Had hij hem moeten sluiten hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:13 schreef Phyxcius het volgende:
Ik had wel een (les)Miserabele TT verwacht...
Nee, ik ben zwaar a-seksueel...quote:
Jij had toch een chickie aan de haak geslagen ? Gezellig dat je ons toch nog gezelschap houd dan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ik ben zwaar a-seksueel...
seks
Klopt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:19 schreef LesMiserables het volgende:
Ik haat reeksen OPs maken, dus toch bedankt Cue.
[..]
Jij had toch een chickie aan de haak geslagen ? Gezellig dat je ons toch nog gezelschap houdt dan.
Ik heb aardig lang mee gerouleerd (alhoewel ik nooit echt een actieve dater ben geweest zoals enkelen hier in dit topic). Ben ook erg kieskeurig dus misschien dat het daarom vrij lang heeft geduurd (en wie weet na hoeveel maanden ik weer uit gekeken ben, of zij, kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef LesMiserables het volgende:
Gefeliciteerd dan maar. Het valt mij op dat hier vooral mannen uit de roulatie gaan en dat bij vrouwen toch minder vaak voorkomt terwijl zij er flink op los daten. Nemen de mannen gewoon eerder genoegen met iemand of zijn de vrouwen hier kieskeuriger dan goed voor hen is ?
Vind het opzich wel meevallen eerlijk gezegd. Volgens mij zijn vooral de mannen volop aan t daten en de vrouwen toch iets minder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:23 schreef LesMiserables het volgende:
Gefeliciteerd dan maar. Het valt mij op dat hier vooral mannen uit de roulatie gaan en dat bij vrouwen toch minder vaak voorkomt terwijl zij er flink op los daten. Nemen de mannen gewoon eerder genoegen met iemand of zijn de vrouwen hier kieskeuriger dan goed voor hen is ?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:43 schreef rhubarbje het volgende:
Met dit weer heb ik altijd zin in seks en daarna spijt, als ik charmant probeer te zijn met een zweethoofd
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb echt zelden seks onder de lakens... Altijd erop eigenlijk...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:07 schreef -Splash- het volgende:
Wel altijd boven de lakens in de zomer... anders zit je met je eigen zweet te lepelen ipv met de dame.
Het gaat dan om de keren wanneer je wel seks hebt. Of dat nu veel of weinig is, boeit geen reetquote:
Ik bijna altijd, is ook wel moeilijk hoor... zo een dekbed overal mee naar toenemen. Laatst nog bijna verdronken in de zee omdat het reuze zwaar werd opeens.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb echt zelden seks onder de lakens... Altijd erop eigenlijk...
inb4 "ik heb zelden seks".
Je KPD foto's beweren het tegendeel... Of het was goedkope pr0n van Internet getrokkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:38 schreef Faxie het volgende:
Pff ik date al helemaal niet, en seks heb ik amper![]()
Mensen die na zoveel fotos en verhalen nog denken dat Faxie niet kan daten en neukenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je KPD foto's beweren het tegendeel... Of het was goedkope pr0n van Internet getrokken
Ondertussen is het gewoon net zo'n player als jij.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:41 schreef Weissman het volgende:
Mensen die na zoveel fotos en verhalen nog denken dat Faxie niet kan daten en neuken
Als je met Faxie neukt bestaat de kans dat hij achteraf hier op Fok gaat zeggen dat je wel erg makkelijk wasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er foto's van faxie in actie? wat zijn z'n specs?
Vergeleken worden met Faxiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondertussen is het gewoon net zo'n player als jij.
Fuckedup online, irl best oke
Ik ben ook makkelijk, blijkt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je met Faxie neukt bestaat de kans dat hij achteraf hier op Fok gaat zeggen dat je wel erg makkelijk was
Met naam en rugnummers alles.
"Ja, maar het is toch gewoon zo?"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je met Faxie neukt bestaat de kans dat hij achteraf hier op Fok gaat zeggen dat je wel erg makkelijk was
Met naam en rugnummers alles.
dat is toch al eeuwen bekendquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme wat is OKC een kansloze kutsite. Of nou ja, de site werkt perfect, maar de ménsen.
Ik wist het nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat is toch al eeuwen bekendNet als Badoo.
Wees blij. Ik voor kinderfietsen.nlquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, ik krijg een banner voor alleenstaandepapas.nl
Misschien die maar proberen.
Wut. Doe eens een beschrijvingquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je KPD foto's beweren het tegendeel... Of het was goedkope pr0n van Internet getrokken
Als man ook niet hoor. Tenzij je au-pairs en gelukszoekers helemaal het einde vindt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme wat is OKC een kansloze kutsite. Of nou ja, de site werkt perfect, maar de ménsen.
E-matching is ook wel aardig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:44 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat RP nog altijd de betere is qua profielen. Je hoeft niet perse te betalen, de site is overzichtelijk en er zitten nog normale mannen op.
Volgens mij zijn die buitenlanders leuker dan al die Nederlandersquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als man ook niet hoor. Tenzij je au-pairs en gelukszoekers helemaal het einde vindt.
Shit... zou je dus eigenlijk eens moeten proberen ipv het gelijk maar te veroordelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die buitenlanders leuker dan al die Nederlanders
Nouja heb het idee dat de mannen hier ook niet direct naar vastigheid zoeken, maar wel op zoek zijn naar vrouwen met enige intelligentie en een goed verhaal. Ja dan kun je op zich toch beter een internationale student daten dan een roomblanke huismoederquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Shit... zou je dus eigenlijk eens moeten proberen ipv het gelijk maar te veroordelen.
Schrijf je dan gewoon in in kpdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wut. Doe eens een beschrijving
Idd, die was ook wel redelijk. al moet je daar wel echt ingeschreven staan wil je iets kunnen (dacht ik)quote:
En dan bij elke foto van elke FOKsterquote:
Iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:35 schreef habitue het volgende:
[..]
En dan bij elke foto van elke FOKster![]()
![]()
![]()
![]()
posten.
En met je harde snaak ferm in den knuist geklemd maar als een dolleman dm'en natuurlijk. Maakt niet uit wat je zegt zolang het maar opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:35 schreef habitue het volgende:
[..]
En dan bij elke foto van elke FOKster![]()
![]()
![]()
![]()
posten.
M'n PM staat open met het resultaat, alhoewel ik wel al een vermoeden hebquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En met je harde snaak ferm in den knuist geklemd maar als een dolleman dm'en natuurlijk. Maakt niet uit wat je zegt zolang het maar op![]()
![]()
eindigt. Ik moet mijn vrouwelijke kloon daar altijd nog eens inzetten. Lijkt me fascinerend.
Zoek lekker zelf, paparazziquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wut. Doe eens een beschrijving
Ben je werkloos dan? Of student?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanmiddag een leuke date gehad in Rotterdam.
Nouja, vanmiddag werkte ik..quote:
Juist.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik wettelijk recht op vakantiedagen...
Ben ik niet echt met je eens, zowel leuke mannen als vrouwen, alleen net als in het echte leven moet je een beetje zoeken en net als in het echte leven zijn nou eenmaal 90% van de mensen paupers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als man ook niet hoor. Tenzij je au-pairs en gelukszoekers helemaal het einde vindt.
R&P / Tinder #52 daten en daten #teamlapoquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:11 schreef FrankElst het volgende:
Vanmiddag een nieuwe Tinder-date.
Lekker, maar ogenschijnlijk preuts wijf. Ben benieuwd.
Gewoon inschrijven en lekker rond browsen. Als je een bericht van iemand ontvangt kan je hierop gewoon normaal beantwoorden. Dus je hoeft geen geld in te leggen om te daten. Bovendien is e-matching niet erg duur.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd, die was ook wel redelijk. al moet je daar wel echt ingeschreven staan wil je iets kunnen (dacht ik)
maar het is alweer jaren geleden dat ik op die site ben geweest.
Ik zeg niet dat het minderwaardige levensvormen zijn, het is alleen vaak niet wat ik zou zoeken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 00:13 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ben ik niet echt met je eens, zowel leuke mannen als vrouwen, alleen net als in het echte leven moet je een beetje zoeken en net als in het echte leven zijn nou eenmaal 90% van de mensen paupers.
edit;
En die expats/au-pairs zijn een van de genialere mensen die er op het internet rond zwerfen, niet zo hopeloos en die geven je tenminste wat ruimte.
Het is wel grappig leesvoer van die figuren...quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het minderwaardige levensvormen zijn, het is alleen vaak niet wat ik zou zoeken.
Die laatstequote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is wel grappig leesvoer van die figuren...
Wat je veel op OKC leest (als man zijnde dan, ik weet niet wat de mannen erop pleuren?)..
"I like to explore new ways to develop myself. Further I like reading and discuss with you about books. Without books no life!"
of
"After being in Tokyo, Berlin, New York, Timbuktu I am now finally in Amsterdam for 2 years. I don't know if I stay here for the rest of my life but I like to meet new people and have an interesting chat with them. I like to travel, read good books and on a sunny day I am with friends having a drink and a laugh"
of
"I am 25 years old and I like to travel a lot, especially to the East. In my spare time I do reiki and give massages (not for free!), and like to do long walks. In my most typical way you see me with my MacBook and a nutburger (I am vegetarian). I like to meet new people, especially if you are Asian and could tell me a lot about your country. I like to hear!"
etc,etc.
Enkel vriendjes willen zijn om iemands cultuurquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef Godshand het volgende:
especially if you are Asian and could tell me a lot about your country
Meer dan genoeg mensen die relaties hebben om net zo slechte redenenquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel vriendjes willen zijn om iemands cultuur
Dit ja, het is vooral enorme interessantdoenerij. Kijk mij eens reizen en de wereld ontdekken op mijn eigen unieke bijzondere manier door te mergen met de locals. (Samen met 250 andere backpackers)quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:26 schreef Godshand het volgende:
Het is wel grappig leesvoer van die figuren...
Wat je veel op OKC leest (als man zijnde dan, ik weet niet wat de mannen erop pleuren?)..
Maar zo heeft iedereen toch wel iets? Als het niets is, klik je gewoon lekker door.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:46 schreef -0- het volgende:
[..]
Dit ja, het is vooral enorme interessantdoenerij. Kijk mij eens reizen en de wereld ontdekken op mijn eigen unieke bijzondere manier door te mergen met de locals. (Samen met 250 andere backpackers)
Hey welkom weer hierquote:Op woensdag 11 juni 2014 13:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maar zo heeft iedereen toch wel iets? Als het niets is, klik je gewoon lekker door.
Kijk mij eens de grote sterke alpha zijn met mn modderige hardloopstukje... Zo lekker uniek en sportief (samen met die 1000 anderen die naast je ploeteren in de bagger).
Ik zoog die stukjes wel uit mijn duim, maar het is ongeveer de strekking wat ik voorbij heb zien komen. Even geen tijd om te knippen/plakken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die laatste
[ afbeelding ]
Ik heb regelmatig gereisd voor m'n oude werk in een hoop delen van de wereld en tja, expats, leuke mensen hoor, inspirerend ook vaak, maar dat echt vrije leven zoals hierboven beschreven wordt is gewoon niet echt mijn ding. Leuke mensen om een drankje mee te doen, een leuke (of een paar leuke) avond(en) mee te hebben, maar that's it... Die onrust en de wil om weg te gaan blijven die mensen namelijk altijd wel houden volgens mij.
Gebruik van dequote:Op woensdag 11 juni 2014 13:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zoog die stukjes wel uit mijn duim, maar het is ongeveer de strekking wat ik voorbij heb zien komen. Even geen tijd om te knippen/plakken.
Wat Perz zegt heeft ze ook weer gelijk in...
Aan de andere kant, niemand zal op zijn profiel zetten dat die elke avond gezellig op FOK! zit
Vrouwen die als een sterke alpha door modder hardlopen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 13:26 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Maar zo heeft iedereen toch wel iets? Als het niets is, klik je gewoon lekker door.
Kijk mij eens de grote sterke alpha zijn met mn modderige hardloopstukje... Zo lekker uniek en sportief (samen met die 1000 anderen die naast je ploeteren in de bagger).
Daten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Vrouwen die als een sterke alpha door modder hardlopen.
80% van Nederland is laagopgeleid.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
Dit topic gaat minder hard dan het Tindertopic. Conclusie?
Hier zitten meer hardwerkende mensen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
Het tindertopic bestaat uit (mentale) pubertjes die zo hard mogelijk roepen hoeveel seks ze wel niet kunnen/willen hebben en neemt steeds sneuere vormen aan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:53 schreef Godshand het volgende:
Ik denk dat de aanwezigheid van 2 blauwen ook wel helpt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het tindertopic bestaat uit (mentale) pubertjes die zo hard mogelijk roepen hoeveel seks ze wel niet kunnen/willen hebben en neemt steeds sneuere vormen aan.
Dit inderdaad. Maarja, whatever floats their boat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het tindertopic bestaat uit (mentale) pubertjes die zo hard mogelijk roepen hoeveel seks ze wel niet kunnen/willen hebben en neemt steeds sneuere vormen aan.
M'n seemingly leuke tinderknul wil over me heen pissen terwijl ik z'n voeten lik.quote:
Flinke ommezwaai ineensquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n seemingly leuke tinderknul wil over me heen pissen terwijl ik z'n voeten lik.
I'm out. Ik neem 14 katten.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Jawe hebben het iig uitgesproken dat we iets met elkaar hebben. Ik vind haar leuk.
Ik mag hier niet meer posten dan toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef Weissman het volgende:
STOP DE PERSEN!!!
[..]![]()
![]()
MAAAKK ME GHEEAAKKK
Want ? Die likken jouw voeten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n seemingly leuke tinderknul wil over me heen pissen terwijl ik z'n voeten lik.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:39 schreef Weissman het volgende:
STOP DE PERSEN!!!
[..]![]()
![]()
MAAAKK ME GHEEAAKKK
Jawel! Sowieso willen we horen als er geneukt is!quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag hier niet meer posten dan toch?
Dat is hier niet wilde je zeggen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang je updates post mag je hier rustig blijven posten hoorquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
En dat soort updates ga je lekker niet krijgenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je updates post mag je hier rustig blijven posten hoor
Dus wanneer je handwerk / mondwerk / neuken etc. Al die updates willen we hier lezen!!!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tijn!!! Nice man, gefeliciteerd. Hier kan het Tinder topic niet tegenop hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnxquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Tijn!!! Nice man, gefeliciteerd. Hier kan het Tinder topic niet tegenop hoor.
Maar wel vragen stellen over wat dat rode knopje tussen haar benen precies doet... ja daahaag...quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat soort updates ga je lekker niet krijgen
Tijdens seksuele voorlichting was ik ziek.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:00 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar wel vragen stellen over wat dat rode knopje tussen haar benen precies doet... ja daahaag...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |