En ga 't me ook niet stiekem DM'en ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 14:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nu Oberyn dood is boeien spoilers me ook helemaal niks meer. Ik heb meteen het lot van Tyrion opgezocht.
Precies, om die reden denk ik ook dat hij het op de een of andere manier overleeft.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef MaLo het volgende:
En nu back to business
Ik speculeer dat Tyrion blijft leven. Hij is zo'n baas en ik kan me écht niet voorstellen dat zijn rol is uitgespeeld.
Dat zou ook niet passen bij het verrassings-effect. Ik bedoel, Trial by combat verliezen en dan ook daadwerkelijk gewoon geexecuteerd worden, dat is te standaard en te weinig fantasievol
goede redeneringquote:Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef MaLo het volgende:
En nu back to business
Ik speculeer dat Tyrion blijft leven. Hij is zo'n baas en ik kan me écht niet voorstellen dat zijn rol is uitgespeeld.
Dat zou ook niet passen bij het verrassings-effect. Ik bedoel, Trial by combat verliezen en dan ook daadwerkelijk gewoon geexecuteerd worden, dat is te standaard en te weinig fantasievol
Gewoon niks over zeggenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik hoef eigenlijk alleen maar te weten of ie dit overleeft. Niet of ie later nog sterft ofzo. Ben bang dat ik mijn spoiler ga spoilen
in de boeken veel minder iddquote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof George R.R. Martin dat kon weten.
Ik heb het al weken geleden opgezocht, maar daar heb ik nu spijt van. De serie wordt er zeg maar niet spannender van.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik sta op 't punt om t gewoon op te gaan zoeken
waarom doe dat jezelf aan dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het al weken geleden opgezocht, maar daar heb ik nu spijt van. De serie wordt er zeg maar niet spannender van.
Dan kun je mooi naar Maanvis zijn topicquote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het al weken geleden opgezocht, maar daar heb ik nu spijt van. De serie wordt er zeg maar niet spannender van.
afleverinkje House of Cards om mijn zinnen te verzetten dan maar.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef TheHappyPrince het volgende:
Het is ook echt veel te grof gedaan... Ik weet dat het in de boeken ook zo gaat, maar ik had hem toch liever wat minder zien lijden, gewoon alleen een smash en niet dat met de ogen ervoor.
wat is er mis met gore? zag er best realistisch uit eigquote:Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef Hattusa het volgende:
Godverdomme, wat minder gore had wel gemogen op het eind.
Ik ben zwak en zonder wilskrachtquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ben zwak en zonder wilskracht
Heb ik ook gedaan toen ik vernam dat ik nog 2 weken moest wachtenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik sta op 't punt om t gewoon op te gaan zoeken
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ben zwak en zonder wilskracht
Het is maar film hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 11:54 schreef Bijna het volgende:
Toen ze het geplette hoofd van Oberyn vol in beeld brachten, had ik echt zoiets van: neeeee dit wil ik niet zien![]()
Ik zat anders toch wel ademloos te kijken bij die laatste scènes.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Qua ranzigheid vond ik het echt wel meevallen hoor.
Klopt. Ik werd er wel een beetje misselijk van in combinatie met het geschreeuw van Oberyn en Ellaria. Ik vond dit erger dan de dood van de Starksquote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
wat is er mis met gore? zag er best realistisch uit eig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |