abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2014 @ 13:27:01 #101
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_140630022
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Khaleesi het volgende:
Nice, een gif van heel de scene. :D

[ afbeelding ]
Mooi dat dit nog zo'n impact maakt. Na jaren van visueel geweld in series/films/games dacht ik toch wel redelijk afgestompt te zijn.
Ok stelletje hokboeren
pi_140630034
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:26 schreef muzas het volgende:

[..]

Ik denk meer omdat ze die ketchup bah vindt.
:Y :'(
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
pi_140630043
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:26 schreef muzas het volgende:

[..]

Ik denk meer omdat ze die ketchup bah vindt.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:27 schreef Bijna het volgende:

[..]

:Y :'(
Oh. _O-
graag op anoniem
pi_140630046
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef Bijna het volgende:

[..]

Kan dat niet even in een spoilertje :'(
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140630052
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:27 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

[..]

Oh. _O-
Ik ben een watje :'(
pi_140630059
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat ongelofelijk veel gore en zwarte humor in deze aflevering eigenlijk. Veel minder subtiel dan de rest.
ik vond de lach van arya prachtig, die zat gewoon keihard the hound uit te lachen, subtiel no? :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140630063
quote:
7s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:27 schreef padlarf het volgende:

[..]

Mooi dat dit nog zo'n impact maakt. Na jaren van visueel geweld in series/films/games dacht ik toch wel redelijk afgestompt te zijn.
Ik heb ook al genoeg gore-troep op het internet gezien en toch maakt dit inderdaad nog een impact.
graag op anoniem
pi_140630072
Dit maakte op mij net zoveel indruk als de dood van michael jackson.

Geen.
pi_140630112
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:27 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_140630117
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

;( Dit vond ik echt de minst leuke dood van de hele serie na Ned :')
ik vond het toch minder erg dan verwacht, omdat hij het over zichzelf heeft geroepen door zijn gedrag, the mountain was praktisch dead and buried, maar hij moest zo nodig zijn "kijk hoe geweldig ik ben" act doorzetten, de sukkel
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140630122
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik vond de lach van arya prachtig, die zat gewoon keihard the hound uit te lachen, subtiel no? :P
Ik vatte het ook op dat ze het tragikomisch vond dat er weer iemand overleden is net voordat ze herenigd kon worden. Het zit haar telkens tegen in dat opzicht.
pi_140630138
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik vond het toch minder erg dan verwacht, omdat hij het over zichzelf heeft geroepen door zijn gedrag, the mountain was praktisch dead and buried, maar hij moest zo nodig zijn "kijk hoe geweldig ik ben" act doorzetten, de sukkel
Nee, hij wilde een confession.
pi_140630166
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vatte het ook op dat ze het tragikomisch vond dat er weer iemand overleden is net voordat ze herenigd kon worden. Het zit haar telkens tegen in dat opzicht.
ja ook dat denk ik, gevalltje: gulermisin, aglarmisin (moet ik erom huilen of lachen?)
-Rabia Al-Basri
pi_140630183
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:29 schreef muzas het volgende:
Dit maakte op mij net zoveel indruk als de dood van michael jackson.

Geen.
Zo, grote jongen! Stoer hoor...
  roze maandag 2 juni 2014 @ 13:34:35 #115
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140630206
quote:
10s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:27 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_140630213
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, hij wilde een confession.
ja klopt, alleen bleef hij in die rol en lette hij niet op the mountain, daarnaast kreeg hij toch ook zijn confession :P
-Rabia Al-Basri
pi_140630218
Ik vind eigenlijk ook wel dat er wat erg veel (nadruk op) gore zat in deze aflevering, meer nog dan anders.

En die manier waarop die Ironborn commander gebackstabbed werd was wel mega afgezaagd nadat we precies hetzelfde zagen bij Theon in Winterfell.....
pi_140630247
sansa O+

-Rabia Al-Basri
pi_140630258
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:35 schreef Khaleesi het volgende:
Ik vind eigenlijk ook wel dat er wat erg veel (nadruk op) gore zat in deze aflevering, meer nog dan anders.

En die manier waarop die Ironborn commander gebackstabbed werd was wel mega afgezaagd nadat we precies hetzelfde zagen bij Theon in Winterfell.....
Die gast die de commander in twee stukken spleet riep zijn eigen dood over zichzelf af. Oberyn ook. Tyrion niet, dus...?
pi_140630269
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:33 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Zo, grote jongen! Stoer hoor...
Niet zo huilen. Is maar een (flauwe) grap. Nog gejat ook.
pi_140630270
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef Slayage het volgende:
sansa O+

[ link | afbeelding ]
Wat zou dat sierraad betekenen? Aangezien het zo opvallend groot is en over alles in GoT nagedacht is....
pi_140630294
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die gast die de commander in twee stukken spleet riep zijn eigen dood over zichzelf af. Oberyn ook. Tyrion niet, dus...?
wie?

wat wil je zeggen?
-Rabia Al-Basri
pi_140630305
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

wie?

wat wil je zeggen?
Weet ik veel hoe hij heet. Deze knakker.
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:22 schreef Slayage het volgende:
overgang van

[ link | afbeelding ]

naar

[ link | afbeelding ]

_O- _O-
  maandag 2 juni 2014 @ 13:38:42 #124
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_140630327
Jezus, die uitgeknepen kop :X :D. Doe even normaal, zeg.
  maandag 2 juni 2014 @ 13:39:59 #125
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_140630368
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef Slayage het volgende:
sansa O+

[ link | afbeelding ]
En ze begint ook al manipulatieve trekjes van Baelish over te nemen, met haar tranentrekkerij en gelieg _O_ Potentie om uit te groeien tot een geweldig intrigante :D
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  maandag 2 juni 2014 @ 13:40:48 #126
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_140630394
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja klopt, alleen bleef hij in die rol en lette hij niet op the mountain, daarnaast kreeg hij toch ook zijn confession :P
Hij wilde niet alleen dat The Mountain zou zeggen wat hij gedaan had, maar met name ook in opdracht van wie. Als hij openlijk had toegegeven dat hij zijn orders van Tywin had gekregen was dat misschien niet zo gunstig geweest voor de Lannisters. Denk dat er in de praktijk weinig mee was gebeurd, maar toch.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_140630510
arme jorah wordt niet eens genoemd door al het geweld deze ep ;(

rat of niet dit is toch erg pijnlijk voor hem, maar ook voor de zaak van dany en wederom een goede list van tywin :X
-Rabia Al-Basri
pi_140630534
"This is not the day I die" _O- _O- _O-
-Rabia Al-Basri
pi_140630548
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef Slayage het volgende:

rat of niet dit is toch erg pijnlijk voor hem, maar ook voor de zaak van dany en wederom een goede list van tywin :X
Vond het wel sneu voor hem hoor ;(
pi_140630576
quote:

Echt... hoeveel vertraging kan een brief hebben........ :') :D
pi_140630577
quote:

Doloress Edd ook niet :'(
pi_140630582
quote:

Had hij maar niet zo'n klootzak moeten zijn. Ik vroeg me destijds al af hoe hij zo snel wist dat er gif in die wijn zat.
  maandag 2 juni 2014 @ 13:48:16 #133
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_140630607
quote:

Ik had verwacht dat Jorah op zijn minst onthoofd zou worden, gezien de manier waarop Dany meestal met mensen omgaat die haar dwarszitten. Hij komt er erg genadig vanaf zo.

Wat heeft Tywin er trouwens aan, dat heb ik even gemist denk ik? Verdeeldheid veroorzaken ofzo?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_140630622
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Had hij maar niet zo'n klootzak moeten zijn. Ik vroeg me destijds al af hoe hij zo snel wist dat er gif in die wijn zat.
Vraag me af of de serie nog wat gaat doen met Jorah.. En waarom krijgen we geen enkel beeld meer van Rickon?
pi_140630661
Ik ga mezelf van de brug gooien, doei.
pi_140630685
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:48 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Vraag me af of de serie nog wat gaat doen met Jorah..
Vast wel.
quote:
En waarom krijgen we geen enkel beeld meer van Rickon?
Die is er gewoon uitgeschreven denk ik.
pi_140630696
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

een paar eps terug had tywin het nog over die brief :P
-Rabia Al-Basri
pi_140630707
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Doloress Edd ook niet :'(
wie?
-Rabia Al-Basri
pi_140630717
Nou... moest dat nou van Oberyn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_140630738
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat Jorah op zijn minst onthoofd zou worden, gezien de manier waarop Dany meestal met mensen omgaat die haar dwarszitten. Hij komt er erg genadig vanaf zo.

Wat heeft Tywin er trouwens aan, dat heb ik even gemist denk ik? Verdeeldheid veroorzaken ofzo?
wat jorah ook zij tegen dany, verdeeldheid zaaien idd, tywin begint dany nu als een echte bedreiging te zien en begint er ook naar te handelen
-Rabia Al-Basri
pi_140630780
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Wacht ik ben effe in de war. Was het nou een royal pardon uitgeschreven door Robert Baratheon? Want die heeft ie al eerder overhandigd gekregen door een klein manneke (spy) van Varys. Maar toen weigerde ie hem...

Hoe zat het ook weer?
pi_140630786
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

In het eerste seizoen hadden ze het ook al over hem als spion, hoor.
graag op anoniem
pi_140630788
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:52 schreef Discombobulate het volgende:
Nou... moest dat nou van Oberyn.
arya mag nu de klus klaren ;)
-Rabia Al-Basri
pi_140630811
gvd wat een bruut einde
pi_140630821
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Wacht ik ben effe in de war. Was het nou een royal pardon uitgeschreven door Robert Baratheon? Want die heeft ie al eerder overhandigd gekregen door een klein manneke (spy) van Varys. Maar toen weigerde ie hem...

Hoe zat het ook weer?
tywin heeft het document weer naar bove gebracht om jorah/dany te schaden
-Rabia Al-Basri
pi_140630830
Maar: is The Mountain nou dood? Hij wordt flink doorboord door die speer van Oberyn maar als je nog iemands hoofd tot moes kunt knijpen ben je er niet al te slecht aan toe lijkt me.
pi_140630836
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

klopt maar wel heel subtiel, was mij aanvankelijk ontgaan
-Rabia Al-Basri
pi_140630858
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Oh, echt? Hij kreeg toen een brief met zijn pardon er in maar dat weigerde hij, dacht ik. Verder S01 niet teruggekeken dus ook niet later op kunnen merken.
pi_140630861
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:56 schreef Tchock het volgende:
Maar: is The Mountain nou dood? Hij wordt flink doorboord door die speer van Oberyn maar als je nog iemands hoofd tot moes kunt knijpen ben je er niet al te slecht aan toe lijkt me.
ik verwacht van niet, was niet echt duidelijk
-Rabia Al-Basri
pi_140630880
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

wie?
Een van de vrienden van Jon Snow bij de Wall.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')