SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 02-06-2014 11:59:58 ]
Ik heb geen lijk gezienquote:Op maandag 2 juni 2014 11:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Klopt, was er net aan bezig.
Maar is de Mountain dood of niet??? Wat doen we er mee?
Alliser is m.i. een zwak character. Prototype/cliche bully, nogal oppervlakkig. Past niet echt in GoT vind ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:45 schreef Hetbanaantje het volgende:
Volgende week komt baas Allister eindelijk in actie! God wat is dat een baas
Rood kleurtje over zijn hoofd komt in dit geval wel heel erg overeen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel de realm weet al lang dat die kids niet echt Baratheon heten maar toch houden mama en opa maar wat graag de schijn op. Vandaar de aanhalingstekens. Het is tevens de enige en snelste manier om die dubbele laag aan te geven in het overzicht.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:59 schreef De_Hertog het volgende:
Ik vind "Baratheon" tussen aanhalingstekens bij Joffrey, Tommen en Myrcaela eigenlijk een beetje raar staan. Sure, het zijn geen kinderen van Robert, maar zoals de scène met Ramsay ook al aangaf is een naam nu eenmaal belangrijk en ze worden nu eenmaal consequent zo genoemd. Daarnaast worden aanhalingstekens meestal voor bijnamen gebruikt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:02 schreef Tchock het volgende:
Als je het nog even wil bekijken... Goede visual effects wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
Dikke bollocks man.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Heel de realm weet al lang dat die kids niet echt Baratheon heten maar toch houden mama en opa maar wat graag de schijn op. Vandaar de aanhalingstekens. Het is tevens de enige en snelste manier om die dubbele laag aan te geven in het overzicht.
Dat ze Baratheon heten/genoemd worden doet er in dit geval helemaal niet toe. Het is maar schijn en wordt in stand gehouden omdat hun familie de macht in handen heeft.
Met heel de realm bedoel ik ook de nobelen. Er is niemand meer die gelooft dat die kids een legitieme claim op de troon hebben. Maar opa heeft nou eenmaal het sterkte leger. Gelukkig probeert/probeerde Stannis er nog tegenin te gaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dikke bollocks man.Het plebs heet echt geen flauw idee wat er allemaal gebeurt voor het grootste deel.
Niet zo heel interessant wat zij denken zonder dat ze iets hard kunnen maken. En het grootste deel van de nobelen heeft ook totaal geen idee, op die paar hoofden van een paar betrokken families na dan.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Met heel de realm bedoel ik ook de nobelen. Er is niemand meer die gelooft dat die kids een legitieme claim op de troon hebben.
'Geloven' is één ding, maar vrijwel iedereen staat nu aan de kant van de Lannisters..quote:Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Met heel de realm bedoel ik ook de nobelen. Er is niemand meer die gelooft dat die kids een legitieme claim op de troon hebben.
Feit blijft dat die kids enkel "on paper" Baratheons zijn. (eigenlijk andersom: on paper zijn ze geen Baratheonsquote:Op maandag 2 juni 2014 12:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
'Geloven' is één ding, maar vrijwel iedereen staat nu aan de kant van de Lannisters..
Roose heeft Robb vermoord voor Tywin. Neem dus aan dat het bondgenoten zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef Tchock het volgende:
Dat vroeg ik me af tijdens het kijken: Hoe staan de Boltons eigenlijk tegenover de Lannisters?
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef Tchock het volgende:
Dat vroeg ik me af tijdens het kijken: Hoe staan de Boltons eigenlijk tegenover de Lannisters? Dat hebben we vast wel gehoord lang geleden maar het is me ontglipt.
--Roose Boltonquote:"The Lannisters send their regards."
Oh, jij hebt het gemaakt dus je moet inderdaad zelf weten, het was maar een mening.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Feit blijft dat die kids enkel "on paper" Baratheons zijn. (eigenlijk andersom: on paper zijn ze geen Baratheons)
En nogmaals, ook voor de casual kijkers is het handig die dubbelzinnigheid in het overzicht weer te geven, en dat kan m.i. enkel op deze manier.
M.a.w. die aanhalingstekens blijven.
[ afbeelding ]
Ja wil niet de bitch uithangen, maar denk dat het op deze manier correct is: doorgaans worden ze Baratheon genoemd, maar eigenlijk zit daar een luchtje aan. Afijn, details.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, jij hebt het gemaakt dus je moet inderdaad zelf weten, het was maar een mening.
Overigens is voor de casaul kijker helemaal niet duidelijk dat het eigenlijk Lannisters zijn op deze manier, wat belangrijker is dan dat het geen echte Baratheons zijn.
Bondgenoten. Hierdoor zijn de Lannisters van de Starks af en zijn de Boltons een Great House geworden en van hun aardsrivalen/vijanden af genaamd de Starks.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef Tchock het volgende:
Dat vroeg ik me af tijdens het kijken: Hoe staan de Boltons eigenlijk tegenover de Lannisters? Dat hebben we vast wel gehoord lang geleden maar het is me ontglipt.
Dat sowieso, maar ja, we moeten weer een week wachten.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja wil niet de bitch uithangen, maar denk dat het op deze manier correct is: doorgaans worden ze Baratheon genoemd, maar eigenlijk zit daar een luchtje aan. Afijn, details.
Dus de Boltons zijn nu heerser in the North maar nog wel onder de koning?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:25 schreef Kirov het volgende:
[..]
Bondgenoten. Hierdoor zijn de Lannisters van de Starks af en zijn de Boltons een Great House geworden en van hun aardsrivalen/vijanden af genaamd de Starks.
Gewond en uitgeputquote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij bewoog in t eindshot niet meer, toen hij naast Oberyn lag.
Ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus de Boltons zijn nu heerser in the North maar nog wel onder de koning?
Klopt, wat de Starks eerst waren dus (voor de serie begon).quote:Op maandag 2 juni 2014 12:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus de Boltons zijn nu heerser in the North maar nog wel onder de koning?
dat ie niet meteen onthoofd is biedt perspectief!quote:Op maandag 2 juni 2014 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Helaas nogal voorspelbaar dat de Viper ging verliezen toen de Mountain op de grond lag. De genadeslag duurde te lang. Je wist dat er nog wat zou gebeuren, maar op deze manier? Holy crap wat bruut.Jammer van het personage.
En wat gebeurt er nu met Tyrion![]()
De Arryns door House Baelish. Riverrun is in handen van de Freys, maar nog bezet door de Tullysquote:Op maandag 2 juni 2014 12:26 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ja.
Qua Great Houses zijn de Starks vervangen door de Boltons en de Tully's door House Baelish.
iddquote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw die zwaardvecht skills van die nieuwe mountainAlsof hij voor het eerst een zwaard vasthield.
House Arryn bestaat nog, Robin is erfgenaam.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De Arryns door House Baelish. Riverrun is in handen van de Freys, maar nog bezet door de Tullys
Arryns gaan gewoon door via dat zieke joch, daar veranderd in principe niets.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De Arryns door House Baelish. Riverrun is in handen van de Freys, maar nog bezet door de Tullys
Dat is waar, house Baelish is eigenlijk nog steeds niet veelquote:Op maandag 2 juni 2014 12:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
House Arryn bestaat nog, Robin is erfgenaam.
mèn, iddquote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw die zwaardvecht skills van die nieuwe mountainAlsof hij voor het eerst een zwaard vasthield.
House Baelish is op papier even sterk als Lannister, Bolton, Arryn of Tyrell.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is waar, house Baelish is eigenlijk nog steeds niet veel.
Hoezo? Veel leger heeft hij niet, geen erfgenamen, weinig ondersteunende lords...quote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef Kirov het volgende:
[..]
House Baelish is op papier even sterk als Lannister, Bolton, Arryn of Tyrell.
Hij heeft heel de Riverlands, inclusief de Frey's.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Veel leger heeft hij niet, geen erfgenamen, weinig ondersteunende lords...
Baelish zal wel warden of the Veil worden tot Robin volwassen is. Robin kan hij vormen en kneden zo hij wil, dus technisch gezien is House Arryn binnen handbereik voor hem. Hij 'heeft' Harrenhal... Het enige wat hij niet heeft, zijn mannen. Maar Lord Baelish kennende heeft hij die niet omdat hij ze niet nodig heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is waar, house Baelish is eigenlijk nog steeds niet veel.
Dan let je echt niet op hehquote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Hij is inderdaad wel goed met z'n speer.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
mèn, idd
De speervechtskills van Oberyn daarentegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
Dat heeft hem ook veel geholpenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
mèn, idd
De speervechtskills van Oberyn daarentegen
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:43 schreef Bijna het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel goed met z'n speer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Ach, het zag er wel een stuk soepeler uit dan wat de Mountain deed.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat heeft hem ook veel geholpen![]()
Ze moeten wat om die verhaallijn enigszins boeiend te houden.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn reactie op deze aflevering.
Die romance tussen Grey Worm en Missandei komt zo geforceerd over.
Alleen Harrenhall toch?? Walder Frey is heer van Riverlands?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:36 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij heeft heel de Riverlands, inclusief de Frey's.
Nee, de Freys hebben alleen Riverrun gekregen.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Alleen Harrenhall toch?? Walder Frey is heer van Riverlands?
In b4 Littlefinger wordt gedwongen een Frey te trouwen.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nee, de Freys hebben alleen Riverrun gekregen.
Hoi Arya je tante is dood.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn reactie op deze aflevering.
Die romance tussen Grey Worm en Missandei komt zo geforceerd over.
Gewoon een dikke spoiler dusquote:
Oh zijn we weer met z'n allen aan het bitchen? Ik vond het een toffe aflevering. Tyrion en Jaime-gesprek, Het hele gebeuren rondom de wall, Oberynquote:
Sure, wel een goede aflevering, er gebeurt weer eens iets.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh zijn we weer met z'n allen aan het bitchen? Ik vond het een toffe aflevering. Tyrion en Jaime-gesprek, Het hele gebeuren rondom de wall, Oberyn.
quote:
Dit soort momenten maken juist dat je de serie kijkt.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef DirtyDaniel het volgende:
Net het einde gezien...weer zoeen moment waar ik mij serieus afvraag waarom ik de serie kijk.
Ik heb de boeken nooit aangeraakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haarkleur? Had ze dat nog gedaan dan? Ze heeft toch al aan iedereen vermeld dat ze Sansa Stark was, waarom dan haar kleuren?
Niet naar de serie doorgevoerde boekkennis denk ik dan, maar mss heb ik het niet goed gezien
Ze heeft haar haar donker geverfd, en dat vind ik mooi. Waarom zou ik dan fan van redheads zijn?quote:Of ben je gewoon fan van redheads?
Ja uiteindelijk blijf ik kijken. Ook al had ik echt zoiets van fuck it na de red wedding.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit soort momenten maken juist dat je de serie kijkt.
Jup, maar zo'n gevoel was er ook bij Ned Stark en bij de Red Wedding. En we kijken nog steeds.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef DirtyDaniel het volgende:
Net het einde gezien...weer zoeen moment waar ik mij serieus afvraag waarom ik de serie kijk.
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vraagje voor de boeklezers. Waar is het gevecht tussen The Mountain en Oberyn te lezen? Ben nu bezig met Clash Of Kings, maar kan het niet laten om even wat over te slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
Oh sorry ik had echt niet door dat ze haar haar geverfd had in de aflevering. De motivatie daarachter op dit punt in het verhaal ontgaat me een beetje.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb de boeken nooit aangeraakt.
[..]
Ze heeft haar haar donker geverfd, en dat vind ik mooi. Waarom zou ik dan fan van redheads zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Oh sorry ik had echt niet door dat ze haar haar geverfd had in de aflevering. De motivatie daarachter ontgaat me een beetje.Voor zover ik weet zijn er naast Baelish maar drie andere mensen die weten wie ze werkelijk is. Dus ze zou het best kunnen doen om haar identiteit verborgen te houden, lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was inderdaad wel hilarisch ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:17 schreef Tchock het volgende:
Jullie hebben het helemaal niet over die hilarische lachbui van Arya. Ik lag dubbel
Dat gezicht van The Hound was briljantquote:Op maandag 2 juni 2014 13:17 schreef Tchock het volgende:
Jullie hebben het helemaal niet over die hilarische lachbui van Arya. Ik lag dubbel
Valar morghulis.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef Tchock het volgende:
Als je hier over klaagt snap je het volgens mij niet zo goed hoor. De reden dat jullie dit als (semi-)volwassenen nog spannend vinden is omdat het niet altijd goed afloopt. Anders had je gewoon Assepoester. De serie drijft hieropDe volgende keer dat iemand in gevaar is schieten al die gruwelijke beelden door je hoofd en dan zit je tandenbijtend op het puntje van je stoel. Ook al komt het meestal goed.
Arya weet geloof ik niet dat Sansa in The Vale is.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Jezus dat einde, ik heb echt even weggekekenEn Arya..
Ik zou het alleen stom vinden als ze niet naar haar zus Sansa toe gaat
Die scène was sowieso hilarischquote:
Kan dat niet even in een spoilertjequote:Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
Nice, een gif van heel de scene.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ongelofelijk veel gore en zwarte humor in deze aflevering eigenlijk. Veel minder subtiel dan de rest.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Slayage het volgende:
overgang van
[ link | afbeelding ]
naar
[ link | afbeelding ]
![]()
Ik denk meer omdat ze die ketchup bah vindt.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Aflevering is uit, dingen uit deze aflevering tellen nu niet meer als spoiler.
Mooi dat dit nog zo'n impact maakt. Na jaren van visueel geweld in series/films/games dacht ik toch wel redelijk afgestompt te zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat ze die ketchup bah vindt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat ze die ketchup bah vindt.
Oh.quote:
Ik ben een watjequote:
ik vond de lach van arya prachtig, die zat gewoon keihard the hound uit te lachen, subtiel no?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk veel gore en zwarte humor in deze aflevering eigenlijk. Veel minder subtiel dan de rest.
Ik heb ook al genoeg gore-troep op het internet gezien en toch maakt dit inderdaad nog een impact.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Mooi dat dit nog zo'n impact maakt. Na jaren van visueel geweld in series/films/games dacht ik toch wel redelijk afgestompt te zijn.
quote:
ik vond het toch minder erg dan verwacht, omdat hij het over zichzelf heeft geroepen door zijn gedrag, the mountain was praktisch dead and buried, maar hij moest zo nodig zijn "kijk hoe geweldig ik ben" act doorzetten, de sukkelquote:Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef Tchock het volgende:
[..]Dit vond ik echt de minst leuke dood van de hele serie na Ned
Ik vatte het ook op dat ze het tragikomisch vond dat er weer iemand overleden is net voordat ze herenigd kon worden. Het zit haar telkens tegen in dat opzicht.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vond de lach van arya prachtig, die zat gewoon keihard the hound uit te lachen, subtiel no?
Nee, hij wilde een confession.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vond het toch minder erg dan verwacht, omdat hij het over zichzelf heeft geroepen door zijn gedrag, the mountain was praktisch dead and buried, maar hij moest zo nodig zijn "kijk hoe geweldig ik ben" act doorzetten, de sukkel
ja ook dat denk ik, gevalltje: gulermisin, aglarmisin (moet ik erom huilen of lachen?)quote:Op maandag 2 juni 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vatte het ook op dat ze het tragikomisch vond dat er weer iemand overleden is net voordat ze herenigd kon worden. Het zit haar telkens tegen in dat opzicht.
Zo, grote jongen! Stoer hoor...quote:Op maandag 2 juni 2014 13:29 schreef muzas het volgende:
Dit maakte op mij net zoveel indruk als de dood van michael jackson.
Geen.
ja klopt, alleen bleef hij in die rol en lette hij niet op the mountain, daarnaast kreeg hij toch ook zijn confessionquote:
Die gast die de commander in twee stukken spleet riep zijn eigen dood over zichzelf af. Oberyn ook. Tyrion niet, dus...?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:35 schreef Khaleesi het volgende:
Ik vind eigenlijk ook wel dat er wat erg veel (nadruk op) gore zat in deze aflevering, meer nog dan anders.
En die manier waarop die Ironborn commander gebackstabbed werd was wel mega afgezaagd nadat we precies hetzelfde zagen bij Theon in Winterfell.....
Wat zou dat sierraad betekenen? Aangezien het zo opvallend groot is en over alles in GoT nagedacht is....quote:
wie?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die gast die de commander in twee stukken spleet riep zijn eigen dood over zichzelf af. Oberyn ook. Tyrion niet, dus...?
Weet ik veel hoe hij heet. Deze knakker.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Slayage het volgende:
overgang van
[ link | afbeelding ]
naar
[ link | afbeelding ]
![]()
En ze begint ook al manipulatieve trekjes van Baelish over te nemen, met haar tranentrekkerij en geliegquote:
Hij wilde niet alleen dat The Mountain zou zeggen wat hij gedaan had, maar met name ook in opdracht van wie. Als hij openlijk had toegegeven dat hij zijn orders van Tywin had gekregen was dat misschien niet zo gunstig geweest voor de Lannisters. Denk dat er in de praktijk weinig mee was gebeurd, maar toch.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja klopt, alleen bleef hij in die rol en lette hij niet op the mountain, daarnaast kreeg hij toch ook zijn confession
Vond het wel sneu voor hem hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef Slayage het volgende:
arme jorah wordt niet eens genoemd door al het geweld deze ep![]()
rat of niet dit is toch erg pijnlijk voor hem, maar ook voor de zaak van dany en wederom een goede list van tywin
Echt... hoeveel vertraging kan een brief hebben........quote:Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef Slayage het volgende:
rat of niet dit is toch erg pijnlijk voor hem, maar ook voor de zaak van dany en wederom een goede list van tywin
Doloress Edd ook nietquote:Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef Slayage het volgende:
Had hij maar niet zo'n klootzak moeten zijn. Ik vroeg me destijds al af hoe hij zo snel wist dat er gif in die wijn zat.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef Slayage het volgende:
Ik had verwacht dat Jorah op zijn minst onthoofd zou worden, gezien de manier waarop Dany meestal met mensen omgaat die haar dwarszitten. Hij komt er erg genadig vanaf zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef Slayage het volgende:
Vraag me af of de serie nog wat gaat doen met Jorah.. En waarom krijgen we geen enkel beeld meer van Rickon?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had hij maar niet zo'n klootzak moeten zijn. Ik vroeg me destijds al af hoe hij zo snel wist dat er gif in die wijn zat.
Vast wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:48 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Vraag me af of de serie nog wat gaat doen met Jorah..
Die is er gewoon uitgeschreven denk ik.quote:En waarom krijgen we geen enkel beeld meer van Rickon?
een paar eps terug had tywin het nog over die briefquote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Echt... hoeveel vertraging kan een brief hebben........![]()
wie?quote:
wat jorah ook zij tegen dany, verdeeldheid zaaien idd, tywin begint dany nu als een echte bedreiging te zien en begint er ook naar te handelenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Jorah op zijn minst onthoofd zou worden, gezien de manier waarop Dany meestal met mensen omgaat die haar dwarszitten. Hij komt er erg genadig vanaf zo.
Wat heeft Tywin er trouwens aan, dat heb ik even gemist denk ik? Verdeeldheid veroorzaken ofzo?
Wacht ik ben effe in de war. Was het nou een royal pardon uitgeschreven door Robert Baratheon? Want die heeft ie al eerder overhandigd gekregen door een klein manneke (spy) van Varys. Maar toen weigerde ie hem...quote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
In het eerste seizoen hadden ze het ook al over hem als spion, hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had hij maar niet zo'n klootzak moeten zijn. Ik vroeg me destijds al af hoe hij zo snel wist dat er gif in die wijn zat.
arya mag nu de klus klarenquote:
tywin heeft het document weer naar bove gebracht om jorah/dany te schadenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wacht ik ben effe in de war. Was het nou een royal pardon uitgeschreven door Robert Baratheon? Want die heeft ie al eerder overhandigd gekregen door een klein manneke (spy) van Varys. Maar toen weigerde ie hem...
Hoe zat het ook weer?
klopt maar wel heel subtiel, was mij aanvankelijk ontgaanquote:Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
In het eerste seizoen hadden ze het ook al over hem als spion, hoor.
Oh, echt? Hij kreeg toen een brief met zijn pardon er in maar dat weigerde hij, dacht ik. Verder S01 niet teruggekeken dus ook niet later op kunnen merken.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
In het eerste seizoen hadden ze het ook al over hem als spion, hoor.
ik verwacht van niet, was niet echt duidelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 13:56 schreef Tchock het volgende:
Maar: is The Mountain nou dood? Hij wordt flink doorboord door die speer van Oberyn maar als je nog iemands hoofd tot moes kunt knijpen ben je er niet al te slecht aan toe lijkt me.
niet door de moon door? "WHOOSH"quote:
Door zulke vragen te stellen krijg je als antwoord iets dat een spoiler uit het boek is.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:56 schreef Tchock het volgende:
Maar: is The Mountain nou dood? Hij wordt flink doorboord door die speer van Oberyn maar als je nog iemands hoofd tot moes kunt knijpen ben je er niet al te slecht aan toe lijkt me.
Het kan inderdaad beide kanten op, zullen ze expres zo gedaan hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:56 schreef Tchock het volgende:
Is die overleden bij de inval van het dorp?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:58 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Een van de vrienden van Jon Snow bij de Wall.
Dit is het geen-boekspoilertopic. Ik vind het leuk dit soort vragen te stellen en te kijken wat andere mensen die geen boekspoilers willen er van vinden. Als ik precies wilde weten hoe de volgende drie seizoenen verliepen ging ik het boek wel lezen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Door zulke vragen te stellen krijg je als antwoord iets dat een spoiler uit het boek is.
al die namen ook bij gotquote:Op maandag 2 juni 2014 13:58 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Een van de vrienden van Jon Snow bij de Wall.
daar gaat het fout...quote:Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Door zulke vragen te stellen krijg je als antwoord iets dat een spoiler uit het boek is.
quote:
Ik denk niet dat hij dood is. Voor mijn gevoel is zijn verhaallijn nog niet af. Ik stel me zo voor dat hij de Hound nog een keer ziet.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het kan inderdaad beide kanten op, zullen ze expres zo gedaan hebben.
klopt! briljante personage was het! ben benieuwd hoe dorne hierop zal reagerenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:01 schreef Cikx het volgende:
[..]![]()
Maar godverdomme... Oberyn had zich al snel gemanifesteerd als top 3 character en dan krijg je dit. Kanjerzooi
De potentiële erfgenaam van Winterfell hebben ze er even 'uitgeschreven' ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is er gewoon uitgeschreven denk ik.
the hound gaat dood aan een ontsteking aan zijn arm en the mountain zal gewhacked worden door arya nadat zij de woorden, "the hound sends his regards" heeft geopperdquote:Op maandag 2 juni 2014 14:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dood is. Voor mijn gevoel is zijn verhaallijn nog niet af. Ik stel me zo voor dat hij de Hound nog een keer ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Nee joh, die gast hier die Sam moed in spreekt dat Gilly het overleefd heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is die overleden bij de inval van het dorp?
maar waarom stel je de vraag dan? wat wil je dat mensen die het boek hebben gelezen daarop antwoorden? De waarheid of een schijnbeweging?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is het geen-boekspoilertopic. Ik vind het leuk dit soort vragen te stellen en te kijken wat andere mensen die geen boekspoilers willen er van vinden. Als ik precies wilde weten hoe de volgende drie seizoenen verliepen ging ik het boek wel lezen.
Het was verzonden met PostNL...quote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
niet met de PTT?quote:
Niets.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar waarom stel je de vraag dan? wat wil je dat mensen die het boek hebben gelezen daarop antwoorden?
de mensen die het boek hebben gelezen moeten hun kop houden...quote:Op maandag 2 juni 2014 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar waarom stel je de vraag dan? wat wil je dat mensen die het boek hebben gelezen daarop antwoorden?
Dus als je het boek hebt gelezen is het verboden om vragen te beantwoorden over het verdere vervolg, maar je mag er wel over speculeren alsof je het boek niet gelezen hebt?quote:
Ik vind dat je gewoon geen spoilers moet uitlokken door vragen te stellen over het verdere verloop van de serie. Want dan weet je dat je gespoilerd gaat worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
de mensen die het boek hebben gelezen moeten hun kop houden...
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus als je het boek hebt gelezen is het verboden om vragen te beantwoorden over het verdere vervolg, maar je mag er wel over speculeren alsof je het boek niet gelezen hebt?
verneuk dit topic door dit soort geneuzel niet ajbquote:Voordat je reageert
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
nee wantquote:Op maandag 2 juni 2014 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon geen spoilers moet uitlokken door vragen te stellen over het verdere verloop van de serie. Want dan weet je dat je gespoilerd gaat worden.
quote:Voordat je reageert
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
Tchock moet geen vragen stellen over het verdere verloop daarmee lok je spoilers uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
verneuk dit topic door dit soort geneuzel niet ajb
Bran is de oudste zoon, dus hij is de erfgenaam. Rickon is al ruim een seizoen niet langsgekomen, Winterfell is overgenomen door House Bolton. Waar zie je hem terugkeren?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:06 schreef Cardozo het volgende:
[..]
De potentiële erfgenaam van Winterfell hebben ze er even 'uitgeschreven' ja.
Wat als MaLo het boek heeft gelezen? Dan zijn jullie nu gespoilerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die de boeken hebben gelezen moeten hier ook niet gaan speculeren. Dan vertrouw ik het niet meer.
Nee, laten we geen enkele opmerking over het verdere verloop van de serie meer toestaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tchock moet geen vragen stellen over het verdere verloop daarmee lok je spoilers uit.
idd, dat is geen "speculeren" meerquote:Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die de boeken hebben gelezen moeten hier ook niet gaan speculeren. Dan vertrouw ik het niet meer.
Destijds deed iedereen netjes mee met dat gedoe dat Sansa haar ketting voor het gif verantwoordleijk was. Dat bleek ook zo te zijn. Uiteindelijk hebben jullie dus dat ook gespoilerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, laten we geen enkele opmerking over het verdere verloop van de serie meer toestaan.
Oké, dus dit topic is enkel om te vertellen wat je er van vond? Dan heb ik het verkeerd begrepen. Jammer wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Destijds deed iedereen netjes mee met dat gedoe dat Sansa haar ketting voor het gif verantwoordleijk was. Dat bleek ook zo te zijn. Uiteindelijk hebben jullie dus dat ook gespoilerd.
In het boek was het ook geen ketting.
nee maanvis heeft het verkeerd begrepen, niet jijquote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, dus dit topic is enkel om te vertellen wat je er van vond? Dan heb ik het verkeerd begrepen. Jammer wel.
Oh, dus analyses aan de hand van de getoonde beelden maken mag hier nu ook al niet?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Destijds deed iedereen netjes mee met dat gedoe dat Sansa haar ketting voor het gif verantwoordleijk was. Dat bleek ook zo te zijn. Uiteindelijk hebben jullie dus dat ook gespoilerd.
In het boek was het ook geen ketting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Heb het idee dat Oberyn in de serie een iets grotere rol heeft gekregen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dood is. Voor mijn gevoel is zijn verhaallijn nog niet af. Ik stel me zo voor dat hij de Hound nog een keer ziet.
Maar aan de andere kant, dat vond ik van de verhaallijn van Oberyn ook, dat die pas net echt begon
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja, de aflevering is al uitgebreid besproken, laten we het lekker over een spoiler policy hebben.
only squishedquote:Unbowed, Unbent, Unbroken.
Dus jouw vraag was eigenlijk verboden te beantwoorden voor degenen die het boek hebben gelezen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag niet spoileren uit de boeken. Als je de boeken hebt gelezen kun je niet meer speculeren, want inherent daaraan is dat je niet weet wat er gaat gebeuren. Als je dat wel weer speculeer je niet maar vertel je.
Ik snap echt niet hoe jij zo veel moeite hebt met "zonder boekspoilers".quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus jouw vraag was eigenlijk verboden te beantwoorden voor degenen die het boek hebben gelezen.
Dat was toen voor de kijker al bekend.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is toch een GoT-topic voor boekenlezers? Ga daar lekker blaten, ben ik ook weer van dat wekenlange gezeik af tussen jullie.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee hoor want de serie wijkt heel vaak af van het boek. Zoals ook bij de vergiftiging. Bij het boek was dat een haarnetje namelijk.
kom op zeg! zag er bloody briljant uit!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Leuke transformatie van Sansa, zag er niet slecht uit.
Attributen willen nog wel eens veranderen ja. De dood van een belangrijk karakter gaan ze niet aandurven om van af te wijken lijkt mij. Gezien het nog onduidelijk is hoe het verder gaat.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee hoor want de serie wijkt heel vaak af van het boek. Zoals ook bij de vergiftiging. Bij het boek was dat een haarnetje namelijk.
Het wordt wel vaker benadrukt in de serie dat er tientallen geloven zijn met tientallen goden en dat ze het nooit allemaal goed kunnen hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk worden de Goden best wel gemocked op deze manier.
The Hound overleefde zijn trial by combat, terwijl hij toch echt schuldig was.
Oberyn dood, terwijl Tyrion onschuldig is.
There are no just Gods.
zal toch niet!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Tyrion mag niet dood, gaat niet dood, gebeurt niet.
the hound deed het in opdracht va, daar kon ik mee leven, maar dit?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
There are no just Gods.
Nou, the Red God zat er misschien naast met The Hound, misschien ook niet, misschien vond hij wel dat The Hound alleen zijn werk deed.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
There are no just Gods.
een badende missandei iddquote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef tralalala het volgende:
En ik maar denken dat het niet smeriger kan dan Hannibal.
Nee, The Viper is al dood, dus de doodstraf staat al voor Tyrion. Of The Mountain nou sterft of niet. Ik denk dat Tyrion een andere manier vindt om de dood te ontsnappen. Als hij dood gaat, dan kijk ik definitief niet meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vond de mountain er toch aardig dood uitzien. Hopelijk sterft 'ie nog en wordt Tyrion op die manier gered![]()
[ afbeelding ]
Please..
Eens. Ik zet mijn geld op een heldhaftige ontsnapping of een belegering door Stannis die net op tijd komt.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:44 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Nee, The Viper is al dood, dus de doodstraf staat al voor Tyrion. Of The Mountain nou sterft of niet. Ik denk dat Tyrion een andere manier vindt om de dood te ontsnappen.
zo ver zal ik niet gaan, maar hij is toch DE personage van de seriequote:Op maandag 2 juni 2014 14:44 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Nee, The Viper is al dood, dus de doodstraf staat al voor Tyrion. Of The Mountain nou sterft of niet. Ik denk dat Tyrion een andere manier vindt om de dood te ontsnappen. Als hij dood gaat, dan kijk ik definitief niet meer.
Ik sta op 't punt om t gewoon op te gaan zoekenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:44 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Nee, The Viper is al dood, dus de doodstraf staat al voor Tyrion. Of The Mountain nou sterft of niet. Ik denk dat Tyrion een andere manier vindt om de dood te ontsnappen. Als hij dood gaat, dan kijk ik definitief niet meer.
Nu Oberyn dood is boeien spoilers me ook helemaal niks meer. Ik heb meteen het lot van Tyrion opgezocht.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik sta op 't punt om t gewoon op te gaan zoeken
nee stannis is een lannister fanboyquote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Ik zet mijn geld op een heldhaftige ontsnapping of een belegering door Stannis die net op tijd komt.
geduld is een schone zaakquote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Stannis ging toch naar de Iron Bank om een leger te financieren omdat hij meent de rechtmatige koning te zijn?quote:
Alsof George R.R. Martin dat kon weten.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
zo ver zal ik niet gaan, maar hij is toch DE personage van de serie
Ik hoef eigenlijk alleen maar te weten of ie dit overleeft. Niet of ie later nog sterft ofzo. Ben bang dat ik mijn spoiler ga spoilenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nu Oberyn dood is boeien spoilers me ook helemaal niks meer. Ik heb meteen het lot van Tyrion opgezocht.
een belegering zet je niet zo maar even op, daarnaast gaat stannis zich richten op de WW'squote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stannis ging toch naar de Iron Bank om een leger te financieren omdat hij meent de rechtmatige koning te zijn?
En ga 't me ook niet stiekem DM'en ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 14:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nu Oberyn dood is boeien spoilers me ook helemaal niks meer. Ik heb meteen het lot van Tyrion opgezocht.
Precies, om die reden denk ik ook dat hij het op de een of andere manier overleeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef MaLo het volgende:
En nu back to business
Ik speculeer dat Tyrion blijft leven. Hij is zo'n baas en ik kan me écht niet voorstellen dat zijn rol is uitgespeeld.
Dat zou ook niet passen bij het verrassings-effect. Ik bedoel, Trial by combat verliezen en dan ook daadwerkelijk gewoon geexecuteerd worden, dat is te standaard en te weinig fantasievol
goede redeneringquote:Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef MaLo het volgende:
En nu back to business
Ik speculeer dat Tyrion blijft leven. Hij is zo'n baas en ik kan me écht niet voorstellen dat zijn rol is uitgespeeld.
Dat zou ook niet passen bij het verrassings-effect. Ik bedoel, Trial by combat verliezen en dan ook daadwerkelijk gewoon geexecuteerd worden, dat is te standaard en te weinig fantasievol
Gewoon niks over zeggenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk alleen maar te weten of ie dit overleeft. Niet of ie later nog sterft ofzo. Ben bang dat ik mijn spoiler ga spoilen
in de boeken veel minder iddquote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof George R.R. Martin dat kon weten.
Ik heb het al weken geleden opgezocht, maar daar heb ik nu spijt van. De serie wordt er zeg maar niet spannender van.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
waarom doe dat jezelf aan dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het al weken geleden opgezocht, maar daar heb ik nu spijt van. De serie wordt er zeg maar niet spannender van.
Dan kun je mooi naar Maanvis zijn topicquote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het al weken geleden opgezocht, maar daar heb ik nu spijt van. De serie wordt er zeg maar niet spannender van.
afleverinkje House of Cards om mijn zinnen te verzetten dan maar.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef TheHappyPrince het volgende:
Het is ook echt veel te grof gedaan... Ik weet dat het in de boeken ook zo gaat, maar ik had hem toch liever wat minder zien lijden, gewoon alleen een smash en niet dat met de ogen ervoor.
wat is er mis met gore? zag er best realistisch uit eigquote:Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef Hattusa het volgende:
Godverdomme, wat minder gore had wel gemogen op het eind.
Ik ben zwak en zonder wilskrachtquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ben zwak en zonder wilskracht
Heb ik ook gedaan toen ik vernam dat ik nog 2 weken moest wachtenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ben zwak en zonder wilskracht
Het is maar film hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 11:54 schreef Bijna het volgende:
Toen ze het geplette hoofd van Oberyn vol in beeld brachten, had ik echt zoiets van: neeeee dit wil ik niet zien![]()
Ik zat anders toch wel ademloos te kijken bij die laatste scènes.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Qua ranzigheid vond ik het echt wel meevallen hoor.
Klopt. Ik werd er wel een beetje misselijk van in combinatie met het geschreeuw van Oberyn en Ellaria. Ik vond dit erger dan de dood van de Starksquote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
wat is er mis met gore? zag er best realistisch uit eig
Ik sloeg bijna het scherm van mn MacBook naar de tering van boosheidquote:Op maandag 2 juni 2014 15:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zat anders toch wel ademloos te kijken bij die laatste scènes.
Holy fuck.
Ik ben een teer zieltje. Nee valt wel mee, maar komop, het is Oberynquote:Op maandag 2 juni 2014 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is maar film hoorIk heb filmpjes van dit soort dingen in het echt gezien
Heb deze opdruk op mijn shirt dat ik speciaal voor deze ep aan had gedaan, maar het mocht niet baten.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vond de mountain er toch aardig dood uitzien. Hopelijk sterft 'ie nog en wordt Tyrion op die manier gered![]()
[ afbeelding ]
Please..
Gastquote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ik sloeg bijna het scherm van mn MacBook naar de tering van boosheid
Do tell....quote:Op maandag 2 juni 2014 15:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is maar film hoorIk heb filmpjes van dit soort dingen in het echt gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |