Weer met de 'lang wachten date'?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:10 schreef habitue het volgende:
Dit weekend ook een date. Dichte schoenen dan maar om mn verminkte voeten in te verbergen
quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar, maar...IRL ben ik heul anders![]()
quote:
Impulsiviteitquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
[..]we hebben ook al een hotel uitgekozen voor een weekendje weg naar Berlijn.
We zijn allebei nogal van de impulsiviteit geloof ik.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Impulsiviteit. Remmen los en gaan, zonder je aan regels te houden
.
mwah...quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.
Wij willen allebei naar Auswitch... ook super romantischquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
En bij de tweede date pas zoenen, nadat je eerst alle lichamelijke checkpoints bent langsgegaan. Voorzichtig hand op schouder, check. Lachend hand achter de rug even aantikken, check. Arm om haar heen, check.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas na 3 dagen bellen anders ben je needy.
PUA-meisterquote:Op donderdag 12 juni 2014 12:35 schreef -Splash- het volgende:
En bij de tweede date pas zoenen, nadat je eerst alle lichamelijke checkpoints bent langsgegaan. Voorzichtig hand op schouder, check. Lachend hand achter de rug even aantikken, check. Arm om haar heen, check.
Gewoon niet bellen was toch het beste? Of haal ik weer eens dingen door elkaar?quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas na 3 dagen bellen anders ben je needy.
Of het niet gebeurd. Herkenbaar ja...quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Die tijd opbouwend naar de eerste zoen. We hebben het er hier al eens over gehad, maar dat is toch wel een puntje op mijn favoriete-momenten-lijstje
. Dat je weet dat het eraan zit te komen, met die blikken en zulks
.
Des te deprimerender als het dan heel hard tegenvalt.
Dit is dus niet die gozer met wie je nog ging herkansen? Als je geen zin hebt dan ga je toch niet?quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen m'n eerste OKCupid-date dus, met de "blijf je slapen?"-gast. Ik heb er eigenlijk nog helemaal geen zin in. De eerstvolgende date spreek ik in m'n eigen stad af, ze komen verdomme maar eens naar mij toe. Puh.
Thanks poeps.quote:
Ik heb ook dikke eelt onder m'n voetenquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mits verzorgde voeten: ja. God, wat zie ik vaak mensen met eeltklompjes en onverzorgde teennagels rondwaggelen in de zomer.
Woohoo scorequote:Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Morgen m'n eerste OKCupid-date dus, met de "blijf je slapen?"-gast. Ik heb er eigenlijk nog helemaal geen zin in. De eerstvolgende date spreek ik in m'n eigen stad af, ze komen verdomme maar eens naar mij toe. Puh.
Had dat dan meteen gedaan, en hem met een smoes in de avond weer naar huis gestuurd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 13:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Of juist nietquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
Had dat dan meteen gedaan, en hem met een smoes in de avond weer naar huis gestuurd.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:22 schreef habitue het volgende:
we hebben ook al een hotel uitgekozen voor een weekendje weg naar Berlijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:23 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Jullie daten elkaar ''toevallig''?quote:
Scherp +1quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie daten elkaar ''toevallig''?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie daten elkaar ''toevallig''?
Berlijn man... kan je gewoon niet in haar eigen woonplaats afspreken...quote:
Soms moet je idd een muurtje overklimmen jaquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Berlijn man... kan je gewoon niet in haar eigen woonplaats afspreken...
quote:
Tot straksquote:
Goedkoop ticket gespot? Dat is wel erg impulsief.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef habitue het volgende:
Date is naar voren geschoven naar vanavond!
[..]
Tot straks
Nopquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:01 schreef -Splash- het volgende:
Nog meer leuke dates in het verschiet?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:13 schreef -Splash- het volgende:
Ik zit nu al sinds 2 uur met een vrouw uit India aan de lijn voor mijn werk. Voor een date vragen? Kan toch wel.. We kennen elkaar nu al meer dan 3 uur. Er is tot nu toe wel een aantal keer een ongemakkelijke stilte gevallen waar zij moest opzoeken wat ze precies wou zeggen.. Maar dat zie ik door de vingers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |