Je wilt ze. Maar heb je ze ook al? Anders klopt de TT gewoon...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:57 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik wil strandballen dit weekend!
Dus niet eens met de TT
Ergens in de kast liggen ze denk ik wel. En strand is vlakbij, plus ik heb zondag een date die al wist te melden dat ze een nieuw badpak heeft. Gaat dus helemaal goed komenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Je wilt ze. Maar heb je ze ook al? Anders klopt de TT gewoon...
In dat geval : Goed bezigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ergens in de kast liggen ze denk ik wel. En strand is vlakbij, plus ik heb zondag een date die al wist te melden dat ze een nieuw badpak heeft. Gaat dus helemaal goed komen
Ik had dat hier ooit al eens gepost meen ik, verder ook geen al te sterk verhaal. Was iemand die op een of andere site aangaf uitdrukkelijk géén kinderwens te hebben. Joh, prima. Ik heb er toch een knoop in liggen. Wist zij verder niet. Tijdje mee gedate, op een gegeven moment gingen de condooms het raam uit, en zij maakte na het palemansen (copyright BoL) een quasi-luchtige, doch ietwat ongemakkelijk overkomende opmerking over een wellicht ongeplande zwangerschap nu.quote:
Ik geloof dat er op mij gedoeld werd. Terwijl ik alleen enige nuance aan wilde brengen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho, ik heb wat gemist zie ik. Wie heeft geen ballen en huilt?
badpak...alarmfase een jongenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ergens in de kast liggen ze denk ik wel. En strand is vlakbij, plus ik heb zondag een date die al wist te melden dat ze een nieuw badpak heeft. Gaat dus helemaal goed komen
Oh. Sja. Ik kan alleen zeggen dat als ik jou was geweest het Tindertopic er iets anders uit had gezien. Maar mensen verbaal de grond in kunnen trappen is niet een gave om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof dat er op mij gedoeld werd. Terwijl ik alleen enige nuance aan wilde brengen.
Zit ik hier op planeet Mars ofzo? Anders lees je even terug.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Sja. Ik kan alleen zeggen dat als ik jou was geweest het Tindertopic er iets anders uit had gezien. Maar mensen verbaal de grond in kunnen trappen is niet een gave om trots op te zijn.
Ach, ik kan eigenlijk nog best om dat topic lachen. Als ik mensen echt verbaal de vernieling in wil helpen lukt me dat over het algemeen prima, maar het hoeft voor mij niet zo nodig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Sja. Ik kan alleen zeggen dat als ik jou was geweest het Tindertopic er iets anders uit had gezien. Maar mensen verbaal de grond in kunnen trappen is niet een gave om trots op te zijn.
Ik heb het helemaal niet over jouw posts, die waren spot on. Ik heb het meer over het Tindertopic. Maar ik had eerder al besloten dat dat topic gewoon niet m'n ding is. Iets te veel geblaat over hoe stoer men wel niet is, waardoor het iets te ongeloofwaardig wordt. En dat gaat wederom niet over jou.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit ik hier op planeet Mars ofzo? Anders lees je even terug.
Je vroeg waar deze (datingreeks) tt vandaan kwam, yats geeft daar antwoord op en vervolgens ga je het hebben over mensen verbaal de grond intrappen en dan vraag ik me af of je de context mist. Nu ja, niet dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jouw posts, die waren spot on. Ik heb het meer over het Tindertopic. Maar ik had eerder al besloten dat dat topic gewoon niet m'n ding is. Iets te veel geblaat over hoe stoer men wel niet is, waardoor het iets te ongeloofwaardig wordt. En dat gaat wederom niet over jou.
Then again, als yats iemand was geweest die wel ff flink van zich af had gebeten, had hij waarschijnlijk ook op z'n minst een vinger in dat meisje gekregen. Maar what the hell do I know, ik ben z'n psycholoog niet.
Ja ok, ik was verwarrend, vergééf het mequote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je vroeg waar deze (datingreeks) tt vandaan kwam, yats geeft daar antwoord op en vervolgens ga je het hebben over mensen verbaal de grond intrappen en dan vraag ik me af of je de context mist. Nu ja, niet dus.
Het begint wat verwarrend te worden, dat ge-crosspost.Niet dat ik het met het onzalige idee van Godshand eens ben om de twee reeksen samen te voegen, ik geef de Tinderreeks niet lang meer eerlijk gezegd. Gaat daar een stuk harder dan in de reguliere sc's met al dat geouwehoer. Verder wel eens btw. Het druipt er van het testosteron, op zich niet erg, maar de manier waarop het gebracht wordt is in de meeste gevallen nogal tenenkrommend te noemen. Mild gezegd.
quote:''Ik zag je wel gluren, hihi''.
Ze doen het erom. Ik kreeg laatst ook zo'n parel van soortgelijk eenogig type: "heb je daar wel een onderbroekje aan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het nadeel van Paiqs nieuwe foto-toernooi is wel dat je grijnzend aangestaard wordt door maar liefst vier (4!) cycloopboerinnen tegelijk als je een beetje pech hebt merk ik. Okay, het klikt wat sneller. Maar je moét selecteren volgens deze wrede opzet. Waardoor je dus twee types overhoudt, de twee leukerds en de twee die er iets minder uitzien als een gnoom dan de rest. Al scheelt het weinig.
Drie maal raden welk van die twee types het vervolgens een goed idee lijkt om je een oneliner te sturen nadat ze een notificatie hebben gekregen van paiq dat ze zo hoog bij je zijn geeindigd?
[..]
Die debiele knipoogjes doen het hem ook he? Ik krijg altijd zin om iemand door zijn monitor heen te trekken als ik het hier of in de tinderreeks weer eens tegenkom, vergezeld van zogenaamd ''gelikt'' commentaar. Waarschijnlijk ook geen teken van een goede geestelijke gezondheid.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ze doen het erom. Ik kreeg laatst ook zo'n parel van soortgelijk eenogig type: "heb je daar wel een onderbroekje aan?"
Gast, af... Gewoon af.
Ik snap niet waarom je uberhaupt direct begint over je inkomen, in goede of slechte zin. Maar wat geeft dat laatste te denken dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef EricOscuro het volgende:
Ik had er geen slijmerig bericht opgezet over hoe goed ik wel niet was en meer van die onzin.
Het was meer van... "hier moet je het mee doen" waarbij ik ook aangaf dat ze het om mijn inkomsten niet hoefden te doen. En dan nog zoveel reacties, dat geeft toch te denken...
Ja, gek is dat he?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef EricOscuro het volgende:
Uiteindelijk heb ik slechts met een vrouw echt een date gehad (de rest leek me niet direct relevant).
Vriendschappelijk klikte het wel, maar meer ook niet... toch met haar seks gehad en een vervolgafspraak. Daarna heb ik toch doorgezet haar te vertellen dat het genoeg was voor een vriendschap... maar meer ook niet. Nooit weer gezien...
Wat geeft dat precies te denken dan?quote:
Dat vind je raar? Als een vrouw tegen mij zegt, maar we kunnen wel vrienden blijven ben ik ook direct weg hoor.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je uberhaupt direct begint over je inkomen, in goede of slechte zin. Maar wat geeft dat laatste te denken dan?
[..]
Ja, gek is dat he?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat geeft dat precies te denken dan?
[..]
Dat vind je raar? Als een vrouw tegen mij zegt, maar we kunnen wel vrienden blijven ben ik ook direct weg hoor.
Mag je er wel in zetten dat je groot geschapen bent?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:47 schreef BeamofLight het volgende:
Als je in een profiel zet dat je zakelijk succesvol bent (of van Buuren van achteren heet) ben je echt een kneus.
Is toch wel een belangrijk aspect en geeft ook wel een deel persoonlijkheid aan. Buiten dat zijn succesvolle mensen nu eenmaal aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:47 schreef BeamofLight het volgende:
Als je in een profiel zet dat je zakelijk succesvol bent (of van Buuren van achteren heet) ben je echt een kneus.
Volgens mij verwijt jij het vrouwen wel, omdat ze niet op jouw hints reageren en je naar eigen zeggen toch echt heeeel duidelijk was met *al* je hints en *al* je signalen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
1 verschil, ik verwijt het vrouwen niet. Ik verwijt vrouwen sowieso niets. Verder ben ik het met je eens dat er meer is dan seks. Ik vraag me wel af wat jij onder 'kut-excuses' vind vallen?
Maar, maar...je weet niet wat zijn issues zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:10 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Volgens mij verwijt jij het vrouwen wel, omdat ze niet op jouw hints reageren en je naar eigen zeggen toch echt heeeel duidelijk was met *al* je hints en *al* je signalen.
Altijd wel mooi om te zien hoe rekbaar dat begrip 'eigen bedrijf' is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:07 schreef rhubarbje het volgende:
Genoeg mannen op tinder die het voornamelijk over hun eigen bedrijf hebbenen het ook in hun tagline hebben staan
Is het echt zo erg gesteld op OKCupid dan? Ik ben er sinds kort ook op gegaan al heb ik er nog niet heel veel tijd in kunnen steken. Maar zo heel verkeerd ziet het er wat vrouwen betreft niet uit?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:49 schreef clumsy_clown het volgende:
In ander nieuws: Eerste en enige duidelijke foto van m'n nieuwste OK-cupid-inbox-aanwinst heet Me, walking in the woods with my mom. Maar mama's boy wil wel graag direct afspreken, want "In hoeverre kan je iemand nou online leren kennen, laten we daar geen tijd aan verspillen".
Ik geef het op, die site gaat geen wonderen verrichten voor mijn liefdesleven.
Niet doen. Ik ben er nog steeds niet overheenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ga ik nu maar eens het hoofd van Oberyn Martell uploaden voor die geinige ''na de blur'' momenten.
Lexa is dan ook wel de meest waardeloze site die er is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef EricOscuro het volgende:
Is dit nog wel R&P waardig met zoveel onzin via de slowchat?
Maar goed, mijn ervaringen zijn wisselend.
Allereerst had ik wel een stuk of 10 reacties via Lexa destijds, van vrouwen.
Meer dan de gemiddelde man kan ik wel zeggen.... dat was wel erg positief.
Ik had er geen slijmerig bericht opgezet over hoe goed ik wel niet was en meer van die onzin.
Het was meer van... "hier moet je het mee doen" waarbij ik ook aangaf dat ze het om mijn inkomsten niet hoefden te doen. En dan nog zoveel reacties, dat geeft toch te denken...
Wat de dames amper gelezen hebben was dat "een kind geen probleem was"... vervolgens reageerden vrouwen met wel 4 kinderen. Nou dat was met toch iets te gortig.
Uiteindelijk heb ik slechts met een vrouw echt een date gehad (de rest leek me niet direct relevant).
Vriendschappelijk klikte het wel, maar meer ook niet... toch met haar seks gehad en een vervolgafspraak. Daarna heb ik toch doorgezet haar te vertellen dat het genoeg was voor een vriendschap... maar meer ook niet. Nooit weer gezien...
Preciesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat vind je raar? Als een vrouw tegen mij zegt, maar we kunnen wel vrienden blijven ben ik ook direct weg hoor.
Een therapeutisch hoofdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Neuh, ik heb niets geks in m'n profiel staan. Denk ik. Ik heb dat in real life ook hoor, dat de dorpsgekken altijd tegen me aan beginnen te lullen. Of dat iemand binnen 4 minuten z'n deepest darkest secrets blootlegt zonder dat ik erom vroeg of überhaupt op zit te wachten. Ik heb blijkbaar een therapeutisch hoofd, ofzo.
