Inbe4 op het strand ben ik heel anders dan op fokquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die vluchten waarschijnlijk net voordat ik eraan kom.
Vind je drie weken al lang? Denk even terug aan je leven voor de datingsites, valt best mee toch.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, ik heb het hier al eens vaker geopperd, maar het gaat nu wel heel erg opvallen. Dit wordt een historisch jaar aangezien ik aan de Grote Droogstand van 2014 bezig ben. Dat wil zeggen dat ik nu al drie weken geen seks meer heb gehad. Niet meer sinds de laatste date met krullenbol v 2.0 (moge ze rusten in vrede) in ieder geval. Kán vrij makkelijk op te lossen zijn middels Tinder of Paiq, maar ik heb geen zak zin in die neuzelgesprekken op het moment. Teveel filteren en gedoe.
Dus, wat doe ik? Ik check wat oude contacten, op zoek naar wat oude dates/scharrels waar ik eerder dit jaar mee omging. Spreek er twee aan waarvan ik weet dat ze al lange tijd single zijn. Koetjes kalfjes-praatje, niks er te dik bovenop leggen uiteraardBlijken ze godverdegodver allebei sinds kort een relatie te hebben.
Echt. De meest hopeloos verstokte vrijgezelle kattenvrouwen komen nog binnen no time aan de man na mij gedate te hebben. Ik weet alleen nog niet of dat goed of slecht is. Na-die-klootzak-is-alles-met-een-piemel-en-twee-werkende-hersencellen-goed of ''Goh, ik ben er toch wel weer erg aan toe merk ik, bedankt H_J.''
Kan twee kanten op.
Op Fok ben ik tofferquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 op het strand ben ik heel anders dan op fok
Op Fok heb je elke dag een pandapuntquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vind je drie weken al lang? Denk even terug aan je leven voor de datingsites, valt best mee toch.
Je hebt toch een beetje sjans de laatste tijd?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik heb al zolang niet geneuktdat ik bijna weer maagd ben
Ik heb altijd te veel zelfdisciplinequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:29 schreef eefje801 het volgende:
mwah, ook een stukje zelfdiscipline toch? En daarna is het nóg veel lekkerder
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt toch een beetje sjans de laatste tijd?
Alleen zoenen en dat in 4 maanden ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, toen hadden we hier boerenschuren, oogstfeesten en biertenten waar je om de vijf seconden je voeten moest verplaatsen om te voorkomen dat je op het einde van de avond op je sokken naar huis kon. Die schoenen kreeg je met geen mogelijkheid meer losgetrokken uit die poel verschaald bier.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Vind je drie weken al lang? Denk even terug aan je leven voor de datingsites, valt best mee toch.
Vraag er maar niet naar. Deed ik net ook en hij werd nogal vijandig in een ander topic.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tijn en ik staan op goede voetquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Vraag er maar niet naar. Deed ik net ook en hij werd nogal vijandig in een ander topic.
Je kent die film the 40 year old virgin?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen zoenen en dat in 4 maanden ofzo
Ja, ken jij Backdoor Sluts 8?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kent die film the 40 year old virgin?
Daarin speel jij de hoofdrol? Kon je nog wel zitten na die film?quote:
Ik had een leuk gifje maar die werkt niet omdat ik dat heb uitgeschakeldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, toen hadden we hier boerenschuren, oogstfeesten en biertenten waar je om de vijf seconden je voeten moest verplaatsen om te voorkomen dat je op het einde van de avond op je sokken naar huis kon. Die schoenen kreeg je met geen mogelijkheid meer losgetrokken uit die poel verschaald bier.
Natuurlijk werd er toen ook wel wat geneukt her en der, maar dat was toch anders. Waar datingsites een ware snoepwinkel zijn voor de postmoderne man, is zo'n biertent meer een zak salmiaklolly's.
Postmodernismequote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja, toen hadden we hier boerenschuren, oogstfeesten en biertenten waar je om de vijf seconden je voeten moest verplaatsen om te voorkomen dat je op het einde van de avond op je sokken naar huis kon. Die schoenen kreeg je met geen mogelijkheid meer losgetrokken uit die poel verschaald bier.
Natuurlijk werd er toen ook wel wat geneukt her en der, maar dat was toch anders. Waar datingsites een ware snoepwinkel zijn voor de postmoderne man, is zo'n biertent meer een zak salmiaklolly's.
3 weken veel noemenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, ik heb het hier al eens vaker geopperd, maar het gaat nu wel heel erg opvallen. Dit wordt een historisch jaar aangezien ik aan de Grote Droogstand van 2014 bezig ben. Dat wil zeggen dat ik nu al drie weken geen seks meer heb gehad. Niet meer sinds de laatste date met krullenbol v 2.0 (moge ze rusten in vrede) in ieder geval. Kán vrij makkelijk op te lossen zijn middels Tinder of Paiq, maar ik heb geen zak zin in die neuzelgesprekken op het moment. Teveel filteren en gedoe.
Dus, wat doe ik? Ik check wat oude contacten, op zoek naar wat oude dates/scharrels waar ik eerder dit jaar mee omging. Spreek er twee aan waarvan ik weet dat ze al lange tijd single zijn. Koetjes kalfjes-praatje, niks er te dik bovenop leggen uiteraardBlijken ze godverdegodver allebei sinds kort een relatie te hebben.
Echt. De meest hopeloos verstokte vrijgezelle kattenvrouwen komen nog binnen no time aan de man na mij gedate te hebben. Ik weet alleen nog niet of dat goed of slecht is. Na-die-klootzak-is-alles-met-een-piemel-en-twee-werkende-hersencellen-goed of ''Goh, ik ben er toch wel weer erg aan toe merk ik, bedankt H_J.''
Kan twee kanten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |