quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stukje fietsenen daarna gaat zij koken.
Ja dat klopt daar heb ik een neusje voor koffie![]()
Wat ga jij doen met je date?
Veel plezier jullie morgen met jullie dates!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kun je voor haar ook eens een lekker bakje zetten.
Ah leuk![]()
Hier misschien ook fietsen en genieten van het mooie weer. En barbecueën
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Kun je voor haar ook eens een lekker bakje zetten.
Ah leuk![]()
Hier misschien ook fietsen en genieten van het mooie weer. En barbecueën
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Veel plezier jullie morgen met jullie dates!
Goed weer dus lekker fietsen
Gewoon Turkse koffie zetten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jadan moet ik wel een koffiezetapparaat hebben
[..]
Haha goed ideequote:
Geen idee hoe je dat maakt eigenlijkquote:
Opbokken, het Tinder topic is vooralsnog een deur verder!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:30 schreef FrankElst het volgende:
M'n Tinder-date van gisteren was verrassend leuk. Ze was nog lekkerder dan op d'r foto's en ook nog eens grappig. Dinsdag de tweede date.
Is Tinder geen datingsite dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Opbokken, het Tinder topic is vooralsnog een deur verder!
Zoals ik het heb geleerd:versgemalen koffie, heet water opgieten, roeren, even wachten: klaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat maakt eigenlijk
Zo heb ik het ook geleerd. Niet te zuipen... Er zijn zoveel manieren om koffie te zetten zonder troep in je kopje.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zoals ik het heb geleerd:versgemalen koffie, heet water opgieten, roeren, even wachten: klaar.
(sorry voor de offtopic)
Wil je ook niet. Te veel gezeik met broers en neven enzo. Voor je het weet sta je in de Telegraaf, met een hoofdrol in een eerwraakverhaal.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:31 schreef Clicks_nl het volgende:
Al heb ik nog nooit een Turkse gedate tot nu toe
Dan krijg je nooit van de mooie halfbloedjes dus nee ik ben het er niet mee eensquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil je ook niet. Te veel gezeik met broers en neven enzo. Voor je het weet sta je in de Telegraaf, met een hoofdrol in een eerwraakverhaal.
Bedoel er verder niks mee, maar vind dat rassen niet moeten mengen. Gew zwart bij zwart, chinees bij chinees en blank bij blank. (no racist)
Klinkt nu niet echt lekker hahaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zoals ik het heb geleerd:versgemalen koffie, heet water opgieten, roeren, even wachten: klaar.
(sorry voor de offtopic)
Niet eens oogaidsquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dm anders even, eefje. Alsjeblieft. Tijn blijft hier serieus op ingaan namelijk en ik krijg hier oogbalkanker van.
Moet jij vooral zeggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wil je ook niet. Te veel gezeik met broers en neven enzo. Voor je het weet sta je in de Telegraaf, met een hoofdrol in een eerwraakverhaal.
Bedoel er verder niks mee, maar vind dat rassen niet moeten mengen. Gew zwart bij zwart, chinees bij chinees en blank bij blank. (no racist)
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je uberhaupt direct begint over je inkomen, in goede of slechte zin. Maar wat geeft dat laatste te denken dan?
[..]
Ja, gek is dat he?
Wat het mij te denken gaf, was dat het wel gewaardeerd werd dat ik eerlijk was.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat geeft dat precies te denken dan?
[..]
Dat vind je raar? Als een vrouw tegen mij zegt, maar we kunnen wel vrienden blijven ben ik ook direct weg hoor.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:43 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb vorig jaar nog een Turkse gedate. Best een leuke griet, alleen een tikje bezitterig. Verder nog een heuse negerin en wat Oost-Europese en Aziatische types, naast de single white females.
Mijn pener had het boegbeeld van de United Colours of Benetton campagne moeten zijn.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
En?quote:
En als het geen date was dan hoort het niet in dit topic thuis, en post je het maar in de Relatie SCquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:26 schreef Faxie het volgende:
Als ik zeg dat het wel een date was, dan gaan 'bepaalde' mensen half Fok plat DM'en
Blow mequote:Op zondag 8 juni 2014 00:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als het geen date was dan hoort het niet in dit topic thuis, en post je het maar in de Relatie SC
Date gehad?quote:
quote:
quote:
quote:
Schandalig, ik zeg : bannquote:Op zondag 8 juni 2014 01:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het is net de Twilight Zone hier af en toe qua surrealisme.
Mwah, komt voornamelijk erg dom over. En om er maar een on topic swing aan te geven; eindelijk weer eens een leuk gesprek gaande elders. Krijgt nog wel een staartje.quote:
Klinkt prima!quote:Op zondag 8 juni 2014 01:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mwah, komt voornamelijk erg dom over. En om er maar een on topic swing aan te geven; eindelijk weer eens een leuk gesprek gaande elders. Krijgt nog wel een staartje.
Het belangrijkste! Zwierig zomerjurkje aan...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Geschoren, geplukt, besmeerd en klaar om te gaan. Wens me succes.
Had ik. Nu naar huis.quote:Op zondag 8 juni 2014 06:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het belangrijkste! Zwierig zomerjurkje aan...
Jurkje is aangebleven hoor. Was een first date uit het boekje. In het begin awkward, maar dat uitgesproken, toen de hele avond door een festival in de stad gestruind en het erg gezellig gehad. Op een gegeven moment kreeg hij een telefoontje, of we z'n beste vriend en zijn vriendin wilden meeten. Vond ik een beetje meh, maar ok, hij wilde me blijkbaar showen. Goddank was het wel erg gezellig en volgens mij ben ik ook wel goedgekeurd. Daarna net zo lang door de stad gewandeld tot het weer licht werd en we superspontaan voor z'n deur stondenquote:Op zondag 8 juni 2014 08:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Klinkt alsof het een leuke date was.
Ja uiteindelijk wel. En ik wil wel een heel verhaal tikken over dat dat niet betekent dat ik een klootzak wil, voordat half mannelijk r&p begint te janken, maar ik ga nu eerst eens slapen. Heb nog van alles gepland voor de rest van de dag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |