Nope!quote:
quote:
quote:
quote:
2-1.quote:
Nope.quote:
Dat roep je ook niet als Ajax met 2-1 voor staat.quote:
Ik ken iemand met paarden en koetsen. Zal ik zijn adres doorgeven aan moeder Hups?quote:
Als het onverdiend is gerust wel hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat roep je ook niet als Ajax met 2-1 voor staat.
Dus er was interesse!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik me niet in verdiept. De interesse was al lang weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, dit verdien jij wel. Gewoon 2-1 dus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het onverdiend is gerust wel hoor.
Ik verdien een huwelijk?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, dit verdien jij wel. Gewoon 2-1 dus.
Jaquote:
Zekerquote:
Een huwelijk is toch liefde tot aan de dood? Ja dus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verdien een huwelijk?![]()
Haat je mij zo erg?
Kan je ook korting regelen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken iemand met paarden en koetsen. Zal ik zijn adres doorgeven aan moeder Hups?
Zo lang?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een huwelijk is toch liefde tot aan de dood? Ja dus.
quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus er was interesse!De gebruikelijke vorm. Wie ben je en wat wil je. Ik weet voldoendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:
Getuige dan?quote:
Het grote geld gaat in de versiering van de lokatie en in het bier zittenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het grote geld gaat in de versiering van de lokatie en in het bier zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |