Ik gun het je hoor fax, daar niet van. Maar ik moest even lachen om een eerdere woordenwisseling met rhubarbje hier over mij.quote:
Zelfs vrienden vertellen elkaar niet allesquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je bent onder vrienden Thijs... Dit valt mij tegen.
quote:
Er zit een vuiltje in je oogquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs vrienden vertellen elkaar niet alles
[..]
M'n wispelturigheidquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga eens met rhub daten! Wat houd je tegen?
Jaa!! Meer onderlinge fokdates met smeuïge (faal)verhalen graag!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga eens met rhub daten! Wat houd je tegen?
Heel het weekend windquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
niet moeilijk doen en gewoon daten
aankomend weekend tijd Fax? Rhub?
Ja en? 's nachts kan je best met rhu meeten hoorquote:
Ik weet niet eens hoe ze d'r uit zietquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? 's nachts kan je best met rhu meeten hoor
Ja dus? Heb je gewoon een lueke date toch. Niets mis meequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ze d'r uit zietEn ze heeft een vriend enzo
Goeie vraag hoe mevrouw rhu eruit ziet. Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En ze zit op Tinder. En ze date.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
En jij een faxie?quote:
Ken je het gezegde: als de berg niet naar Mohammed komt dan gaat Mohammed wel naar de berg.quote:
Nee. Ik denk ook niet dat ie dat overleeft zonder (extra) trauma's.quote:
Daar geloof ik niets vanquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nee. Ik denk ook niet dat ie dat overleeft zonder (extra) trauma's.
Zegt me niets. Waar vind je die berg?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ken je het gezegde: als de berg niet naar Mohammed komt dan gaat Mohammed wel naar de berg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |