weet je zeker dat ze geen ander heeft en je gew aan het lijntje houdt?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:35 schreef habitue het volgende:
[..]
2e date pas, maar er zat tussen date 1 en 2 een paar weken tussen.
Hoe staat het daten bij jou eigenlijk?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik zie een match.
(Romanticus dat ik ben)
Dat ruik ik meteen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze geen ander heeft en je gew aan het lijntje houdt?
Het gaat erg consequent, mag niet klagen dus.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe staat het daten bij jou eigenlijk?
Heb je een hersenbloeding gehad, of mis ik gewoon posts die wél duidelijk maken waar jij het in godsvredesnaam over hebt?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik las dit:
[ afbeelding ]
Of was dat de bedoeling?
Weinig geslapen vanwege werk, ben nu in een bui waarbij ik graag onsamenhangend doordenk. Thanks! En ik quote de posts waar ik op reageer.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je een hersenbloeding gehad, of mis ik gewoon posts die wél duidelijk maken waar jij het in godsvredesnaam over hebt?.
Krijgt je romcom kerel nog een tweede kans?quote:
Ze is hitsig door het weer?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:57 schreef habitue het volgende:
Date komt straks terug voor date 3!Spontane acties
![]()
![]()
Nee we moeten het potje beachtennis nog spelen!quote:
Hoveel condooms heb je ondertussen gebruikt dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee we moeten het potje beachtennis nog spelen!
Wie niet.. net nog bij een festival in het centrum geweest. Al die zomerjurkjes en korte rokjes.quote:
Zeker, alleen duurt het dan vaak langer, soms zelfs te langquote:Op zondag 8 juni 2014 13:12 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Als je lief bent kan je ook iemand op d'r bek pakken toch?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Spreek voor zich. Wie is dat nu niet? Ik had nu ook best een date willen hebben, maar helaas moest ik me de hele dag in het zweet werken.quote:
Ik weet wel iemand voor jequote:Op zondag 8 juni 2014 20:49 schreef Cue_ het volgende:
Hmm na middagje in de zon had ik ook wel een pinksterdate willen hebben
Wees blij.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:56 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik was niet echt hitsig met deze klaphitte.
Hmmm. dan laat maarquote:Op zondag 8 juni 2014 21:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel kan invullen
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, alleen duurt het dan vaak langer, soms zelfs te langIk bedoelde juist op een eerste date als 'ie lang genoeg duurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://aisomont.tumblr.com/ (NSFW)
De laatste eerste date die ik had begon bij het avondeten en ik ging weg toen het weer licht werd.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:18 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist op een eerste date als 'ie lang genoeg duurt.
Lang zat om haar op d'r bek te pakken.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste eerste date die ik had begon bij het avondeten en ik ging weg toen het weer licht werd.
Daarom kopte ik hem zelf al in.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:13 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Lang zat om haar op d'r bek te pakken.
Weet ik nog niet. Hij heeft er al wel naar gehint/gevraagd, maar ik ben een beetje afgeknapt, bij hem op de bankquote:Op zondag 8 juni 2014 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Krijgt je romcom kerel nog een tweede kans?
Wat was er bij hem op de bank gebeurd dan? Dat las ik niet echt terug.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hij heeft er al wel naar gehint/gevraagd, maar ik ben een beetje afgeknapt, bij hem op de bank. En dat eigen mening ding.
Und?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee we moeten het potje beachtennis nog spelen!
De tennisbatjes vergetenquote:
Wat begint met ijs.....quote:Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vanavond een last minute pinkster-date. Eerste die me interessant genoeg lijkt sinds krullenbol v. 2.0, dus ik ben benieuwd. We gaan ijs eten. Weer eens wat anders dan punani op een eerste date.
Het ijs is iig gebroken danquote:
Klinkt goed SC. Ga zo door.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het ijs is iig gebroken dan
Ik zojuist 7e date achter de rug. Ga het ook geen dates meer noemen vanaf nu, ik geef het ook nog geen andere naam, ik zie het wel
Iig goed gegeten, veel gelachen en gedronken, dus was geslaagd
De leeftijd + het aantal jaren dat het boek geleden geschreven is matcht ook nog eens exact de leeftijd van mijn datequote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren was mijn date weer geweest. Het was leuk, ik vind haar leuk.
Thnxquote:
Geile seks gehad?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
Top!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
Welnee. Het is nog maar date 36, doe even normaal.quote:
Nee man 16 pas dus nog 24 dates te gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 14:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee. Het is nog maar date 36, doe even normaal.
40 dates and 40 nights?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee man 16 pas dus nog 24 dates te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |