niet door de moon door? "WHOOSH"quote:
Door zulke vragen te stellen krijg je als antwoord iets dat een spoiler uit het boek is.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:56 schreef Tchock het volgende:
Maar: is The Mountain nou dood? Hij wordt flink doorboord door die speer van Oberyn maar als je nog iemands hoofd tot moes kunt knijpen ben je er niet al te slecht aan toe lijkt me.
Het kan inderdaad beide kanten op, zullen ze expres zo gedaan hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:56 schreef Tchock het volgende:
Maar: is The Mountain nou dood? Hij wordt flink doorboord door die speer van Oberyn maar als je nog iemands hoofd tot moes kunt knijpen ben je er niet al te slecht aan toe lijkt me.
Is die overleden bij de inval van het dorp?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:58 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Een van de vrienden van Jon Snow bij de Wall.
Dit is het geen-boekspoilertopic. Ik vind het leuk dit soort vragen te stellen en te kijken wat andere mensen die geen boekspoilers willen er van vinden. Als ik precies wilde weten hoe de volgende drie seizoenen verliepen ging ik het boek wel lezen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Door zulke vragen te stellen krijg je als antwoord iets dat een spoiler uit het boek is.
al die namen ook bij gotquote:Op maandag 2 juni 2014 13:58 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Een van de vrienden van Jon Snow bij de Wall.
daar gaat het fout...quote:Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Door zulke vragen te stellen krijg je als antwoord iets dat een spoiler uit het boek is.
quote:
Ik denk niet dat hij dood is. Voor mijn gevoel is zijn verhaallijn nog niet af. Ik stel me zo voor dat hij de Hound nog een keer ziet.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het kan inderdaad beide kanten op, zullen ze expres zo gedaan hebben.
klopt! briljante personage was het! ben benieuwd hoe dorne hierop zal reagerenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:01 schreef Cikx het volgende:
[..]![]()
Maar godverdomme... Oberyn had zich al snel gemanifesteerd als top 3 character en dan krijg je dit. Kanjerzooi
De potentiële erfgenaam van Winterfell hebben ze er even 'uitgeschreven' ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is er gewoon uitgeschreven denk ik.
the hound gaat dood aan een ontsteking aan zijn arm en the mountain zal gewhacked worden door arya nadat zij de woorden, "the hound sends his regards" heeft geopperdquote:Op maandag 2 juni 2014 14:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dood is. Voor mijn gevoel is zijn verhaallijn nog niet af. Ik stel me zo voor dat hij de Hound nog een keer ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Nee joh, die gast hier die Sam moed in spreekt dat Gilly het overleefd heeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is die overleden bij de inval van het dorp?
maar waarom stel je de vraag dan? wat wil je dat mensen die het boek hebben gelezen daarop antwoorden? De waarheid of een schijnbeweging?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is het geen-boekspoilertopic. Ik vind het leuk dit soort vragen te stellen en te kijken wat andere mensen die geen boekspoilers willen er van vinden. Als ik precies wilde weten hoe de volgende drie seizoenen verliepen ging ik het boek wel lezen.
Het was verzonden met PostNL...quote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Echt... hoeveel vertraging kan een brief hebben........![]()
niet met de PTT?quote:
Niets.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar waarom stel je de vraag dan? wat wil je dat mensen die het boek hebben gelezen daarop antwoorden?
de mensen die het boek hebben gelezen moeten hun kop houden...quote:Op maandag 2 juni 2014 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar waarom stel je de vraag dan? wat wil je dat mensen die het boek hebben gelezen daarop antwoorden?
Dus als je het boek hebt gelezen is het verboden om vragen te beantwoorden over het verdere vervolg, maar je mag er wel over speculeren alsof je het boek niet gelezen hebt?quote:
Ik vind dat je gewoon geen spoilers moet uitlokken door vragen te stellen over het verdere verloop van de serie. Want dan weet je dat je gespoilerd gaat worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
de mensen die het boek hebben gelezen moeten hun kop houden...
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus als je het boek hebt gelezen is het verboden om vragen te beantwoorden over het verdere vervolg, maar je mag er wel over speculeren alsof je het boek niet gelezen hebt?
verneuk dit topic door dit soort geneuzel niet ajbquote:Voordat je reageert
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
nee wantquote:Op maandag 2 juni 2014 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind dat je gewoon geen spoilers moet uitlokken door vragen te stellen over het verdere verloop van de serie. Want dan weet je dat je gespoilerd gaat worden.
quote:Voordat je reageert
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
Tchock moet geen vragen stellen over het verdere verloop daarmee lok je spoilers uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
verneuk dit topic door dit soort geneuzel niet ajb
Bran is de oudste zoon, dus hij is de erfgenaam. Rickon is al ruim een seizoen niet langsgekomen, Winterfell is overgenomen door House Bolton. Waar zie je hem terugkeren?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:06 schreef Cardozo het volgende:
[..]
De potentiële erfgenaam van Winterfell hebben ze er even 'uitgeschreven' ja.
Wat als MaLo het boek heeft gelezen? Dan zijn jullie nu gespoilerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die de boeken hebben gelezen moeten hier ook niet gaan speculeren. Dan vertrouw ik het niet meer.
Nee, laten we geen enkele opmerking over het verdere verloop van de serie meer toestaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tchock moet geen vragen stellen over het verdere verloop daarmee lok je spoilers uit.
idd, dat is geen "speculeren" meerquote:Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die de boeken hebben gelezen moeten hier ook niet gaan speculeren. Dan vertrouw ik het niet meer.
Destijds deed iedereen netjes mee met dat gedoe dat Sansa haar ketting voor het gif verantwoordleijk was. Dat bleek ook zo te zijn. Uiteindelijk hebben jullie dus dat ook gespoilerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, laten we geen enkele opmerking over het verdere verloop van de serie meer toestaan.
Oké, dus dit topic is enkel om te vertellen wat je er van vond? Dan heb ik het verkeerd begrepen. Jammer wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Destijds deed iedereen netjes mee met dat gedoe dat Sansa haar ketting voor het gif verantwoordleijk was. Dat bleek ook zo te zijn. Uiteindelijk hebben jullie dus dat ook gespoilerd.
In het boek was het ook geen ketting.
nee maanvis heeft het verkeerd begrepen, niet jijquote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, dus dit topic is enkel om te vertellen wat je er van vond? Dan heb ik het verkeerd begrepen. Jammer wel.
Oh, dus analyses aan de hand van de getoonde beelden maken mag hier nu ook al niet?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Destijds deed iedereen netjes mee met dat gedoe dat Sansa haar ketting voor het gif verantwoordleijk was. Dat bleek ook zo te zijn. Uiteindelijk hebben jullie dus dat ook gespoilerd.
In het boek was het ook geen ketting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Heb het idee dat Oberyn in de serie een iets grotere rol heeft gekregen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dood is. Voor mijn gevoel is zijn verhaallijn nog niet af. Ik stel me zo voor dat hij de Hound nog een keer ziet.
Maar aan de andere kant, dat vond ik van de verhaallijn van Oberyn ook, dat die pas net echt begon
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja, de aflevering is al uitgebreid besproken, laten we het lekker over een spoiler policy hebben.
only squishedquote:Unbowed, Unbent, Unbroken.
Dus jouw vraag was eigenlijk verboden te beantwoorden voor degenen die het boek hebben gelezen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag niet spoileren uit de boeken. Als je de boeken hebt gelezen kun je niet meer speculeren, want inherent daaraan is dat je niet weet wat er gaat gebeuren. Als je dat wel weer speculeer je niet maar vertel je.
Ik snap echt niet hoe jij zo veel moeite hebt met "zonder boekspoilers".quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus jouw vraag was eigenlijk verboden te beantwoorden voor degenen die het boek hebben gelezen.
Dat was toen voor de kijker al bekend.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had hij maar niet zo'n klootzak moeten zijn. Ik vroeg me destijds al af hoe hij zo snel wist dat er gif in die wijn zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |