Als ik in korset moet dan jij ook!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende: [..] Ja. Ik denk dat ik mama Hups wel wat hulp daarin kan bieden. Ik geloof niet dat zij helemaal weet wat hups dr smaak is.
![]()
Fijn dat jij moeder Hups wilt steunen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ik mama Hups wel wat hulp daarin kan bieden. Ik geloof niet dat zij helemaal weet wat hups dr smaak is.
Ik was vandaag bij mijn ouders en ik durfde het gewoon niet te vertellenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik in korset moet dan jij ook!
Het is nu dus dik aan ja?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij mijn ouders en ik durfde het gewoon niet te vertellenen waarom eigenlijk geen idee.
Tuurlijk poepje. Komt goed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik in korset moet dan jij ook!
Geen idee hoe dat op te lossen maar ik snap je echt!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij mijn ouders en ik durfde het gewoon niet te vertellenen waarom eigenlijk geen idee.
Pure liefdequote:
En je moet hoe dan ook een grote roze strik op je kont.quote:
Kan ze hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En je moet hoe dan ook een grote roze strik op je kont.![]()
En pofmouwen!
Meenemen als je iets op gaat halen. "Pa, ma, dit is mn bitch. Haar naam doet er niet toe. En nu zijn we weer weg. Doeg!"quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En pofmouwen!
Dan lijkt het iig alsof ik een kont hebquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En pofmouwen!
Geen kont hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan lijkt het iig alsof ik een kont heb
Zo ben ik. Ik denk dat we misschien jouw hulp ook wel kunnen gebruiken. Smurf is de ringendrager, maar jij mag vast ceremoniemeester wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fijn dat jij moeder Hups wilt steunen.
Altijd fijn om iemand te hebben die mee gaat zoeken ipv alleen maar "Nee!" te roepen.
In kanariegeel!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan lijkt het iig alsof ik een kont heb
De eer!!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik denk dat we misschien jouw hulp ook wel kunnen gebruiken. Smurf is de ringendrager, maar jij mag vast ceremoniemeester worden
Goede reden om te liggen op de bank ipv te zittenquote:
Al lang blij dat ik geen wit aan hoef, daar lijk ik zo bleek in..quote:
Nouquote:
Jaquote:
Om nu zoiets per mail/berichtje te doen vind ik ook weer zo raar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat op te lossen maar ik snap je echt!
Veel trainen en dan weer in S&G postenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Goede reden om te liggen op de bank ipv te zitten
Oh?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouik schrik elke keer van mijn kont.
Je houdt ons niet bepaald tegen, dus jij wilt het ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie zijn echt mijn huwelijk al aan het plannen he?
Dit!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je houdt ons niet bepaald tegen, dus jij wilt het ook
Let me be the judge of thatquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouik schrik elke keer van mijn kont.
Je moet mij heul geen glimmende dingen geven, dat weet je toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik denk dat we misschien jouw hulp ook wel kunnen gebruiken. Smurf is de ringendrager, maar jij mag vast ceremoniemeester worden
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawe hebben het iig uitgesproken dat we iets met elkaar hebben. Ik vind haar leuk.
[..]
Om nu zoiets per mail/berichtje te doen vind ik ook weer zo raar.
Pics.quote:
Ik en trainenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Veel trainen en dan weer in S&G posten
Alsof jullie te stoppen zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je houdt ons niet bepaald tegen, dus jij wilt het ook
Je wordt dan ook aangelijnd zodat je niet kan ontsnappen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je moet mij heul geen glimmende dingen geven, dat weet je toch?
Wil jij bruidsmeisje zijn?quote:
Dit klinkt als een "ja, ik wil!"quote:
Je snapt dat ik de maid of honor ben he?quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga na het wk de 30 dagen abb challenge doen
Nee nee.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dit klinkt als een "ja, ik wil!"![]()
![]()
Nog beter.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je snapt dat ik de maid of honor ben he?
Nah, nee.. Ik weet teveel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij, al squattend op mijn micropenis
Niet nodig. Jij gaat toch geen tegengas geven.quote:
Stiekem wil ik jou zo ver mogelijk bij tinderslet vandaan houden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je snapt dat ik de maid of honor ben he?
Kom nou maar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
bbq bij jullie![]()
Of een keer iets drinken in Arnhem, wanneer we beide wel kunnen
Ja, zo klonk het echt.. Nog even en dan ben je Huppelmuts Dondersquote:
Zolang ik friet zeg, mag ie me vastquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stiekem wil ik jou zo ver mogelijk bij tinderslet vandaan houden.
Bij een huwelijk zeker wel!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet nodig. Jij gaat toch geen tegengas geven.
Kutwijfquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, zo klonk het echt.. Nog even en dan ben je Huppelmuts Donders
Dat ene ding is dan ook voldoende om me tegen te houdenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je weet een ding van medamn roddels
Ja, vast wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zolang ik friet zeg, mag ie me vast
Mwa, tot nu toe niet. Komt dus vast wel goed.quote:
quote:
Hehequote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ene ding is dan ook voldoende om me tegen te houden
Pics.quote:
En hij mag een feyenoord-boxer onder zn pak aanquote:
Nee, daar heb ik me niet in verdiept. De interesse was al lang wegquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehedan weet je ook dat ik magnificent ben. Nee grapje
Jij dus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar....
Mijn scharrel begon vrijdag niet over trouwen en kinderen!
Jij deed dat?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar....
Mijn scharrel begon vrijdag niet over trouwen en kinderen!
Nope!quote:
quote:
quote:
quote:
2-1.quote:
Nope.quote:
Dat roep je ook niet als Ajax met 2-1 voor staat.quote:
Ik ken iemand met paarden en koetsen. Zal ik zijn adres doorgeven aan moeder Hups?quote:
Als het onverdiend is gerust wel hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat roep je ook niet als Ajax met 2-1 voor staat.
Dus er was interesse!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik me niet in verdiept. De interesse was al lang weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, dit verdien jij wel. Gewoon 2-1 dus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het onverdiend is gerust wel hoor.
Ik verdien een huwelijk?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, dit verdien jij wel. Gewoon 2-1 dus.
Jaquote:
Zekerquote:
Een huwelijk is toch liefde tot aan de dood? Ja dus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verdien een huwelijk?![]()
Haat je mij zo erg?
Kan je ook korting regelen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken iemand met paarden en koetsen. Zal ik zijn adres doorgeven aan moeder Hups?
Zo lang?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een huwelijk is toch liefde tot aan de dood? Ja dus.
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus er was interesse!De gebruikelijke vorm. Wie ben je en wat wil je. Ik weet voldoendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:
Getuige dan?quote:
Het grote geld gaat in de versiering van de lokatie en in het bier zittenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het grote geld gaat in de versiering van de lokatie en in het bier zitten
Mijn tafeldame?quote:
wie zegt er dat ik komquote:
Ik niet. Ik vraag het.quote:
Waar wil je het feest hebben? In een kroeg of in een kroeg?quote:
Nog nooit echt een relatie gehadquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het wat onwennig is
Oke, oke, dan ga jij ook maar zelf op kikkerjachtquote:
Tuurlijk niet. Die wordt ineens door een paar collega's van opa opgehaald. Net als jijquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan jullie wel aan mij en tinderslet doorgeven wanneer de grote dag is?
Zodat we weg kunnen blijven.
Hoe dat zo. DIe tent komt toch te staan op het kikkerpad?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, oke, dan ga jij ook maar zelf op kikkerjacht
Daarom. Ik wil niet dat ze op jaar grote dag huilend en bibberend voor het altaar staat. Daarvoor hou ik teveel van dr. We houden er gewoon een achter de hand voor als ze nee zegtquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat zo. DIe tent komt toch te staan op het kikkerpad?
Oh ja! Nee je weet nog niets haha. Maar dat hoeft ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De gebruikelijke vorm. Wie ben je en wat wil je. Ik weet voldoende
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daarom. Ik wil niet dat ze op jaar grote dag huilend en bibberend voor het altaar staat. Daarvoor hou ik teveel van dr. We houden er gewoon een achter de hand voor als ze nee zegt
Nogmaals. Ik weet voldoendequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ja! Nee je weet nog niets haha. Maar dat hoeft ook niet. Blijf liever wat anoniemer hier.
Binnen 5 minuten weten we wie je nieuwe account isquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen maar even een andere sim halen, mn fb blokkeren en een nieuwe FOK!account aanmaken.
Zo slim zijn jullie niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten weten we wie je nieuwe account is
Haha via een admin? Ff IP checkquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten weten we wie je nieuwe account is
Modjes met hun kloonscanner en/of het postgedrag van je kloonquote:
Vanaf maandag heb ik een nieuw ip.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha via een admin? Ff IP check
Die hebben modjes niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Modjes met hun kloonscanner en/of het postgedrag van je kloon
De beste kloonscanner is door iemands schrijfstijl de analyseren, dus wees gewaarschuwd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanaf maandag heb ik een nieuw ip.
Admins danquote:
Lijkt mij ook! Dus geen lompe shit meer zeggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De beste kloonscanner is door iemands schrijfstijl de analyseren, dus wees gewaarschuwd.
Daar gaat me taalnazigedrag dus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De beste kloonscanner is door iemands schrijfstijl de analyseren, dus wees gewaarschuwd.
Juist. En vergeet dus niet om opzettelijk wat spelfouten in je tekst te verwerken (niet te duidelijk natuurlijk).quote:
Oke iedere nieuwe users die veel taalfouten maakt is huppelkloonquote:
Ik weet opeens niet meer hoe de d/t regels zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juist. En vergeet dus niet om opzettelijk wat spelfouten in je tekst te verwerken (niet te duidelijk natuurlijk).
En je zal je vocabulaire enorm moeten vernauwen/verschuiven. Dat is ook lastig. En je zinsconstructies verbouwen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet opeens niet meer hoe de d/t regels zijn.
Jij bent trouwens getuige op haar bruiloft.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je zal je vocabulaire enorm moeten vernauwen/verschuiven. Dat is ook lastig. En je zinsconstructies verbouwen.
Zoveel moeite om een huwelijk te vermijden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je zal je vocabulaire enorm moeten vernauwen/verschuiven. Dat is ook lastig. En je zinsconstructies verbouwen.
Jawel, maar ben een trage leerlingquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was jij niet in de leer bij Faxie?
Heb je er nu wat voor over of niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel moeite om een huwelijk te vermijden.
Jawohl!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je er nu wat voor over of niet?
maak nie uut sgat. Ik krieg je dr wel weer bove opquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja? Heeft hij 'ik hou van je' geroepen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
De laatste nagel in de doodskist die huwelijk heetquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Heeft hij 'ik hou van je' geroepen?
Je weet niet half hoe blij ik ben dat hij dan op rock werchter zit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maak nie uut sgat. Ik krieg je dr wel weer bove op
En je vergeet dat ik binnenkort langskom.
Nee, hij kwam op visite en nu zijn ze mn bruiloft aan het plannen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Heeft hij 'ik hou van je' geroepen?
Nou, dan zou ik maar eens dondersgoed nadenken wie je nieuwe personage gaat zijn, uit welk milieu ze komt, wat voor werk haar vader doet, waar is haar moeder geboren, wat is haar favoriete wijn, wat kan ze ab-so-luut niet koken en dat soort dingen moeten allemaal kloppen en in elkaar vallen.quote:
Wil jij witte paarden voor de koets?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, hij kwam op visite en nu zijn ze mn bruiloft aan het plannen.
Leuk, gaat mini Huppel als bruidsmeisje?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, hij kwam op visite en nu zijn ze mn bruiloft aan het plannen.
Maar schatje.. Nu ik werkeloos ben heb ik de tijd om RW af te wachtenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe blij ik ben dat hij dan op rock werchter zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |