En dit dus.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
Zolang je updates post mag je hier rustig blijven posten hoor
Dus wanneer je handwerk / mondwerk / neuken etc. Al die updates willen we hier lezen!!!
Weiss, plaag die gozer niet zo. Hij wil dolgraag een echte relatie i.p.v. wat 'klooien'. Dan helpt dit niet echt. En nee, geen white knight hier.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je met Faxie neukt bestaat de kans dat hij achteraf hier op Fok gaat zeggen dat je wel erg makkelijk was
Met naam en rugnummers alles.
ik ga hier niet eens op inquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Weiss, plaag die gozer niet zo. Hij wil dolgraag een echte relatie i.p.v. wat 'klooien'. Dan helpt dit niet echt. En nee, geen white knight hier.
Hij trekt (hihaho) het uit het verband, zoals gewoonlijk. Ouwe rukker dat het isquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Weiss, plaag die gozer niet zo. Hij wil dolgraag een echte relatie i.p.v. wat 'klooien'. Dan helpt dit niet echt. En nee, geen white knight hier.
Toch wel uit het asiel?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n seemingly leuke tinderknul wil over me heen pissen terwijl ik z'n voeten lik.
I'm out. Ik neem 14 katten.
Hoeft ook niet. Het valt me alleen op dat je fax blijkbaar graag in de zeik zet. Waarom is dat?quote:
Ja zoiets. Ik ben er echt teringchagrijnig van geworden. Superdolletjes, casual seks, ik ben er fan van. Maar jezus. Dat wanhopige gezoek ernaar. Ik dacht dus "laat ik een tijdje rondsletten", maar hoe meer ik rondslet hoe meer de behoefte groeit om gewoon head over heels verliefd te worden, met echte gevoelens en epische seks ipv dat halftamme "jij bent goed genoeg voor vanavond" gebeuren.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb geen Tinder... en ik mis veel blijkbaar. Het klinkt een beetje als de mobiele chatroulette?
Ik wil jou voortaan ook wel in de zeik nemen, als dat je dwars zit?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef yats het volgende:
Hoeft ook niet. Het valt me alleen op dat je fax blijkbaar graag in de zeik zet. Waarom is dat?
Fax is zo negatief dat de grootste pessimist nog bij hem in lering kan gaan. Als hij daaraan zou werken dan zou hij ook niet zo door de stront worden gehaald.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Het valt me alleen op dat je fax blijkbaar graag in de zeik zet. Waarom is dat?
Neuken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik ben er echt teringchagrijnig van geworden. Superdolletjes, casual seks, ik ben er fan van. Maar jezus. Dat wanhopige gezoek ernaar. Ik dacht dus "laat ik een tijdje rondsletten", maar hoe meer ik rondslet hoe meer de behoefte groeit om gewoon head over heels verliefd te worden, met echte gevoelens en epische seks ipv dat halftamme "jij bent goed genoeg voor vanavond" gebeuren.
Gatverdamme. Ik ben een hopeloos cliché.
Ik ben het zonnetje in huis jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax is zo negatief dat de grootste pessimist nog bij hem in lering kan gaan. Als hij daaraan zou werken dan zou hij ook niet zo door de stront worden gehaald.
Achter een regenstorm die immer voortraast terwijl hij over het land trekt.quote:
Dat hoeft niet, dat doen anderen of desnoods ikzelf welquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik wil jou voortaan ook wel in de zeik nemen, als dat je dwars zit?
Eh ok, wat is er mis met rondsletten?quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik ben er echt teringchagrijnig van geworden. Superdolletjes, casual seks, ik ben er fan van. Maar jezus. Dat wanhopige gezoek ernaar. Ik dacht dus "laat ik een tijdje rondsletten", maar hoe meer ik rondslet hoe meer de behoefte groeit om gewoon head over heels verliefd te worden, met echte gevoelens en epische seks ipv dat halftamme "jij bent goed genoeg voor vanavond" gebeuren.
Gatverdamme. Ik ben een hopeloos cliché.
Hihihi je zei 'trekt'quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Achter een regenstorm die immer voortraast terwijl hij over het land trekt.
Niets. Dat zeg ik toch. Er is niets, helemaal niets mis met casual sex en met onenightstands en met piemels in je mond aan het einde van een avond. Er is wél wat mis met het verlagen van je standaarden om maar een piemel in je mond of een mond om je piemel te hebben.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, dat doen anderen of desnoods ikzelf wel
[..]
Eh ok, wat is er mis met rondsletten?
Ow, en Tijn, van harte!
Misschien later...quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijdens seksuele voorlichting was ik ziek.ik wil niet als een noob overkomen bij mijn vriendin, of kan ik zoiets gewoon aan haar vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |