Lang zat om haar op d'r bek te pakken.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste eerste date die ik had begon bij het avondeten en ik ging weg toen het weer licht werd.
Daarom kopte ik hem zelf al in.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:13 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Lang zat om haar op d'r bek te pakken.
Weet ik nog niet. Hij heeft er al wel naar gehint/gevraagd, maar ik ben een beetje afgeknapt, bij hem op de bankquote:Op zondag 8 juni 2014 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Krijgt je romcom kerel nog een tweede kans?
Wat was er bij hem op de bank gebeurd dan? Dat las ik niet echt terug.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Hij heeft er al wel naar gehint/gevraagd, maar ik ben een beetje afgeknapt, bij hem op de bank. En dat eigen mening ding.
Und?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee we moeten het potje beachtennis nog spelen!
De tennisbatjes vergetenquote:
Wat begint met ijs.....quote:Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vanavond een last minute pinkster-date. Eerste die me interessant genoeg lijkt sinds krullenbol v. 2.0, dus ik ben benieuwd. We gaan ijs eten. Weer eens wat anders dan punani op een eerste date.
Het ijs is iig gebroken danquote:
Klinkt goed SC. Ga zo door.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het ijs is iig gebroken dan
Ik zojuist 7e date achter de rug. Ga het ook geen dates meer noemen vanaf nu, ik geef het ook nog geen andere naam, ik zie het wel
Iig goed gegeten, veel gelachen en gedronken, dus was geslaagd
De leeftijd + het aantal jaren dat het boek geleden geschreven is matcht ook nog eens exact de leeftijd van mijn datequote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren was mijn date weer geweest. Het was leuk, ik vind haar leuk.
Thnxquote:
Geile seks gehad?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
Top!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
Welnee. Het is nog maar date 36, doe even normaal.quote:
Nee man 16 pas dus nog 24 dates te gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 14:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee. Het is nog maar date 36, doe even normaal.
40 dates and 40 nights?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee man 16 pas dus nog 24 dates te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |