Er is toch een GoT-topic voor boekenlezers? Ga daar lekker blaten, ben ik ook weer van dat wekenlange gezeik af tussen jullie.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee hoor want de serie wijkt heel vaak af van het boek. Zoals ook bij de vergiftiging. Bij het boek was dat een haarnetje namelijk.
kom op zeg! zag er bloody briljant uit!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:32 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Leuke transformatie van Sansa, zag er niet slecht uit.
Attributen willen nog wel eens veranderen ja. De dood van een belangrijk karakter gaan ze niet aandurven om van af te wijken lijkt mij. Gezien het nog onduidelijk is hoe het verder gaat.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee hoor want de serie wijkt heel vaak af van het boek. Zoals ook bij de vergiftiging. Bij het boek was dat een haarnetje namelijk.
Het wordt wel vaker benadrukt in de serie dat er tientallen geloven zijn met tientallen goden en dat ze het nooit allemaal goed kunnen hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk worden de Goden best wel gemocked op deze manier.
The Hound overleefde zijn trial by combat, terwijl hij toch echt schuldig was.
Oberyn dood, terwijl Tyrion onschuldig is.
There are no just Gods.
zal toch niet!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Tyrion mag niet dood, gaat niet dood, gebeurt niet.
the hound deed het in opdracht va, daar kon ik mee leven, maar dit?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
There are no just Gods.
Nou, the Red God zat er misschien naast met The Hound, misschien ook niet, misschien vond hij wel dat The Hound alleen zijn werk deed.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
There are no just Gods.
een badende missandei iddquote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef tralalala het volgende:
En ik maar denken dat het niet smeriger kan dan Hannibal.
Nee, The Viper is al dood, dus de doodstraf staat al voor Tyrion. Of The Mountain nou sterft of niet. Ik denk dat Tyrion een andere manier vindt om de dood te ontsnappen. Als hij dood gaat, dan kijk ik definitief niet meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik vond de mountain er toch aardig dood uitzien. Hopelijk sterft 'ie nog en wordt Tyrion op die manier gered![]()
[ afbeelding ]
Please..
Eens. Ik zet mijn geld op een heldhaftige ontsnapping of een belegering door Stannis die net op tijd komt.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:44 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Nee, The Viper is al dood, dus de doodstraf staat al voor Tyrion. Of The Mountain nou sterft of niet. Ik denk dat Tyrion een andere manier vindt om de dood te ontsnappen.
zo ver zal ik niet gaan, maar hij is toch DE personage van de seriequote:Op maandag 2 juni 2014 14:44 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Nee, The Viper is al dood, dus de doodstraf staat al voor Tyrion. Of The Mountain nou sterft of niet. Ik denk dat Tyrion een andere manier vindt om de dood te ontsnappen. Als hij dood gaat, dan kijk ik definitief niet meer.
Ik sta op 't punt om t gewoon op te gaan zoekenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:44 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Nee, The Viper is al dood, dus de doodstraf staat al voor Tyrion. Of The Mountain nou sterft of niet. Ik denk dat Tyrion een andere manier vindt om de dood te ontsnappen. Als hij dood gaat, dan kijk ik definitief niet meer.
Nu Oberyn dood is boeien spoilers me ook helemaal niks meer. Ik heb meteen het lot van Tyrion opgezocht.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik sta op 't punt om t gewoon op te gaan zoeken
nee stannis is een lannister fanboyquote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Ik zet mijn geld op een heldhaftige ontsnapping of een belegering door Stannis die net op tijd komt.
geduld is een schone zaakquote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik sta op 't punt om t gewoon op te gaan zoeken
Stannis ging toch naar de Iron Bank om een leger te financieren omdat hij meent de rechtmatige koning te zijn?quote:
Alsof George R.R. Martin dat kon weten.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
zo ver zal ik niet gaan, maar hij is toch DE personage van de serie
Ik hoef eigenlijk alleen maar te weten of ie dit overleeft. Niet of ie later nog sterft ofzo. Ben bang dat ik mijn spoiler ga spoilenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nu Oberyn dood is boeien spoilers me ook helemaal niks meer. Ik heb meteen het lot van Tyrion opgezocht.
een belegering zet je niet zo maar even op, daarnaast gaat stannis zich richten op de WW'squote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stannis ging toch naar de Iron Bank om een leger te financieren omdat hij meent de rechtmatige koning te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |