Nou precies wat ze typtquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Eh ok, wat is er mis met rondsletten?
Ow, en Tijn, van harte!
Ze zegt het niet erg vinden om te doen, maar er toch een beetje klaar mee te zijn.quote:
Agreed. Blijkbaar heb ik een hoge standaardquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niets. Dat zeg ik toch. Er is niets, helemaal niets mis met casual sex en met onenightstands en met piemels in je mond aan het einde van een avond. Er is wél wat mis met het verlagen van je standaarden om maar een piemel in je mond of een mond om je piemel te hebben.
Ik denk dat dat het is jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed. Blijkbaar heb ik een hoge standaard
Of de vrouwen om je heen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef yats het volgende:
[..]
Agreed. Blijkbaar heb ik een hoge standaard
Geeft niet, da's normaalquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik heb een emo-avond blijkbaar.
En ze zei ook waarom. Leek me een duidelijk en logisch verhaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:30 schreef yats het volgende:
Ze zegt het niet erg vinden om te doen, maar er toch een beetje klaar mee te zijn.
Hahaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Misschien later...
Voelt wel goed om iemand 'mijn vriendin' te kunnen noemen he.
Mag het? Ik ben net voor de derde dag op rij 12 uur afgebeuld. Enige hersteltijd is vereist.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:31 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij had ik al eerder aangegeven dat yats niet kan lezen.
Weet ik het. Het interesseert me eerlijk gezegd niet meer zo.quote:
En bedanktquote:
Dus gewoon doorgaan met daten en die leuke man vinden. Hehe, zo zijn we daar ook uit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik ben er echt teringchagrijnig van geworden. Superdolletjes, casual seks, ik ben er fan van. Maar jezus. Dat wanhopige gezoek ernaar. Ik dacht dus "laat ik een tijdje rondsletten", maar hoe meer ik rondslet hoe meer de behoefte groeit om gewoon head over heels verliefd te worden, met echte gevoelens en epische seks ipv dat halftamme "jij bent goed genoeg voor vanavond" gebeuren.
Gatverdamme. Ik ben een hopeloos cliché.
Thijs, hoe gaat het daten bij jou? Ik zie je namelijk alleen maar met dezelfde man op de foto staan steeds. Willen jullie iets kwijt? Was die vakantie toch best.... een ware ontdekkingsreis?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:26 schreef El_Thijs het volgende:
En Tijn...
Goed bezig knul, top voor je!
Waar blijft de update op FB?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ja zeker wel maar ook heel raar![]()
Thnx all
Komt vast nog wel een keerquote:
Ik heb 1 date gehad de afgelopen tijd en meer ook niet. Ben er op dit moment ook niet zo mee bezig, heb andere dingen aan mijn hoofdquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Thijs, hoe gaat het daten bij jou? Ik zie je namelijk alleen maar met dezelfde man op de foto staan steeds. Willen jullie iets kwijt? Was die vakantie toch best.... een ware ontdekkingsreis?
Volgens mij zag ik jou op tinder, kan dat?quote:
Maar heb je 'm geliked?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou op tinder, kan dat?
Ik heb Tinder en kijk er zo nu en dan op. Dus je kan me tegengekomen zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik jou op tinder, kan dat?
Jaloers als dat wel het geval geweest zou zijn?quote:
Ik zou zelfs jou daten...quote:
Je bent onder vrienden Thijs... Dit valt mij tegen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb 1 date gehad de afgelopen tijd en meer ook niet. Ben er op dit moment ook niet zo mee bezig, heb andere dingen aan mijn hoofd
En de vakantie was een ontdekkingsreis ja, je komt niet vaak in een land waar je nog nooit bent geweest
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb Tinder en kijk er zo nu en dan op. Dus je kan me tegengekomen zijn.
[..]
Jaloers als dat wel het geval geweest zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |