Mits verzorgde voeten: ja. God, wat zie ik vaak mensen met eeltklompjes en onverzorgde teennagels rondwaggelen in de zomer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:40 schreef MissGump het volgende:
[..]
Spijkerbroek, hemdje en flipflops rock ik ook
Denk ik.
Persoonlijk vind ik dat hele open schoenen gedoe helemaal niks. En dan inderdaad van die onverzorgde poten erin... bahquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mits verzorgde voeten: ja. God, wat zie ik vaak mensen met eeltklompjes en onverzorgde teennagels rondwaggelen in de zomer.
Weer met de 'lang wachten date'?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:10 schreef habitue het volgende:
Dit weekend ook een date. Dichte schoenen dan maar om mn verminkte voeten in te verbergen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar, maar...IRL ben ik heul anders![]()
quote:
Impulsiviteitquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
[..]we hebben ook al een hotel uitgekozen voor een weekendje weg naar Berlijn.
We zijn allebei nogal van de impulsiviteit geloof ik.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Impulsiviteit. Remmen los en gaan, zonder je aan regels te houden
.
mwah...quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Wij willen allebei naar Auswitch... ook super romantischquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
En bij de tweede date pas zoenen, nadat je eerst alle lichamelijke checkpoints bent langsgegaan. Voorzichtig hand op schouder, check. Lachend hand achter de rug even aantikken, check. Arm om haar heen, check.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas na 3 dagen bellen anders ben je needy.
PUA-meisterquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:35 schreef -Splash- het volgende:
En bij de tweede date pas zoenen, nadat je eerst alle lichamelijke checkpoints bent langsgegaan. Voorzichtig hand op schouder, check. Lachend hand achter de rug even aantikken, check. Arm om haar heen, check.
Gewoon niet bellen was toch het beste? Of haal ik weer eens dingen door elkaar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas na 3 dagen bellen anders ben je needy.
Of het niet gebeurd. Herkenbaar ja...quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Die tijd opbouwend naar de eerste zoen. We hebben het er hier al eens over gehad, maar dat is toch wel een puntje op mijn favoriete-momenten-lijstje
. Dat je weet dat het eraan zit te komen, met die blikken en zulks
.
Des te deprimerender als het dan heel hard tegenvalt.
Dit is dus niet die gozer met wie je nog ging herkansen? Als je geen zin hebt dan ga je toch niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen m'n eerste OKCupid-date dus, met de "blijf je slapen?"-gast. Ik heb er eigenlijk nog helemaal geen zin in. De eerstvolgende date spreek ik in m'n eigen stad af, ze komen verdomme maar eens naar mij toe. Puh.
Thanks poeps.quote:
Ik heb ook dikke eelt onder m'n voetenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mits verzorgde voeten: ja. God, wat zie ik vaak mensen met eeltklompjes en onverzorgde teennagels rondwaggelen in de zomer.
Woohoo scorequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen m'n eerste OKCupid-date dus, met de "blijf je slapen?"-gast. Ik heb er eigenlijk nog helemaal geen zin in. De eerstvolgende date spreek ik in m'n eigen stad af, ze komen verdomme maar eens naar mij toe. Puh.
Had dat dan meteen gedaan, en hem met een smoes in de avond weer naar huis gestuurd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Of juist nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
Had dat dan meteen gedaan, en hem met een smoes in de avond weer naar huis gestuurd.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
we hebben ook al een hotel uitgekozen voor een weekendje weg naar Berlijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Jullie daten elkaar ''toevallig''?quote:
Scherp +1quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie daten elkaar ''toevallig''?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie daten elkaar ''toevallig''?
Berlijn man... kan je gewoon niet in haar eigen woonplaats afspreken...quote:
Soms moet je idd een muurtje overklimmen jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Berlijn man... kan je gewoon niet in haar eigen woonplaats afspreken...
quote:
Tot straksquote:
Goedkoop ticket gespot? Dat is wel erg impulsief.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef habitue het volgende:
Date is naar voren geschoven naar vanavond!
[..]
Tot straks
Nopquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef -Splash- het volgende:
Nog meer leuke dates in het verschiet?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:13 schreef -Splash- het volgende:
Ik zit nu al sinds 2 uur met een vrouw uit India aan de lijn voor mijn werk. Voor een date vragen? Kan toch wel.. We kennen elkaar nu al meer dan 3 uur. Er is tot nu toe wel een aantal keer een ongemakkelijke stilte gevallen waar zij moest opzoeken wat ze precies wou zeggen.. Maar dat zie ik door de vingers.
Echte liefde is zeldzaamquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:13 schreef -Splash- het volgende:
Ik zit nu al sinds 2 uur met een vrouw uit India aan de lijn voor mijn werk. Voor een date vragen? Kan toch wel.. We kennen elkaar nu al meer dan 3 uur. Er is tot nu toe wel een aantal keer een ongemakkelijke stilte gevallen waar zij moest opzoeken wat ze precies wou zeggen.. Maar dat zie ik door de vingers.
Helaas morgen weer 7 uur opquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Goedkoop ticket gespot? Dat is wel erg impulsief.Have Fun!
Nopequote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef -Splash- het volgende:
We hebben ook geen probleem om de hele avond door te kletsen vrees ik.quote:
Godver ik moet nog harsen enzo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef habitue het volgende:
Date is naar voren geschoven naar vanavond!
[..]
Tot straks
Alles onder de neklijn he.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver ik moet nog harsen enzo.
Ja, vanavond weer een verse.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef -Splash- het volgende:
Wat nodig is! Morgen allemaal dateverslagen.quote:
Vers geharst!quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godver ik moet nog harsen enzo.
Eerder een muur doorbreken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms moet je idd een muurtje overklimmen ja
Zover ik weet niet. Ik heb even een 'pauze' ingelast. Ben te druk met andere dingen en de motivatie ontbreekt een beetje.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef -Splash- het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb 1 date gehad de afgelopen tijd en meer ook niet. Ben er op dit moment ook niet zo mee bezig, heb andere dingen aan mijn hoofd
Als daten je al ''inspanning'' kost ipv dat het ontspannend werkt ben je al verkeerd bezig imho. Maar hey, dat zijn mijn stuivers.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:11 schreef yats het volgende:
Zover ik weet niet. Ik heb even een 'pauze' ingelast. Ben te druk met andere dingen en de motivatie ontbreekt een beetje.
Daten zelf is inderdaad ontspannend, maar een date 'regelen' niet. Althans, voor mij is dat niet ontspannend. Daarnaast ben ik gewoon vrij druk bij mijn bijbaan momenteel en hou ik weinig tijd over om echt heel actief een date te gaan zoeken. Uitgezonderd natuurlijk de situatie dat je per toeval iemand tegen komt o mee te gaan daten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
Als daten je al ''inspanning'' kost ipv dat het ontspannend werkt ben je al verkeerd bezig imho. Maar hey, dat zijn mijn stuivers.
Jij bent dan ook een vrouw, dan hoef je niet per se zelf actie te ondernemen tijdens/na het flirten.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:56 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik vind een beetje flirten echt mega ontspannend!
Uhm.. al die mannen die je duidelijk moet maken dat ze wel eens actie mogen ondernemen is ook hard werken hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw, dan hoef je niet per se zelf actie te ondernemen tijdens/na het flirten.
Dan onderneem je zelf toch actie? Kom op zeg, een beetje emancipatiequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. al die mannen die je duidelijk moet maken dat ze wel eens actie mogen ondernemen is ook hard werken hoor
Emancipatie is voor mietjesquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dan onderneem je zelf toch actie? Kom op zeg, een beetje emancipatie
quote:
Tis nog waar ookquote:
Dit is echt zo'n onzin. En die emancipatiekaart trekken slaat ook nergens op. Het is grotendeels nonverbale communicatie, allemaal online te vinden als je het je afvraagt of het van nature niet zo aanvoelt. Reken maar dat een vrouw het je wel laat merken en uiteindelijk weten (als je het niet gelijk ziet) dat ze je leuk vindt. Dat geldt alleen niet voor alle vrouwen, net als dat het andersom niet voor alle mannen geldt. Blauwtjes horen er ook bij, je hebt al zoveel voorsprong doordat je je gewoon voor de leeuwen werpt op zo'n datingsite.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw, dan hoef je niet per se zelf actie te ondernemen tijdens/na het flirten.
Vrouwen kennen alleen maar selectieve emancipatiequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dan onderneem je zelf toch actie? Kom op zeg, een beetje emancipatie
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis nog waar ookDe mannen die zeuren dat vrouwen actie moeten ondernemen zijn de mannen die zelf niets durven.
Lelijkquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Maare Cue, hoe zit het dan andersom? Wat zijn vrouwen die klagen dat mannen nooit actie tegenover hen ondernemen?
Net zo goed mietjes. Als je iets wil van een ander dan moet je actie ondernemen. Simple as that. Ongeacht geslacht.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
![]()
Maare Cue, hoe zit het dan andersom? Wat zijn vrouwen die klagen dat mannen nooit actie tegenover hen ondernemen?
Ok, duidelijk en fair. Het werkt mijns inziens inderdaad twee kanten op.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net zo goed mietjes. Als je iets wil van een ander dan moet je actie ondernemen. Simple as that. Ongeacht geslacht.
Tis alleen zo dat de vrouw het aantrekkelijk vindt als een man actie onderneemt. Dus zal ze in sommige gevallen idd afwachten, kijken of hij het durft. En heeft de man gelijk een punt gescoord.
1. Bullshitquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent representatief voor alle andere vrouwen?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. Bullshit
2. Ik flirt graag actief.
3. Flirten doe je samen
4. Zeik niet zo
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat je het wel leuk vind als fax flink klaagt over vrouwen/daten/relaties etc (no offence verder fax), maar dat je op mij heel anders reageert terwijl ik toch echt anders reageer en de 'fout' meestal bij mezelf leg i.p.v. bij vrouwen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. Bullshit
3. Flirten doe je samen
4. Zeik niet zo
nee ik ben helaas de leukstequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent representatief voor alle andere vrouwen?
fax moet ook niet zeiken en dat weet iequote:Op donderdag 12 juni 2014 21:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat je het wel leuk vind als fax flink klaagt over vrouwen/daten/relaties etc (no offence verder fax), maar dat je op mij heel anders reageert terwijl ik toch echt anders reageer en de 'fout' meestal bij mezelf leg i.p.v. bij vrouwen.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ben helaas de leukste
Maar mindere varianten van mij doen het ook niet verkeerd
Ah, ik mis dus gewoon jouw sarcasme online. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
fax moet ook niet zeiken en dat weet ie
Waarom zou je uberhaupt willen dat een vrouw de eerste stap zet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:26 schreef Faxie het volgende:
Vrouwen kennen alleen maar selectieve emancipatie
Zij mogen ook wel eens moeite doenquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt willen dat een vrouw de eerste stap zet?
Echt een beta-opmerking
Jij wil dat ze zich meteen aan je voeten werpen en met hun tanden de rits van je gulp open maken?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zij mogen ook wel eens moeite doen![]()
En nee, met je haren spelen en plagerig kijken is niet wat ik versta onder moeite doen
Dat klinkt niet eens zo verkeerdquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil dat ze zich meteen aan je voeten werpen en met hun tanden de rits van je gulp open maken?
Grow up.
Gebeurt dat jou nooit danquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wil dat ze zich meteen aan je voeten werpen en met hun tanden de rits van je gulp open maken?
Grow up.
Ik draag louter knopen.quote:
Als een vrouw die met d'r tanden openkrijgt weet je wel gelijk dat je een goed exemplaar hebtquote:
Verdoriequote:Op donderdag 12 juni 2014 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan edit je.. maar niet helemaal goed nog
Het is me weleens gebeurt, maar dat is alweer even geleden.quote:
Joh... wees dan eens duidelijk. Net of wij snappen dat je ons wilt zoenen als je voor onze neus hangt en ons diep in de ogen aankijkt. Wij vinden dat gewoon eng en je staat voor de televisie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. al die mannen die je duidelijk moet maken dat ze wel eens actie mogen ondernemen is ook hard werken hoor
Het zou wel het probleem voor die mannen oplossen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis nog waar ookDe mannen die zeuren dat vrouwen actie moeten ondernemen zijn de mannen die zelf niets durven.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:26 schreef eefje801 het volgende:
En die emancipatiekaart trekken slaat ook nergens op. Het is grotendeels nonverbale communicatie, allemaal online te vinden als je het je afvraagt of het van nature niet zo aanvoelt. Reken maar dat een vrouw het je wel laat merken en uiteindelijk weten (als je het niet gelijk ziet) dat ze je leuk vindt. Dat geldt alleen niet voor alle vrouwen, net als dat het andersom niet voor alle manne
QFTquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
1. Bullshit
3. Flirten doe je samen
4. Zeik niet zo
Sorry hoorquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:11 schreef -Splash- het volgende:
Joh... wees dan eens duidelijk. Net of wij snappen dat je ons wilt zoenen als je voor onze neus hangt en ons diep in de ogen aankijkt. Wij vinden dat gewoon eng en je staat voor de televisie.
En een probleem voor de vrouwen erbijquote:Op donderdag 12 juni 2014 23:12 schreef -Splash- het volgende:
Het zou wel het probleem voor die mannen oplossen.
Eh Cue, volgens mij bedoelde Splash het anders.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:13 schreef Cue_ het volgende:
Sorry hoorJullie hebben jaren gedaan over het jagen.. mogen wij daar ook even de tijd voor krijgen? Ongeduldig mannetje!
Zeg je nu dat ik dom ben?quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef yats het volgende:
Eh Cue, volgens mij bedoelde Splash het anders.
Grote mensen praten, jij mag straks weer.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Eh Cue, volgens mij bedoelde Splash het anders.
Na jaren de jager te zijn kan je niet verwachten dat we opeens leren om het prooi te zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2014 23:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry hoorJullie hebben jaren gedaan over het jagen.. mogen wij daar ook even de tijd voor krijgen? Ongeduldig mannetje!
[..]
En een probleem voor de vrouwen erbijWatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |