Als ik in korset moet dan jij ook!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende: [..] Ja. Ik denk dat ik mama Hups wel wat hulp daarin kan bieden. Ik geloof niet dat zij helemaal weet wat hups dr smaak is.
![]()
Fijn dat jij moeder Hups wilt steunen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ik mama Hups wel wat hulp daarin kan bieden. Ik geloof niet dat zij helemaal weet wat hups dr smaak is.
Ik was vandaag bij mijn ouders en ik durfde het gewoon niet te vertellenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik in korset moet dan jij ook!
Het is nu dus dik aan ja?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij mijn ouders en ik durfde het gewoon niet te vertellenen waarom eigenlijk geen idee.
Tuurlijk poepje. Komt goed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik in korset moet dan jij ook!
Geen idee hoe dat op te lossen maar ik snap je echt!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij mijn ouders en ik durfde het gewoon niet te vertellenen waarom eigenlijk geen idee.
Pure liefdequote:
En je moet hoe dan ook een grote roze strik op je kont.quote:
Kan ze hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je moet hoe dan ook een grote roze strik op je kont.![]()
En pofmouwen!
Meenemen als je iets op gaat halen. "Pa, ma, dit is mn bitch. Haar naam doet er niet toe. En nu zijn we weer weg. Doeg!"quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En pofmouwen!
Dan lijkt het iig alsof ik een kont hebquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En pofmouwen!
Geen kont hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan lijkt het iig alsof ik een kont heb
Zo ben ik. Ik denk dat we misschien jouw hulp ook wel kunnen gebruiken. Smurf is de ringendrager, maar jij mag vast ceremoniemeester wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fijn dat jij moeder Hups wilt steunen.
Altijd fijn om iemand te hebben die mee gaat zoeken ipv alleen maar "Nee!" te roepen.
In kanariegeel!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan lijkt het iig alsof ik een kont heb
De eer!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik denk dat we misschien jouw hulp ook wel kunnen gebruiken. Smurf is de ringendrager, maar jij mag vast ceremoniemeester worden
Goede reden om te liggen op de bank ipv te zittenquote:
Al lang blij dat ik geen wit aan hoef, daar lijk ik zo bleek in..quote:
Nouquote:
Jaquote:
Om nu zoiets per mail/berichtje te doen vind ik ook weer zo raar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat op te lossen maar ik snap je echt!
Veel trainen en dan weer in S&G postenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Goede reden om te liggen op de bank ipv te zitten
Oh?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouik schrik elke keer van mijn kont.
Je houdt ons niet bepaald tegen, dus jij wilt het ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie zijn echt mijn huwelijk al aan het plannen he?
Dit!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je houdt ons niet bepaald tegen, dus jij wilt het ook
Let me be the judge of thatquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouik schrik elke keer van mijn kont.
Je moet mij heul geen glimmende dingen geven, dat weet je toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik denk dat we misschien jouw hulp ook wel kunnen gebruiken. Smurf is de ringendrager, maar jij mag vast ceremoniemeester worden
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawe hebben het iig uitgesproken dat we iets met elkaar hebben. Ik vind haar leuk.
[..]
Om nu zoiets per mail/berichtje te doen vind ik ook weer zo raar.
Pics.quote:
Ik en trainenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Veel trainen en dan weer in S&G posten
Alsof jullie te stoppen zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je houdt ons niet bepaald tegen, dus jij wilt het ook
Je wordt dan ook aangelijnd zodat je niet kan ontsnappen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet mij heul geen glimmende dingen geven, dat weet je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |