niet onder de indruk van me bent, op wat voor manier dan ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha denk je dat ik onder de indruk ben van een grote bek?
Spiceyquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je uberhaupt niet onder de indruk van me bent, op wat voor manier dan ook.
On topic: zaterdag weer een date! Hij bedenkt hoe en wat dus ik hoef alleen maar mooi en opgetut mee te gaan
Wanneer heb jij een vrije dag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al een vrije dag /moment kunnen vinden?
Nou zegquote:
Dat was toch Mozesquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zomerjurkje en hakken. Sowieso.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je uberhaupt niet onder de indruk van me bent, op wat voor manier dan ook.
On topic: zaterdag weer een date! Hij bedenkt hoe en wat dus ik hoef alleen maar mooi en opgetut mee te gaan
Ha! Beetje wennen, maar wel fijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jou niet tijn, maar jij bent al bezet
Andere hoofdpersoon, wel hetzelfde verhaal. Wat maakt het uit.quote:
als je bedenkt dat er hele godsdienst oorlogen zijn gevochten over 1 letter dan vast vrij veelquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ha! Beetje wennen, maar wel fijn.
[..]
Andere hoofdpersoon, wel hetzelfde verhaal. Wat maakt het uit.
Ja... dat is ook zeker geen discussie voor op 'het interwebz' dan blijf je bezig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je bedenkt dat er hele godsdienst oorlogen zijn gevochten over 1 letter dan vast vrij veel
Spijkerbroek, hemdje en flipflops rock ik ookquote:
Ik geloof je.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:40 schreef MissGump het volgende:
[..]
Spijkerbroek, hemdje en flipflops rock ik ook
Denk ik.
Mits verzorgde voeten: ja. God, wat zie ik vaak mensen met eeltklompjes en onverzorgde teennagels rondwaggelen in de zomer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:40 schreef MissGump het volgende:
[..]
Spijkerbroek, hemdje en flipflops rock ik ook
Denk ik.
Persoonlijk vind ik dat hele open schoenen gedoe helemaal niks. En dan inderdaad van die onverzorgde poten erin... bahquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mits verzorgde voeten: ja. God, wat zie ik vaak mensen met eeltklompjes en onverzorgde teennagels rondwaggelen in de zomer.
Weer met de 'lang wachten date'?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:10 schreef habitue het volgende:
Dit weekend ook een date. Dichte schoenen dan maar om mn verminkte voeten in te verbergen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar, maar...IRL ben ik heul anders![]()
quote:
Impulsiviteitquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
[..]we hebben ook al een hotel uitgekozen voor een weekendje weg naar Berlijn.
We zijn allebei nogal van de impulsiviteit geloof ik.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Impulsiviteit. Remmen los en gaan, zonder je aan regels te houden
.
mwah...quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Wij willen allebei naar Auswitch... ook super romantischquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
En bij de tweede date pas zoenen, nadat je eerst alle lichamelijke checkpoints bent langsgegaan. Voorzichtig hand op schouder, check. Lachend hand achter de rug even aantikken, check. Arm om haar heen, check.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas na 3 dagen bellen anders ben je needy.
PUA-meisterquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:35 schreef -Splash- het volgende:
En bij de tweede date pas zoenen, nadat je eerst alle lichamelijke checkpoints bent langsgegaan. Voorzichtig hand op schouder, check. Lachend hand achter de rug even aantikken, check. Arm om haar heen, check.
Gewoon niet bellen was toch het beste? Of haal ik weer eens dingen door elkaar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas na 3 dagen bellen anders ben je needy.
Of het niet gebeurd. Herkenbaar ja...quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Die tijd opbouwend naar de eerste zoen. We hebben het er hier al eens over gehad, maar dat is toch wel een puntje op mijn favoriete-momenten-lijstje
. Dat je weet dat het eraan zit te komen, met die blikken en zulks
.
Des te deprimerender als het dan heel hard tegenvalt.
Dit is dus niet die gozer met wie je nog ging herkansen? Als je geen zin hebt dan ga je toch niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen m'n eerste OKCupid-date dus, met de "blijf je slapen?"-gast. Ik heb er eigenlijk nog helemaal geen zin in. De eerstvolgende date spreek ik in m'n eigen stad af, ze komen verdomme maar eens naar mij toe. Puh.
Thanks poeps.quote:
Ik heb ook dikke eelt onder m'n voetenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mits verzorgde voeten: ja. God, wat zie ik vaak mensen met eeltklompjes en onverzorgde teennagels rondwaggelen in de zomer.
Woohoo scorequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen m'n eerste OKCupid-date dus, met de "blijf je slapen?"-gast. Ik heb er eigenlijk nog helemaal geen zin in. De eerstvolgende date spreek ik in m'n eigen stad af, ze komen verdomme maar eens naar mij toe. Puh.
Had dat dan meteen gedaan, en hem met een smoes in de avond weer naar huis gestuurd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Of juist nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
Had dat dan meteen gedaan, en hem met een smoes in de avond weer naar huis gestuurd.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
we hebben ook al een hotel uitgekozen voor een weekendje weg naar Berlijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Jullie daten elkaar ''toevallig''?quote:
Scherp +1quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie daten elkaar ''toevallig''?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie daten elkaar ''toevallig''?
Berlijn man... kan je gewoon niet in haar eigen woonplaats afspreken...quote:
Soms moet je idd een muurtje overklimmen jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Berlijn man... kan je gewoon niet in haar eigen woonplaats afspreken...
quote:
Tot straksquote:
Goedkoop ticket gespot? Dat is wel erg impulsief.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef habitue het volgende:
Date is naar voren geschoven naar vanavond!
[..]
Tot straks
Nopquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef -Splash- het volgende:
Nog meer leuke dates in het verschiet?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:13 schreef -Splash- het volgende:
Ik zit nu al sinds 2 uur met een vrouw uit India aan de lijn voor mijn werk. Voor een date vragen? Kan toch wel.. We kennen elkaar nu al meer dan 3 uur. Er is tot nu toe wel een aantal keer een ongemakkelijke stilte gevallen waar zij moest opzoeken wat ze precies wou zeggen.. Maar dat zie ik door de vingers.
Echte liefde is zeldzaamquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:13 schreef -Splash- het volgende:
Ik zit nu al sinds 2 uur met een vrouw uit India aan de lijn voor mijn werk. Voor een date vragen? Kan toch wel.. We kennen elkaar nu al meer dan 3 uur. Er is tot nu toe wel een aantal keer een ongemakkelijke stilte gevallen waar zij moest opzoeken wat ze precies wou zeggen.. Maar dat zie ik door de vingers.
Helaas morgen weer 7 uur opquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Goedkoop ticket gespot? Dat is wel erg impulsief.Have Fun!
Nopequote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef -Splash- het volgende:
We hebben ook geen probleem om de hele avond door te kletsen vrees ik.quote:
Godver ik moet nog harsen enzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef habitue het volgende:
Date is naar voren geschoven naar vanavond!
[..]
Tot straks
Alles onder de neklijn he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver ik moet nog harsen enzo.
Ja, vanavond weer een verse.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef -Splash- het volgende:
Wat nodig is! Morgen allemaal dateverslagen.quote:
Vers geharst!quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver ik moet nog harsen enzo.
Eerder een muur doorbreken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms moet je idd een muurtje overklimmen ja
Zover ik weet niet. Ik heb even een 'pauze' ingelast. Ben te druk met andere dingen en de motivatie ontbreekt een beetje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef -Splash- het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb 1 date gehad de afgelopen tijd en meer ook niet. Ben er op dit moment ook niet zo mee bezig, heb andere dingen aan mijn hoofd
Als daten je al ''inspanning'' kost ipv dat het ontspannend werkt ben je al verkeerd bezig imho. Maar hey, dat zijn mijn stuivers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:11 schreef yats het volgende:
Zover ik weet niet. Ik heb even een 'pauze' ingelast. Ben te druk met andere dingen en de motivatie ontbreekt een beetje.
Daten zelf is inderdaad ontspannend, maar een date 'regelen' niet. Althans, voor mij is dat niet ontspannend. Daarnaast ben ik gewoon vrij druk bij mijn bijbaan momenteel en hou ik weinig tijd over om echt heel actief een date te gaan zoeken. Uitgezonderd natuurlijk de situatie dat je per toeval iemand tegen komt o mee te gaan daten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Als daten je al ''inspanning'' kost ipv dat het ontspannend werkt ben je al verkeerd bezig imho. Maar hey, dat zijn mijn stuivers.
Jij bent dan ook een vrouw, dan hoef je niet per se zelf actie te ondernemen tijdens/na het flirten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik vind een beetje flirten echt mega ontspannend!
Uhm.. al die mannen die je duidelijk moet maken dat ze wel eens actie mogen ondernemen is ook hard werken hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw, dan hoef je niet per se zelf actie te ondernemen tijdens/na het flirten.
Dan onderneem je zelf toch actie? Kom op zeg, een beetje emancipatiequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. al die mannen die je duidelijk moet maken dat ze wel eens actie mogen ondernemen is ook hard werken hoor
Emancipatie is voor mietjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dan onderneem je zelf toch actie? Kom op zeg, een beetje emancipatie
quote:
Tis nog waar ookquote:
Dit is echt zo'n onzin. En die emancipatiekaart trekken slaat ook nergens op. Het is grotendeels nonverbale communicatie, allemaal online te vinden als je het je afvraagt of het van nature niet zo aanvoelt. Reken maar dat een vrouw het je wel laat merken en uiteindelijk weten (als je het niet gelijk ziet) dat ze je leuk vindt. Dat geldt alleen niet voor alle vrouwen, net als dat het andersom niet voor alle mannen geldt. Blauwtjes horen er ook bij, je hebt al zoveel voorsprong doordat je je gewoon voor de leeuwen werpt op zo'n datingsite.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw, dan hoef je niet per se zelf actie te ondernemen tijdens/na het flirten.
Vrouwen kennen alleen maar selectieve emancipatiequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dan onderneem je zelf toch actie? Kom op zeg, een beetje emancipatie
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis nog waar ookDe mannen die zeuren dat vrouwen actie moeten ondernemen zijn de mannen die zelf niets durven.
Lelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Maare Cue, hoe zit het dan andersom? Wat zijn vrouwen die klagen dat mannen nooit actie tegenover hen ondernemen?
Net zo goed mietjes. Als je iets wil van een ander dan moet je actie ondernemen. Simple as that. Ongeacht geslacht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
![]()
Maare Cue, hoe zit het dan andersom? Wat zijn vrouwen die klagen dat mannen nooit actie tegenover hen ondernemen?
Ok, duidelijk en fair. Het werkt mijns inziens inderdaad twee kanten op.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net zo goed mietjes. Als je iets wil van een ander dan moet je actie ondernemen. Simple as that. Ongeacht geslacht.
Tis alleen zo dat de vrouw het aantrekkelijk vindt als een man actie onderneemt. Dus zal ze in sommige gevallen idd afwachten, kijken of hij het durft. En heeft de man gelijk een punt gescoord.
1. Bullshitquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent representatief voor alle andere vrouwen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. Bullshit
2. Ik flirt graag actief.
3. Flirten doe je samen
4. Zeik niet zo
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat je het wel leuk vind als fax flink klaagt over vrouwen/daten/relaties etc (no offence verder fax), maar dat je op mij heel anders reageert terwijl ik toch echt anders reageer en de 'fout' meestal bij mezelf leg i.p.v. bij vrouwen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. Bullshit
3. Flirten doe je samen
4. Zeik niet zo
nee ik ben helaas de leukstequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent representatief voor alle andere vrouwen?
fax moet ook niet zeiken en dat weet iequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat je het wel leuk vind als fax flink klaagt over vrouwen/daten/relaties etc (no offence verder fax), maar dat je op mij heel anders reageert terwijl ik toch echt anders reageer en de 'fout' meestal bij mezelf leg i.p.v. bij vrouwen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ben helaas de leukste
Maar mindere varianten van mij doen het ook niet verkeerd
Ah, ik mis dus gewoon jouw sarcasme online. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fax moet ook niet zeiken en dat weet ie
Waarom zou je uberhaupt willen dat een vrouw de eerste stap zet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:26 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen kennen alleen maar selectieve emancipatie
Zij mogen ook wel eens moeite doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt willen dat een vrouw de eerste stap zet?
Echt een beta-opmerking
Jij wil dat ze zich meteen aan je voeten werpen en met hun tanden de rits van je gulp open maken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij mogen ook wel eens moeite doen![]()
En nee, met je haren spelen en plagerig kijken is niet wat ik versta onder moeite doen
Dat klinkt niet eens zo verkeerdquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil dat ze zich meteen aan je voeten werpen en met hun tanden de rits van je gulp open maken?
Grow up.
Gebeurt dat jou nooit danquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil dat ze zich meteen aan je voeten werpen en met hun tanden de rits van je gulp open maken?
Grow up.
Ik draag louter knopen.quote:
Als een vrouw die met d'r tanden openkrijgt weet je wel gelijk dat je een goed exemplaar hebtquote:
Verdoriequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan edit je.. maar niet helemaal goed nog
Het is me weleens gebeurt, maar dat is alweer even geleden.quote:
Joh... wees dan eens duidelijk. Net of wij snappen dat je ons wilt zoenen als je voor onze neus hangt en ons diep in de ogen aankijkt. Wij vinden dat gewoon eng en je staat voor de televisie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. al die mannen die je duidelijk moet maken dat ze wel eens actie mogen ondernemen is ook hard werken hoor
Het zou wel het probleem voor die mannen oplossen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis nog waar ookDe mannen die zeuren dat vrouwen actie moeten ondernemen zijn de mannen die zelf niets durven.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:26 schreef eefje801 het volgende:
En die emancipatiekaart trekken slaat ook nergens op. Het is grotendeels nonverbale communicatie, allemaal online te vinden als je het je afvraagt of het van nature niet zo aanvoelt. Reken maar dat een vrouw het je wel laat merken en uiteindelijk weten (als je het niet gelijk ziet) dat ze je leuk vindt. Dat geldt alleen niet voor alle vrouwen, net als dat het andersom niet voor alle manne
QFTquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. Bullshit
3. Flirten doe je samen
4. Zeik niet zo
Sorry hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:11 schreef -Splash- het volgende:
Joh... wees dan eens duidelijk. Net of wij snappen dat je ons wilt zoenen als je voor onze neus hangt en ons diep in de ogen aankijkt. Wij vinden dat gewoon eng en je staat voor de televisie.
En een probleem voor de vrouwen erbijquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:12 schreef -Splash- het volgende:
Het zou wel het probleem voor die mannen oplossen.
Eh Cue, volgens mij bedoelde Splash het anders.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:13 schreef Cue_ het volgende:
Sorry hoorJullie hebben jaren gedaan over het jagen.. mogen wij daar ook even de tijd voor krijgen? Ongeduldig mannetje!
Zeg je nu dat ik dom ben?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef yats het volgende:
Eh Cue, volgens mij bedoelde Splash het anders.
Grote mensen praten, jij mag straks weer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Eh Cue, volgens mij bedoelde Splash het anders.
Na jaren de jager te zijn kan je niet verwachten dat we opeens leren om het prooi te zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry hoorJullie hebben jaren gedaan over het jagen.. mogen wij daar ook even de tijd voor krijgen? Ongeduldig mannetje!
[..]
En een probleem voor de vrouwen erbijWatjes
Zoals je kan lezen ben ik al goedquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:17 schreef -Splash- het volgende:
Na jaren de jager te zijn kan je niet verwachten dat we opeens leren om het prooi te zijn.![]()
Maar goed, we geven je je oefen ruimte. Hier *schuift yats naar voren*.
Bel maar weer aan als je goed bent.
Daarbij weet ik niet of yats echt oefenmateriaal isquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:24 schreef Cue_ het volgende:
Moet zeggen dat in de meeste gevallen dat ik een stap zette het ook wel vaak goed resultaat had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |