En dit dus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
Zolang je updates post mag je hier rustig blijven posten hoor
Dus wanneer je handwerk / mondwerk / neuken etc. Al die updates willen we hier lezen!!!
Weiss, plaag die gozer niet zo. Hij wil dolgraag een echte relatie i.p.v. wat 'klooien'. Dan helpt dit niet echt. En nee, geen white knight hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je met Faxie neukt bestaat de kans dat hij achteraf hier op Fok gaat zeggen dat je wel erg makkelijk was
Met naam en rugnummers alles.
ik ga hier niet eens op inquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Weiss, plaag die gozer niet zo. Hij wil dolgraag een echte relatie i.p.v. wat 'klooien'. Dan helpt dit niet echt. En nee, geen white knight hier.
Hij trekt (hihaho) het uit het verband, zoals gewoonlijk. Ouwe rukker dat het isquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Weiss, plaag die gozer niet zo. Hij wil dolgraag een echte relatie i.p.v. wat 'klooien'. Dan helpt dit niet echt. En nee, geen white knight hier.
Toch wel uit het asiel?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n seemingly leuke tinderknul wil over me heen pissen terwijl ik z'n voeten lik.
I'm out. Ik neem 14 katten.
Hoeft ook niet. Het valt me alleen op dat je fax blijkbaar graag in de zeik zet. Waarom is dat?quote:
Ja zoiets. Ik ben er echt teringchagrijnig van geworden. Superdolletjes, casual seks, ik ben er fan van. Maar jezus. Dat wanhopige gezoek ernaar. Ik dacht dus "laat ik een tijdje rondsletten", maar hoe meer ik rondslet hoe meer de behoefte groeit om gewoon head over heels verliefd te worden, met echte gevoelens en epische seks ipv dat halftamme "jij bent goed genoeg voor vanavond" gebeuren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb geen Tinder... en ik mis veel blijkbaar. Het klinkt een beetje als de mobiele chatroulette?
Ik wil jou voortaan ook wel in de zeik nemen, als dat je dwars zit?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef yats het volgende:
Hoeft ook niet. Het valt me alleen op dat je fax blijkbaar graag in de zeik zet. Waarom is dat?
Fax is zo negatief dat de grootste pessimist nog bij hem in lering kan gaan. Als hij daaraan zou werken dan zou hij ook niet zo door de stront worden gehaald.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het valt me alleen op dat je fax blijkbaar graag in de zeik zet. Waarom is dat?
Neuken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik ben er echt teringchagrijnig van geworden. Superdolletjes, casual seks, ik ben er fan van. Maar jezus. Dat wanhopige gezoek ernaar. Ik dacht dus "laat ik een tijdje rondsletten", maar hoe meer ik rondslet hoe meer de behoefte groeit om gewoon head over heels verliefd te worden, met echte gevoelens en epische seks ipv dat halftamme "jij bent goed genoeg voor vanavond" gebeuren.
Gatverdamme. Ik ben een hopeloos cliché.
Ik ben het zonnetje in huis jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax is zo negatief dat de grootste pessimist nog bij hem in lering kan gaan. Als hij daaraan zou werken dan zou hij ook niet zo door de stront worden gehaald.
Achter een regenstorm die immer voortraast terwijl hij over het land trekt.quote:
Dat hoeft niet, dat doen anderen of desnoods ikzelf welquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil jou voortaan ook wel in de zeik nemen, als dat je dwars zit?
Eh ok, wat is er mis met rondsletten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik ben er echt teringchagrijnig van geworden. Superdolletjes, casual seks, ik ben er fan van. Maar jezus. Dat wanhopige gezoek ernaar. Ik dacht dus "laat ik een tijdje rondsletten", maar hoe meer ik rondslet hoe meer de behoefte groeit om gewoon head over heels verliefd te worden, met echte gevoelens en epische seks ipv dat halftamme "jij bent goed genoeg voor vanavond" gebeuren.
Hihihi je zei 'trekt'quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Achter een regenstorm die immer voortraast terwijl hij over het land trekt.
Niets. Dat zeg ik toch. Er is niets, helemaal niets mis met casual sex en met onenightstands en met piemels in je mond aan het einde van een avond. Er is wél wat mis met het verlagen van je standaarden om maar een piemel in je mond of een mond om je piemel te hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, dat doen anderen of desnoods ikzelf wel
[..]
Eh ok, wat is er mis met rondsletten?
Ow, en Tijn, van harte!
Misschien later...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijdens seksuele voorlichting was ik ziek.ik wil niet als een noob overkomen bij mijn vriendin, of kan ik zoiets gewoon aan haar vragen?
Nou precies wat ze typtquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Eh ok, wat is er mis met rondsletten?
Ow, en Tijn, van harte!
Ze zegt het niet erg vinden om te doen, maar er toch een beetje klaar mee te zijn.quote:
Agreed. Blijkbaar heb ik een hoge standaardquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets. Dat zeg ik toch. Er is niets, helemaal niets mis met casual sex en met onenightstands en met piemels in je mond aan het einde van een avond. Er is wél wat mis met het verlagen van je standaarden om maar een piemel in je mond of een mond om je piemel te hebben.
Ik denk dat dat het is jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed. Blijkbaar heb ik een hoge standaard
Of de vrouwen om je heen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed. Blijkbaar heb ik een hoge standaard
Geeft niet, da's normaalquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik heb een emo-avond blijkbaar.
En ze zei ook waarom. Leek me een duidelijk en logisch verhaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:30 schreef yats het volgende:
Ze zegt het niet erg vinden om te doen, maar er toch een beetje klaar mee te zijn.
Hahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien later...
Voelt wel goed om iemand 'mijn vriendin' te kunnen noemen he.
Mag het? Ik ben net voor de derde dag op rij 12 uur afgebeuld. Enige hersteltijd is vereist.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij had ik al eerder aangegeven dat yats niet kan lezen.
Weet ik het. Het interesseert me eerlijk gezegd niet meer zo.quote:
En bedanktquote:
Dus gewoon doorgaan met daten en die leuke man vinden. Hehe, zo zijn we daar ook uit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Thijs, hoe gaat het daten bij jou? Ik zie je namelijk alleen maar met dezelfde man op de foto staan steeds. Willen jullie iets kwijt? Was die vakantie toch best.... een ware ontdekkingsreis?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
En Tijn...
Goed bezig knul, top voor je!
Waar blijft de update op FB?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja zeker wel maar ook heel raar![]()
Thnx all
Komt vast nog wel een keerquote:
Ik heb 1 date gehad de afgelopen tijd en meer ook niet. Ben er op dit moment ook niet zo mee bezig, heb andere dingen aan mijn hoofdquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Thijs, hoe gaat het daten bij jou? Ik zie je namelijk alleen maar met dezelfde man op de foto staan steeds. Willen jullie iets kwijt? Was die vakantie toch best.... een ware ontdekkingsreis?
Volgens mij zag ik jou op tinder, kan dat?quote:
Maar heb je 'm geliked?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou op tinder, kan dat?
Ik heb Tinder en kijk er zo nu en dan op. Dus je kan me tegengekomen zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou op tinder, kan dat?
Jaloers als dat wel het geval geweest zou zijn?quote:
Ik zou zelfs jou daten...quote:
Je bent onder vrienden Thijs... Dit valt mij tegen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb 1 date gehad de afgelopen tijd en meer ook niet. Ben er op dit moment ook niet zo mee bezig, heb andere dingen aan mijn hoofd
En de vakantie was een ontdekkingsreis ja, je komt niet vaak in een land waar je nog nooit bent geweest
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb Tinder en kijk er zo nu en dan op. Dus je kan me tegengekomen zijn.
[..]
Jaloers als dat wel het geval geweest zou zijn?
quote:
Ik gun het je hoor fax, daar niet van. Maar ik moest even lachen om een eerdere woordenwisseling met rhubarbje hier over mij.quote:
Zelfs vrienden vertellen elkaar niet allesquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je bent onder vrienden Thijs... Dit valt mij tegen.
quote:
Er zit een vuiltje in je oogquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs vrienden vertellen elkaar niet alles
[..]
M'n wispelturigheidquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga eens met rhub daten! Wat houd je tegen?
Jaa!! Meer onderlinge fokdates met smeuïge (faal)verhalen graag!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga eens met rhub daten! Wat houd je tegen?
Heel het weekend windquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niet moeilijk doen en gewoon daten
aankomend weekend tijd Fax? Rhub?
Ja en? 's nachts kan je best met rhu meeten hoorquote:
Ik weet niet eens hoe ze d'r uit zietquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? 's nachts kan je best met rhu meeten hoor
Ja dus? Heb je gewoon een lueke date toch. Niets mis meequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ze d'r uit zietEn ze heeft een vriend enzo
Goeie vraag hoe mevrouw rhu eruit ziet. Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ze zit op Tinder. En ze date.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En jij een faxie?quote:
Ken je het gezegde: als de berg niet naar Mohammed komt dan gaat Mohammed wel naar de berg.quote:
Nee. Ik denk ook niet dat ie dat overleeft zonder (extra) trauma's.quote:
Daar geloof ik niets vanquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nee. Ik denk ook niet dat ie dat overleeft zonder (extra) trauma's.
Zegt me niets. Waar vind je die berg?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken je het gezegde: als de berg niet naar Mohammed komt dan gaat Mohammed wel naar de berg.
Geen idee zo goed ken ik de Koran nu ook weer nietquote:
Nee ik vind dit gemiep wel grappigquote:
Ben je zo'n pittige tante ja?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nee. Ik denk ook niet dat ie dat overleeft zonder (extra) trauma's.
Minder, minder, minder!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken je het gezegde: als de berg niet naar Mohammed komt dan gaat Mohammed wel naar de berg.
Heb je al een vrije dag /moment kunnen vinden?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik vind dit gemiep wel grappig
Hij weet me wel te vinden al de ergste vrouwenhaat voorbij isquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al een vrije dag /moment kunnen vinden?
Jou niet tijn, maar jij bent al bezetquote:
Godver tering jantjequote:
Haha denk je dat ik onder de indruk ben van een grote bek?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jou niet tijn, maar jij bent al bezet
[..]
Godver tering jantje
Nee, vooral grof gebekt dus
Ik heb liever dat je uberhaupt niet onder de indruk van me bent, op wat voor manier dan ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha denk je dat ik onder de indruk ben van een grote bek?
Spiceyquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je uberhaupt niet onder de indruk van me bent, op wat voor manier dan ook.
On topic: zaterdag weer een date! Hij bedenkt hoe en wat dus ik hoef alleen maar mooi en opgetut mee te gaan
Wanneer heb jij een vrije dag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al een vrije dag /moment kunnen vinden?
Nou zegquote:
Dat was toch Mozesquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zomerjurkje en hakken. Sowieso.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je uberhaupt niet onder de indruk van me bent, op wat voor manier dan ook.
On topic: zaterdag weer een date! Hij bedenkt hoe en wat dus ik hoef alleen maar mooi en opgetut mee te gaan
Ha! Beetje wennen, maar wel fijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jou niet tijn, maar jij bent al bezet
Andere hoofdpersoon, wel hetzelfde verhaal. Wat maakt het uit.quote:
als je bedenkt dat er hele godsdienst oorlogen zijn gevochten over 1 letter dan vast vrij veelquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ha! Beetje wennen, maar wel fijn.
[..]
Andere hoofdpersoon, wel hetzelfde verhaal. Wat maakt het uit.
Ja... dat is ook zeker geen discussie voor op 'het interwebz' dan blijf je bezig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je bedenkt dat er hele godsdienst oorlogen zijn gevochten over 1 letter dan vast vrij veel
Spijkerbroek, hemdje en flipflops rock ik ookquote:
Ik geloof je.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:40 schreef MissGump het volgende:
[..]
Spijkerbroek, hemdje en flipflops rock ik ook
Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |