Mooi dat dit nog zo'n impact maakt. Na jaren van visueel geweld in series/films/games dacht ik toch wel redelijk afgestompt te zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
Nice, een gif van heel de scene.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat ze die ketchup bah vindt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik denk meer omdat ze die ketchup bah vindt.
Oh.quote:
Ik ben een watjequote:
ik vond de lach van arya prachtig, die zat gewoon keihard the hound uit te lachen, subtiel no?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk veel gore en zwarte humor in deze aflevering eigenlijk. Veel minder subtiel dan de rest.
Ik heb ook al genoeg gore-troep op het internet gezien en toch maakt dit inderdaad nog een impact.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Mooi dat dit nog zo'n impact maakt. Na jaren van visueel geweld in series/films/games dacht ik toch wel redelijk afgestompt te zijn.
quote:
ik vond het toch minder erg dan verwacht, omdat hij het over zichzelf heeft geroepen door zijn gedrag, the mountain was praktisch dead and buried, maar hij moest zo nodig zijn "kijk hoe geweldig ik ben" act doorzetten, de sukkelquote:Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef Tchock het volgende:
[..]Dit vond ik echt de minst leuke dood van de hele serie na Ned
Ik vatte het ook op dat ze het tragikomisch vond dat er weer iemand overleden is net voordat ze herenigd kon worden. Het zit haar telkens tegen in dat opzicht.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vond de lach van arya prachtig, die zat gewoon keihard the hound uit te lachen, subtiel no?
Nee, hij wilde een confession.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vond het toch minder erg dan verwacht, omdat hij het over zichzelf heeft geroepen door zijn gedrag, the mountain was praktisch dead and buried, maar hij moest zo nodig zijn "kijk hoe geweldig ik ben" act doorzetten, de sukkel
ja ook dat denk ik, gevalltje: gulermisin, aglarmisin (moet ik erom huilen of lachen?)quote:Op maandag 2 juni 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vatte het ook op dat ze het tragikomisch vond dat er weer iemand overleden is net voordat ze herenigd kon worden. Het zit haar telkens tegen in dat opzicht.
Zo, grote jongen! Stoer hoor...quote:Op maandag 2 juni 2014 13:29 schreef muzas het volgende:
Dit maakte op mij net zoveel indruk als de dood van michael jackson.
Geen.
ja klopt, alleen bleef hij in die rol en lette hij niet op the mountain, daarnaast kreeg hij toch ook zijn confessionquote:
Die gast die de commander in twee stukken spleet riep zijn eigen dood over zichzelf af. Oberyn ook. Tyrion niet, dus...?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:35 schreef Khaleesi het volgende:
Ik vind eigenlijk ook wel dat er wat erg veel (nadruk op) gore zat in deze aflevering, meer nog dan anders.
En die manier waarop die Ironborn commander gebackstabbed werd was wel mega afgezaagd nadat we precies hetzelfde zagen bij Theon in Winterfell.....
Wat zou dat sierraad betekenen? Aangezien het zo opvallend groot is en over alles in GoT nagedacht is....quote:
wie?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die gast die de commander in twee stukken spleet riep zijn eigen dood over zichzelf af. Oberyn ook. Tyrion niet, dus...?
Weet ik veel hoe hij heet. Deze knakker.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Slayage het volgende:
overgang van
[ link | afbeelding ]
naar
[ link | afbeelding ]
![]()
En ze begint ook al manipulatieve trekjes van Baelish over te nemen, met haar tranentrekkerij en geliegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |