Destijds deed iedereen netjes mee met dat gedoe dat Sansa haar ketting voor het gif verantwoordleijk was. Dat bleek ook zo te zijn. Uiteindelijk hebben jullie dus dat ook gespoilerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, laten we geen enkele opmerking over het verdere verloop van de serie meer toestaan.
Oké, dus dit topic is enkel om te vertellen wat je er van vond? Dan heb ik het verkeerd begrepen. Jammer wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Destijds deed iedereen netjes mee met dat gedoe dat Sansa haar ketting voor het gif verantwoordleijk was. Dat bleek ook zo te zijn. Uiteindelijk hebben jullie dus dat ook gespoilerd.
In het boek was het ook geen ketting.
nee maanvis heeft het verkeerd begrepen, niet jijquote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, dus dit topic is enkel om te vertellen wat je er van vond? Dan heb ik het verkeerd begrepen. Jammer wel.
Oh, dus analyses aan de hand van de getoonde beelden maken mag hier nu ook al niet?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Destijds deed iedereen netjes mee met dat gedoe dat Sansa haar ketting voor het gif verantwoordleijk was. Dat bleek ook zo te zijn. Uiteindelijk hebben jullie dus dat ook gespoilerd.
In het boek was het ook geen ketting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Heb het idee dat Oberyn in de serie een iets grotere rol heeft gekregen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dood is. Voor mijn gevoel is zijn verhaallijn nog niet af. Ik stel me zo voor dat hij de Hound nog een keer ziet.
Maar aan de andere kant, dat vond ik van de verhaallijn van Oberyn ook, dat die pas net echt begon
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ja, de aflevering is al uitgebreid besproken, laten we het lekker over een spoiler policy hebben.
only squishedquote:Unbowed, Unbent, Unbroken.
Dus jouw vraag was eigenlijk verboden te beantwoorden voor degenen die het boek hebben gelezen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je mag niet spoileren uit de boeken. Als je de boeken hebt gelezen kun je niet meer speculeren, want inherent daaraan is dat je niet weet wat er gaat gebeuren. Als je dat wel weer speculeer je niet maar vertel je.
Ik snap echt niet hoe jij zo veel moeite hebt met "zonder boekspoilers".quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus jouw vraag was eigenlijk verboden te beantwoorden voor degenen die het boek hebben gelezen.
Dat was toen voor de kijker al bekend.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had hij maar niet zo'n klootzak moeten zijn. Ik vroeg me destijds al af hoe hij zo snel wist dat er gif in die wijn zat.
Er is toch een GoT-topic voor boekenlezers? Ga daar lekker blaten, ben ik ook weer van dat wekenlange gezeik af tussen jullie.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee hoor want de serie wijkt heel vaak af van het boek. Zoals ook bij de vergiftiging. Bij het boek was dat een haarnetje namelijk.
kom op zeg! zag er bloody briljant uit!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Leuke transformatie van Sansa, zag er niet slecht uit.
Attributen willen nog wel eens veranderen ja. De dood van een belangrijk karakter gaan ze niet aandurven om van af te wijken lijkt mij. Gezien het nog onduidelijk is hoe het verder gaat.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee hoor want de serie wijkt heel vaak af van het boek. Zoals ook bij de vergiftiging. Bij het boek was dat een haarnetje namelijk.
Het wordt wel vaker benadrukt in de serie dat er tientallen geloven zijn met tientallen goden en dat ze het nooit allemaal goed kunnen hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk worden de Goden best wel gemocked op deze manier.
The Hound overleefde zijn trial by combat, terwijl hij toch echt schuldig was.
Oberyn dood, terwijl Tyrion onschuldig is.
There are no just Gods.
zal toch niet!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Tyrion mag niet dood, gaat niet dood, gebeurt niet.
the hound deed het in opdracht va, daar kon ik mee leven, maar dit?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
There are no just Gods.
Nou, the Red God zat er misschien naast met The Hound, misschien ook niet, misschien vond hij wel dat The Hound alleen zijn werk deed.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
There are no just Gods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |