Juist welquote:Op maandag 9 juni 2014 14:33 schreef Silenus het volgende:
Die is 40 jaar oud, die heeft niet eerst 40 seksloze dates gehad?
Verrader!quote:Op maandag 9 juni 2014 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, ik meld me wel weer in dit topic als de liefde voorbij is![]()
echt hequote:
En jij?quote:
Ik ga ook maar weer eensquote:
quote:
Genitale woordgrappen bedoel je.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
en af en toe komt er vast weer een geniale woordgrap voorbij
quote:
Dat weer doet echt iets met mensenquote:
Mr. Mercedes?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:48 schreef MissGump het volgende:
Mijn laatste date heeft dezelfde naam als de hoofdpersoon in het boek wat ik aan het lezen ben. In het boek heeft de hoofdpersoon wat psychische problemen. Hmm.
Gelukkig, het boek is fictie
Die moest ik even opzoeken maar nee,'gelukkig' slaat deze hoofdpersoon alleen een paar mensen op hun neus (en rijdt hij geen mercedes)quote:
gelukkig :-)quote:Op maandag 9 juni 2014 18:00 schreef MissGump het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken maar nee,'gelukkig' slaat deze hoofdpersoon alleen een paar mensen op hun neus (en rijdt hij geen mercedes)
Klopt, met de herfst gaan de relaties weer over.quote:
Zou het?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Klopt, met de herfst gaan de relaties weer over.
Tijdens stortbuien en gure stormen zit men op elkaars lip en valt iedereen door de mand
Nouja heb je iig een leuke lente en zomer.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tijdens stortbuien en gure stormen zit men op elkaars lip en valt iedereen door de mand
En wat is je punt? Omdat het na de zomer weer over gaat kun je er beter nu maar niet aan beginnen?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bevestig Yatseflats zijn stelling alleenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:06 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
En wat is je punt? Omdat het na de zomer weer over gaat kun je er beter nu maar niet aan beginnen?
Preciesquote:Op maandag 9 juni 2014 18:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Nouja heb je iig een leuke lente en zomer.
Eef! Hoe ging je date vandaag? Als je die al had trouwensquote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies![]()
En het is gelukkig geen vaststaand gegeven.
ja eef.. vertel eens, hoe was je datequote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies![]()
En het is gelukkig geen vaststaand gegeven.
Gister, en vandaagquote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eef! Hoe ging je date vandaag? Als je die al had trouwens
Leuk om te lezen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Gister, en vandaagBeetje verbrand
Maar was geslaagd!
Één keer per jaar heeft het datingtopic een opleving waar opeens iedereen een relatie krijgt.quote:
Maanden? Was dat dezelfde waarbij je moeite had met zoenen? Of een nieuwe/quote:Op maandag 9 juni 2014 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
Gisteren was mijn date weer geweest. Het was leuk, ik vind haar leuk.
Eeef!!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar was geslaagd!
Nope nog steeds dezelfde, met dat zoenen zit het wel goed hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maanden? Was dat dezelfde waarbij je moeite had met zoenen? Of een nieuwe/
Iedereen? Lees je dat fax?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Één keer per jaar heeft het datingtopic een opleving waar opeens iedereen een relatie krijgt.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:12 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Één keer per jaar heeft het datingtopic een opleving waar opeens iedereen een relatie krijgt.
Ik heb die ook gemist hoor, maar zag net ook dat ik hier net nog geen jaar postquote:
Er is nog hoop voor jequote:Op maandag 9 juni 2014 22:42 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb die ook gemist hoor, maar zag net ook dat ik hier net nog geen jaar post
Ik heb het ook gemist vorig jaar geloof ik. Even niet opletten en het moment is voorbij?quote:
Blijkbaar.. ik mis het al jarenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist vorig jaar geloof ik. Even niet opletten en het moment is voorbij?
Mwah, ik heb alleen vorig jaar gemist. Daarvoor hoefde het niet zo nodigquote:
Nicequote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar was geslaagd!
Ik heb zo waar een vierde date gepland staan, als die ook daadwerkelijk doorgaat heb ik een nieuw recordquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef MissGump het volgende:
Ik heb zo waar een vierde date gepland staan, als die ook daadwerkelijk doorgaat heb ik een nieuw record
(Okay, afgezien van dat decenium met relatie dan)
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar was geslaagd!
Op basis van dik 2 maanden ervaring met dertig zijn kan ik je vertellen dat het daten dan alleen maar beter wordtquote:Op maandag 9 juni 2014 22:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dan heb ik niets gezegd.
* Cue_ hoopt snel ook de 30 aan te tikken
Goed bezig. Hier net zo'n verhaal eigenlijk. Al begon het wat twijfelachtig omdat ik 's ochtends een berichtje kreeg dat ze zich verslapen had en dus een paar uur later zou komen...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar was geslaagd!
quote:Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
Op basis van dik 2 maanden ervaring met dertig zijn kan ik je vertellen dat het daten dan alleen maar beter wordt
De eerste jaren dat ik dertig was had ik een relatie, dus geen idee of het anders is als je net dertig bent, maar de afgelopen twee jaar dat ik richting eind dertig ga: stukken makkelijker dan toen ik nog twintiger was....quote:Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
Op basis van dik 2 maanden ervaring met dertig zijn kan ik je vertellen dat het daten dan alleen maar beter wordt
Ah gelukkig maar, zul je net zien dat iemand dan later komt of helemaal niet meer. Had ze vast te lang gebarbecueėd de avond ervoor. Mooi dat het toch goed is gekomen!quote:Op maandag 9 juni 2014 23:02 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Goed bezig. Hier net zo'n verhaal eigenlijk. Al begon het wat twijfelachtig omdat ik 's ochtends een berichtje kreeg dat ze zich verslapen had en dus een paar uur later zou komen...
Maar uiteindelijk helemaal goed gekomen, alleen de plannen wel moeten aanpassen maar dat was van beide kanten geen probleem gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |