We hebben ook geen probleem om de hele avond door te kletsen vrees ik.quote:
Godver ik moet nog harsen enzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef habitue het volgende:
Date is naar voren geschoven naar vanavond!
[..]
Tot straks
Alles onder de neklijn he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver ik moet nog harsen enzo.
Ja, vanavond weer een verse.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef -Splash- het volgende:
Nog meer leuke dates in het verschiet?
Wat nodig is! Morgen allemaal dateverslagen.quote:
Vers geharst!quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver ik moet nog harsen enzo.
Eerder een muur doorbreken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms moet je idd een muurtje overklimmen ja
Zover ik weet niet. Ik heb even een 'pauze' ingelast. Ben te druk met andere dingen en de motivatie ontbreekt een beetje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef -Splash- het volgende:
Nog meer leuke dates in het verschiet?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb 1 date gehad de afgelopen tijd en meer ook niet. Ben er op dit moment ook niet zo mee bezig, heb andere dingen aan mijn hoofd
Als daten je al ''inspanning'' kost ipv dat het ontspannend werkt ben je al verkeerd bezig imho. Maar hey, dat zijn mijn stuivers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:11 schreef yats het volgende:
Zover ik weet niet. Ik heb even een 'pauze' ingelast. Ben te druk met andere dingen en de motivatie ontbreekt een beetje.
Daten zelf is inderdaad ontspannend, maar een date 'regelen' niet. Althans, voor mij is dat niet ontspannend. Daarnaast ben ik gewoon vrij druk bij mijn bijbaan momenteel en hou ik weinig tijd over om echt heel actief een date te gaan zoeken. Uitgezonderd natuurlijk de situatie dat je per toeval iemand tegen komt o mee te gaan daten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Als daten je al ''inspanning'' kost ipv dat het ontspannend werkt ben je al verkeerd bezig imho. Maar hey, dat zijn mijn stuivers.
Jij bent dan ook een vrouw, dan hoef je niet per se zelf actie te ondernemen tijdens/na het flirten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik vind een beetje flirten echt mega ontspannend!
Uhm.. al die mannen die je duidelijk moet maken dat ze wel eens actie mogen ondernemen is ook hard werken hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw, dan hoef je niet per se zelf actie te ondernemen tijdens/na het flirten.
Dan onderneem je zelf toch actie? Kom op zeg, een beetje emancipatiequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. al die mannen die je duidelijk moet maken dat ze wel eens actie mogen ondernemen is ook hard werken hoor
Emancipatie is voor mietjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dan onderneem je zelf toch actie? Kom op zeg, een beetje emancipatie
quote:
Tis nog waar ookquote:
Dit is echt zo'n onzin. En die emancipatiekaart trekken slaat ook nergens op. Het is grotendeels nonverbale communicatie, allemaal online te vinden als je het je afvraagt of het van nature niet zo aanvoelt. Reken maar dat een vrouw het je wel laat merken en uiteindelijk weten (als je het niet gelijk ziet) dat ze je leuk vindt. Dat geldt alleen niet voor alle vrouwen, net als dat het andersom niet voor alle mannen geldt. Blauwtjes horen er ook bij, je hebt al zoveel voorsprong doordat je je gewoon voor de leeuwen werpt op zo'n datingsite.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw, dan hoef je niet per se zelf actie te ondernemen tijdens/na het flirten.
Vrouwen kennen alleen maar selectieve emancipatiequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dan onderneem je zelf toch actie? Kom op zeg, een beetje emancipatie
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis nog waar ookDe mannen die zeuren dat vrouwen actie moeten ondernemen zijn de mannen die zelf niets durven.
Lelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Maare Cue, hoe zit het dan andersom? Wat zijn vrouwen die klagen dat mannen nooit actie tegenover hen ondernemen?
Net zo goed mietjes. Als je iets wil van een ander dan moet je actie ondernemen. Simple as that. Ongeacht geslacht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
![]()
Maare Cue, hoe zit het dan andersom? Wat zijn vrouwen die klagen dat mannen nooit actie tegenover hen ondernemen?
Ok, duidelijk en fair. Het werkt mijns inziens inderdaad twee kanten op.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net zo goed mietjes. Als je iets wil van een ander dan moet je actie ondernemen. Simple as that. Ongeacht geslacht.
Tis alleen zo dat de vrouw het aantrekkelijk vindt als een man actie onderneemt. Dus zal ze in sommige gevallen idd afwachten, kijken of hij het durft. En heeft de man gelijk een punt gescoord.
1. Bullshitquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |