abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140792302
Ik heb 2 mannen die ik gedate heb voorbereid op homoseksualiteit ;(

zo raar, want ik lijk echt niet op een man ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140792750
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb 2 mannen die ik gedate heb voorbereid op homoseksualiteit ;(

zo raar, want ik lijk echt niet op een man ;(
Dat is wel pijnlijk, ja. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_140793654
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef yats het volgende:

[..]

3 weken veel noemen :N

Wel tof van je dat je de vrouwen waar je mee gedate hebt letterlijk voorbereid voor een relatie.
Ik zal het nog een keer zeggen. Dat is veel, danwel lang. Godzijdank hebben wij niet hetzelfde referentiekader.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_140793709
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

Betekend dit; "Net koffie gedronken, we gaan straks neuken?" of mis ik iets?

Sowieso het hele categoriseren van dates :')

OCD/hokjes-denken much?
Koffiedate: elkaar voor de laatste keer op kantoor zien/spreken onder het genot van een kopje koffie.

Avonddate: de date. :P

Het was gezellig. *O*
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:06:39 #280
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140793715
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik zal het nog een keer zeggen. Dat is veel, danwel lang. Godzijdank hebben wij niet hetzelfde referentiekader.
Ik ben het met je eens hoor. Zeker als je jarenlang gewend bent vrijwel dagelijks seks te hebben. Alleen is mijn referentiekader iets vervaagd met het vervliegen der tijd.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140793811
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor. Zeker als je jarenlang gewend bent vrijwel dagelijks seks te hebben. Alleen is mijn referentiekader iets vervaagd met het vervliegen der tijd.
Nee, je bent je ballen ergens in die tijd verloren. Dat is heel wat anders.
pi_140793837
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

ik moest lachen :@
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:11:37 #283
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140793905
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

Nope, ze zitten er nog. Maar laat maar, ik verwacht geen begrip van een serial dater.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_140794003
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:11 schreef yats het volgende:

[..]

Nope, ze zitten er nog. Maar laat maar, ik verwacht geen begrip van een serial dater.
Ik ben geen serial dater. Ik "date" sowieso niet. Maar zeg nou eens, waar verwacht je begrip voor?
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:18:54 #285
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140794178
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ben geen serial dater. Ik "date" sowieso niet. Maar zeg nou eens, waar verwacht je begrip voor?
Ik hoef geen begrip, maar ik ben wel een beetje klaar met dat gebash op mensen die minder vaak seks hebben dan jou en HJ. Alsof die mensen niet dezelfde behoeftes hebben? Ze hebben alleen de pech er minder goed uit te zien, minder zelfverzekerd te zijn of gewoon minder sociale vaardigheden te hebben. Maar om ze dan daarvoor een beetje als figuren zonder ballen neer te zetten is niet alleen kinderachtig,het zegt ook iets over jou. Zeker als je de personen in kwestie of hun 'issues' niet kent. HJ brengt het dan tenminste nog op een manier waar ik wel om kan lachen, daar zit het verschil in.
pi_140794530
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:10 schreef Faxie het volgende:
Morgen dagje strand, maar geen date ofzo.
Gewoon haren los en wetsuit aan (of uit), komt goed :*!
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_140794616
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:18 schreef yats het volgende:

[..]

Ik hoef geen begrip, maar ik ben wel een beetje klaar met dat gebash op mensen die minder vaak seks hebben dan jou en HJ. Alsof die mensen niet dezelfde behoeftes hebben? Ze hebben alleen de pech er minder goed uit te zien, minder zelfverzekerd te zijn of gewoon minder sociale vaardigheden te hebben. Maar om ze dan daarvoor een beetje als figuren zonder ballen neer te zetten is niet alleen kinderachtig,het zegt ook iets over jou. Zeker als je de personen in kwestie of hun 'issues' niet kent. HJ brengt het dan tenminste nog op een manier waar ik wel om kan lachen, daar zit het verschil in.
Veel waarheid in deze post :Y
pi_140794632
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:27 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ik ben bijna kaal, dank je }:|
pi_140794705
quote:

Ik heb niks tegen mensen die minder seks hebben. Echt niet. Been there, done that. Het leven draait om zoveel meer dan sex.

Ik kan alleen slecht tegen mensen die 1 of ander kut excuus verzinnen voor hun eigen falen en nog verwachten dat andere mensen er in trappen ook. Heel Fok! zit er vol mee. Flikker toch op joh.

En ja, ik ben nou eenmaal een klootzak/manhoer/botte lul. What else is new?

Als je trouwens serieus over je "issues" wil praten voel je vrij om me te DM'en of om een keer naar Rotterdam te komen voor een kop koffie en een goed gesprek. Op mijn kosten, uiteraard.

En kap met dat gejank aub, voor je eigen bestwil. Je bent namelijk hard op weg om the next Faxie/Comp_Lex te worden.

Kusje op je neus :*
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:32:29 #290
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140794706
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:27 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ik heb nog geen antwoord op een dm :D
pi_140794856
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen mensen die minder seks hebben. Echt niet. Been there, done that. Het leven draait om zoveel meer dan sex.

Ik kan alleen slecht tegen mensen die 1 of ander kut excuus verzinnen voor hun eigen falen en nog verwachten dat andere mensen er in trappen ook. Heel Fok! zit er vol mee. Flikker toch op joh.

Als je trouwens serieus over je "issues" wil praten voel je vrij om me te DM'en of om een keer naar Rotterdam te komen voor een kop koffie en een goed gesprek. Op mijn kosten, uiteraard.

En kap met dat gejank aub, voor je eigen bestwil. Je bent namelijk hard op weg om the next Faxie/Comp_Lex te worden.

Boehoehoe sniksniksnik kut :(
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:37:38 #292
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140794919
quote:

[..]

1 verschil, ik verwijt het vrouwen niet. Ik verwijt vrouwen sowieso niets. Verder ben ik het met je eens dat er meer is dan seks. Ik vraag me wel af wat jij onder 'kut-excuses' vind vallen?
pi_140795021
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 20:48 schreef Hungry_Joe het volgende:

Echt. De meest hopeloos verstokte vrijgezelle kattenvrouwen komen nog binnen no time aan de man na mij gedate te hebben. Ik weet alleen nog niet of dat goed of slecht is. Na-die-klootzak-is-alles-met-een-piemel-en-twee-werkende-hersencellen-goed of ''Goh, ik ben er toch wel weer erg aan toe merk ik, bedankt H_J. O+ ''

Klinkt een beetje als die film Good luck Chuck.
Een keertje kijken en de oplossing vinden ;)
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:42:12 #294
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140795062
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:40 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als die film Good luck Chuck.
Een keertje kijken en de oplossing vinden ;)
Of "Broken Flowers" (Bill Murray O+) maar Joe is geknipt dus dat kan niet.
pi_140795089
quote:

[..]

Waar ik een beetje klaar mee ben is die kinnesinne richting mensen die op hun manier wel dates regelen en daarover posten in dit topic, waar het voor bedoelt is. Mensen die ook zo nu en dan falen, net als ieder ander, maar er niet in blijven hangen, wentelend in zelfmedelijden. Alsof je godverdomme ieder woord op een gouden schaaltje moet leggen omdat de tere zieltjes die er de grootste moeite mee hebben er anders weleens aanstoot aan kunnen nemen.

Dáár krijg ik een beetje een dikke lul van eerlijk gezegd.
pi_140795173
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Of "Broken Flowers" (Bill Murray O+) maar Joe is geknipt dus dat kan niet.
Ghe. Ik wilde nog een date anekdote posten nav die discussie van vanmiddag over vasectomie.
pi_140795184
quote:

[..]

Dit is inderdaad hetgeen wat het meest opvalt en het meest stoort.
Alleen ziet diegene die het excuus maakt niet in dat het een kutexcuus is.
Dit gaan ze pas inzien als ze de veelbesproken ballen weer terugvinden en actie gaan ondernemen, blauwtjes lopen en vervolgens succes hebben.

Tot die tijd komen ze niet verder dan de excuses.

Overigens Woensdag een date. En misschien dinsdag ook één. even zien hoe dat af gaat lopen
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:49:59 #298
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140795330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Waar ik een beetje klaar mee ben is die kinnesinne richting mensen die op hun manier wel dates regelen en daarover posten in dit topic, waar het voor bedoelt is. Mensen die ook zo nu en dan falen, net als ieder ander, maar er niet in blijven hangen, wentelend in zelfmedelijden. Alsof je godverdomme ieder woord op een gouden schaaltje moet leggen omdat de tere zieltjes die er de grootste moeite mee hebben er anders weleens aanstoot aan kunnen nemen.

Dáár krijg ik een beetje een dikke lul van eerlijk gezegd.
Agreed, er bestaat gelukkig iets als een tussenweg. Steeds mensen die niet zoveel daten als figuren zonder ballen wegzetten gaat mij te ver, maar je zult mij ook niet horen zeggen dat mensen die wel (veel) daten op moeten houden dat hier te posten. Sommige date-verhalen zijn behoorlijk vermakelijk om te lezen (vooral silenus is daar een held in), en zelfs als dat niet zo is heb ik er geen moeite mee om te lezen dat iemand aan het daten is. Ik gun ieder mens immers een gelukkig leven, of dat nu als inactieve single, als actief dater of gewoon binnen een (al dan niet open) relatie is.
pi_140795392
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:45 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ghe. Ik wilde nog een date anekdote posten nav die discussie van vanmiddag over vasectomie.
En wat houdt je tegen?
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_140795456
Wie wil de lapo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')