Juist welquote:Op maandag 9 juni 2014 14:33 schreef Silenus het volgende:
Die is 40 jaar oud, die heeft niet eerst 40 seksloze dates gehad?
Verrader!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, ik meld me wel weer in dit topic als de liefde voorbij is![]()
echt hequote:
En jij?quote:
Ik ga ook maar weer eensquote:
quote:
Genitale woordgrappen bedoel je.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
en af en toe komt er vast weer een geniale woordgrap voorbij
quote:
Dat weer doet echt iets met mensenquote:
Mr. Mercedes?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:48 schreef MissGump het volgende:
Mijn laatste date heeft dezelfde naam als de hoofdpersoon in het boek wat ik aan het lezen ben. In het boek heeft de hoofdpersoon wat psychische problemen. Hmm.
Gelukkig, het boek is fictie
Die moest ik even opzoeken maar nee,'gelukkig' slaat deze hoofdpersoon alleen een paar mensen op hun neus (en rijdt hij geen mercedes)quote:
gelukkig :-)quote:Op maandag 9 juni 2014 18:00 schreef MissGump het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken maar nee,'gelukkig' slaat deze hoofdpersoon alleen een paar mensen op hun neus (en rijdt hij geen mercedes)
Klopt, met de herfst gaan de relaties weer over.quote:
Zou het?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt, met de herfst gaan de relaties weer over.
Tijdens stortbuien en gure stormen zit men op elkaars lip en valt iedereen door de mand
Nouja heb je iig een leuke lente en zomer.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tijdens stortbuien en gure stormen zit men op elkaars lip en valt iedereen door de mand
En wat is je punt? Omdat het na de zomer weer over gaat kun je er beter nu maar niet aan beginnen?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bevestig Yatseflats zijn stelling alleenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:06 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
En wat is je punt? Omdat het na de zomer weer over gaat kun je er beter nu maar niet aan beginnen?
Preciesquote:Op maandag 9 juni 2014 18:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Nouja heb je iig een leuke lente en zomer.
Eef! Hoe ging je date vandaag? Als je die al had trouwensquote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies![]()
En het is gelukkig geen vaststaand gegeven.
ja eef.. vertel eens, hoe was je datequote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies![]()
En het is gelukkig geen vaststaand gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |