80% van Nederland is laagopgeleid.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
Dit topic gaat minder hard dan het Tindertopic. Conclusie?
Hier zitten meer hardwerkende mensen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
Het tindertopic bestaat uit (mentale) pubertjes die zo hard mogelijk roepen hoeveel seks ze wel niet kunnen/willen hebben en neemt steeds sneuere vormen aan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
Ik denk dat de aanwezigheid van 2 blauwen ook wel helpt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het tindertopic bestaat uit (mentale) pubertjes die zo hard mogelijk roepen hoeveel seks ze wel niet kunnen/willen hebben en neemt steeds sneuere vormen aan.
Dit inderdaad. Maarja, whatever floats their boat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het tindertopic bestaat uit (mentale) pubertjes die zo hard mogelijk roepen hoeveel seks ze wel niet kunnen/willen hebben en neemt steeds sneuere vormen aan.
M'n seemingly leuke tinderknul wil over me heen pissen terwijl ik z'n voeten lik.quote:
Flinke ommezwaai ineensquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n seemingly leuke tinderknul wil over me heen pissen terwijl ik z'n voeten lik.
I'm out. Ik neem 14 katten.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Jawe hebben het iig uitgesproken dat we iets met elkaar hebben. Ik vind haar leuk.
Ik mag hier niet meer posten dan toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef Weissman het volgende:
STOP DE PERSEN!!!
[..]![]()
![]()
MAAAKK ME GHEEAAKKK
Want ? Die likken jouw voeten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n seemingly leuke tinderknul wil over me heen pissen terwijl ik z'n voeten lik.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef Weissman het volgende:
STOP DE PERSEN!!!
[..]![]()
![]()
MAAAKK ME GHEEAAKKK
Jawel! Sowieso willen we horen als er geneukt is!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag hier niet meer posten dan toch?
Dat is hier niet wilde je zeggen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang je updates post mag je hier rustig blijven posten hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
En dat soort updates ga je lekker niet krijgenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je updates post mag je hier rustig blijven posten hoor
Dus wanneer je handwerk / mondwerk / neuken etc. Al die updates willen we hier lezen!!!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tijn!!! Nice man, gefeliciteerd. Hier kan het Tinder topic niet tegenop hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnxquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tijn!!! Nice man, gefeliciteerd. Hier kan het Tinder topic niet tegenop hoor.
Maar wel vragen stellen over wat dat rode knopje tussen haar benen precies doet... ja daahaag...quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat soort updates ga je lekker niet krijgen
Tijdens seksuele voorlichting was ik ziek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar wel vragen stellen over wat dat rode knopje tussen haar benen precies doet... ja daahaag...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |