Hij is inderdaad wel goed met z'n speer.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
mèn, idd
De speervechtskills van Oberyn daarentegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
Dat heeft hem ook veel geholpenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
mèn, idd
De speervechtskills van Oberyn daarentegen
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:43 schreef Bijna het volgende:
[..]
Hij is inderdaad wel goed met z'n speer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Ach, het zag er wel een stuk soepeler uit dan wat de Mountain deed.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat heeft hem ook veel geholpen![]()
Ze moeten wat om die verhaallijn enigszins boeiend te houden.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn reactie op deze aflevering.
Die romance tussen Grey Worm en Missandei komt zo geforceerd over.
Alleen Harrenhall toch?? Walder Frey is heer van Riverlands?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:36 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij heeft heel de Riverlands, inclusief de Frey's.
Nee, de Freys hebben alleen Riverrun gekregen.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Alleen Harrenhall toch?? Walder Frey is heer van Riverlands?
In b4 Littlefinger wordt gedwongen een Frey te trouwen.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nee, de Freys hebben alleen Riverrun gekregen.
Hoi Arya je tante is dood.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn reactie op deze aflevering.
Die romance tussen Grey Worm en Missandei komt zo geforceerd over.
Gewoon een dikke spoiler dusquote:
Oh zijn we weer met z'n allen aan het bitchen? Ik vond het een toffe aflevering. Tyrion en Jaime-gesprek, Het hele gebeuren rondom de wall, Oberynquote:
Sure, wel een goede aflevering, er gebeurt weer eens iets.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh zijn we weer met z'n allen aan het bitchen? Ik vond het een toffe aflevering. Tyrion en Jaime-gesprek, Het hele gebeuren rondom de wall, Oberyn.
quote:
Dit soort momenten maken juist dat je de serie kijkt.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef DirtyDaniel het volgende:
Net het einde gezien...weer zoeen moment waar ik mij serieus afvraag waarom ik de serie kijk.
Ik heb de boeken nooit aangeraakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haarkleur? Had ze dat nog gedaan dan? Ze heeft toch al aan iedereen vermeld dat ze Sansa Stark was, waarom dan haar kleuren?
Niet naar de serie doorgevoerde boekkennis denk ik dan, maar mss heb ik het niet goed gezien
Ze heeft haar haar donker geverfd, en dat vind ik mooi. Waarom zou ik dan fan van redheads zijn?quote:Of ben je gewoon fan van redheads?
Ja uiteindelijk blijf ik kijken. Ook al had ik echt zoiets van fuck it na de red wedding.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit soort momenten maken juist dat je de serie kijkt.
Jup, maar zo'n gevoel was er ook bij Ned Stark en bij de Red Wedding. En we kijken nog steeds.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef DirtyDaniel het volgende:
Net het einde gezien...weer zoeen moment waar ik mij serieus afvraag waarom ik de serie kijk.
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vraagje voor de boeklezers. Waar is het gevecht tussen The Mountain en Oberyn te lezen? Ben nu bezig met Clash Of Kings, maar kan het niet laten om even wat over te slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
Oh sorry ik had echt niet door dat ze haar haar geverfd had in de aflevering. De motivatie daarachter op dit punt in het verhaal ontgaat me een beetje.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb de boeken nooit aangeraakt.
[..]
Ze heeft haar haar donker geverfd, en dat vind ik mooi. Waarom zou ik dan fan van redheads zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Oh sorry ik had echt niet door dat ze haar haar geverfd had in de aflevering. De motivatie daarachter ontgaat me een beetje.Voor zover ik weet zijn er naast Baelish maar drie andere mensen die weten wie ze werkelijk is. Dus ze zou het best kunnen doen om haar identiteit verborgen te houden, lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was inderdaad wel hilarisch ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:17 schreef Tchock het volgende:
Jullie hebben het helemaal niet over die hilarische lachbui van Arya. Ik lag dubbel
Dat gezicht van The Hound was briljantquote:Op maandag 2 juni 2014 13:17 schreef Tchock het volgende:
Jullie hebben het helemaal niet over die hilarische lachbui van Arya. Ik lag dubbel
Valar morghulis.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef Tchock het volgende:
Als je hier over klaagt snap je het volgens mij niet zo goed hoor. De reden dat jullie dit als (semi-)volwassenen nog spannend vinden is omdat het niet altijd goed afloopt. Anders had je gewoon Assepoester. De serie drijft hieropDe volgende keer dat iemand in gevaar is schieten al die gruwelijke beelden door je hoofd en dan zit je tandenbijtend op het puntje van je stoel. Ook al komt het meestal goed.
Arya weet geloof ik niet dat Sansa in The Vale is.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:20 schreef Amarantha het volgende:
Jezus dat einde, ik heb echt even weggekekenEn Arya..
Ik zou het alleen stom vinden als ze niet naar haar zus Sansa toe gaat
Die scène was sowieso hilarischquote:
Kan dat niet even in een spoilertjequote:Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
Nice, een gif van heel de scene.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
Nice, een gif van heel de scene.
[ afbeelding ]
Wat ongelofelijk veel gore en zwarte humor in deze aflevering eigenlijk. Veel minder subtiel dan de rest.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Slayage het volgende:
overgang van
[ link | afbeelding ]
naar
[ link | afbeelding ]
![]()
Aflevering is uit, dingen uit deze aflevering tellen nu niet meer als spoiler.quote:
Ik denk meer omdat ze die ketchup bah vindt.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Aflevering is uit, dingen uit deze aflevering tellen nu niet meer als spoiler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |