abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140795506

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_140795589
Bam. Die TT staat.
pi_140795605
Ik wil strandballen dit weekend!

Dus niet eens met de TT
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_140795682
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:57 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik wil strandballen dit weekend!

Dus niet eens met de TT
Je wilt ze. Maar heb je ze ook al? Anders klopt de TT gewoon...
pi_140795771
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Je wilt ze. Maar heb je ze ook al? Anders klopt de TT gewoon...
Ergens in de kast liggen ze denk ik wel. En strand is vlakbij, plus ik heb zondag een date die al wist te melden dat ze een nieuw badpak heeft. Gaat dus helemaal goed komen
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_140795798
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Ergens in de kast liggen ze denk ik wel. En strand is vlakbij, plus ik heb zondag een date die al wist te melden dat ze een nieuw badpak heeft. Gaat dus helemaal goed komen
In dat geval : Goed bezig :)
pi_140796138
Ho, ik heb wat gemist zie ik. Wie heeft geen ballen en huilt?
pi_140796639
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:51 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

En wat houdt je tegen?
Ik had dat hier ooit al eens gepost meen ik, verder ook geen al te sterk verhaal. Was iemand die op een of andere site aangaf uitdrukkelijk géén kinderwens te hebben. Joh, prima. Ik heb er toch een knoop in liggen. Wist zij verder niet. Tijdje mee gedate, op een gegeven moment gingen de condooms het raam uit, en zij maakte na het palemansen (copyright BoL) een quasi-luchtige, doch ietwat ongemakkelijk overkomende opmerking over een wellicht ongeplande zwangerschap nu.

Waarop ik antwoordde dat dat toch een redelijk medisch wonder zou zijn, tenzij ik de muterende vermogens van een X-man zou hebben ontwikkeld en de vasectomie zichzelf ongedaan had gemaakt.

Ik kreeg een blik die een roedel hyena's nog op de vlucht zou hebben doen slaan en kort daarop raakte ze helemaal van de kaart. Want, zo jammerde ze, ze mocht dan wel geen kinderwens hebben, ze hield toch wel erg graag de mogelijkheid open tot het krijgen van kinderen. Ik zie die billen nog weghupsen richting badkamer om zichzelf er vervolgens een half uur in op te sluiten. :7

Ja, koekoek. Duurde ook niet erg lang allemaal meer trouwens daarna.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:35:15 #9
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140796800
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho, ik heb wat gemist zie ik. Wie heeft geen ballen en huilt?
Ik geloof dat er op mij gedoeld werd. Terwijl ik alleen enige nuance aan wilde brengen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:37:28 #10
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_140796864
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

badpak...alarmfase een jongen
pi_140796865
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:35 schreef yats het volgende:

[..]

Ik geloof dat er op mij gedoeld werd. Terwijl ik alleen enige nuance aan wilde brengen.
Oh. Sja. Ik kan alleen zeggen dat als ik jou was geweest het Tindertopic er iets anders uit had gezien. Maar mensen verbaal de grond in kunnen trappen is niet een gave om trots op te zijn.
pi_140796877
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:37 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

badpak...alarmfase een jongen
Ik wou het niet zeggen, maar een badpak is voor fatties. Ik kan het weten :7.
pi_140796903
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh. Sja. Ik kan alleen zeggen dat als ik jou was geweest het Tindertopic er iets anders uit had gezien. Maar mensen verbaal de grond in kunnen trappen is niet een gave om trots op te zijn.
Zit ik hier op planeet Mars ofzo? Anders lees je even terug.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:41:02 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140796947
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ach, ik kan eigenlijk nog best om dat topic lachen. Als ik mensen echt verbaal de vernieling in wil helpen lukt me dat over het algemeen prima, maar het hoeft voor mij niet zo nodig.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_140796967
Clicks is toch eind 30? Misschien is zijn date wel 45 en dan is een badpak misschien ook maar beter...
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_140797005
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zit ik hier op planeet Mars ofzo? Anders lees je even terug.
Ik heb het helemaal niet over jouw posts, die waren spot on. Ik heb het meer over het Tindertopic. Maar ik had eerder al besloten dat dat topic gewoon niet m'n ding is. Iets te veel geblaat over hoe stoer men wel niet is, waardoor het iets te ongeloofwaardig wordt. En dat gaat wederom niet over jou.

Then again, als yats iemand was geweest die wel ff flink van zich af had gebeten, had hij waarschijnlijk ook op z'n minst een vinger in dat meisje gekregen. Maar what the hell do I know, ik ben z'n psycholoog niet.
pi_140797131
In ander nieuws: Eerste en enige duidelijke foto van m'n nieuwste OK-cupid-inbox-aanwinst heet Me, walking in the woods with my mom. Maar mama's boy wil wel graag direct afspreken, want "In hoeverre kan je iemand nou online leren kennen, laten we daar geen tijd aan verspillen".

Ik geef het op, die site gaat geen wonderen verrichten voor mijn liefdesleven.
pi_140797225
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over jouw posts, die waren spot on. Ik heb het meer over het Tindertopic. Maar ik had eerder al besloten dat dat topic gewoon niet m'n ding is. Iets te veel geblaat over hoe stoer men wel niet is, waardoor het iets te ongeloofwaardig wordt. En dat gaat wederom niet over jou.

Then again, als yats iemand was geweest die wel ff flink van zich af had gebeten, had hij waarschijnlijk ook op z'n minst een vinger in dat meisje gekregen. Maar what the hell do I know, ik ben z'n psycholoog niet.
Je vroeg waar deze (datingreeks) tt vandaan kwam, yats geeft daar antwoord op en vervolgens ga je het hebben over mensen verbaal de grond intrappen en dan vraag ik me af of je de context mist. Nu ja, niet dus.

Het begint wat verwarrend te worden, dat ge-crosspost. :( Niet dat ik het met het onzalige idee van Godshand eens ben om de twee reeksen samen te voegen, ik geef de Tinderreeks niet lang meer eerlijk gezegd. Gaat daar een stuk harder dan in de reguliere sc's met al dat geouwehoer. Verder wel eens btw. Het druipt er van het testosteron, op zich niet erg, maar de manier waarop het gebracht wordt is in de meeste gevallen nogal tenenkrommend te noemen. Mild gezegd. :')
pi_140797378
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je vroeg waar deze (datingreeks) tt vandaan kwam, yats geeft daar antwoord op en vervolgens ga je het hebben over mensen verbaal de grond intrappen en dan vraag ik me af of je de context mist. Nu ja, niet dus.

Het begint wat verwarrend te worden, dat ge-crosspost. :( Niet dat ik het met het onzalige idee van Godshand eens ben om de twee reeksen samen te voegen, ik geef de Tinderreeks niet lang meer eerlijk gezegd. Gaat daar een stuk harder dan in de reguliere sc's met al dat geouwehoer. Verder wel eens btw. Het druipt er van het testosteron, op zich niet erg, maar de manier waarop het gebracht wordt is in de meeste gevallen nogal tenenkrommend te noemen. Mild gezegd. :')
Ja ok, ik was verwarrend, vergééf het me ;(.

En sja. Dat topic. Het boeit me werkelijk geen flikker of iemand zich 3 maal daags door een ander laat dekken, doe waar je van geniet, maar ik heb het sterke vermoeden dat achter dat harde geschreeuw kleine kindjes met stiekeme verlangens naar liefde zitten.
pi_140797959
Het nadeel van Paiqs nieuwe foto-toernooi is wel dat je grijnzend aangestaard wordt door maar liefst vier (4!) cycloopboerinnen tegelijk als je een beetje pech hebt merk ik. Okay, het klikt wat sneller. Maar je moét selecteren volgens deze wrede opzet. Waardoor je dus twee types overhoudt, de twee leukerds en de twee die er iets minder uitzien als een gnoom dan de rest. Al scheelt het weinig.

Drie maal raden welk van die twee types het vervolgens een goed idee lijkt om je een oneliner te sturen nadat ze een notificatie hebben gekregen van paiq dat ze zo hoog bij je zijn geeindigd?

quote:
''Ik zag je wel gluren, hihi''.
pi_140798154
Ga ik nu maar eens het hoofd van Oberyn Martell uploaden voor die geinige ''na de blur'' momenten.
pi_140798162
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het nadeel van Paiqs nieuwe foto-toernooi is wel dat je grijnzend aangestaard wordt door maar liefst vier (4!) cycloopboerinnen tegelijk als je een beetje pech hebt merk ik. Okay, het klikt wat sneller. Maar je moét selecteren volgens deze wrede opzet. Waardoor je dus twee types overhoudt, de twee leukerds en de twee die er iets minder uitzien als een gnoom dan de rest. Al scheelt het weinig.

Drie maal raden welk van die twee types het vervolgens een goed idee lijkt om je een oneliner te sturen nadat ze een notificatie hebben gekregen van paiq dat ze zo hoog bij je zijn geeindigd?

[..]

Ze doen het erom. Ik kreeg laatst ook zo'n parel van soortgelijk eenogig type: "heb je daar wel een onderbroekje aan? ;)"

Gast, af... Gewoon af.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_140798295
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:38 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ze doen het erom. Ik kreeg laatst ook zo'n parel van soortgelijk eenogig type: "heb je daar wel een onderbroekje aan? ;)"

Gast, af... Gewoon af.
Die debiele knipoogjes doen het hem ook he? Ik krijg altijd zin om iemand door zijn monitor heen te trekken als ik het hier of in de tinderreeks weer eens tegenkom, vergezeld van zogenaamd ''gelikt'' commentaar. Waarschijnlijk ook geen teken van een goede geestelijke gezondheid.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 01:59:28 #24
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_140798491
Is dit nog wel R&P waardig met zoveel onzin via de slowchat?

Maar goed, mijn ervaringen zijn wisselend.
Allereerst had ik wel een stuk of 10 reacties via Lexa destijds, van vrouwen.
Meer dan de gemiddelde man kan ik wel zeggen.... dat was wel erg positief.

Ik had er geen slijmerig bericht opgezet over hoe goed ik wel niet was en meer van die onzin.
Het was meer van... "hier moet je het mee doen" waarbij ik ook aangaf dat ze het om mijn inkomsten niet hoefden te doen. En dan nog zoveel reacties, dat geeft toch te denken...

Wat de dames amper gelezen hebben was dat "een kind geen probleem was"... vervolgens reageerden vrouwen met wel 4 kinderen. Nou dat was met toch iets te gortig.

Uiteindelijk heb ik slechts met een vrouw echt een date gehad (de rest leek me niet direct relevant).
Vriendschappelijk klikte het wel, maar meer ook niet... toch met haar seks gehad en een vervolgafspraak. Daarna heb ik toch doorgezet haar te vertellen dat het genoeg was voor een vriendschap... maar meer ook niet. Nooit weer gezien... :{
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_140799936
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef EricOscuro het volgende:
Ik had er geen slijmerig bericht opgezet over hoe goed ik wel niet was en meer van die onzin.
Het was meer van... "hier moet je het mee doen" waarbij ik ook aangaf dat ze het om mijn inkomsten niet hoefden te doen. En dan nog zoveel reacties, dat geeft toch te denken...
Ik snap niet waarom je uberhaupt direct begint over je inkomen, in goede of slechte zin. Maar wat geeft dat laatste te denken dan?
quote:
Uiteindelijk heb ik slechts met een vrouw echt een date gehad (de rest leek me niet direct relevant).
Vriendschappelijk klikte het wel, maar meer ook niet... toch met haar seks gehad en een vervolgafspraak. Daarna heb ik toch doorgezet haar te vertellen dat het genoeg was voor een vriendschap... maar meer ook niet. Nooit weer gezien...
Ja, gek is dat he?
pi_140799976
Ik zeg: mooie dag voor een date.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140799987
quote:
dat geeft toch te denken...
Wat geeft dat precies te denken dan?
quote:
Nooit weer gezien...
Dat vind je raar? Als een vrouw tegen mij zegt, maar we kunnen wel vrienden blijven ben ik ook direct weg hoor.
pi_140800052
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 08:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je uberhaupt direct begint over je inkomen, in goede of slechte zin. Maar wat geeft dat laatste te denken dan?

[..]

Ja, gek is dat he?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 08:20 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

Dat vind je raar? Als een vrouw tegen mij zegt, maar we kunnen wel vrienden blijven ben ik ook direct weg hoor.
:D

En ik hoor ook bij de pinksteren-daters in de zon! O+
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_140800351
Gmta
  zaterdag 7 juni 2014 @ 09:47:46 #30
242666 BeamofLight
pi_140800812
Als je in een profiel zet dat je zakelijk succesvol bent (of van Buuren van achteren heet) ben je echt een kneus.
pi_140800997
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 09:47 schreef BeamofLight het volgende:
Als je in een profiel zet dat je zakelijk succesvol bent (of van Buuren van achteren heet) ben je echt een kneus.
Mag je er wel in zetten dat je groot geschapen bent? :@ ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2014 10:04:04 ]
  zaterdag 7 juni 2014 @ 10:04:38 #32
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140801031
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 09:47 schreef BeamofLight het volgende:
Is toch wel een belangrijk aspect en geeft ook wel een deel persoonlijkheid aan. Buiten dat zijn succesvolle mensen nu eenmaal aantrekkelijker.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_140801080
Genoeg mannen op tinder die het voornamelijk over hun eigen bedrijf hebben ;( en het ook in hun tagline hebben staan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140801113
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:37 schreef yats het volgende:

[..]

1 verschil, ik verwijt het vrouwen niet. Ik verwijt vrouwen sowieso niets. Verder ben ik het met je eens dat er meer is dan seks. Ik vraag me wel af wat jij onder 'kut-excuses' vind vallen?
Volgens mij verwijt jij het vrouwen wel, omdat ze niet op jouw hints reageren en je naar eigen zeggen toch echt heeeel duidelijk was met *al* je hints en *al* je signalen.
pi_140801598
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:10 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Volgens mij verwijt jij het vrouwen wel, omdat ze niet op jouw hints reageren en je naar eigen zeggen toch echt heeeel duidelijk was met *al* je hints en *al* je signalen.
Maar, maar...je weet niet wat zijn issues zijn -O- en sowieso is yats IRL heel anders dan op Fok ;(
pi_140801617
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
Genoeg mannen op tinder die het voornamelijk over hun eigen bedrijf hebben ;( en het ook in hun tagline hebben staan
Altijd wel mooi om te zien hoe rekbaar dat begrip 'eigen bedrijf' is.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_140801709
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
In ander nieuws: Eerste en enige duidelijke foto van m'n nieuwste OK-cupid-inbox-aanwinst heet Me, walking in the woods with my mom. Maar mama's boy wil wel graag direct afspreken, want "In hoeverre kan je iemand nou online leren kennen, laten we daar geen tijd aan verspillen".

Ik geef het op, die site gaat geen wonderen verrichten voor mijn liefdesleven.
Is het echt zo erg gesteld op OKCupid dan? Ik ben er sinds kort ook op gegaan al heb ik er nog niet heel veel tijd in kunnen steken. Maar zo heel verkeerd ziet het er wat vrouwen betreft niet uit?
Staat er niet iets in je profiel waar al die rare figuren op afkomen?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ga ik nu maar eens het hoofd van Oberyn Martell uploaden voor die geinige ''na de blur'' momenten.
Niet doen. Ik ben er nog steeds niet overheen :'(

quote:
Is dit nog wel R&P waardig met zoveel onzin via de slowchat?

Maar goed, mijn ervaringen zijn wisselend.
Allereerst had ik wel een stuk of 10 reacties via Lexa destijds, van vrouwen.
Meer dan de gemiddelde man kan ik wel zeggen.... dat was wel erg positief.

Wat de dames amper gelezen hebben was dat "een kind geen probleem was"... vervolgens reageerden vrouwen met wel 4 kinderen. Nou dat was met toch iets te gortig.

Vriendschappelijk klikte het wel, maar meer ook niet... toch met haar seks gehad en een vervolgafspraak. Daarna heb ik toch doorgezet haar te vertellen dat het genoeg was voor een vriendschap... maar meer ook niet. Nooit weer gezien... :{
Lexa is dan ook wel de meest waardeloze site die er is.
pi_140801824
Neuh, ik heb niets geks in m'n profiel staan. Denk ik. Ik heb dat in real life ook hoor, dat de dorpsgekken altijd tegen me aan beginnen te lullen. Of dat iemand binnen 4 minuten z'n deepest darkest secrets blootlegt zonder dat ik erom vroeg of überhaupt op zit te wachten. Ik heb blijkbaar een therapeutisch hoofd, ofzo.
pi_140801837
quote:

[..]

Precies ;), "Ja maar, we kunnen wel vrienden blijven.. toch?" Nee, daar heb ik geen behoefte aan.. * weethetevennietmeer gaat vervolgens inpakken en wegwezen.

En over Lexa gesproken, vind het ook een rare site, ik heb er wel opgestaan, maar niet meer.. RP (Relatieplanet) beviel mij veel beter :D

LOL @ C_C: Je kan het echt leuk verwoorden, gewéldig! Een therapeutisch hoofd O+

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2014 11:02:05 ]
pi_140801939
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Neuh, ik heb niets geks in m'n profiel staan. Denk ik. Ik heb dat in real life ook hoor, dat de dorpsgekken altijd tegen me aan beginnen te lullen. Of dat iemand binnen 4 minuten z'n deepest darkest secrets blootlegt zonder dat ik erom vroeg of überhaupt op zit te wachten. Ik heb blijkbaar een therapeutisch hoofd, ofzo.
Een therapeutisch hoofd _O- . Die had ik nog niet gehoord haha.
Ik begin toch wel benieuwd te worden
  zaterdag 7 juni 2014 @ 11:22:28 #41
242666 BeamofLight
pi_140802233
c_c heeft ze hier voor het uitzoeken, you go girl
pi_140802260
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:22 schreef BeamofLight het volgende:
Ach, ik hoef niet gelijk op date hoor.
Of is dat een verplichting als je benieuwd bent?
pi_140802261
quote:
Je zou er bijna arrogant van worden.
pi_140802309
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:24 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

GODVERDOMME. BEN IK NIET GOED GENOEG? JE VINDT ME.... laat maar. Een emotioneel zeikwijf spelen kost me vandaag te veel energie.
pi_140802396
quote:
Wat een trieste opmerking, een compliment geven mag zeker niet meer.. Dat betekent niet dat ik meteen op date wil.. Humor heet dat :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:24 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Precies, zo denk ik er ook over.. Ook al vermoord nieuwsgierigheid de kat, dan heb ik nog steeds 8 levens O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2014 11:32:13 ]
pi_140802600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een trieste opmerking, een compliment geven mag zeker niet meer.. Dat betekent niet dat ik meteen op date wil.. Humor heet dat :D
;) "Zo maar een compliment" yeah right ;)

Overigens heb ik niks met die semi-intellectuele chicks die denken dat ze intelligenter zijn. Met zo'n betweterig toontje mij vertellen hoe het leven in elkaar zit, hun eigen psycho-struggles en hoe interessant ze wel niet zijn. No thanks.
pi_140802681
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:42 schreef Weissman het volgende:

[..]

;) "Zo maar een compliment" yeah right ;)

Overigens heb ik niks met die semi-intellectuele chicks die denken dat ze intelligenter zijn. Met zo'n betweterig toontje mij vertellen hoe het leven in elkaar zit, hun eigen psycho-struggles en hoe interessant ze wel niet zijn. No thanks.
No worries, ik denk niet dat jij in de poel met intellectuele chicks vist.
pi_140802733
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

pi_140802799
Het is wel typisch dat de mannen elkaar hier zelden complimenten geven hoor :D
Als het alleen beleefd was, zou het niet sekse afhankelijk zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140802810
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:42 schreef Weissman het volgende:

[..]

Maar, maar...je weet niet wat zijn issues zijn -O- en sowieso is yats IRL heel anders dan op Fok ;(
Zijn issues zijn dat hij niet verder komt dan dit:

Gezien de reacties van hem op vrouwen en vrouwen op hem in dit topic, is hij precies hetzelfde IRL als op FOK!.
pi_140802836
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Alle mannen hier willen gewoon een FOK!-vrouw. Dus ze doen net alsof ze heel beleefd zijn maar eigenlijk zitten er 10 lagen in hoe ze proberen die ene leuke FOK!-vrouw aan de haak te slaan.

En de enigen die erin slagen, zijn diegene die zich als een klootzak gedragen en ook zeggen dat ze dat doen :')
pi_140802865
quote:
Mannen die elkaar complimenten geven, bah. :r
pi_140802905
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:51 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat gaat trouwens beide kanten op. Mijn buurjongen neemt altijd mijn pakketjes aan voor me, dus ik had met kerst een flesje wijn gegeven toen ik m'n zoveelste pakketje ging halen en nu doetie helemaal awkward als ik 'm tegenkom. :').
pi_140803078
quote:
twee pagina's terug geef ik clicks nog het compliment dat hij goed bezig is :{
pi_140803102
Oh man je moet sommige vrouwen soms eens zien als je ze een complimentje geeft. Ze staren je vertwijfeld aan van "Wat wil je hier nou mee bereiken kerel." Terwijl ik gewoon iets zeg van tof shirt! ofzo.
pi_140803281
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:58 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Alle mannen hier willen gewoon een FOK!-vrouw. Dus ze doen net alsof ze heel beleefd zijn maar eigenlijk zitten er 10 lagen in hoe ze proberen die ene leuke FOK!-vrouw aan de haak te slaan.

En de enigen die erin slagen, zijn diegene die zich als een klootzak gedragen en ook zeggen dat ze dat doen :')
Heb je toevallig ook al bepaald welke die ene leuke dan is? Scheelt weer een boel kansloze dates. Moet vast wel een Excel sheetje voor zijn...
pi_140803287
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:14 schreef habitue het volgende:
Oh man je moet sommige vrouwen soms eens zien als je ze een complimentje geeft. Ze staren je vertwijfeld aan van "Wat wil je hier nou mee bereiken kerel." Terwijl ik gewoon iets zeg van tof shirt! ofzo.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in ;).

Goed opgemerkt, bij deze ook een compliment voor jou :D :P
pi_140803295
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:12 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

twee pagina's terug geef ik clicks nog het compliment dat hij goed bezig is :{
Dat was gewoon een constatering van een feit...
pi_140803364
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daar heb je dan ook wel weer gelijk in ;).

Goed opgemerkt, bij deze ook een compliment voor jou :D :P
Tof dat je een compliment aan een man durft te geven!

Compliment voor jou! *O*
pi_140803655
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:14 schreef habitue het volgende:
Volgende keer zeggen dat haar tetten goed tot hun recht komen in dat shirt.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:04:09 #61
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140803897
quote:

Vreemd, heel vreemd

quote:
9s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

_O- Iets zegt me dat het een van de twee laatste was.

quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 08:18 schreef habitue het volgende:
Ik zeg: mooie dag voor een date.
Veel plezier!

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:10 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Nee dus

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:57 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Zijn issues zijn dat hij niet verder komt dan dit:

[ afbeelding ]

Gezien de reacties van hem op vrouwen en vrouwen op hem in dit topic, is hij precies hetzelfde IRL als op FOK!.
_O- Tuurlijk jongen, wat jij wil.
pi_140804251
Wat ik me afvraag bij yats; waar is het mis gegaan terwijl je een tijdje terug nog advies gaf in de PUA-reeks?
pi_140804637
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 12:25 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook al bepaald welke die ene leuke dan is? Scheelt weer een boel kansloze dates. Moet vast wel een Excel sheetje voor zijn...
Aantal dates met FOK!sters: 0
Het spijt me, ik faal er tot nu toe nog in :'(

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:04 schreef yats het volgende:

[..]

Nee dus

[..]

_O- Tuurlijk jongen, wat jij wil.
Inhoudsvol.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:44:00 #64
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140804792
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Wat ik me afvraag bij yats; waar is het mis gegaan terwijl je een tijdje terug nog advies gaf in de PUA-reeks?
Wat doe je cynisch tegen alles en iedereen hier, Weiss.
pi_140805020
Weiss, ga haten dan. Ga haten.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:29:40 #66
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140805850
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
De tom-tom stond op de vrouwenstem ingesteld en daardoor heb ik een verkeerde afslag genomen.
pi_140806680
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:29 schreef yats het volgende:

[..]

De tom-tom stond op de vrouwenstem ingesteld en daardoor heb ik een verkeerde afslag genomen.
Je moet ook nooit naar vrouwen luisteren... :')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 juni 2014 @ 16:01:14 #68
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_140808089
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 11:51 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Klopt wel. Tegenwoordig is een simpel 'dank je wel' al teveel :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_140811316
Geschoren, geplukt, besmeerd en klaar om te gaan. Wens me succes.
pi_140811333
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Neuk ze. :*
pi_140811357
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Neuk ze. :*
Ik ga er eigenlijk van uit dat hij daar te lief/braaf voor is.
pi_140811494
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ga er eigenlijk van uit dat hij daar te lief/braaf voor is.
Je date met een Fok!ker?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_140811707
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je date met een Fok!ker?
Volgens mij proberen die juist er altijd meteen op te klimmen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140811784
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Volgens mij proberen die juist er altijd meteen op te klimmen :P
Als ze op mij lijken dan wacht je minstens 10 dates voor je überhaupt durft te zoenen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_140811942
M'n Tinder-date van gisteren was verrassend leuk. Ze was nog lekkerder dan op d'r foto's en ook nog eens grappig. Dinsdag de tweede date.
KOOP NU EEN HUIS, ANDERS BEN JE TE LAAT!!!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 juni 2014 @ 19:20:32 #76
Brabo Bastard
pi_140812899
quote:
Veel plezier.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_140815277
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat doe je cynisch tegen alles en iedereen hier, Weiss.
Onder welke steen heb jij gezeten? :') Ik ben altijd al zo geweest.

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 13:54 schreef samthegreat5 het volgende:
Weiss, ga haten dan. Ga haten.
Why be a pussy when you can be a dick 8-)

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:29 schreef yats het volgende:
Daar gaat het dus mis, eckte mannen laten zich niet leiden door een vrouw.

quote:
10s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 15:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Je moet ook nooit naar vrouwen luisteren... :')
Niet mee eens.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 16:01 schreef El_Thijs het volgende:
Klopt wel. Tegenwoordig is een simpel 'dank je wel' al teveel :')
Verdomme Thijs, snap je het nou echt niet?

Het gaat er niet om dat je beleefd bent naar vrouwen toe. Alleen snappen velen het verschil niet tussen een ''gentle men'' en ''een slijmerd zonder ruggengraat''. Dat laatste noemen ze ook wel een ''white knight''. (no racist)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2014 21:02:07 ]
  zaterdag 7 juni 2014 @ 21:14:48 #78
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140815743
Hé wat gezellig hier weer, dacht dat "wijvennijd" een uitvinding van vrouwen was :)

On topic, bijna klaar voor de date morgen. Nog steeds goede voorspellingen, mooi!
pi_140816049
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:14 schreef eefje801 het volgende:
Hé wat gezellig hier weer, dacht dat "wijvennijd" een uitvinding van vrouwen was :)

On topic, bijna klaar voor de date morgen. Nog steeds goede voorspellingen, mooi!
Ik ook morgen een date *O*

Veel plezier *O*
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 7 juni 2014 @ 21:27:29 #80
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140816212
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ook morgen een date *O*

Veel plezier *O*
Ik vind je maar cool Tijn, helemaal nu ik las dat je een koffieneus hebt. Jij ook veel plezier! Wat ga je doen?
pi_140816349
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik vind je maar cool Tijn, helemaal nu ik las dat je een koffieneus hebt. Jij ook veel plezier! Wat ga je doen?
Stukje fietsen :) en daarna gaat zij koken.

Ja dat klopt daar heb ik een neusje voor koffie :)

Wat ga jij doen met je date?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 7 juni 2014 @ 21:38:17 #82
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140816528
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kun je voor haar ook eens een lekker bakje zetten.
Ah leuk :)

Hier misschien ook fietsen en genieten van het mooie weer. En barbecueën :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 juni 2014 @ 21:42:10 #83
Brabo Bastard
pi_140816631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Veel plezier jullie morgen met jullie dates!

Goed weer dus lekker fietsen :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_140816675
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja :) dan moet ik wel een koffiezetapparaat hebben :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

[..]

Veel plezier jullie morgen met jullie dates!

Goed weer dus lekker fietsen :)
*O*
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 7 juni 2014 @ 21:45:45 #85
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140816723
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja :) dan moet ik wel een koffiezetapparaat hebben :P

[..]

*O*
Gewoon Turkse koffie zetten.
pi_140816759
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Gewoon Turkse koffie zetten.
Haha goed idee
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:03:51 #87
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140817196
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Haha goed idee
En lekker :9
pi_140817484
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

En lekker :9
Geen idee hoe je dat maakt eigenlijk
14 SHADES OF GREY
pi_140817616
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 18:30 schreef FrankElst het volgende:
M'n Tinder-date van gisteren was verrassend leuk. Ze was nog lekkerder dan op d'r foto's en ook nog eens grappig. Dinsdag de tweede date.
Opbokken, het Tinder topic is vooralsnog een deur verder!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140817632
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

Is Tinder geen datingsite dan?
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:23:19 #91
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140817716
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen idee hoe je dat maakt eigenlijk
Zoals ik het heb geleerd:versgemalen koffie, heet water opgieten, roeren, even wachten: klaar.

(sorry voor de offtopic)
pi_140817900
Dm anders even, eefje. Alsjeblieft. Tijn blijft hier serieus op ingaan namelijk en ik krijg hier oogbalkanker van.
pi_140817922
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zoals ik het heb geleerd:versgemalen koffie, heet water opgieten, roeren, even wachten: klaar.

(sorry voor de offtopic)
Zo heb ik het ook geleerd. Niet te zuipen... Er zijn zoveel manieren om koffie te zetten zonder troep in je kopje.

Een date die mij dat voorschotelt scoort minpunten. Al heb ik nog nooit een Turkse gedate tot nu toe
pi_140818012
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:31 schreef Clicks_nl het volgende:
Al heb ik nog nooit een Turkse gedate tot nu toe
Wil je ook niet. Te veel gezeik met broers en neven enzo. Voor je het weet sta je in de Telegraaf, met een hoofdrol in een eerwraakverhaal.

Bedoel er verder niks mee, maar vind dat rassen niet moeten mengen. Gew zwart bij zwart, chinees bij chinees en blank bij blank. (no racist)
pi_140818124
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wil je ook niet. Te veel gezeik met broers en neven enzo. Voor je het weet sta je in de Telegraaf, met een hoofdrol in een eerwraakverhaal.

Bedoel er verder niks mee, maar vind dat rassen niet moeten mengen. Gew zwart bij zwart, chinees bij chinees en blank bij blank. (no racist)
Dan krijg je nooit van de mooie halfbloedjes dus nee ik ben het er niet mee eens :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

(sorry voor de offtopic)
Klinkt nu niet echt lekker haha :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dm anders even, eefje. Alsjeblieft. Tijn blijft hier serieus op ingaan namelijk en ik krijg hier oogbalkanker van.
Niet eens oogaids
14 SHADES OF GREY
pi_140818147
quote:

[..]

Moet jij vooral zeggen. _O-
pi_140818326
Ik heb vorig jaar nog een Turkse gedate. Best een leuke griet, alleen een tikje bezitterig. Verder nog een heuse negerin en wat Oost-Europese en Aziatische types, naast de single white females.

Mijn pener had het boegbeeld van de United Colours of Benetton campagne moeten zijn.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:44:03 #98
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_140818334
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 08:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Ja, gek is dat he?
quote:

[..]

[..]

Wat het mij te denken gaf, was dat het wel gewaardeerd werd dat ik eerlijk was.

En raar? Ach, we klikten wel op een aantal punten, dezelfde humor etc. Maar ik zag me gewoon niet op het amoureuze vlak met elkaar verder gaan.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_140818408
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een Turkse gedate. Best een leuke griet, alleen een tikje bezitterig. Verder nog een heuse negerin en wat Oost-Europese en Aziatische types, naast de single white females.

Mijn pener had het boegbeeld van de United Colours of Benetton campagne moeten zijn.
Goed bezig!

#yesallwomen
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:10:12 #100
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140819037
quote:

[..]

Weiss gespot op straat.
pi_140819151
Zo, weer thuis :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 juni 2014 @ 23:17:50 #102
Brabo Bastard
pi_140819220
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:15 schreef Faxie het volgende:
En?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_140819317
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En?
Het was geen date :P
pi_140819423
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

En dit is geen SC.
pi_140819432
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

En dit is geen SC.
Wees dan stil :6
pi_140819452
Als ik zeg dat het wel een date was, dan gaan 'bepaalde' mensen half Fok plat DM'en :')
  zondag 8 juni 2014 @ 00:32:23 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140821032
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
Als ik zeg dat het wel een date was, dan gaan 'bepaalde' mensen half Fok plat DM'en :')
En als het geen date was dan hoort het niet in dit topic thuis, en post je het maar in de Relatie SC
pi_140821106
quote:
3s.gif Op zondag 8 juni 2014 00:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En als het geen date was dan hoort het niet in dit topic thuis, en post je het maar in de Relatie SC
Blow me :6
  zondag 8 juni 2014 @ 00:38:03 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140821160
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 00:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Blow me :6
You wish :')
pi_140821183
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 00:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

You wish :')
Dan noemen we het een date ok :@
  zondag 8 juni 2014 @ 01:17:43 #111
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140822018
quote:
Date gehad?
  zondag 8 juni 2014 @ 01:22:44 #112
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140822099
Het is net de Twilight Zone hier af en toe qua surrealisme.

quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 01:17 schreef yats het volgende:

[..]

Date gehad?
pi_140822137
Yats kan niet lezen, een beetje begrip graag.
  zondag 8 juni 2014 @ 01:27:48 #114
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140822192
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 01:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is net de Twilight Zone hier af en toe qua surrealisme.

Schandalig, ik zeg : bann
  zondag 8 juni 2014 @ 01:31:36 #115
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140822253
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 01:27 schreef yats het volgende:

[..]

Schandalig, ik zeg : bann
Mwah, komt voornamelijk erg dom over. En om er maar een on topic swing aan te geven; eindelijk weer eens een leuk gesprek gaande elders. Krijgt nog wel een staartje. O+
  zondag 8 juni 2014 @ 01:33:25 #116
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140822293
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 01:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Mwah, komt voornamelijk erg dom over. En om er maar een on topic swing aan te geven; eindelijk weer eens een leuk gesprek gaande elders. Krijgt nog wel een staartje. O+
Klinkt prima!
  zondag 8 juni 2014 @ 06:14:43 #117
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140824119
quote:
Het belangrijkste! Zwierig zomerjurkje aan...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_140824419
quote:
18s.gif Op zondag 8 juni 2014 06:14 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Het belangrijkste! Zwierig zomerjurkje aan...
Had ik. Nu naar huis.
pi_140824518
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 07:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Had ik. Nu naar huis.
Klinkt alsof het een leuke date was. ;)
pi_140824851
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 08:21 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Klinkt alsof het een leuke date was. ;)
Jurkje is aangebleven hoor. Was een first date uit het boekje. In het begin awkward, maar dat uitgesproken, toen de hele avond door een festival in de stad gestruind en het erg gezellig gehad. Op een gegeven moment kreeg hij een telefoontje, of we z'n beste vriend en zijn vriendin wilden meeten. Vond ik een beetje meh, maar ok, hij wilde me blijkbaar showen. Goddank was het wel erg gezellig en volgens mij ben ik ook wel goedgekeurd. Daarna net zo lang door de stad gewandeld tot het weer licht werd en we superspontaan voor z'n deur stonden :').

De avond zelf was écht wel erg leuk, maar ik voel denk ik niet echt genoeg aantrekkingskracht. Zonde ;(.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2014 09:16:05 ]
pi_140824981
Was hij toch te lief/braaf?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2014 09:27:02 ]
  zondag 8 juni 2014 @ 09:29:39 #122
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140825030
Heb je nu een quote uit Scarface in je sig staan? Jij bent echt zo g4ngst4h, Weissman.
pi_140825043
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:26 schreef Weissman het volgende:
Ja uiteindelijk wel. En ik wil wel een heel verhaal tikken over dat dat niet betekent dat ik een klootzak wil, voordat half mannelijk r&p begint te janken, maar ik ga nu eerst eens slapen. Heb nog van alles gepland voor de rest van de dag.
pi_140825123
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je nu een quote uit Scarface in je sig staan? Jij bent echt zo g4ngst4h, Weissman.
Jewaitzelluf.
  zondag 8 juni 2014 @ 10:00:23 #125
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140825342
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 07:54 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Had ik. Nu naar huis.
Braaf.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Splash- op 08-06-2014 10:34:05 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 8 juni 2014 @ 10:05:15 #126
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140825397
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja uiteindelijk wel. En ik wil wel een heel verhaal tikken over dat dat niet betekent dat ik een klootzak wil, voordat half mannelijk r&p begint te janken, maar ik ga nu eerst eens slapen. Heb nog van alles gepland voor de rest van de dag.
Too bad... ik dacht bij het lezen van je verhaal dat het wel wat ging worden. (of in ieder geval een tweede date). Maar goed, als je zelf al je hele dag had ingepland... ;)
  zondag 8 juni 2014 @ 10:06:41 #127
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140825413
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jonguh..dat willen vrouwen toch.
pi_140826094
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Verhaal is niet nodig hoor. Het was al duidelijk O+
  zondag 8 juni 2014 @ 11:15:24 #129
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140826441
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:54 schreef Faxie het volgende:

[..]

Verhaal is niet nodig hoor. Het was al duidelijk O+
Natuurlijk wel! We wachten in spanning af.
  zondag 8 juni 2014 @ 13:12:54 #130
426585 Aisomont
Een berg.
pi_140829126
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 09:26 schreef Weissman het volgende:
Als je lief bent kan je ook iemand op d'r bek pakken toch?!
  zondag 8 juni 2014 @ 13:19:41 #131
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140829277
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:12 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Stoute gedachte! Stoute gedachte!
  zondag 8 juni 2014 @ 13:25:54 #132
108913 Godshand
guide4you
pi_140829422
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Is Tinder geen datingsite dan?
Nope. Google zelf even Tijn, je bent daar nerd genoeg voor...
pi_140829527
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nope. Google zelf even Tijn, je bent daar nerd genoeg voor...
Daarom staat site toch ook tussen haakjes. Ik vind tinder ervaringen niet perse off-topic
pi_140829765
quote:
4s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')
pi_140829774
quote:

[..]

Nou ja, het gaat dus niet om lief in die zin van het woord, want op zich was hij wel... pro-actief :P. Maar meer dat ik wel iemand wil die tegengas geeft in gesprekken, een duidelijke eigen mening heeft en het liefst ook mijn domme grove piemelhumor, ipv geschokt kijken als ik wat zeg.
pi_140829870
Mijn date was erg geslaagd. Al hebben we het park-gedeelte overgeslagen, was toch wat te bewolkt. Wel lekker gegeten drankjes gedronken en een lazy sundaymorning.
  zondag 8 juni 2014 @ 13:46:23 #137
345771 Hungry_Joe
Antiheld.
pi_140829979
Toch mooi om zo vaak gelijk te hebben. :7
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ja, het gaat dus niet om lief in die zin van het woord, want op zich was hij wel... pro-actief :P. Maar meer dat ik wel iemand wil die tegengas geeft in gesprekken, een duidelijke eigen mening heeft en het liefst ook mijn domme grove piemelhumor, ipv geschokt kijken als ik wat zeg.
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het gaat er ook niet zozeer om dat je je als een klootzak gedraagt, meer dat je een eigen mening hebt en niet bang bent die te uiten. En ja, daar mag best een vleugje arrogantie inzitten, dat prikkelt ze doorgaans wel. Van die ruggengraatloze naar de mond-praters zijn er al meer dan genoeg.

Verder niet gaan over analyseren. Wie de fuck boeit het waar je gaat zitten?
pi_140830112
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Heb je ook domme grove piemelhumor?
pi_140830161
He verdomme, ik vind het echt een beetje jammer, want de rest van de avond kwam zo uit een romantische film zetten O+. ;(.
pi_140830360
:')
  zondag 8 juni 2014 @ 14:02:30 #141
426585 Aisomont
Een berg.
pi_140830441
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dan is het goed. Maar ik denk dat je dat soort mensen wel vaak vind in jouw categorie.
  zondag 8 juni 2014 @ 14:02:51 #142
426585 Aisomont
Een berg.
pi_140830450
quote:
18s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:19 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Stoute gedachte! Stoute gedachte!
Ik dacht dat vrouwen wel wat stoutheid konden appreciëren.
pi_140830546
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:02 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Dan is het goed. Maar ik denk dat je dat soort mensen wel vaak vind in jouw categorie.
Wat is mijn categorie?
  zondag 8 juni 2014 @ 14:20:07 #144
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140830858
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
He verdomme, ik vind het echt een beetje jammer, want de rest van de avond kwam zo uit een romantische film zetten O+. ;(.
Dan geef je het nog een kans? Bij een tweede date hoef je niet gelijk het samenlevingscontract te tekenen? Misschien is het nog eens wat...
  zondag 8 juni 2014 @ 14:23:51 #145
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140830945
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wat is mijn categorie?
Joh.. doe nou niet of je dit kwadrant nog nooit hebt gehad:

En nu terug in je hokje.
  zondag 8 juni 2014 @ 14:24:36 #146
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140830966
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Ik zie een match. O+
(Romanticus dat ik ben)
  zondag 8 juni 2014 @ 14:25:43 #147
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140830995
quote:
17s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:42 schreef habitue het volgende:
Mijn date was erg geslaagd. Al hebben we het park-gedeelte overgeslagen, was toch wat te bewolkt. Wel lekker gegeten drankjes gedronken en een lazy sundaymorning.
Is dit het meisje wat je nu al een tijdje date? Heb het niet helemaal kunnen volgen.
Je bent net thuis dus?
pi_140831070
quote:
18s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:23 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Joh.. doe nou niet of je dit kwadrant nog nooit hebt gehad:

[ afbeelding ]

En nu terug in je hokje.
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
  zondag 8 juni 2014 @ 14:30:11 #149
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140831086
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Splash- op 08-06-2014 14:37:28 ]
pi_140831222
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:25 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Is dit het meisje wat je nu al een tijdje date? Heb het niet helemaal kunnen volgen.
Je bent net thuis dus?
2e date pas, maar er zat tussen date 1 en 2 een paar weken tussen.
pi_140831266
quote:
14s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:35 schreef habitue het volgende:

[..]

2e date pas, maar er zat tussen date 1 en 2 een paar weken tussen.
weet je zeker dat ze geen ander heeft en je gew aan het lijntje houdt?
  zondag 8 juni 2014 @ 14:39:02 #152
426585 Aisomont
Een berg.
pi_140831334
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wat is mijn categorie?
Je valt toch op juist-niet-klootzakken?
pi_140831371
quote:
17s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:24 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik zie een match. O+
(Romanticus dat ik ben)
Hoe staat het daten bij jou eigenlijk?
pi_140831384
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:36 schreef Weissman het volgende:

[..]

weet je zeker dat ze geen ander heeft en je gew aan het lijntje houdt?
Dat ruik ik meteen.
  zondag 8 juni 2014 @ 14:41:11 #155
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140831402
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hoe staat het daten bij jou eigenlijk?
Het gaat erg consequent, mag niet klagen dus. ;)
  zondag 8 juni 2014 @ 14:42:23 #156
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140831440
quote:
6s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat ruik ik meteen.
Ik las dit:

Of was dat de bedoeling?
pi_140831479
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:42 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ik las dit:

[ afbeelding ]

Of was dat de bedoeling?
Heb je een hersenbloeding gehad, of mis ik gewoon posts die wél duidelijk maken waar jij het in godsvredesnaam over hebt? :').
  zondag 8 juni 2014 @ 14:45:40 #158
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140831552
quote:
5s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Heb je een hersenbloeding gehad, of mis ik gewoon posts die wél duidelijk maken waar jij het in godsvredesnaam over hebt? :').
Weinig geslapen vanwege werk, ben nu in een bui waarbij ik graag onsamenhangend doordenk. Thanks! En ik quote de posts waar ik op reageer.
pi_140834657
quote:
5s.gif Op zondag 8 juni 2014 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Krijgt je romcom kerel nog een tweede kans?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140835786
Date komt straks terug voor date 3! :9 Spontane acties O+ O+ O+
pi_140835808
quote:
99s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:57 schreef habitue het volgende:
Date komt straks terug voor date 3! :9 Spontane acties O+ O+ O+
Ze is hitsig door het weer?
pi_140835822
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee we moeten het potje beachtennis nog spelen!
  zondag 8 juni 2014 @ 19:31:48 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140840037
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Hoveel condooms heb je ondertussen gebruikt dan?
  zondag 8 juni 2014 @ 20:16:04 #164
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140841681
quote:

[..]

Wie niet.. net nog bij een festival in het centrum geweest. Al die zomerjurkjes en korte rokjes. O+
  zondag 8 juni 2014 @ 20:47:36 #165
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140842922
quote:

[..]

Zeker, alleen duurt het dan vaak langer, soms zelfs te lang

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 8 juni 2014 @ 20:49:40 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140843021
Hmm na middagje in de zon had ik ook wel een pinksterdate willen hebben ;(
  zondag 8 juni 2014 @ 20:51:17 #167
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140843088
quote:

[..]

Spreek voor zich. Wie is dat nu niet? Ik had nu ook best een date willen hebben, maar helaas moest ik me de hele dag in het zweet werken.
  zondag 8 juni 2014 @ 20:54:30 #168
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140843254
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:49 schreef Cue_ het volgende:
Hmm na middagje in de zon had ik ook wel een pinksterdate willen hebben ;(
Ik weet wel iemand voor je :7
pi_140843330
Oh, ik was niet echt hitsig met deze klaphitte.
  zondag 8 juni 2014 @ 20:57:54 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140843428
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik weet wel iemand voor je :7
Wil ik het weten? :')
  zondag 8 juni 2014 @ 20:59:53 #171
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140843536
quote:
10s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:56 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik was niet echt hitsig met deze klaphitte.
Wees blij.
  zondag 8 juni 2014 @ 21:00:38 #172
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140843570
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wil ik het weten? :')
Ik denk dat je het wel kan invullen :D
  zondag 8 juni 2014 @ 21:01:44 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140843626
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik denk dat je het wel kan invullen :D
Hmmm. dan laat maar :P
  zondag 8 juni 2014 @ 21:18:46 #174
426585 Aisomont
Een berg.
pi_140844649
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef yats het volgende:

[..]

Zeker, alleen duurt het dan vaak langer, soms zelfs te lang

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde juist op een eerste date als 'ie lang genoeg duurt.
  zondag 8 juni 2014 @ 23:05:26 #175
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140851528
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:18 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ik bedoelde juist op een eerste date als 'ie lang genoeg duurt.
De laatste eerste date die ik had begon bij het avondeten en ik ging weg toen het weer licht werd.
  zondag 8 juni 2014 @ 23:13:13 #176
426585 Aisomont
Een berg.
pi_140852061
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:05 schreef yats het volgende:

[..]

De laatste eerste date die ik had begon bij het avondeten en ik ging weg toen het weer licht werd.
Lang zat om haar op d'r bek te pakken.
  zondag 8 juni 2014 @ 23:17:06 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140852306
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:13 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Lang zat om haar op d'r bek te pakken.
Daarom kopte ik hem zelf al in.
pi_140853157
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:22 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Krijgt je romcom kerel nog een tweede kans?
Weet ik nog niet. Hij heeft er al wel naar gehint/gevraagd, maar ik ben een beetje afgeknapt, bij hem op de bank :@. En dat eigen mening ding.
  maandag 9 juni 2014 @ 07:14:47 #179
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140861234
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Weet ik nog niet. Hij heeft er al wel naar gehint/gevraagd, maar ik ben een beetje afgeknapt, bij hem op de bank :@. En dat eigen mening ding.
Wat was er bij hem op de bank gebeurd dan? Dat las ik niet echt terug.
Bij twijfel niet inhalen, -> next!
  maandag 9 juni 2014 @ 07:15:05 #180
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140861235
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 16:58 schreef habitue het volgende:

[..]

Und?
pi_140864505
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 07:15 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Und?
De tennisbatjes vergeten ;(
Dus toen gingen we rorschachtesten doen met wolken als een stelletje verliefde pubers. :P
pi_140865005
Vanavond een last minute pinkster-date. Eerste die me interessant genoeg lijkt sinds krullenbol v. 2.0, dus ik ben benieuwd. We gaan ijs eten. Weer eens wat anders dan punani op een eerste date.
  maandag 9 juni 2014 @ 11:57:25 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140865087
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vanavond een last minute pinkster-date. Eerste die me interessant genoeg lijkt sinds krullenbol v. 2.0, dus ik ben benieuwd. We gaan ijs eten. Weer eens wat anders dan punani op een eerste date.
Wat begint met ijs..... ;)
Maar leuk joh!
  maandag 9 juni 2014 @ 12:06:05 #184
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140865318
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat begint met ijs..... ;)
Maar leuk joh!
Het ijs is iig gebroken dan :P

Ik zojuist 7e date achter de rug. Ga het ook geen dates meer noemen vanaf nu, ik geef het ook nog geen andere naam, ik zie het wel :P
Iig goed gegeten, veel gelachen en gedronken, dus was geslaagd :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 9 juni 2014 @ 12:08:53 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140865401
Nice SC! :)
pi_140865733
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:06 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het ijs is iig gebroken dan :P

Ik zojuist 7e date achter de rug. Ga het ook geen dates meer noemen vanaf nu, ik geef het ook nog geen andere naam, ik zie het wel :P
Iig goed gegeten, veel gelachen en gedronken, dus was geslaagd :)
Klinkt goed SC. Ga zo door.

Ik ga zelf mn date voor woensdag afzeggen denk ik. Ik merk dat ik er eigenlijk helemaal niet zo'n zin in heb. Ik zie ook weinig perspectief tussen haar en mij. Ondertussen in contact gekomen met een andere leuke meid. Wellicht dat ik daar een datevoorstel aan doe :)
pi_140865774
vanavond ook date 7 (of 6 of 8, ik ben de tel kwijt)
Het is leuk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140866623
Mijn laatste date heeft dezelfde naam als de hoofdpersoon in het boek wat ik aan het lezen ben. In het boek heeft de hoofdpersoon wat psychische problemen. Hmm.

Gelukkig, het boek is fictie :+
  maandag 9 juni 2014 @ 12:49:08 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140866663
quote:
15s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:48 schreef MissGump het volgende:
het boek is fictie :+
Wordt er gezegd ... :+
pi_140866665
Wat een liefde/hormonen overal.
pi_140866904
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wordt er gezegd ... :+
De leeftijd + het aantal jaren dat het boek geleden geschreven is matcht ook nog eens exact de leeftijd van mijn date ;)
  maandag 9 juni 2014 @ 14:11:52 #192
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140869368
Gisteren was mijn date weer geweest. Het was leuk, ik vind haar leuk. *O*
14 SHADES OF GREY
pi_140869455
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
*O* *;
  maandag 9 juni 2014 @ 14:16:13 #194
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140869519
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

*O* *;
Thnx *O*
14 SHADES OF GREY
  maandag 9 juni 2014 @ 14:24:33 #195
108913 Godshand
guide4you
pi_140869831
quote:
Geile seks gehad?
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 14:28:12 #196
Brabo Bastard
pi_140869952
quote:
Top!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_140869978
quote:
5s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geile seks gehad?
Welnee. Het is nog maar date 36, doe even normaal.
  maandag 9 juni 2014 @ 14:30:30 #198
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140870039
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Welnee. Het is nog maar date 36, doe even normaal.
Nee man 16 pas dus nog 24 dates te gaan :+
14 SHADES OF GREY
  maandag 9 juni 2014 @ 14:31:43 #199
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140870092
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee man 16 pas dus nog 24 dates te gaan :+
40 dates and 40 nights?
  maandag 9 juni 2014 @ 14:32:55 #200
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140870129
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

40 dates and 40 nights?
The 40 Year Old Virgin (2005) - IMDb
14 SHADES OF GREY
  maandag 9 juni 2014 @ 14:33:40 #201
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140870160
Die is 40 jaar oud, die heeft niet eerst 40 seksloze dates gehad?
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 9 juni 2014 @ 14:34:44 #202
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140870202
quote:
5s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:33 schreef Silenus het volgende:
Die is 40 jaar oud, die heeft niet eerst 40 seksloze dates gehad?
Juist wel :P na 40 dates gaan ze pas met elkaar naar bed
14 SHADES OF GREY
  maandag 9 juni 2014 @ 14:36:20 #203
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140870254
Maar goed, ik meld me wel weer in dit topic als de liefde voorbij is :P :')
pi_140870314
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, ik meld me wel weer in dit topic als de liefde voorbij is :P :')
Verrader!
  maandag 9 juni 2014 @ 14:39:10 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140870369
quote:
11s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Verrader!
Ach.. jij bent straks ook weg. :P
pi_140870445
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

echt he :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 9 juni 2014 @ 14:41:22 #207
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140870447
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En jij?
14 SHADES OF GREY
  maandag 9 juni 2014 @ 14:41:58 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140870481
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En jij?
Ik nog lang niet :')
  maandag 9 juni 2014 @ 14:44:06 #209
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140870567
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik nog lang niet :')
Ik ga ook maar weer eens :P ik date nu al een paar maanden met een iemand :D
14 SHADES OF GREY
  maandag 9 juni 2014 @ 14:50:35 #210
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140870857
quote:
11s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Verrader!
Ik blijf wel meelezen hoor ;) en af en toe komt er vast weer een geniale woordgrap voorbij :7
pi_140870910
quote:
14s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
en af en toe komt er vast weer een geniale woordgrap voorbij
Genitale woordgrappen bedoel je.
  maandag 9 juni 2014 @ 14:58:06 #212
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140871184
quote:
10s.gif Op maandag 9 juni 2014 14:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Genitale woordgrappen bedoel je.
pi_140871255
De opvolger voor SC is dus bij deze zelfs al gevonden! :+
  maandag 9 juni 2014 @ 17:29:30 #214
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140876435
quote:
17s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat weer doet echt iets met mensen
pi_140876684
quote:
15s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:48 schreef MissGump het volgende:
Mijn laatste date heeft dezelfde naam als de hoofdpersoon in het boek wat ik aan het lezen ben. In het boek heeft de hoofdpersoon wat psychische problemen. Hmm.

Gelukkig, het boek is fictie :+
Mr. Mercedes?
pi_140877483
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:35 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Mr. Mercedes?
Die moest ik even opzoeken maar nee,'gelukkig' slaat deze hoofdpersoon alleen een paar mensen op hun neus (en rijdt hij geen mercedes) :+
pi_140877513
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:00 schreef MissGump het volgende:

[..]

Die moest ik even opzoeken maar nee,'gelukkig' slaat deze hoofdpersoon alleen een paar mensen op hun neus (en rijdt hij geen mercedes) :+
gelukkig :-)
  maandag 9 juni 2014 @ 18:35:06 #218
108913 Godshand
guide4you
pi_140878643
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef yats het volgende:

[..]

Dat weer doet echt iets met mensen
Klopt, met de herfst gaan de relaties weer over.

Tijdens stortbuien en gure stormen zit men op elkaars lip en valt iedereen door de mand :)
  maandag 9 juni 2014 @ 18:36:46 #219
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140878722
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:35 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tijdens stortbuien en gure stormen zit men op elkaars lip en valt iedereen door de mand :)
Zou het?
pi_140879033
quote:

[..]

Nouja heb je iig een leuke lente en zomer. *O*
pi_140880054
quote:

[..]

En wat is je punt? Omdat het na de zomer weer over gaat kun je er beter nu maar niet aan beginnen?
  maandag 9 juni 2014 @ 19:07:23 #222
108913 Godshand
guide4you
pi_140880137
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:06 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

En wat is je punt? Omdat het na de zomer weer over gaat kun je er beter nu maar niet aan beginnen?
Nee hoor, ik bevestig Yatseflats zijn stelling alleen :)
  maandag 9 juni 2014 @ 21:45:25 #223
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140891377
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 18:44 schreef habitue het volgende:

[..]

Nouja heb je iig een leuke lente en zomer. *O*
Precies *O*

En het is gelukkig geen vaststaand gegeven.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juni 2014 @ 21:47:23 #224
Brabo Bastard
pi_140891503
quote:
14s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Precies *O*

Eef! Hoe ging je date vandaag? Als je die al had trouwens :@
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 9 juni 2014 @ 21:49:41 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140891647
quote:
14s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Precies *O*

ja eef.. vertel eens, hoe was je date ;)
  maandag 9 juni 2014 @ 21:50:07 #226
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140891680
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Eef! Hoe ging je date vandaag? Als je die al had trouwens :@
Gister, en vandaag :) Beetje verbrand ;( Maar was geslaagd!
pi_140892521
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Leuk om te lezen.
  maandag 9 juni 2014 @ 22:12:24 #228
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140893304
quote:
17s.gif Op maandag 9 juni 2014 12:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Één keer per jaar heeft het datingtopic een opleving waar opeens iedereen een relatie krijgt. ;)
  maandag 9 juni 2014 @ 22:13:17 #229
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140893351
quote:
Maanden? Was dat dezelfde waarbij je moeite had met zoenen? Of een nieuwe/
  maandag 9 juni 2014 @ 22:13:57 #230
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140893385
quote:

[..]

Eeef!! *O* *O* *O*
  maandag 9 juni 2014 @ 22:14:53 #231
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_140893447
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Maanden? Was dat dezelfde waarbij je moeite had met zoenen? Of een nieuwe/
Nope nog steeds dezelfde, met dat zoenen zit het wel goed hoor O+ :9~ *;
14 SHADES OF GREY
  maandag 9 juni 2014 @ 22:33:21 #232
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140894612
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Één keer per jaar heeft het datingtopic een opleving waar opeens iedereen een relatie krijgt. ;)
Iedereen? Lees je dat fax?
  maandag 9 juni 2014 @ 22:37:57 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140894965
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef -Splash- het volgende:

[..]

:o Blijkbaar ben ik er dan nooit :+
pi_140895290
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb die ook gemist hoor, maar zag net ook dat ik hier net nog geen jaar post :+
  maandag 9 juni 2014 @ 22:44:06 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140895348
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik heb die ook gemist hoor, maar zag net ook dat ik hier net nog geen jaar post :+
Er is nog hoop voor je *O*
pi_140895451
Ik weet het niet hoor, ik ben al wel 30 ;)
pi_140895452
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:33 schreef yats het volgende:

[..]

Iedereen? Lees je dat fax?
Ik lees het. Bullshit.
  maandag 9 juni 2014 @ 22:46:11 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140895488
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef MissGump het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik ben al wel 30 ;)
Dat verlaagd je kans idd met zeker 64% ;(
  maandag 9 juni 2014 @ 22:46:33 #239
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140895506
quote:

[..]

Ik heb het ook gemist vorig jaar geloof ik. Even niet opletten en het moment is voorbij?
  maandag 9 juni 2014 @ 22:47:29 #240
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140895552
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb het ook gemist vorig jaar geloof ik. Even niet opletten en het moment is voorbij?
Blijkbaar.. ik mis het al jaren :+
  maandag 9 juni 2014 @ 22:49:29 #241
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140895686
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blijkbaar.. ik mis het al jaren :+
Mwah, ik heb alleen vorig jaar gemist. Daarvoor hoefde het niet zo nodig
  maandag 9 juni 2014 @ 22:50:08 #242
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140895723
quote:

[..]

Nice :7
pi_140895758
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat verlaagd je kans idd met zeker 64% ;(
Ik heb zo waar een vierde date gepland staan, als die ook daadwerkelijk doorgaat heb ik een nieuw record :')

(Okay, afgezien van dat decenium met relatie dan)
  maandag 9 juni 2014 @ 22:51:38 #244
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140895816
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef MissGump het volgende:
Ik heb zo waar een vierde date gepland staan, als die ook daadwerkelijk doorgaat heb ik een nieuw record :')

(Okay, afgezien van dat decenium met relatie dan)
:o Dan heb ik niets gezegd.
* Cue_ hoopt snel ook de 30 aan te tikken
:+
pi_140895917
quote:

[..]

w/
pi_140896429
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:o Dan heb ik niets gezegd.
* Cue_ hoopt snel ook de 30 aan te tikken
:+
Op basis van dik 2 maanden ervaring met dertig zijn kan ik je vertellen dat het daten dan alleen maar beter wordt *O*
pi_140896456
quote:

[..]

Goed bezig. Hier net zo'n verhaal eigenlijk. Al begon het wat twijfelachtig omdat ik 's ochtends een berichtje kreeg dat ze zich verslapen had en dus een paar uur later zou komen...

Maar uiteindelijk helemaal goed gekomen, alleen de plannen wel moeten aanpassen maar dat was van beide kanten geen probleem gelukkig
pi_140896484
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef MissGump het volgende:

[..]

Op basis van dik 2 maanden ervaring met dertig zijn kan ik je vertellen dat het daten dan alleen maar beter wordt *O*
;) :*
pi_140897237
quote:

[..]

De eerste jaren dat ik dertig was had ik een relatie, dus geen idee of het anders is als je net dertig bent, maar de afgelopen twee jaar dat ik richting eind dertig ga: stukken makkelijker dan toen ik nog twintiger was....
  maandag 9 juni 2014 @ 23:38:19 #250
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140898726
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:02 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Goed bezig. Hier net zo'n verhaal eigenlijk. Al begon het wat twijfelachtig omdat ik 's ochtends een berichtje kreeg dat ze zich verslapen had en dus een paar uur later zou komen...

Maar uiteindelijk helemaal goed gekomen, alleen de plannen wel moeten aanpassen maar dat was van beide kanten geen probleem gelukkig
Ah gelukkig maar, zul je net zien dat iemand dan later komt of helemaal niet meer. Had ze vast te lang gebarbecueëd de avond ervoor. Mooi dat het toch goed is gekomen! :)
pi_140898813
quote:
14s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:38 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ah gelukkig maar, zul je net zien dat iemand dan later komt of helemaal niet meer. Had ze vast te lang gebarbecueëd de avond ervoor. Mooi dat het toch goed is gekomen! :)
Of dat haar oom opeens op sterven lag.
  maandag 9 juni 2014 @ 23:43:45 #252
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140899005
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:53 schreef habitue het volgende:

[..]

w/
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Eeef!! *O* *O* *O*
quote:
7s.gif Op maandag 9 juni 2014 22:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Leuk om te lezen.
Thanks, al zeg ik het zelf: goed bezig :)
pi_140900011
quote:
17s.gif Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Thanks, al zeg ik het zelf: goed bezig :)
Kom op Eef! Details willen we! Kon hij een beetje goed zoenen, betaalde hij de rekening, hoeveel condooms zijn er doorheen gegaan? Dat soort dingen.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_140902098
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus schrap dat laatste maar weer :') Net thuis. Ben kapot.

Nu slapen.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 08:38:29 #255
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140904967
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 01:16 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus schrap dat laatste maar weer :') Net thuis. Ben kapot.

Nu slapen.
_O- Waarom ben ik niet verbaasd?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:38:24 #256
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140905751
quote:

[..]

Figuurlijk... niet letterlijk. Doe eens je best dan. Nog even deze week regelen? ;)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:39:38 #257
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140905775
quote:

[..]

Ah ja..30.. ik kan het mij als de dag van vorig jaar herinneren. Mooie tijd was dat... 2013.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:40:12 #258
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140905787
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 01:16 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nu slapen.
De hele nacht door konijnen gaat je ook niet meer in de koude kleren zitten op jouw leeftijd he. -O-
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:40:52 #259
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140905802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 08:38 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Waarom ben ik niet verbaasd?
Joh... gaat best snel. Je bestelt 2 bolletjes, ze vraagt wil je er slagroom op.. zij zegt: "Ja, maar niet op mijn ijsje" en je bent er al.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:44:42 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140905867
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:38 schreef -Splash- het volgende:
Figuurlijk... niet letterlijk. Doe eens je best dan. Nog even deze week regelen? ;)
Pff gedoe :{w
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:47:10 #261
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140905920
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Pff gedoe :{w
I know..
pi_140905922
Hmm. Crap. Ik ga voor het eerst iemand actief moeten afwijzen. Meestal werkt onnozel doen en dood laten bloeden wel.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:50:51 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140905992
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:47 schreef -Splash- het volgende:

I know..
Jij bent al bezet, dus je weet niet meer :P
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:50:57 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140905993
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm. Crap. Ik ga voor het eerst iemand actief moeten afwijzen. Meestal werkt onnozel doen en dood laten bloeden wel.
Altijd leuk O+
  dinsdag 10 juni 2014 @ 09:52:38 #265
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140906022
quote:
Gewoon vragen of hij baby's wil maken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:14:08 #266
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140906452
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij bent al bezet, dus je weet niet meer :P
Ja eh.. :P
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:14:55 #267
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140906465
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Gewoon vragen of hij baby's wil maken.
Of zeg dat je zwanger bent en een surrogaat vader in hem ziet. O+
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:17:27 #268
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_140906520
quote:
haha bij sommigen werkt zelfs een ik vind je niet leuk.. niet eens...
life goes on.. be proud of yourself!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:20:40 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140906586
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 10:17 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

haha bij sommigen werkt zelfs een ik vind je niet leuk.. niet eens...
Maar het kan toch nog groeien? Je kent me nog niet helemaal!
O+ O+ O+
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:53:00 #270
108913 Godshand
guide4you
pi_140907324
Haha, even zo'n hip OKCupid figuur aangesproken.
Knap meisje, Amsterdams en in haar profiel: "I like to discover new places and meet new people". Verderop: "I am Dutch but most people think I am a foreigner".

Haar gevraagd: "En, heb je buiten Amsterdam in Nederland nog wat ontdekt?".

Antwoord:"Amsterdam heeft alles. Ben in paar grote steden buiten Amsterdam geweest en dat is het. Ik ben ook een echt stadsmens."

En dan wel hip op een foto in een Grieks dorpje staan :')

Als je je eigen land niet kent, ben je ook niet echt een vrouw van de wereld vind ik...
  dinsdag 10 juni 2014 @ 10:58:56 #271
242666 BeamofLight
pi_140907464
Zo schijtziek werd ik altijd van die vragen: "en waar ben jij allemaal op reis geweest?!"

Ik antwoordde steevast : Luxemburg!

alle Thailand/Australie-gangers snaptem hem niet...feitelijk weet je ook al genoeg als iemand zoiets vraagt
pi_140907560
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 10:58 schreef BeamofLight het volgende:
Zo schijtziek werd ik altijd van die vragen: "en waar ben jij allemaal op reis geweest?!"

Ik antwoordde steevast : Luxemburg!

alle Thailand/Australie-gangers snaptem hem niet...feitelijk weet je ook al genoeg als iemand zoiets vraagt
Mijn standaard antwoord op de ook overbekende vraag "waar wil je nog eens heen" was meestal Vlieland.
Leverde soms hele leuke gesprekken op, maar ook genoeg die acuut dood vielen. En m'n eerste bezoek aan Vlieland moet nog steeds een keer plaatsvinden, dus voorlopig hou ik hem erin.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:02:52 #273
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140907563
de 'en waar ben jij allemaal op reis geweest'-vraag is vooral een inleiding op hun eigen betoog waar ze zelf allemaal heen zijn geweest.

Een hele lap tekst waar je vooral het volgende uit destilleert: 'inspirerend!' 'heel mooi!' 'echt een aanrader!' 'heb daar gedoken!' 'de plaatselijke bevolking is er zo gastvrij!'
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:09:48 #274
108913 Godshand
guide4you
pi_140907769
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:02 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Mijn standaard antwoord op de ook overbekende vraag "waar wil je nog eens heen" was meestal Vlieland.
Leverde soms hele leuke gesprekken op, maar ook genoeg die acuut dood vielen. En m'n eerste bezoek aan Vlieland moet nog steeds een keer plaatsvinden, dus voorlopig hou ik hem erin.
Niet eens Schiermonnikoog ;)

Ach die reisfiguren...

Als je ze echt kent valt het meestal mee. Tenzij ze echt een baan in het toerisme hebben en continu in de Sahara zitten. Dan weet je ook precies wat je van een date kan verwachten en kan je haar doorsmeren :)
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:20:12 #275
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_140908083
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
de 'en waar ben jij allemaal op reis geweest'-vraag is vooral een inleiding op hun eigen betoog waar ze zelf allemaal heen zijn geweest.

Een hele lap tekst waar je vooral het volgende uit destilleert: 'inspirerend!' 'heel mooi!' 'echt een aanrader!' 'heb daar gedoken!' 'de plaatselijke bevolking is er zo gastvrij!'
Ugh.. nogal.. van die types die niet kunnen wachten tot ze met het 'unieke' reisverhaal komen wat alleen zij beleefd heeft. Ondertussen ken ik genoeg vrouwen die allemaal dezelfde unieke wereldreis hebben meegemaakt. Beetje Azie, dan Australie en dan weer naar huis want teveel gefeest in Australie... dus geld op.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:23:12 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140908157
ik snap best dat je vol bent van je reisverhalen. Maar laat dat lekker wachten totdat je daadwerkelijk een date hebt en de ander geintresseerd daarin is.
pi_140908375
Ik ben nog nooit op een waddeneiland gemist ;( ik vind het een serieus gemis

Toffe date gehad. Dat dan weer wel

Oh en ik ben ook nog nooit in Friesland geweest. Dat voelt minder als een gemis
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140908457
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nog nooit op een waddeneiland gemist ;( ik vind het een serieus gemis

Toffe date gehad. Dat dan weer wel

Oh en ik ben ook nog nooit in Friesland geweest. Dat voelt minder als een gemis
Tja, ik woon tegenwoordig op eentje. En heb wel eens een Friezin gedate.

Eigenlijk kan ik zeggen dat je in beide gewoon gelijk hebt...
pi_140908521
Ik ga wel eens naar Turkije en maak gekke dingen mee met de locals maar tot nu heeft dat nooit enige indruk gemaakt bij iemand :')
pi_140908631
Ik zie sowieso niet echt wat andere hebben aan mijn reisverhalen? Ik vertel dat echt nooit. Behalve een aantal bijna doodervaringen als het toevallig over bijna doodervaringen gaat
Maar die hadden ook ergens anders kunnen plaats vinden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:45:39 #281
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140908865
Vlie O+ En Friezen :')

Reisverhalen *O* (NOT)

Het leukst vind ik die foto's waarop je nooit iemand van dichtbij ziet omdat ze zich steeds bovenop een berg bevinden of half achter een waterval.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:46:34 #282
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140908896
Reisverhalen zijn prima, maar je moet ze niet opdringen en er zo mee te koop lopen. Alsof je een bepaalde leegte wil vullen met reizen, doe dat gewoon met eten ofzo :P
pi_140908952
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie sowieso niet echt wat andere hebben aan mijn reisverhalen? Ik vertel dat echt nooit. Behalve een aantal bijna doodervaringen als het toevallig over bijna doodervaringen gaat
Maar die hadden ook ergens anders kunnen plaats vinden
Ja precies, als het in het gesprek past.
pi_140909140
Die reisverhalen komen vanzelf druppelsgewijs wel binnen als je elkaar leert kennen. Die hoef ik vooraf niet te horen. Vooral op paiq kreeg ik vaak vrouwen die meteen al hun ervaringen met backpacken met me wilden delen . :{w
  dinsdag 10 juni 2014 @ 11:55:50 #285
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140909194
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 11:54 schreef habitue het volgende:
Die reisverhalen komen vanzelf druppelsgewijs wel binnen als je elkaar leert kennen. Die hoef ik vooraf niet te horen. Vooral op paiq kreeg ik vaak vrouwen die meteen al hun ervaringen met backpacken met me wilden delen . :{w
"Als je nog een keer over je reizen begint, riskeer je dat ik je op je back pack :* "
pi_140909425
Maar ik wilde net gaan posten dat ik net terug ben en dat het zo enorm uniek was ondanks de tig andere toeristen ;(
pi_140909554
Oh ik begin niet direct over reizen, maar praat er wel graag over :'). Maar goed, dat komt omdat ik er gewoon veel mee bezig ben momenteel. Als je dat niet interessant vindt kom je maar met een ander onderwerp.
pi_140909600
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 09:40 schreef -Splash- het volgende:

[..]

De hele nacht door konijnen gaat je ook niet meer in de koude kleren zitten op jouw leeftijd he. -O-
Het was warm!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:10:32 #289
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140909651
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het was warm!
Nou inderdaad! :(
pi_140909780
Lekker plakken en glibberen :9
pi_140909833
En dan samen douchen O+
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:17:11 #292
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140909837
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:15 schreef habitue het volgende:
Lekker plakken en glibberen :9
Als t door de seks komt, eens. Als het door het warme weer wordt, dan oneens
pi_140909920
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als t door de seks komt, eens. Als het door het warme weer wordt, dan oneens
het is vaak dan een combi he.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:22:19 #294
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140909983
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:20 schreef habitue het volgende:

het is vaak dan een combi he.
Gewoon niet neuken in de zomer :+
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:23:25 #295
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140910031
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Weinig verschil met de winter dus :+
pi_140910069
Weissmann is nog steeds een baas, C_C is nog steeds armchair therapeut, HJ neukt meer dan goed voor hem is en de excel punchlines worden nog gebruikt. Goed te zien dat er weinig verandert is, tot over een paar maanden weer.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 12:25:07 #297
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140910090
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:24 schreef LesMiserables het volgende:
Weissmann is nog steeds een baas, C_C is nog steeds armchair therapeut, HJ neukt meer dan goed voor hem is en de excel punchlines worden nog gebruikt. Goed te zien dat er weinig verandert is, tot over een paar maanden weer.
We kijken er nu al naar uit ^O^
pi_140910124
Anders ik wel.
pi_140910248
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 12:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

-O-
pi_140911150
Kom op chickies, eentje nog, ben toch wel benieuwd naar de volgende reeks.
  dinsdag 10 juni 2014 @ 13:09:52 #301
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140911720
Astu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')