abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140632463
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:46 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Nu Oberyn dood is boeien spoilers me ook helemaal niks meer. Ik heb meteen het lot van Tyrion opgezocht.
En ga 't me ook niet stiekem DM'en ofzo _O- :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_140632468
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef MaLo het volgende:
En nu back to business :D

Ik speculeer dat Tyrion blijft leven. Hij is zo'n baas en ik kan me écht niet voorstellen dat zijn rol is uitgespeeld.
Dat zou ook niet passen bij het verrassings-effect. Ik bedoel, Trial by combat verliezen en dan ook daadwerkelijk gewoon geexecuteerd worden, dat is te standaard en te weinig fantasievol :{w
Precies, om die reden denk ik ook dat hij het op de een of andere manier overleeft.
pi_140632475
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef MaLo het volgende:
En nu back to business :D

Ik speculeer dat Tyrion blijft leven. Hij is zo'n baas en ik kan me écht niet voorstellen dat zijn rol is uitgespeeld.
Dat zou ook niet passen bij het verrassings-effect. Ik bedoel, Trial by combat verliezen en dan ook daadwerkelijk gewoon geexecuteerd worden, dat is te standaard en te weinig fantasievol :{w
goede redenering :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140632482
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik hoef eigenlijk alleen maar te weten of ie dit overleeft. Niet of ie later nog sterft ofzo. Ben bang dat ik mijn spoiler ga spoilen :r
Gewoon niks over zeggen :P , kan je er ook niks over spoilen. Maar ik had hetzelfde, heb het gewoon op een wiki opgezocht.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_140632493
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof George R.R. Martin dat kon weten.
in de boeken veel minder idd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 juni 2014 @ 14:52:08 #231
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_140632510
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik sta op 't punt om t gewoon op te gaan zoeken :{
Ik heb het al weken geleden opgezocht, maar daar heb ik nu spijt van. De serie wordt er zeg maar niet spannender van.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_140632532
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik heb het al weken geleden opgezocht, maar daar heb ik nu spijt van. De serie wordt er zeg maar niet spannender van.
waarom doe dat jezelf aan dan? ;(
-Rabia Al-Basri
pi_140632542
quote:

[..]

Dan kun je mooi naar Maanvis zijn topic :D
pi_140632554
-Rabia Al-Basri
pi_140632568
quote:

[..]

afleverinkje House of Cards om mijn zinnen te verzetten dan maar.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_140632579
Toen die mountain daar lag en Oberyn maar bleef razen wist je al gewoon dat er iets gebeurde waardoor Oberyn kapot ging ... Meest kutte moment uit de serie tot nu toe voor mij persoonlijk.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_140632643
nice artwork

-Rabia Al-Basri
pi_140632659
Het is ook echt veel te grof gedaan... Ik weet dat het in de boeken ook zo gaat, maar ik had hem toch liever wat minder zien lijden, gewoon alleen een smash en niet dat met de ogen ervoor.
pi_140632668
Godverdomme, wat minder gore had wel gemogen op het eind.
pi_140632710
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef TheHappyPrince het volgende:
Het is ook echt veel te grof gedaan... Ik weet dat het in de boeken ook zo gaat, maar ik had hem toch liever wat minder zien lijden, gewoon alleen een smash en niet dat met de ogen ervoor.
quote:
15s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef Hattusa het volgende:
Godverdomme, wat minder gore had wel gemogen op het eind.
wat is er mis met gore? zag er best realistisch uit eig :P
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 juni 2014 @ 14:58:52 #241
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_140632743
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

waarom doe dat jezelf aan dan? ;(
Ik ben zwak en zonder wilskracht ;(
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_140632758
quote:
13s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

:'(
-Rabia Al-Basri
pi_140632767
-Rabia Al-Basri
pi_140632781
Qua ranzigheid vond ik het echt wel meevallen hoor. Nou niet iets waar je voor wegkijkt (maar dat heb ik sowieso niet snel). Ik vond het gewoon kut dat je Oberyn kapot zag gaan :'(
  maandag 2 juni 2014 @ 15:01:15 #245
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_140632809
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik sta op 't punt om t gewoon op te gaan zoeken :{
Heb ik ook gedaan toen ik vernam dat ik nog 2 weken moest wachten :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_140632840
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:53 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
Hah, net zo'n gare motivational poster. :D _O-
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_140632851
quote:
13s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

:D :9
  maandag 2 juni 2014 @ 15:04:33 #248
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_140632890
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 11:54 schreef Bijna het volgende:
Toen ze het geplette hoofd van Oberyn vol in beeld brachten, had ik echt zoiets van: neeeee dit wil ik niet zien :'( :'(
Het is maar film hoor :') Ik heb filmpjes van dit soort dingen in het echt gezien :r
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 2 juni 2014 @ 15:05:09 #249
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_140632903
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Qua ranzigheid vond ik het echt wel meevallen hoor.
Ik zat anders toch wel ademloos te kijken bij die laatste scènes.
Holy fuck. :D
pi_140633045
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

wat is er mis met gore? zag er best realistisch uit eig :P
Klopt. Ik werd er wel een beetje misselijk van in combinatie met het geschreeuw van Oberyn en Ellaria. Ik vond dit erger dan de dood van de Starks :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')