Nee ik vind dit gemiep wel grappigquote:
Ben je zo'n pittige tante ja?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nee. Ik denk ook niet dat ie dat overleeft zonder (extra) trauma's.
Minder, minder, minder!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken je het gezegde: als de berg niet naar Mohammed komt dan gaat Mohammed wel naar de berg.
Heb je al een vrije dag /moment kunnen vinden?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik vind dit gemiep wel grappig
Hij weet me wel te vinden al de ergste vrouwenhaat voorbij isquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al een vrije dag /moment kunnen vinden?
Jou niet tijn, maar jij bent al bezetquote:
Godver tering jantjequote:
Haha denk je dat ik onder de indruk ben van een grote bek?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jou niet tijn, maar jij bent al bezet
[..]
Godver tering jantje
Nee, vooral grof gebekt dus
Ik heb liever dat je uberhaupt niet onder de indruk van me bent, op wat voor manier dan ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha denk je dat ik onder de indruk ben van een grote bek?
Spiceyquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je uberhaupt niet onder de indruk van me bent, op wat voor manier dan ook.
On topic: zaterdag weer een date! Hij bedenkt hoe en wat dus ik hoef alleen maar mooi en opgetut mee te gaan
Wanneer heb jij een vrije dag?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al een vrije dag /moment kunnen vinden?
Nou zegquote:
Dat was toch Mozesquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken je het gezegde: als de berg niet naar Mohammed komt dan gaat Mohammed wel naar de berg.
Zomerjurkje en hakken. Sowieso.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:21 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je uberhaupt niet onder de indruk van me bent, op wat voor manier dan ook.
On topic: zaterdag weer een date! Hij bedenkt hoe en wat dus ik hoef alleen maar mooi en opgetut mee te gaan
Ha! Beetje wennen, maar wel fijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:02 schreef MissGump het volgende:
[..]
Jou niet tijn, maar jij bent al bezet
Andere hoofdpersoon, wel hetzelfde verhaal. Wat maakt het uit.quote:
als je bedenkt dat er hele godsdienst oorlogen zijn gevochten over 1 letter dan vast vrij veelquote:Op donderdag 12 juni 2014 09:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ha! Beetje wennen, maar wel fijn.
[..]
Andere hoofdpersoon, wel hetzelfde verhaal. Wat maakt het uit.
Ja... dat is ook zeker geen discussie voor op 'het interwebz' dan blijf je bezig.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je bedenkt dat er hele godsdienst oorlogen zijn gevochten over 1 letter dan vast vrij veel
Spijkerbroek, hemdje en flipflops rock ik ookquote:
Ik geloof je.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:40 schreef MissGump het volgende:
[..]
Spijkerbroek, hemdje en flipflops rock ik ook
Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |