Tja, ik woon tegenwoordig op eentje. En heb wel eens een Friezin gedate.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nog nooit op een waddeneiland gemistik vind het een serieus gemis
Toffe date gehad. Dat dan weer wel
Oh en ik ben ook nog nooit in Friesland geweest. Dat voelt minder als een gemis
Ja precies, als het in het gesprek past.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zie sowieso niet echt wat andere hebben aan mijn reisverhalen? Ik vertel dat echt nooit. Behalve een aantal bijna doodervaringen als het toevallig over bijna doodervaringen gaat
Maar die hadden ook ergens anders kunnen plaats vinden
"Als je nog een keer over je reizen begint, riskeer je dat ik je op je back packquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:54 schreef habitue het volgende:
Die reisverhalen komen vanzelf druppelsgewijs wel binnen als je elkaar leert kennen. Die hoef ik vooraf niet te horen. Vooral op paiq kreeg ik vaak vrouwen die meteen al hun ervaringen met backpacken met me wilden delen .
Het was warm!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:40 schreef -Splash- het volgende:
[..]
De hele nacht door konijnen gaat je ook niet meer in de koude kleren zitten op jouw leeftijd he.
Nou inderdaad!quote:
het is vaak dan een combi he.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als t door de seks komt, eens. Als het door het warme weer wordt, dan oneens
Weinig verschil met de winter dusquote:
We kijken er nu al naar uitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:24 schreef LesMiserables het volgende:
Weissmann is nog steeds een baas, C_C is nog steeds armchair therapeut, HJ neukt meer dan goed voor hem is en de excel punchlines worden nog gebruikt. Goed te zien dat er weinig verandert is, tot over een paar maanden weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |