Admins danquote:
Lijkt mij ook! Dus geen lompe shit meer zeggenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De beste kloonscanner is door iemands schrijfstijl de analyseren, dus wees gewaarschuwd.
Daar gaat me taalnazigedrag dus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De beste kloonscanner is door iemands schrijfstijl de analyseren, dus wees gewaarschuwd.
Juist. En vergeet dus niet om opzettelijk wat spelfouten in je tekst te verwerken (niet te duidelijk natuurlijk).quote:
Oke iedere nieuwe users die veel taalfouten maakt is huppelkloonquote:
Ik weet opeens niet meer hoe de d/t regels zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juist. En vergeet dus niet om opzettelijk wat spelfouten in je tekst te verwerken (niet te duidelijk natuurlijk).
En je zal je vocabulaire enorm moeten vernauwen/verschuiven. Dat is ook lastig. En je zinsconstructies verbouwen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet opeens niet meer hoe de d/t regels zijn.
Jij bent trouwens getuige op haar bruiloft.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je zal je vocabulaire enorm moeten vernauwen/verschuiven. Dat is ook lastig. En je zinsconstructies verbouwen.
Zoveel moeite om een huwelijk te vermijden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je zal je vocabulaire enorm moeten vernauwen/verschuiven. Dat is ook lastig. En je zinsconstructies verbouwen.
Jawel, maar ben een trage leerlingquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Was jij niet in de leer bij Faxie?
Heb je er nu wat voor over of niet?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoveel moeite om een huwelijk te vermijden.
Jawohl!quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je er nu wat voor over of niet?
maak nie uut sgat. Ik krieg je dr wel weer bove opquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja? Heeft hij 'ik hou van je' geroepen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
De laatste nagel in de doodskist die huwelijk heetquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Heeft hij 'ik hou van je' geroepen?
Je weet niet half hoe blij ik ben dat hij dan op rock werchter zit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maak nie uut sgat. Ik krieg je dr wel weer bove op
En je vergeet dat ik binnenkort langskom.
Nee, hij kwam op visite en nu zijn ze mn bruiloft aan het plannen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Heeft hij 'ik hou van je' geroepen?
Nou, dan zou ik maar eens dondersgoed nadenken wie je nieuwe personage gaat zijn, uit welk milieu ze komt, wat voor werk haar vader doet, waar is haar moeder geboren, wat is haar favoriete wijn, wat kan ze ab-so-luut niet koken en dat soort dingen moeten allemaal kloppen en in elkaar vallen.quote:
Wil jij witte paarden voor de koets?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, hij kwam op visite en nu zijn ze mn bruiloft aan het plannen.
Leuk, gaat mini Huppel als bruidsmeisje?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, hij kwam op visite en nu zijn ze mn bruiloft aan het plannen.
Maar schatje.. Nu ik werkeloos ben heb ik de tijd om RW af te wachtenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe blij ik ben dat hij dan op rock werchter zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |