abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2014 @ 13:40:48 #126
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_140630394
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja klopt, alleen bleef hij in die rol en lette hij niet op the mountain, daarnaast kreeg hij toch ook zijn confession :P
Hij wilde niet alleen dat The Mountain zou zeggen wat hij gedaan had, maar met name ook in opdracht van wie. Als hij openlijk had toegegeven dat hij zijn orders van Tywin had gekregen was dat misschien niet zo gunstig geweest voor de Lannisters. Denk dat er in de praktijk weinig mee was gebeurd, maar toch.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_140630510
arme jorah wordt niet eens genoemd door al het geweld deze ep ;(

rat of niet dit is toch erg pijnlijk voor hem, maar ook voor de zaak van dany en wederom een goede list van tywin :X
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140630534
"This is not the day I die" _O- _O- _O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140630548
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:44 schreef Slayage het volgende:

rat of niet dit is toch erg pijnlijk voor hem, maar ook voor de zaak van dany en wederom een goede list van tywin :X
Vond het wel sneu voor hem hoor ;(
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light
pi_140630576
quote:

Echt... hoeveel vertraging kan een brief hebben........ :') :D
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140630577
quote:

Doloress Edd ook niet :'(
pi_140630582
quote:

Had hij maar niet zo'n klootzak moeten zijn. Ik vroeg me destijds al af hoe hij zo snel wist dat er gif in die wijn zat.
  maandag 2 juni 2014 @ 13:48:16 #133
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_140630607
quote:

Ik had verwacht dat Jorah op zijn minst onthoofd zou worden, gezien de manier waarop Dany meestal met mensen omgaat die haar dwarszitten. Hij komt er erg genadig vanaf zo.

Wat heeft Tywin er trouwens aan, dat heb ik even gemist denk ik? Verdeeldheid veroorzaken ofzo?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_140630622
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Had hij maar niet zo'n klootzak moeten zijn. Ik vroeg me destijds al af hoe hij zo snel wist dat er gif in die wijn zat.
Vraag me af of de serie nog wat gaat doen met Jorah.. En waarom krijgen we geen enkel beeld meer van Rickon?
pi_140630661
Ik ga mezelf van de brug gooien, doei.
pi_140630685
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:48 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Vraag me af of de serie nog wat gaat doen met Jorah..
Vast wel.
quote:
En waarom krijgen we geen enkel beeld meer van Rickon?
Die is er gewoon uitgeschreven denk ik.
pi_140630696
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

een paar eps terug had tywin het nog over die brief :P
-Rabia Al-Basri
pi_140630707
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Doloress Edd ook niet :'(
wie?
-Rabia Al-Basri
pi_140630717
Nou... moest dat nou van Oberyn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_140630738
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik had verwacht dat Jorah op zijn minst onthoofd zou worden, gezien de manier waarop Dany meestal met mensen omgaat die haar dwarszitten. Hij komt er erg genadig vanaf zo.

Wat heeft Tywin er trouwens aan, dat heb ik even gemist denk ik? Verdeeldheid veroorzaken ofzo?
wat jorah ook zij tegen dany, verdeeldheid zaaien idd, tywin begint dany nu als een echte bedreiging te zien en begint er ook naar te handelen
-Rabia Al-Basri
pi_140630780
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Wacht ik ben effe in de war. Was het nou een royal pardon uitgeschreven door Robert Baratheon? Want die heeft ie al eerder overhandigd gekregen door een klein manneke (spy) van Varys. Maar toen weigerde ie hem...

Hoe zat het ook weer?
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140630786
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

In het eerste seizoen hadden ze het ook al over hem als spion, hoor.
graag op anoniem
pi_140630788
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:52 schreef Discombobulate het volgende:
Nou... moest dat nou van Oberyn.
arya mag nu de klus klaren ;)
-Rabia Al-Basri
pi_140630811
gvd wat een bruut einde
pi_140630821
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Wacht ik ben effe in de war. Was het nou een royal pardon uitgeschreven door Robert Baratheon? Want die heeft ie al eerder overhandigd gekregen door een klein manneke (spy) van Varys. Maar toen weigerde ie hem...

Hoe zat het ook weer?
tywin heeft het document weer naar bove gebracht om jorah/dany te schaden
-Rabia Al-Basri
pi_140630830
Maar: is The Mountain nou dood? Hij wordt flink doorboord door die speer van Oberyn maar als je nog iemands hoofd tot moes kunt knijpen ben je er niet al te slecht aan toe lijkt me.
pi_140630836
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

klopt maar wel heel subtiel, was mij aanvankelijk ontgaan
-Rabia Al-Basri
pi_140630858
quote:
2s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:54 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Oh, echt? Hij kreeg toen een brief met zijn pardon er in maar dat weigerde hij, dacht ik. Verder S01 niet teruggekeken dus ook niet later op kunnen merken.
pi_140630861
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:56 schreef Tchock het volgende:
Maar: is The Mountain nou dood? Hij wordt flink doorboord door die speer van Oberyn maar als je nog iemands hoofd tot moes kunt knijpen ben je er niet al te slecht aan toe lijkt me.
ik verwacht van niet, was niet echt duidelijk
-Rabia Al-Basri
pi_140630880
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

wie?
Een van de vrienden van Jon Snow bij de Wall.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')