Of dat haar oom opeens op sterven lag.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:38 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah gelukkig maar, zul je net zien dat iemand dan later komt of helemaal niet meer. Had ze vast te lang gebarbecueėd de avond ervoor. Mooi dat het toch goed is gekomen!
Kom op Eef! Details willen we! Kon hij een beetje goed zoenen, betaalde hij de rekening, hoeveel condooms zijn er doorheen gegaan? Dat soort dingen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks, al zeg ik het zelf: goed bezig
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus schrap dat laatste maar weerquote:Op maandag 9 juni 2014 11:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vanavond een last minute pinkster-date. Eerste die me interessant genoeg lijkt sinds krullenbol v. 2.0, dus ik ben benieuwd. We gaan ijs eten. Weer eens wat anders dan punani op een eerste date.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus schrap dat laatste maar weerNet thuis. Ben kapot.
Nu slapen.
Figuurlijk... niet letterlijk. Doe eens je best dan. Nog even deze week regelen?quote:
Ah ja..30.. ik kan het mij als de dag van vorig jaar herinneren. Mooie tijd was dat... 2013.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:01 schreef MissGump het volgende:
[..]
Op basis van dik 2 maanden ervaring met dertig zijn kan ik je vertellen dat het daten dan alleen maar beter wordt
De hele nacht door konijnen gaat je ook niet meer in de koude kleren zitten op jouw leeftijd he.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus schrap dat laatste maar weerNet thuis. Ben kapot.
Nu slapen.
Joh... gaat best snel. Je bestelt 2 bolletjes, ze vraagt wil je er slagroom op.. zij zegt: "Ja, maar niet op mijn ijsje" en je bent er al.quote:
Pff gedoequote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:38 schreef -Splash- het volgende:
Figuurlijk... niet letterlijk. Doe eens je best dan. Nog even deze week regelen?
I know..quote:
Altijd leukquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm. Crap. Ik ga voor het eerst iemand actief moeten afwijzen. Meestal werkt onnozel doen en dood laten bloeden wel.
Gewoon vragen of hij baby's wil maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm. Crap. Ik ga voor het eerst iemand actief moeten afwijzen. Meestal werkt onnozel doen en dood laten bloeden wel.
Ja eh..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent al bezet, dus je weet niet meer
Of zeg dat je zwanger bent en een surrogaat vader in hem ziet.quote:
haha bij sommigen werkt zelfs een ik vind je niet leuk.. niet eens...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar het kan toch nog groeien? Je kent me nog niet helemaal!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha bij sommigen werkt zelfs een ik vind je niet leuk.. niet eens...
Mijn standaard antwoord op de ook overbekende vraag "waar wil je nog eens heen" was meestal Vlieland.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:58 schreef BeamofLight het volgende:
Zo schijtziek werd ik altijd van die vragen: "en waar ben jij allemaal op reis geweest?!"
Ik antwoordde steevast : Luxemburg!
alle Thailand/Australie-gangers snaptem hem niet...feitelijk weet je ook al genoeg als iemand zoiets vraagt
Niet eens Schiermonnikoogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:02 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Mijn standaard antwoord op de ook overbekende vraag "waar wil je nog eens heen" was meestal Vlieland.
Leverde soms hele leuke gesprekken op, maar ook genoeg die acuut dood vielen. En m'n eerste bezoek aan Vlieland moet nog steeds een keer plaatsvinden, dus voorlopig hou ik hem erin.
Ugh.. nogal.. van die types die niet kunnen wachten tot ze met het 'unieke' reisverhaal komen wat alleen zij beleefd heeft. Ondertussen ken ik genoeg vrouwen die allemaal dezelfde unieke wereldreis hebben meegemaakt. Beetje Azie, dan Australie en dan weer naar huis want teveel gefeest in Australie... dus geld op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:02 schreef Silenus het volgende:
de 'en waar ben jij allemaal op reis geweest'-vraag is vooral een inleiding op hun eigen betoog waar ze zelf allemaal heen zijn geweest.
Een hele lap tekst waar je vooral het volgende uit destilleert: 'inspirerend!' 'heel mooi!' 'echt een aanrader!' 'heb daar gedoken!' 'de plaatselijke bevolking is er zo gastvrij!'
Tja, ik woon tegenwoordig op eentje. En heb wel eens een Friezin gedate.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nog nooit op een waddeneiland gemistik vind het een serieus gemis
Toffe date gehad. Dat dan weer wel
Oh en ik ben ook nog nooit in Friesland geweest. Dat voelt minder als een gemis
Ja precies, als het in het gesprek past.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie sowieso niet echt wat andere hebben aan mijn reisverhalen? Ik vertel dat echt nooit. Behalve een aantal bijna doodervaringen als het toevallig over bijna doodervaringen gaat
Maar die hadden ook ergens anders kunnen plaats vinden
"Als je nog een keer over je reizen begint, riskeer je dat ik je op je back packquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:54 schreef habitue het volgende:
Die reisverhalen komen vanzelf druppelsgewijs wel binnen als je elkaar leert kennen. Die hoef ik vooraf niet te horen. Vooral op paiq kreeg ik vaak vrouwen die meteen al hun ervaringen met backpacken met me wilden delen .
Het was warm!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De hele nacht door konijnen gaat je ook niet meer in de koude kleren zitten op jouw leeftijd he.
Nou inderdaad!quote:
het is vaak dan een combi he.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als t door de seks komt, eens. Als het door het warme weer wordt, dan oneens
Weinig verschil met de winter dusquote:
We kijken er nu al naar uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:24 schreef LesMiserables het volgende:
Weissmann is nog steeds een baas, C_C is nog steeds armchair therapeut, HJ neukt meer dan goed voor hem is en de excel punchlines worden nog gebruikt. Goed te zien dat er weinig verandert is, tot over een paar maanden weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |