abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140630908
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:50 schreef Cikx het volgende:
Ik ga mezelf van de brug gooien, doei.
niet door de moon door? "WHOOSH"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 juni 2014 @ 13:59:34 #152
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140630917
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:56 schreef Tchock het volgende:
Maar: is The Mountain nou dood? Hij wordt flink doorboord door die speer van Oberyn maar als je nog iemands hoofd tot moes kunt knijpen ben je er niet al te slecht aan toe lijkt me.
Door zulke vragen te stellen krijg je als antwoord iets dat een spoiler uit het boek is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 2 juni 2014 @ 13:59:38 #153
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_140630923
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:56 schreef Tchock het volgende:
Maar: is The Mountain nou dood? Hij wordt flink doorboord door die speer van Oberyn maar als je nog iemands hoofd tot moes kunt knijpen ben je er niet al te slecht aan toe lijkt me.
Het kan inderdaad beide kanten op, zullen ze expres zo gedaan hebben.
Ok stelletje hokboeren
pi_140630926
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:58 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Een van de vrienden van Jon Snow bij de Wall.
Is die overleden bij de inval van het dorp?
pi_140630939
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Door zulke vragen te stellen krijg je als antwoord iets dat een spoiler uit het boek is.
Dit is het geen-boekspoilertopic. Ik vind het leuk dit soort vragen te stellen en te kijken wat andere mensen die geen boekspoilers willen er van vinden. Als ik precies wilde weten hoe de volgende drie seizoenen verliepen ging ik het boek wel lezen.
pi_140630950
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:58 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Een van de vrienden van Jon Snow bij de Wall.
al die namen ook bij got :P hij zal komende week iig een hoop minder vrienden hebben verwacht ik :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_140630978
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

daar gaat het fout...
-Rabia Al-Basri
pi_140630985
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

niet door de moon door? "WHOOSH"
_O-

Maar godverdomme... Oberyn had zich al snel gemanifesteerd als top 3 character en dan krijg je dit. Kanjerzooi
pi_140631044
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef padlarf het volgende:

[..]

Het kan inderdaad beide kanten op, zullen ze expres zo gedaan hebben.
Ik denk niet dat hij dood is. Voor mijn gevoel is zijn verhaallijn nog niet af. Ik stel me zo voor dat hij de Hound nog een keer ziet.

Maar aan de andere kant, dat vond ik van de verhaallijn van Oberyn ook, dat die pas net echt begon :')
pi_140631047
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:01 schreef Cikx het volgende:

[..]

_O-

Maar godverdomme... Oberyn had zich al snel gemanifesteerd als top 3 character en dan krijg je dit. Kanjerzooi
klopt! briljante personage was het! ben benieuwd hoe dorne hierop zal reageren
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 juni 2014 @ 14:06:14 #161
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_140631097
GODVERDOMME! Ik heb nog nooit zo snel moeten schakelen van juichen naar huilen in een serie, wat een teringzooi zeg.

Gelukkig daarvoor wel even keihard kunnen lachen om Arya :D

Wat een aflevering zeg, pfoeh.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_140631110
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die is er gewoon uitgeschreven denk ik.
De potentiėle erfgenaam van Winterfell hebben ze er even 'uitgeschreven' ja. :')
pi_140631112
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:04 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij dood is. Voor mijn gevoel is zijn verhaallijn nog niet af. Ik stel me zo voor dat hij de Hound nog een keer ziet.
the hound gaat dood aan een ontsteking aan zijn arm en the mountain zal gewhacked worden door arya nadat zij de woorden, "the hound sends his regards" heeft geopperd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Rabia Al-Basri
pi_140631113
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef Tchock het volgende:

[..]

Is die overleden bij de inval van het dorp?
Nee joh, die gast hier die Sam moed in spreekt dat Gilly het overleefd heeft. :P
  maandag 2 juni 2014 @ 14:07:02 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140631120
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit is het geen-boekspoilertopic. Ik vind het leuk dit soort vragen te stellen en te kijken wat andere mensen die geen boekspoilers willen er van vinden. Als ik precies wilde weten hoe de volgende drie seizoenen verliepen ging ik het boek wel lezen.
maar waarom stel je de vraag dan? wat wil je dat mensen die het boek hebben gelezen daarop antwoorden? De waarheid of een schijnbeweging?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 2 juni 2014 @ 14:07:34 #166
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_140631137
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Echt... hoeveel vertraging kan een brief hebben........ :') :D
Het was verzonden met PostNL...
pi_140631158
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:07 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

niet met de PTT? :P
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 juni 2014 @ 14:08:54 #168
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_140631176
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar waarom stel je de vraag dan? wat wil je dat mensen die het boek hebben gelezen daarop antwoorden?
Niets.
Ok stelletje hokboeren
pi_140631191
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar waarom stel je de vraag dan? wat wil je dat mensen die het boek hebben gelezen daarop antwoorden?
de mensen die het boek hebben gelezen moeten hun kop houden...
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 juni 2014 @ 14:09:29 #170
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140631195
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:08 schreef padlarf het volgende:

[..]

Niets.
Dus als je het boek hebt gelezen is het verboden om vragen te beantwoorden over het verdere vervolg, maar je mag er wel over speculeren alsof je het boek niet gelezen hebt?
Een gedicht over Maanvis
pi_140631203
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:07 schreef BenX_95 het volgende:

[..]

En PostNL zend het via de NS terug zeker :')
  maandag 2 juni 2014 @ 14:10:07 #172
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140631221
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

de mensen die het boek hebben gelezen moeten hun kop houden...
Ik vind dat je gewoon geen spoilers moet uitlokken door vragen te stellen over het verdere verloop van de serie. Want dan weet je dat je gespoilerd gaat worden.
Een gedicht over Maanvis
pi_140631245
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dus als je het boek hebt gelezen is het verboden om vragen te beantwoorden over het verdere vervolg, maar je mag er wel over speculeren alsof je het boek niet gelezen hebt?
quote:
Voordat je reageert
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
verneuk dit topic door dit soort geneuzel niet ajb
-Rabia Al-Basri
pi_140631270
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik vind dat je gewoon geen spoilers moet uitlokken door vragen te stellen over het verdere verloop van de serie. Want dan weet je dat je gespoilerd gaat worden.
nee want

quote:
Voordat je reageert
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
-Rabia Al-Basri
  maandag 2 juni 2014 @ 14:11:38 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140631283
quote:
99s.gif Op maandag 2 juni 2014 14:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

verneuk dit topic door dit soort geneuzel niet ajb
Tchock moet geen vragen stellen over het verdere verloop daarmee lok je spoilers uit.
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')