Ach, ik hoef niet gelijk op date hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:22 schreef BeamofLight het volgende:
c_c heeft ze hier voor het uitzoeken, you go girl
Je zou er bijna arrogant van worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:22 schreef BeamofLight het volgende:
GODVERDOMME. BEN IK NIET GOED GENOEG? JE VINDT ME.... laat maar. Een emotioneel zeikwijf spelen kost me vandaag te veel energie.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:24 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ach, ik hoef niet gelijk op date hoor.
Of is dat een verplichting als je benieuwd bent?
Wat een trieste opmerking, een compliment geven mag zeker niet meer.. Dat betekent niet dat ik meteen op date wil.. Humor heet datquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:22 schreef BeamofLight het volgende:
Precies, zo denk ik er ook over.. Ook al vermoord nieuwsgierigheid de kat, dan heb ik nog steeds 8 levensquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:24 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Ach, ik hoef niet gelijk op date hoor.
Of is dat een verplichting als je benieuwd bent?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat een trieste opmerking, een compliment geven mag zeker niet meer.. Dat betekent niet dat ik meteen op date wil.. Humor heet dat
No worries, ik denk niet dat jij in de poel met intellectuele chicks vist.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:42 schreef Weissman het volgende:
[..]"Zo maar een compliment" yeah right
![]()
Overigens heb ik niks met die semi-intellectuele chicks die denken dat ze intelligenter zijn. Met zo'n betweterig toontje mij vertellen hoe het leven in elkaar zit, hun eigen psycho-struggles en hoe interessant ze wel niet zijn. No thanks.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wat een trieste opmerking, een compliment geven mag zeker niet meer.. Dat betekent niet dat ik meteen op date wil.. Humor heet dat
Zijn issues zijn dat hij niet verder komt dan dit:quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar, maar...je weet niet wat zijn issues zijnen sowieso is yats IRL heel anders dan op Fok
Alle mannen hier willen gewoon een FOK!-vrouw. Dus ze doen net alsof ze heel beleefd zijn maar eigenlijk zitten er 10 lagen in hoe ze proberen die ene leuke FOK!-vrouw aan de haak te slaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Het is wel typisch dat de mannen elkaar hier zelden complimenten geven hoor
Als het alleen beleefd was, zou het niet sekse afhankelijk zijn
Mannen die elkaar complimenten geven, bah.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Dat gaat trouwens beide kanten op. Mijn buurjongen neemt altijd mijn pakketjes aan voor me, dus ik had met kerst een flesje wijn gegeven toen ik m'n zoveelste pakketje ging halen en nu doetie helemaal awkward als ik 'm tegenkom.quote:
twee pagina's terug geef ik clicks nog het compliment dat hij goed bezig isquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je toevallig ook al bepaald welke die ene leuke dan is? Scheelt weer een boel kansloze dates. Moet vast wel een Excel sheetje voor zijn...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:58 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Alle mannen hier willen gewoon een FOK!-vrouw. Dus ze doen net alsof ze heel beleefd zijn maar eigenlijk zitten er 10 lagen in hoe ze proberen die ene leuke FOK!-vrouw aan de haak te slaan.
En de enigen die erin slagen, zijn diegene die zich als een klootzak gedragen en ook zeggen dat ze dat doen
Daar heb je dan ook wel weer gelijk inquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:14 schreef habitue het volgende:
Oh man je moet sommige vrouwen soms eens zien als je ze een complimentje geeft. Ze staren je vertwijfeld aan van "Wat wil je hier nou mee bereiken kerel." Terwijl ik gewoon iets zeg van tof shirt! ofzo.
Dat was gewoon een constatering van een feit...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:12 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
twee pagina's terug geef ik clicks nog het compliment dat hij goed bezig is
Tof dat je een compliment aan een man durft te geven!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.
Goed opgemerkt, bij deze ook een compliment voor jou![]()
Volgende keer zeggen dat haar tetten goed tot hun recht komen in dat shirt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:14 schreef habitue het volgende:
Oh man je moet sommige vrouwen soms eens zien als je ze een complimentje geeft. Ze staren je vertwijfeld aan van "Wat wil je hier nou mee bereiken kerel." Terwijl ik gewoon iets zeg van tof shirt! ofzo.
Vreemd, heel vreemdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef EricOscuro het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het nadeel van Paiqs nieuwe foto-toernooi is wel dat je grijnzend aangestaard wordt door maar liefst vier (4!) cycloopboerinnen tegelijk als je een beetje pech hebt merk ik. Okay, het klikt wat sneller. Maar je moét selecteren volgens deze wrede opzet. Waardoor je dus twee types overhoudt, de twee leukerds en de twee die er iets minder uitzien als een gnoom dan de rest. Al scheelt het weinig.
Drie maal raden welk van die twee types het vervolgens een goed idee lijkt om je een oneliner te sturen nadat ze een notificatie hebben gekregen van paiq dat ze zo hoog bij je zijn geeindigd?
[..]
Veel plezier!quote:
Nee dusquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:10 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Volgens mij verwijt jij het vrouwen wel, omdat ze niet op jouw hints reageren en je naar eigen zeggen toch echt heeeel duidelijk was met *al* je hints en *al* je signalen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:57 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Zijn issues zijn dat hij niet verder komt dan dit:
[ afbeelding ]
Gezien de reacties van hem op vrouwen en vrouwen op hem in dit topic, is hij precies hetzelfde IRL als op FOK!.
Aantal dates met FOK!sters: 0quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:25 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook al bepaald welke die ene leuke dan is? Scheelt weer een boel kansloze dates. Moet vast wel een Excel sheetje voor zijn...
Inhoudsvol.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Nee dus
[..]Tuurlijk jongen, wat jij wil.
Wat doe je cynisch tegen alles en iedereen hier, Weiss.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Wat ik me afvraag bij yats; waar is het mis gegaan terwijl je een tijdje terug nog advies gaf in de PUA-reeks?
De tom-tom stond op de vrouwenstem ingesteld en daardoor heb ik een verkeerde afslag genomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Wat ik me afvraag bij yats; waar is het mis gegaan terwijl je een tijdje terug nog advies gaf in de PUA-reeks?
Je moet ook nooit naar vrouwen luisteren...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:29 schreef yats het volgende:
[..]
De tom-tom stond op de vrouwenstem ingesteld en daardoor heb ik een verkeerde afslag genomen.
Klopt wel. Tegenwoordig is een simpel 'dank je wel' al teveelquote:
Neuk ze.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Geschoren, geplukt, besmeerd en klaar om te gaan. Wens me succes.
Je date met een Fok!ker?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk van uit dat hij daar te lief/braaf voor is.
Volgens mij proberen die juist er altijd meteen op te klimmenquote:
Als ze op mij lijken dan wacht je minstens 10 dates voor je überhaupt durft te zoenenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij proberen die juist er altijd meteen op te klimmen
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat doe je cynisch tegen alles en iedereen hier, Weiss.
Why be a pussy when you can be a dickquote:
Daar gaat het dus mis, eckte mannen laten zich niet leiden door een vrouw.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:29 schreef yats het volgende:
De tom-tom stond op de vrouwenstem ingesteld en daardoor heb ik een verkeerde afslag genomen.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Je moet ook nooit naar vrouwen luisteren...
Verdomme Thijs, snap je het nou echt niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:01 schreef El_Thijs het volgende:
Klopt wel. Tegenwoordig is een simpel 'dank je wel' al teveel
Ik ook morgen een datequote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:14 schreef eefje801 het volgende:
Hé wat gezellig hier weer, dacht dat "wijvennijd" een uitvinding van vrouwen was
On topic, bijna klaar voor de date morgen. Nog steeds goede voorspellingen, mooi!
Ik vind je maar cool Tijn, helemaal nu ik las dat je een koffieneus hebt. Jij ook veel plezier! Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook morgen een date![]()
Veel plezier
Stukje fietsenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vind je maar cool Tijn, helemaal nu ik las dat je een koffieneus hebt. Jij ook veel plezier! Wat ga je doen?
Kun je voor haar ook eens een lekker bakje zetten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stukje fietsenen daarna gaat zij koken.
Ja dat klopt daar heb ik een neusje voor koffie![]()
Wat ga jij doen met je date?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stukje fietsenen daarna gaat zij koken.
Ja dat klopt daar heb ik een neusje voor koffie![]()
Wat ga jij doen met je date?
Veel plezier jullie morgen met jullie dates!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kun je voor haar ook eens een lekker bakje zetten.
Ah leuk![]()
Hier misschien ook fietsen en genieten van het mooie weer. En barbecueën
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kun je voor haar ook eens een lekker bakje zetten.
Ah leuk![]()
Hier misschien ook fietsen en genieten van het mooie weer. En barbecueën
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier jullie morgen met jullie dates!
Goed weer dus lekker fietsen
Gewoon Turkse koffie zetten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jadan moet ik wel een koffiezetapparaat hebben
[..]
Haha goed ideequote:
Geen idee hoe je dat maakt eigenlijkquote:
Opbokken, het Tinder topic is vooralsnog een deur verder!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:30 schreef FrankElst het volgende:
M'n Tinder-date van gisteren was verrassend leuk. Ze was nog lekkerder dan op d'r foto's en ook nog eens grappig. Dinsdag de tweede date.
Is Tinder geen datingsite dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Opbokken, het Tinder topic is vooralsnog een deur verder!
Zoals ik het heb geleerd:versgemalen koffie, heet water opgieten, roeren, even wachten: klaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat maakt eigenlijk
Zo heb ik het ook geleerd. Niet te zuipen... Er zijn zoveel manieren om koffie te zetten zonder troep in je kopje.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zoals ik het heb geleerd:versgemalen koffie, heet water opgieten, roeren, even wachten: klaar.
(sorry voor de offtopic)
Wil je ook niet. Te veel gezeik met broers en neven enzo. Voor je het weet sta je in de Telegraaf, met een hoofdrol in een eerwraakverhaal.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:31 schreef Clicks_nl het volgende:
Al heb ik nog nooit een Turkse gedate tot nu toe
Dan krijg je nooit van de mooie halfbloedjes dus nee ik ben het er niet mee eensquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil je ook niet. Te veel gezeik met broers en neven enzo. Voor je het weet sta je in de Telegraaf, met een hoofdrol in een eerwraakverhaal.
Bedoel er verder niks mee, maar vind dat rassen niet moeten mengen. Gew zwart bij zwart, chinees bij chinees en blank bij blank. (no racist)
Klinkt nu niet echt lekker hahaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zoals ik het heb geleerd:versgemalen koffie, heet water opgieten, roeren, even wachten: klaar.
(sorry voor de offtopic)
Niet eens oogaidsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dm anders even, eefje. Alsjeblieft. Tijn blijft hier serieus op ingaan namelijk en ik krijg hier oogbalkanker van.
Moet jij vooral zeggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil je ook niet. Te veel gezeik met broers en neven enzo. Voor je het weet sta je in de Telegraaf, met een hoofdrol in een eerwraakverhaal.
Bedoel er verder niks mee, maar vind dat rassen niet moeten mengen. Gew zwart bij zwart, chinees bij chinees en blank bij blank. (no racist)
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je uberhaupt direct begint over je inkomen, in goede of slechte zin. Maar wat geeft dat laatste te denken dan?
[..]
Ja, gek is dat he?
Wat het mij te denken gaf, was dat het wel gewaardeerd werd dat ik eerlijk was.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat geeft dat precies te denken dan?
[..]
Goed bezig!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een Turkse gedate. Best een leuke griet, alleen een tikje bezitterig. Verder nog een heuse negerin en wat Oost-Europese en Aziatische types, naast de single white females.
Mijn pener had het boegbeeld van de United Colours of Benetton campagne moeten zijn.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
En?quote:
En als het geen date was dan hoort het niet in dit topic thuis, en post je het maar in de Relatie SCquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
Als ik zeg dat het wel een date was, dan gaan 'bepaalde' mensen half Fok plat DM'en
Blow mequote:Op zondag 8 juni 2014 00:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als het geen date was dan hoort het niet in dit topic thuis, en post je het maar in de Relatie SC
Date gehad?quote:
quote:
quote:
quote:
Schandalig, ik zeg : bannquote:Op zondag 8 juni 2014 01:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is net de Twilight Zone hier af en toe qua surrealisme.
Mwah, komt voornamelijk erg dom over. En om er maar een on topic swing aan te geven; eindelijk weer eens een leuk gesprek gaande elders. Krijgt nog wel een staartje.quote:
Klinkt prima!quote:Op zondag 8 juni 2014 01:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah, komt voornamelijk erg dom over. En om er maar een on topic swing aan te geven; eindelijk weer eens een leuk gesprek gaande elders. Krijgt nog wel een staartje.
Het belangrijkste! Zwierig zomerjurkje aan...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik. Nu naar huis.quote:Op zondag 8 juni 2014 06:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het belangrijkste! Zwierig zomerjurkje aan...
Jurkje is aangebleven hoor. Was een first date uit het boekje. In het begin awkward, maar dat uitgesproken, toen de hele avond door een festival in de stad gestruind en het erg gezellig gehad. Op een gegeven moment kreeg hij een telefoontje, of we z'n beste vriend en zijn vriendin wilden meeten. Vond ik een beetje meh, maar ok, hij wilde me blijkbaar showen. Goddank was het wel erg gezellig en volgens mij ben ik ook wel goedgekeurd. Daarna net zo lang door de stad gewandeld tot het weer licht werd en we superspontaan voor z'n deur stondenquote:Op zondag 8 juni 2014 08:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klinkt alsof het een leuke date was.
Ja uiteindelijk wel. En ik wil wel een heel verhaal tikken over dat dat niet betekent dat ik een klootzak wil, voordat half mannelijk r&p begint te janken, maar ik ga nu eerst eens slapen. Heb nog van alles gepland voor de rest van de dag.quote:
Jewaitzelluf.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je nu een quote uit Scarface in je sig staan? Jij bent echt zo g4ngst4h, Weissman.
Braaf.quote:
Too bad... ik dacht bij het lezen van je verhaal dat het wel wat ging worden. (of in ieder geval een tweede date). Maar goed, als je zelf al je hele dag had ingepland...quote:Op zondag 8 juni 2014 09:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. En ik wil wel een heel verhaal tikken over dat dat niet betekent dat ik een klootzak wil, voordat half mannelijk r&p begint te janken, maar ik ga nu eerst eens slapen. Heb nog van alles gepland voor de rest van de dag.
Jonguh..dat willen vrouwen toch.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je nu een quote uit Scarface in je sig staan? Jij bent echt zo g4ngst4h, Weissman.
Verhaal is niet nodig hoor. Het was al duidelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 09:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. En ik wil wel een heel verhaal tikken over dat dat niet betekent dat ik een klootzak wil, voordat half mannelijk r&p begint te janken, maar ik ga nu eerst eens slapen. Heb nog van alles gepland voor de rest van de dag.
Natuurlijk wel! We wachten in spanning af.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verhaal is niet nodig hoor. Het was al duidelijk
Als je lief bent kan je ook iemand op d'r bek pakken toch?!quote:
Stoute gedachte! Stoute gedachte!quote:Op zondag 8 juni 2014 13:12 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Als je lief bent kan je ook iemand op d'r bek pakken toch?!
Nope. Google zelf even Tijn, je bent daar nerd genoeg voor...quote:
Daarom staat site toch ook tussen haakjes. Ik vind tinder ervaringen niet perse off-topicquote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nope. Google zelf even Tijn, je bent daar nerd genoeg voor...
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Opbokken, het Tinder topic is vooralsnog een deur verder!
Nou ja, het gaat dus niet om lief in die zin van het woord, want op zich was hij wel... pro-actiefquote:Op zondag 8 juni 2014 13:12 schreef Aisomont het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat dus niet om lief in die zin van het woord, want op zich was hij wel... pro-actief. Maar meer dat ik wel iemand wil die tegengas geeft in gesprekken, een duidelijke eigen mening heeft en het liefst ook mijn domme grove piemelhumor, ipv geschokt kijken als ik wat zeg.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het gaat er ook niet zozeer om dat je je als een klootzak gedraagt, meer dat je een eigen mening hebt en niet bang bent die te uiten. En ja, daar mag best een vleugje arrogantie inzitten, dat prikkelt ze doorgaans wel. Van die ruggengraatloze naar de mond-praters zijn er al meer dan genoeg.
Verder niet gaan over analyseren. Wie de fuck boeit het waar je gaat zitten?
Heb je ook domme grove piemelhumor?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Toch mooi om zo vaak gelijk te hebben.
[..]
[..]
Dan is het goed. Maar ik denk dat je dat soort mensen wel vaak vind in jouw categorie.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat dus niet om lief in die zin van het woord, want op zich was hij wel... pro-actief. Maar meer dat ik wel iemand wil die tegengas geeft in gesprekken, een duidelijke eigen mening heeft en het liefst ook mijn domme grove piemelhumor, ipv geschokt kijken als ik wat zeg.
Wat is mijn categorie?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:02 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dan is het goed. Maar ik denk dat je dat soort mensen wel vaak vind in jouw categorie.
Dan geef je het nog een kans? Bij een tweede date hoef je niet gelijk het samenlevingscontract te tekenen? Misschien is het nog eens wat...quote:Op zondag 8 juni 2014 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
He verdomme, ik vind het echt een beetje jammer, want de rest van de avond kwam zo uit een romantische film zetten.
.
Ik zie een match.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Toch mooi om zo vaak gelijk te hebben.
[..]
[..]
Is dit het meisje wat je nu al een tijdje date? Heb het niet helemaal kunnen volgen.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:42 schreef habitue het volgende:
Mijn date was erg geslaagd. Al hebben we het park-gedeelte overgeslagen, was toch wat te bewolkt. Wel lekker gegeten drankjes gedronken en een lazy sundaymorning.
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Joh.. doe nou niet of je dit kwadrant nog nooit hebt gehad:
[ afbeelding ]
En nu terug in je hokje.
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
2e date pas, maar er zat tussen date 1 en 2 een paar weken tussen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Is dit het meisje wat je nu al een tijdje date? Heb het niet helemaal kunnen volgen.
Je bent net thuis dus?
weet je zeker dat ze geen ander heeft en je gew aan het lijntje houdt?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:35 schreef habitue het volgende:
[..]
2e date pas, maar er zat tussen date 1 en 2 een paar weken tussen.
Hoe staat het daten bij jou eigenlijk?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik zie een match.
(Romanticus dat ik ben)
Dat ruik ik meteen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze geen ander heeft en je gew aan het lijntje houdt?
Het gaat erg consequent, mag niet klagen dus.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe staat het daten bij jou eigenlijk?
Heb je een hersenbloeding gehad, of mis ik gewoon posts die wél duidelijk maken waar jij het in godsvredesnaam over hebt?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik las dit:
[ afbeelding ]
Of was dat de bedoeling?
Weinig geslapen vanwege werk, ben nu in een bui waarbij ik graag onsamenhangend doordenk. Thanks! En ik quote de posts waar ik op reageer.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je een hersenbloeding gehad, of mis ik gewoon posts die wél duidelijk maken waar jij het in godsvredesnaam over hebt?.
Krijgt je romcom kerel nog een tweede kans?quote:
Ze is hitsig door het weer?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:57 schreef habitue het volgende:
Date komt straks terug voor date 3!Spontane acties
![]()
![]()
Nee we moeten het potje beachtennis nog spelen!quote:
Hoveel condooms heb je ondertussen gebruikt dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee we moeten het potje beachtennis nog spelen!
Wie niet.. net nog bij een festival in het centrum geweest. Al die zomerjurkjes en korte rokjes.quote:
Zeker, alleen duurt het dan vaak langer, soms zelfs te langquote:Op zondag 8 juni 2014 13:12 schreef Aisomont het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Spreek voor zich. Wie is dat nu niet? Ik had nu ook best een date willen hebben, maar helaas moest ik me de hele dag in het zweet werken.quote:
Ik weet wel iemand voor jequote:Op zondag 8 juni 2014 20:49 schreef Cue_ het volgende:
Hmm na middagje in de zon had ik ook wel een pinksterdate willen hebben
Wees blij.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:56 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik was niet echt hitsig met deze klaphitte.
Hmmm. dan laat maarquote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel kan invullen
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, alleen duurt het dan vaak langer, soms zelfs te langIk bedoelde juist op een eerste date als 'ie lang genoeg duurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://aisomont.tumblr.com/ (NSFW)
De laatste eerste date die ik had begon bij het avondeten en ik ging weg toen het weer licht werd.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:18 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist op een eerste date als 'ie lang genoeg duurt.
Lang zat om haar op d'r bek te pakken.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste eerste date die ik had begon bij het avondeten en ik ging weg toen het weer licht werd.
Daarom kopte ik hem zelf al in.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:13 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Lang zat om haar op d'r bek te pakken.
Weet ik nog niet. Hij heeft er al wel naar gehint/gevraagd, maar ik ben een beetje afgeknapt, bij hem op de bankquote:Op zondag 8 juni 2014 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Krijgt je romcom kerel nog een tweede kans?
Wat was er bij hem op de bank gebeurd dan? Dat las ik niet echt terug.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hij heeft er al wel naar gehint/gevraagd, maar ik ben een beetje afgeknapt, bij hem op de bank. En dat eigen mening ding.
Und?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee we moeten het potje beachtennis nog spelen!
De tennisbatjes vergetenquote:
Wat begint met ijs.....quote:Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vanavond een last minute pinkster-date. Eerste die me interessant genoeg lijkt sinds krullenbol v. 2.0, dus ik ben benieuwd. We gaan ijs eten. Weer eens wat anders dan punani op een eerste date.
Het ijs is iig gebroken danquote:
Klinkt goed SC. Ga zo door.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het ijs is iig gebroken dan
Ik zojuist 7e date achter de rug. Ga het ook geen dates meer noemen vanaf nu, ik geef het ook nog geen andere naam, ik zie het wel
Iig goed gegeten, veel gelachen en gedronken, dus was geslaagd
De leeftijd + het aantal jaren dat het boek geleden geschreven is matcht ook nog eens exact de leeftijd van mijn datequote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren was mijn date weer geweest. Het was leuk, ik vind haar leuk.
Thnxquote:
Geile seks gehad?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
Top!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
Welnee. Het is nog maar date 36, doe even normaal.quote:
Nee man 16 pas dus nog 24 dates te gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 14:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee. Het is nog maar date 36, doe even normaal.
40 dates and 40 nights?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee man 16 pas dus nog 24 dates te gaan
Juist welquote:Op maandag 9 juni 2014 14:33 schreef Silenus het volgende:
Die is 40 jaar oud, die heeft niet eerst 40 seksloze dates gehad?
Verrader!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, ik meld me wel weer in dit topic als de liefde voorbij is![]()
echt hequote:
En jij?quote:
Ik ga ook maar weer eensquote:
quote:
Genitale woordgrappen bedoel je.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
en af en toe komt er vast weer een geniale woordgrap voorbij
quote:
Dat weer doet echt iets met mensenquote:
Mr. Mercedes?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:48 schreef MissGump het volgende:
Mijn laatste date heeft dezelfde naam als de hoofdpersoon in het boek wat ik aan het lezen ben. In het boek heeft de hoofdpersoon wat psychische problemen. Hmm.
Gelukkig, het boek is fictie
Die moest ik even opzoeken maar nee,'gelukkig' slaat deze hoofdpersoon alleen een paar mensen op hun neus (en rijdt hij geen mercedes)quote:
gelukkig :-)quote:Op maandag 9 juni 2014 18:00 schreef MissGump het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken maar nee,'gelukkig' slaat deze hoofdpersoon alleen een paar mensen op hun neus (en rijdt hij geen mercedes)
Klopt, met de herfst gaan de relaties weer over.quote:
Zou het?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt, met de herfst gaan de relaties weer over.
Tijdens stortbuien en gure stormen zit men op elkaars lip en valt iedereen door de mand
Nouja heb je iig een leuke lente en zomer.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tijdens stortbuien en gure stormen zit men op elkaars lip en valt iedereen door de mand
En wat is je punt? Omdat het na de zomer weer over gaat kun je er beter nu maar niet aan beginnen?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bevestig Yatseflats zijn stelling alleenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:06 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
En wat is je punt? Omdat het na de zomer weer over gaat kun je er beter nu maar niet aan beginnen?
Preciesquote:Op maandag 9 juni 2014 18:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Nouja heb je iig een leuke lente en zomer.
Eef! Hoe ging je date vandaag? Als je die al had trouwensquote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies![]()
En het is gelukkig geen vaststaand gegeven.
ja eef.. vertel eens, hoe was je datequote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies![]()
En het is gelukkig geen vaststaand gegeven.
Gister, en vandaagquote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eef! Hoe ging je date vandaag? Als je die al had trouwens
Leuk om te lezen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gister, en vandaagBeetje verbrand
Maar was geslaagd!
Één keer per jaar heeft het datingtopic een opleving waar opeens iedereen een relatie krijgt.quote:
Maanden? Was dat dezelfde waarbij je moeite had met zoenen? Of een nieuwe/quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
Eeef!!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar was geslaagd!
Nope nog steeds dezelfde, met dat zoenen zit het wel goed hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maanden? Was dat dezelfde waarbij je moeite had met zoenen? Of een nieuwe/
Iedereen? Lees je dat fax?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Één keer per jaar heeft het datingtopic een opleving waar opeens iedereen een relatie krijgt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Één keer per jaar heeft het datingtopic een opleving waar opeens iedereen een relatie krijgt.
Ik heb die ook gemist hoor, maar zag net ook dat ik hier net nog geen jaar postquote:
Er is nog hoop voor jequote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb die ook gemist hoor, maar zag net ook dat ik hier net nog geen jaar post
Ik heb het ook gemist vorig jaar geloof ik. Even niet opletten en het moment is voorbij?quote:
Blijkbaar.. ik mis het al jarenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist vorig jaar geloof ik. Even niet opletten en het moment is voorbij?
Mwah, ik heb alleen vorig jaar gemist. Daarvoor hoefde het niet zo nodigquote:
Nicequote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar was geslaagd!
Ik heb zo waar een vierde date gepland staan, als die ook daadwerkelijk doorgaat heb ik een nieuw recordquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef MissGump het volgende:
Ik heb zo waar een vierde date gepland staan, als die ook daadwerkelijk doorgaat heb ik een nieuw record
(Okay, afgezien van dat decenium met relatie dan)
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar was geslaagd!
Op basis van dik 2 maanden ervaring met dertig zijn kan ik je vertellen dat het daten dan alleen maar beter wordtquote:Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dan heb ik niets gezegd.
* Cue_ hoopt snel ook de 30 aan te tikken
Goed bezig. Hier net zo'n verhaal eigenlijk. Al begon het wat twijfelachtig omdat ik 's ochtends een berichtje kreeg dat ze zich verslapen had en dus een paar uur later zou komen...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar was geslaagd!
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
Op basis van dik 2 maanden ervaring met dertig zijn kan ik je vertellen dat het daten dan alleen maar beter wordt
De eerste jaren dat ik dertig was had ik een relatie, dus geen idee of het anders is als je net dertig bent, maar de afgelopen twee jaar dat ik richting eind dertig ga: stukken makkelijker dan toen ik nog twintiger was....quote:Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
Op basis van dik 2 maanden ervaring met dertig zijn kan ik je vertellen dat het daten dan alleen maar beter wordt
Ah gelukkig maar, zul je net zien dat iemand dan later komt of helemaal niet meer. Had ze vast te lang gebarbecueëd de avond ervoor. Mooi dat het toch goed is gekomen!quote:Op maandag 9 juni 2014 23:02 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Goed bezig. Hier net zo'n verhaal eigenlijk. Al begon het wat twijfelachtig omdat ik 's ochtends een berichtje kreeg dat ze zich verslapen had en dus een paar uur later zou komen...
Maar uiteindelijk helemaal goed gekomen, alleen de plannen wel moeten aanpassen maar dat was van beide kanten geen probleem gelukkig
Of dat haar oom opeens op sterven lag.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar, zul je net zien dat iemand dan later komt of helemaal niet meer. Had ze vast te lang gebarbecueëd de avond ervoor. Mooi dat het toch goed is gekomen!
Kom op Eef! Details willen we! Kon hij een beetje goed zoenen, betaalde hij de rekening, hoeveel condooms zijn er doorheen gegaan? Dat soort dingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks, al zeg ik het zelf: goed bezig
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus schrap dat laatste maar weerquote:Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vanavond een last minute pinkster-date. Eerste die me interessant genoeg lijkt sinds krullenbol v. 2.0, dus ik ben benieuwd. We gaan ijs eten. Weer eens wat anders dan punani op een eerste date.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus schrap dat laatste maar weerNet thuis. Ben kapot.
Nu slapen.
Figuurlijk... niet letterlijk. Doe eens je best dan. Nog even deze week regelen?quote:
Ah ja..30.. ik kan het mij als de dag van vorig jaar herinneren. Mooie tijd was dat... 2013.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
De hele nacht door konijnen gaat je ook niet meer in de koude kleren zitten op jouw leeftijd he.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus schrap dat laatste maar weerNet thuis. Ben kapot.
Nu slapen.
Joh... gaat best snel. Je bestelt 2 bolletjes, ze vraagt wil je er slagroom op.. zij zegt: "Ja, maar niet op mijn ijsje" en je bent er al.quote:
Pff gedoequote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:38 schreef -Splash- het volgende:
Figuurlijk... niet letterlijk. Doe eens je best dan. Nog even deze week regelen?
I know..quote:
Altijd leukquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm. Crap. Ik ga voor het eerst iemand actief moeten afwijzen. Meestal werkt onnozel doen en dood laten bloeden wel.
Gewoon vragen of hij baby's wil maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm. Crap. Ik ga voor het eerst iemand actief moeten afwijzen. Meestal werkt onnozel doen en dood laten bloeden wel.
Ja eh..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent al bezet, dus je weet niet meer
Of zeg dat je zwanger bent en een surrogaat vader in hem ziet.quote:
haha bij sommigen werkt zelfs een ik vind je niet leuk.. niet eens...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar het kan toch nog groeien? Je kent me nog niet helemaal!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha bij sommigen werkt zelfs een ik vind je niet leuk.. niet eens...
Mijn standaard antwoord op de ook overbekende vraag "waar wil je nog eens heen" was meestal Vlieland.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:58 schreef BeamofLight het volgende:
Zo schijtziek werd ik altijd van die vragen: "en waar ben jij allemaal op reis geweest?!"
Ik antwoordde steevast : Luxemburg!
alle Thailand/Australie-gangers snaptem hem niet...feitelijk weet je ook al genoeg als iemand zoiets vraagt
Niet eens Schiermonnikoogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:02 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Mijn standaard antwoord op de ook overbekende vraag "waar wil je nog eens heen" was meestal Vlieland.
Leverde soms hele leuke gesprekken op, maar ook genoeg die acuut dood vielen. En m'n eerste bezoek aan Vlieland moet nog steeds een keer plaatsvinden, dus voorlopig hou ik hem erin.
Ugh.. nogal.. van die types die niet kunnen wachten tot ze met het 'unieke' reisverhaal komen wat alleen zij beleefd heeft. Ondertussen ken ik genoeg vrouwen die allemaal dezelfde unieke wereldreis hebben meegemaakt. Beetje Azie, dan Australie en dan weer naar huis want teveel gefeest in Australie... dus geld op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
de 'en waar ben jij allemaal op reis geweest'-vraag is vooral een inleiding op hun eigen betoog waar ze zelf allemaal heen zijn geweest.
Een hele lap tekst waar je vooral het volgende uit destilleert: 'inspirerend!' 'heel mooi!' 'echt een aanrader!' 'heb daar gedoken!' 'de plaatselijke bevolking is er zo gastvrij!'
Tja, ik woon tegenwoordig op eentje. En heb wel eens een Friezin gedate.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nog nooit op een waddeneiland gemistik vind het een serieus gemis
Toffe date gehad. Dat dan weer wel
Oh en ik ben ook nog nooit in Friesland geweest. Dat voelt minder als een gemis
Ja precies, als het in het gesprek past.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie sowieso niet echt wat andere hebben aan mijn reisverhalen? Ik vertel dat echt nooit. Behalve een aantal bijna doodervaringen als het toevallig over bijna doodervaringen gaat
Maar die hadden ook ergens anders kunnen plaats vinden
"Als je nog een keer over je reizen begint, riskeer je dat ik je op je back packquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:54 schreef habitue het volgende:
Die reisverhalen komen vanzelf druppelsgewijs wel binnen als je elkaar leert kennen. Die hoef ik vooraf niet te horen. Vooral op paiq kreeg ik vaak vrouwen die meteen al hun ervaringen met backpacken met me wilden delen .
Het was warm!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De hele nacht door konijnen gaat je ook niet meer in de koude kleren zitten op jouw leeftijd he.
Nou inderdaad!quote:
het is vaak dan een combi he.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als t door de seks komt, eens. Als het door het warme weer wordt, dan oneens
Weinig verschil met de winter dusquote:
We kijken er nu al naar uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:24 schreef LesMiserables het volgende:
Weissmann is nog steeds een baas, C_C is nog steeds armchair therapeut, HJ neukt meer dan goed voor hem is en de excel punchlines worden nog gebruikt. Goed te zien dat er weinig verandert is, tot over een paar maanden weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |