Jewaitzelluf.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je nu een quote uit Scarface in je sig staan? Jij bent echt zo g4ngst4h, Weissman.
Braaf.quote:
Too bad... ik dacht bij het lezen van je verhaal dat het wel wat ging worden. (of in ieder geval een tweede date). Maar goed, als je zelf al je hele dag had ingepland...quote:Op zondag 8 juni 2014 09:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. En ik wil wel een heel verhaal tikken over dat dat niet betekent dat ik een klootzak wil, voordat half mannelijk r&p begint te janken, maar ik ga nu eerst eens slapen. Heb nog van alles gepland voor de rest van de dag.
Jonguh..dat willen vrouwen toch.quote:Op zondag 8 juni 2014 09:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je nu een quote uit Scarface in je sig staan? Jij bent echt zo g4ngst4h, Weissman.
Verhaal is niet nodig hoor. Het was al duidelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 09:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel. En ik wil wel een heel verhaal tikken over dat dat niet betekent dat ik een klootzak wil, voordat half mannelijk r&p begint te janken, maar ik ga nu eerst eens slapen. Heb nog van alles gepland voor de rest van de dag.
Natuurlijk wel! We wachten in spanning af.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verhaal is niet nodig hoor. Het was al duidelijk
Als je lief bent kan je ook iemand op d'r bek pakken toch?!quote:
Stoute gedachte! Stoute gedachte!quote:Op zondag 8 juni 2014 13:12 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Als je lief bent kan je ook iemand op d'r bek pakken toch?!
Nope. Google zelf even Tijn, je bent daar nerd genoeg voor...quote:
Daarom staat site toch ook tussen haakjes. Ik vind tinder ervaringen niet perse off-topicquote:Op zondag 8 juni 2014 13:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nope. Google zelf even Tijn, je bent daar nerd genoeg voor...
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Opbokken, het Tinder topic is vooralsnog een deur verder!
Nou ja, het gaat dus niet om lief in die zin van het woord, want op zich was hij wel... pro-actiefquote:Op zondag 8 juni 2014 13:12 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Als je lief bent kan je ook iemand op d'r bek pakken toch?!
quote:Op zondag 8 juni 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat dus niet om lief in die zin van het woord, want op zich was hij wel... pro-actief. Maar meer dat ik wel iemand wil die tegengas geeft in gesprekken, een duidelijke eigen mening heeft en het liefst ook mijn domme grove piemelhumor, ipv geschokt kijken als ik wat zeg.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het gaat er ook niet zozeer om dat je je als een klootzak gedraagt, meer dat je een eigen mening hebt en niet bang bent die te uiten. En ja, daar mag best een vleugje arrogantie inzitten, dat prikkelt ze doorgaans wel. Van die ruggengraatloze naar de mond-praters zijn er al meer dan genoeg.
Verder niet gaan over analyseren. Wie de fuck boeit het waar je gaat zitten?
Heb je ook domme grove piemelhumor?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Toch mooi om zo vaak gelijk te hebben.
[..]
[..]
Dan is het goed. Maar ik denk dat je dat soort mensen wel vaak vind in jouw categorie.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat dus niet om lief in die zin van het woord, want op zich was hij wel... pro-actief. Maar meer dat ik wel iemand wil die tegengas geeft in gesprekken, een duidelijke eigen mening heeft en het liefst ook mijn domme grove piemelhumor, ipv geschokt kijken als ik wat zeg.
Wat is mijn categorie?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:02 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dan is het goed. Maar ik denk dat je dat soort mensen wel vaak vind in jouw categorie.
Dan geef je het nog een kans? Bij een tweede date hoef je niet gelijk het samenlevingscontract te tekenen? Misschien is het nog eens wat...quote:Op zondag 8 juni 2014 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
He verdomme, ik vind het echt een beetje jammer, want de rest van de avond kwam zo uit een romantische film zetten.
.
Ik zie een match.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Toch mooi om zo vaak gelijk te hebben.
[..]
[..]
Is dit het meisje wat je nu al een tijdje date? Heb het niet helemaal kunnen volgen.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:42 schreef habitue het volgende:
Mijn date was erg geslaagd. Al hebben we het park-gedeelte overgeslagen, was toch wat te bewolkt. Wel lekker gegeten drankjes gedronken en een lazy sundaymorning.
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Joh.. doe nou niet of je dit kwadrant nog nooit hebt gehad:
[ afbeelding ]
En nu terug in je hokje.
quote:Op zondag 8 juni 2014 14:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
2e date pas, maar er zat tussen date 1 en 2 een paar weken tussen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Is dit het meisje wat je nu al een tijdje date? Heb het niet helemaal kunnen volgen.
Je bent net thuis dus?
weet je zeker dat ze geen ander heeft en je gew aan het lijntje houdt?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:35 schreef habitue het volgende:
[..]
2e date pas, maar er zat tussen date 1 en 2 een paar weken tussen.
Hoe staat het daten bij jou eigenlijk?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik zie een match.
(Romanticus dat ik ben)
Dat ruik ik meteen.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze geen ander heeft en je gew aan het lijntje houdt?
Het gaat erg consequent, mag niet klagen dus.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe staat het daten bij jou eigenlijk?
Heb je een hersenbloeding gehad, of mis ik gewoon posts die wél duidelijk maken waar jij het in godsvredesnaam over hebt?quote:Op zondag 8 juni 2014 14:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik las dit:
[ afbeelding ]
Of was dat de bedoeling?
Weinig geslapen vanwege werk, ben nu in een bui waarbij ik graag onsamenhangend doordenk. Thanks! En ik quote de posts waar ik op reageer.quote:Op zondag 8 juni 2014 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je een hersenbloeding gehad, of mis ik gewoon posts die wél duidelijk maken waar jij het in godsvredesnaam over hebt?.
Krijgt je romcom kerel nog een tweede kans?quote:
Ze is hitsig door het weer?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:57 schreef habitue het volgende:
Date komt straks terug voor date 3!Spontane acties
![]()
![]()
Nee we moeten het potje beachtennis nog spelen!quote:
Hoveel condooms heb je ondertussen gebruikt dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee we moeten het potje beachtennis nog spelen!
Wie niet.. net nog bij een festival in het centrum geweest. Al die zomerjurkjes en korte rokjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |