Slechtste advies aller tijden.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:36 schreef Bijna het volgende:
Gewoon jezelf zijn.
Wees geïnteresseerd in haar.
Bied aan voor haar te betalen.
Have fun
idd en je vooral richten op je eigen plezier. als jij het leuk hebt volgt zij vanzelf welquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:35 schreef cpanker het volgende:
Niet zomaar voor haar gaan betalen, ze is immers niet je hoertje en jij bent niet haar sugardaddy. Het meeste heb je schijnbaar al begrepen, je mag best wel "in charge" zijn. "het me geen reet interesseert wat ze van me vindt" precies goed. De meeste vrouwen vallen toch op dominante mannen.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:35 schreef cpanker het volgende:
Niet zomaar voor haar gaan betalen, ze is immers niet je hoertje en jij bent niet haar sugardaddy. Het meeste heb je schijnbaar al begrepen, je mag best wel "in charge" zijn. "het me geen reet interesseert wat ze van me vindt" precies goed. De meeste vrouwen vallen toch op dominante mannen.
By collaborating over 15 thousand romance novels for women, psychologists found that the 10 most common professions of the male in romance novels are: Doctor, Cowboy, Boss, Prince, Rancher, Knight, Surgeon, King, Bodyguard and Sheriff.quote:
Lees jij een andere OP ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Blijkbaar was je tijdens die eerste ontmoeting jezelf, en vond ze dat leuk, dus ga zo door zou ik zeggen. En flirt een beetje, om te voorkomen dat ze je friendzoned.
In boeken ja, praktijk is anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:51 schreef cpanker het volgende:
[..]
By collaborating over 15 thousand romance novels for women, psychologists found that the 10 most common professions of the male in romance novels are: Doctor, Cowboy, Boss, Prince, Rancher, Knight, Surgeon, King, Bodyguard and Sheriff.
................................................quote:
mm ja flirten doe ik nooit. Domme vraag misschien maar hoe doe ik dat? Haar te lang aankijken ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:43 schreef kwiwi het volgende:
Blijkbaar was je tijdens die eerste ontmoeting jezelf, en vond ze dat leuk, dus ga zo door zou ik zeggen. En flirt een beetje, om te voorkomen dat ze je friendzoned.
Hij zei dat ie een "het boeit me niet" houding aannam, en ik ging ervan uit dat dat wel z'n eigen "het boeit me niet" houding was aangezien nergens staat dat ie zich anders voordeed dan hij is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Lees jij een andere OP ofzo?
Hij zegt toch dat hij tijdens dat gesprek juist voor een totaal andere insteek koos dan wat hij normaliter zou doen?
Je kunt me niet overtuigen hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:54 schreef cpanker het volgende:
[..]
................................................
http://www.psychologytoda(...)llure-aggressive-men
Ja maar die aanpak beviel prima. Ik zou willen dat ik dat altijd kon, me niks aantrekken van andere mensen. Ik had er plezier in.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Lees jij een andere OP ofzo?
Hij zegt toch dat hij tijdens dat gesprek juist voor een totaal andere insteek koos dan wat hij normaliter zou doen?
Nee te lang aankijken is creepyquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:55 schreef moetikhiermee het volgende:
[..]
mm ja flirten doe ik nooit. Domme vraag misschien maar hoe doe ik dat? Haar te lang aankijken ofzo?
Luister naar deze vrouw.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee te lang aankijken is creepyRaak haar arm bijvoorbeeld even kort aan als de gelegenheid zich voordoet.
Gewoon staren, arm vastpakken, struik opzoekenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee te lang aankijken is creepyRaak haar arm bijvoorbeeld even kort aan als de gelegenheid zich voordoet.
Niet je knuppel vergetenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:12 schreef Chelseasmile het volgende:
[..]
Gewoon staren, arm vastpakken, struik opzoeken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |