Alle mannen hier willen gewoon een FOK!-vrouw. Dus ze doen net alsof ze heel beleefd zijn maar eigenlijk zitten er 10 lagen in hoe ze proberen die ene leuke FOK!-vrouw aan de haak te slaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Het is wel typisch dat de mannen elkaar hier zelden complimenten geven hoor
Als het alleen beleefd was, zou het niet sekse afhankelijk zijn
Mannen die elkaar complimenten geven, bah.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Dat gaat trouwens beide kanten op. Mijn buurjongen neemt altijd mijn pakketjes aan voor me, dus ik had met kerst een flesje wijn gegeven toen ik m'n zoveelste pakketje ging halen en nu doetie helemaal awkward als ik 'm tegenkom.quote:
twee pagina's terug geef ik clicks nog het compliment dat hij goed bezig isquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Heb je toevallig ook al bepaald welke die ene leuke dan is? Scheelt weer een boel kansloze dates. Moet vast wel een Excel sheetje voor zijn...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:58 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Alle mannen hier willen gewoon een FOK!-vrouw. Dus ze doen net alsof ze heel beleefd zijn maar eigenlijk zitten er 10 lagen in hoe ze proberen die ene leuke FOK!-vrouw aan de haak te slaan.
En de enigen die erin slagen, zijn diegene die zich als een klootzak gedragen en ook zeggen dat ze dat doen
Daar heb je dan ook wel weer gelijk inquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:14 schreef habitue het volgende:
Oh man je moet sommige vrouwen soms eens zien als je ze een complimentje geeft. Ze staren je vertwijfeld aan van "Wat wil je hier nou mee bereiken kerel." Terwijl ik gewoon iets zeg van tof shirt! ofzo.
Dat was gewoon een constatering van een feit...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:12 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
twee pagina's terug geef ik clicks nog het compliment dat hij goed bezig is
Tof dat je een compliment aan een man durft te geven!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.
Goed opgemerkt, bij deze ook een compliment voor jou![]()
Volgende keer zeggen dat haar tetten goed tot hun recht komen in dat shirt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:14 schreef habitue het volgende:
Oh man je moet sommige vrouwen soms eens zien als je ze een complimentje geeft. Ze staren je vertwijfeld aan van "Wat wil je hier nou mee bereiken kerel." Terwijl ik gewoon iets zeg van tof shirt! ofzo.
Vreemd, heel vreemdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef EricOscuro het volgende:
Uiteindelijk heb ik slechts met een vrouw echt een date gehad (de rest leek me niet direct relevant).
Vriendschappelijk klikte het wel, maar meer ook niet... toch met haar seks gehad en een vervolgafspraak. Daarna heb ik toch doorgezet haar te vertellen dat het genoeg was voor een vriendschap... maar meer ook niet. Nooit weer gezien...
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het nadeel van Paiqs nieuwe foto-toernooi is wel dat je grijnzend aangestaard wordt door maar liefst vier (4!) cycloopboerinnen tegelijk als je een beetje pech hebt merk ik. Okay, het klikt wat sneller. Maar je moét selecteren volgens deze wrede opzet. Waardoor je dus twee types overhoudt, de twee leukerds en de twee die er iets minder uitzien als een gnoom dan de rest. Al scheelt het weinig.
Drie maal raden welk van die twee types het vervolgens een goed idee lijkt om je een oneliner te sturen nadat ze een notificatie hebben gekregen van paiq dat ze zo hoog bij je zijn geeindigd?
[..]
Veel plezier!quote:
Nee dusquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:10 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Volgens mij verwijt jij het vrouwen wel, omdat ze niet op jouw hints reageren en je naar eigen zeggen toch echt heeeel duidelijk was met *al* je hints en *al* je signalen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:57 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Zijn issues zijn dat hij niet verder komt dan dit:
[ afbeelding ]
Gezien de reacties van hem op vrouwen en vrouwen op hem in dit topic, is hij precies hetzelfde IRL als op FOK!.
Aantal dates met FOK!sters: 0quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:25 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook al bepaald welke die ene leuke dan is? Scheelt weer een boel kansloze dates. Moet vast wel een Excel sheetje voor zijn...
Inhoudsvol.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Nee dus
[..]Tuurlijk jongen, wat jij wil.
Wat doe je cynisch tegen alles en iedereen hier, Weiss.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Wat ik me afvraag bij yats; waar is het mis gegaan terwijl je een tijdje terug nog advies gaf in de PUA-reeks?
De tom-tom stond op de vrouwenstem ingesteld en daardoor heb ik een verkeerde afslag genomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Wat ik me afvraag bij yats; waar is het mis gegaan terwijl je een tijdje terug nog advies gaf in de PUA-reeks?
Je moet ook nooit naar vrouwen luisteren...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:29 schreef yats het volgende:
[..]
De tom-tom stond op de vrouwenstem ingesteld en daardoor heb ik een verkeerde afslag genomen.
Klopt wel. Tegenwoordig is een simpel 'dank je wel' al teveelquote:
Neuk ze.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Geschoren, geplukt, besmeerd en klaar om te gaan. Wens me succes.
Je date met een Fok!ker?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk van uit dat hij daar te lief/braaf voor is.
Volgens mij proberen die juist er altijd meteen op te klimmenquote:
Als ze op mij lijken dan wacht je minstens 10 dates voor je überhaupt durft te zoenenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij proberen die juist er altijd meteen op te klimmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |