Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
En wat doe je dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:51 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor! Was gezellig iig!
Fijn als mensen geïnteresseerd zijn in wie je bent en wat je doet
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:51 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor! Was gezellig iig!
Fijn als mensen geïnteresseerd zijn in wie je bent en wat je doet
HO EN DAN SLUIT JE MIJ ZOMAAR UIT BITCH OH HELLL NAWWWquote:Op zondag 1 juni 2014 21:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel een date met een relatie-potentieeltje binnenkort
Jezus Christus wat ben jij cute! (Ik ging even in je fobo gluren)quote:
Kusje op je clitquote:Op zondag 1 juni 2014 21:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HO EN DAN SLUIT JE MIJ ZOMAAR UIT BITCH OH HELLL NAWWW
nawwwquote:Op zondag 1 juni 2014 21:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jezus Christus wat ben jij cute! (Ik ging even in je fobo gluren)
Staan ook van die hele oude krakkemikkige stoeltjes in de zaak. En van die vergeelde reclame affiches waar Martin Brosius een of ander inmiddels ter ziele gegaan knakworstmerk onder de aandacht staat te brengen erop enzo. Een jaar of 100 geleden, toen ik nog jong was, stonden we altijd met zes man tegelijk te bestellen daar. Raakte ze helemaal van slag af en kreeg je je bestelling gratis omdat ze dacht dat je al afgerekend had.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze klinkt als een Rita. Ik mag Rita wel. Met van die gele shagvingers de Aldi-kroketten in het dagen oude vet gooien.
Nee. Dit is me overkomenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik nog niet gereageerd had op je fobo bericht zeker
Eigenlijk hoor je op dat soort plekken ook niet te Tinderen. Dat is tegennatuurlijk. Zodra je er de deur in loopt stap je in een space-time-loop en ben je terug in de tijd. Terug naar toen je friet haalde bij Angela op de hoek, en Mo nog gewoon in Marokko zat met z'n vieze kapsalon.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Staan ook van die hele oude krakkemikkige stoeltjes in de zaak. En van die vergeelde reclame affiches waar Martin Brosius een of ander inmiddels ter ziele gegaan knakworstmerk onder de aandacht staat te brengen erop enzo. Een jaar of 100 geleden, toen ik nog jong was, stonden we altijd met zes man tegelijk te bestellen daar. Raakte ze helemaal van slag af en kreeg je je bestelling gratis omdat ze dacht dat je al afgerekend had.
Of je er toen al kon tinderen weet ik niet.
Toen je bij een kapsalon nog gewoon aan een man met met een schaar moest denken bij wie je altijd jankend met je snotneus vandaan fietste omdat je moeder je had geinstrueerd om een bloempotkapsel te vragen. En hij maar lachen achter die lamellen. Onderweg werd je dan ook in elkaar geslagen door leeftijdsgenootjes. Terecht natuurlijk, met zulk haar.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je op dat soort plekken ook niet te Tinderen. Dat is tegennatuurlijk. Zodra je er de deur in loopt stap je in een space-time-loop en ben je terug in de tijd. Terug naar toen je friet haalde bij Angela op de hoek, en Mo nog gewoon in Marokko zat met z'n vieze kapsalon.
Doe dit alsjeblieft. Je schrijfwijze is erg rustgevendquote:Op zondag 1 juni 2014 22:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo eens een topic ga openen. Ik heb nogal wat onverwerkt trauma van me af te schrijven.
Ik ben ook aan mijn boek bezig, pretentieuze klootzak die ik ben. Serieus. Sommigen van jullie komen daarin eens goed aan bod.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe dit alsjeblieft. Je schrijfwijze is erg rustgevend
Ik wil ook aan bod komen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik ben ook aan mijn boek bezig, pretentieuze klootzak die ik ben. Serieus. Sommigen van jullie komen daarin eens goed aan bod.
Wij zijn nooit up close and personal geweest. Denk ik. Maar ik kan me vergissen.quote:
wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wij zijn nooit up close and personal geweest. Denk ik. Maar ik kan me vergissen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen
gooi je bbpin, 06, twitter, insta, facebook, myspace, linkedin, tumblr en badoo in mn dm bby xo
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat klopt. En verder dm ik echt zelden iemand. Meestal dmen ze mij
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gooi je bbpin, 06, twitter, insta, facebook, myspace, linkedin, tumblr en badoo in mn dm bby xo
Je geeft 'm wel gelijk over de vrouwen die zich aan z'n voeten werpenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Is goed voor z'n egoquote:Op zondag 1 juni 2014 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Je geeft 'm wel gelijk over de vrouwen die zich aan z'n voeten werpen.
Ik zal hem werpen met mijn voetenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je geeft 'm wel gelijk over de vrouwen die zich aan z'n voeten werpen.
Je kent me te goed, Cue_.quote:
Het is een man. Die heeft altijd egostreling nodigquote:Op zondag 1 juni 2014 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat niet héél hard nodig.
Een zware bal komt altijd harder omlaag dan een lichte bal, en iets moet hem omhoog houden..quote:Op zondag 1 juni 2014 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat niet héél hard nodig.
Ze vond reizen leuk! en ik reis heel veel voor mijn werk dus had haar een rondleiding gegevenquote:
06...quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Alleen dat als ik een vent was m'n stijve hiervan naar binnen zou trekken. Hoe lief je koppie ook is.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een zware bal komt altijd harder omlaag dan een lichte bal, en iets moet hem omhoog houden..
Niet waar trouwens. Hangt af van de luchtweerstand, niet van het gewicht. In een vacuum vallen een veertje en een bowlingbal even snel naar beneden. /natuurkundenerdmodusquote:Op zondag 1 juni 2014 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een zware bal komt altijd harder omlaag dan een lichte bal, en iets moet hem omhoog houden..
Ik bedoelde meer: wat voor zaak is het?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:21 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ze vond reizen leuk! en ik reis heel veel voor mijn werk dus had haar een rondleiding gegeven
Kan gebeurenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt. Alleen dat als ik een vent was m'n stijve hiervan naar binnen zou trekken. Hoe lief je koppie ook is.
ITS A METAPHOR - John Greenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Niet waar trouwens. Hangt af van de luchtweerstand, niet van het gewicht. In een vacuum vallen een veertje en een bowlingbal even snel naar beneden. /natuurkundenerdmodus
Haha en het probleem daarvan is ?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als ik die eenmaal heb... Dan weet ik binnen no time alles van je
Ik importeer auto's vanuit heel de wereld naar Nederland. Vaak oldtimers maar ook nieuwequote:Op zondag 1 juni 2014 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: wat voor zaak is het?
Ik ga voor je raam liggen en hijgen, misschien laat ik nog wat kus afdrukjes op je ramen achter.quote:
Snorry.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan gebeuren
[..]
ITS A METAPHOR - John Green
ik weet niet wat ik verwacht had toen ik hier mn eerste post maakte maar het was zeker niet ditquote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ga voor je raam liggen en hijgen, misschien laat ik nog wat kus afdrukjes op je ramen achter.
Kan bij jou ookquote:Op zondag 1 juni 2014 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik verwacht had toen ik hier mn eerste post maakte maar het was zeker niet dit
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:33 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik moest het hem nog vertellen goftedomme, gaan jullie al klikkenHet ontschoot me...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zover ik weet niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Je kunt op Tinder niet je naam wijzigen he? Niet dat ik wil gaan catfishen, maar heb een vrij weinig voorkomende naam en het eerste "hey ik zag je op tinder"-facebookrequest is al binnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:58 schreef rhubarbje het volgende:
Wtf is er mis met de mannen op tinder de laatste dagen?
Vraag 2 is voortaan een variant op 'neuken?'
Ik snap ook wel dat tinder niet echt het platform is voor diepzinnige gesprekken en ware liefde maar het mag allemaal wel iets charmanter hoor
(en voor dat iedereen weer begint te piepen: vind ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg, scheer eens niet iedereen over 1 kam hierquote:
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Eh, nee. Dan kun je wel bezig blijven.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
vinden jullie het ook vanzelfsprekend dat als je ziet dat je een match met diegene bent dat jij gaat praten? en niet gaat wachten tot de ander wat zegt
het komt zo lui overquote:Op zondag 1 juni 2014 22:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, nee. Dan kun je wel bezig blijven.
Mwah, het is gewoon een fotospelletje. Hier denken ze ook nog weleens dat als je een match hebt de ander dan verplicht is om je een huwelijksaanzoek te doen en je veertien kinderen te baren. Ik denk dat ik misschien 1 op de 50 matches zelf wat stuur. Maar die lijken me dan ook wel leuk-leuk in plaats van ''gewoon'' leuk.quote:
Zullen we wedden dat dat niet altijd zo is?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als ik die eenmaal heb... Dan weet ik binnen no time alles van je
Editquote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ga voor je liggen en hijgen, misschien laat ik nog wat kus achter.
Je weet dat ik dat kan maar jij weet ook dondersgoed dat ik dat niet magquote:Op zondag 1 juni 2014 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat dat niet altijd zo is?
Eh, nee, kan jij dat? Ik weet alleen dat ik recent toch al door alle mogelijke nationale databases gehaald ben voor een klus en er blijkbaar niets over me te vinden was.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je weet dat ik dat kan maar jij weet ook dondersgoed dat ik dat niet mag
Ben jou al tegen gekomenquote:
Oh nee niet zulke diepe geheimen zoals een strafblad enzo hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 22:57 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, nee, kan jij dat? Ik weet alleen dat ik recent toch al door alle mogelijke nationale databases gehaald ben voor een klus en er blijkbaar niets over me te vinden was.
Ik kom je wel een kopje koffie en een croissantje brengen als ik je daar zie liggen. Vraag je dan ook meteen even aan die paparazzo hoe lang hij nog denkt te blijven?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh nee niet zulke diepe geheimen zoals een strafblad enzo hoormaar wel genoeg om bij je in de bosjes te liggen
Je gaat er niet naast liggen?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kom je wel een kopje koffie en een croissantje brengen als ik je daar zie liggen. Vraag je dan ook meteen even aan die paparazzo hoe lang hij nog denkt te blijven?
Dat past niet, dat ene struikje wat er staat verbergt niet zoveel. Dan kan ze beter in de achtertuin gaan liggen, dan wil ik er best naast komen liggen.quote:
In een relatie heb je ook geen moeite om elkaar naakt te zien.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:28 schreef Sarasi het volgende:
Wat is dat toch met koosnaampjes dat het instant afknappers zijn?Terwijl ik er in een relatie geen moeite mee heb.
Dit dus, vrouwen kunnen er ook wat van..quote:Op zondag 1 juni 2014 23:28 schreef Sarasi het volgende:
Wat is dat toch met koosnaampjes dat het instant afknappers zijn?Terwijl ik er in een relatie geen moeite mee heb.
True, maar daar heb ik buiten een relatie ook meestal niet zo'n moeite mee. Niet zo preuts aangelegd.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In een relatie heb je ook geen moeite om elkaar naakt te zien.
ligt denk ik aan het woord zelf (bij mij in ieder geval) ik heb een afkeer voor het woord schatje maar babe is altijd leuk om te horenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
True, maar daar heb ik buiten een relatie ook meestal niet zo'n moeite mee. Niet zo preuts aangelegd.
Mwah. Schatje, lieverd, lekkertje, wichie... Ik vind het allemaal wat misselijkmakend. Tenzij sarcastisch/plagerig bedoeld omdat hij/zij weet wat ik ervan vind, maar dan wel op het juiste moment en tijdens de seks.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ligt denk ik aan het woord zelf (bij mij in ieder geval) ik heb een afkeer voor het woord schatje maar babe is altijd leuk om te horen
als ik dat tijdens seks hoor dan zit ik meteen recht opquote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mwah. Schatje, lieverd, lekkertje, wichie... Ik vind het allemaal wat misselijkmakend. Tenzij sarcastisch/plagerig bedoeld omdat hij/zij weet wat ik ervan vind, maar dan wel op het juiste moment en tijdens de seks.
Haha en als je dat niet meer kan?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik dat tijdens seks hoor dan zit ik meteen recht op
Eh, buiten een relatie wel dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In een relatie heb je ook geen moeite om elkaar naakt te zien.
Met mijn lengte passen er wel 10 man in een kleine struikquote:Op zondag 1 juni 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat past niet, dat ene struikje wat er staat verbergt niet zoveel. Dan kan ze beter in de achtertuin gaan liggen, dan wil ik er best naast komen liggen.
Ik denk niet dat iedereen op je Mr Johnson staat te wachten, andersom is altijd welkom uiteraard.quote:
Ow, in dat geval ben je van harte welkom. Drink je je koffie zwart of met melk en suiker?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Met mijn lengte passen er wel 10 man in een kleine struik
Geen idee, ik heb er in ieder geval weinig moeite mee om naakt te zijn voor anderen. Relatie of geen relatie. Binnenkort ben ik waarschijnlijk ook een keer naaktmodel bij de kunstacademie, nooit eerder gedaan maar het lijkt me wel een leuke ervaring.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen op je Mr Johnson staat te wachten, andersom is altijd welkom uiteraard.
Als dat niet neuken word voor hem..quote:
Ach, ik heb niets om me voor te schamen. Dus waarom zou ik het niet doen?quote:
YATS HEEFT EEN ENORME PIEMOL.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, ik heb niets om me voor te schamen. Dus waarom zou ik het niet doen?
En toch haal ik het gemiddelde op fok omlaag omdat ik niet aan de 30 centimeter kom.quote:
Alleen wanneer het er daar ook stijlvol en minimalistisch uitziet.quote:
Ik ben meer van de puur natuurquote:Op maandag 2 juni 2014 09:25 schreef habitue het volgende:
Alleen wanneer het er daar ook stijlvol en minimalistisch uitziet.
Dat zou je dan weer minimalistisch onderhoud kunnen noemenquote:
Tijdens seks aan haar haren trekken krijgt ineens een hele andere dimensie.quote:
Er gaat een wereld voor je open johquote:Op maandag 2 juni 2014 09:38 schreef habitue het volgende:
Tijdens seks aan haar haren trekken krijgt ineens een hele andere dimensie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gourmetten of steengrillen?
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef Silenus het volgende:
Een ietwat ongewone openingszin van match Simone:Broertjes.. you gotta love themSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die zijn natuurlijk wel een beetje bevooroordeeldquote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef habitue het volgende:
Dat is wel iets wat ik vaak uit de gay community hoor.
Jij zou zoiets wel doen toch, onder je motto: je moet alles een keer proberen?quote:
Tsja, ik snap alleen niet waarom je het doet. Als jij als gast graag mannen wil afzuigen download je toch gewoon grindr en dan kun je je lol wel op toch? Waarom dit omslachtig gelul om via een vrouwenprofiel heteromannen te gaan benaderen.quote:
Wss is dat nou juist zn fetisj. Heteromannen afzuigenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, ik snap alleen niet waarom je het doet. Als jij als gast graag mannen wil afzuigen download je toch gewoon grindr en dan kun je je lol wel op toch? Waarom dit omslachtig gelul om via een vrouwenprofiel heteromannen te gaan benaderen.
Is toch veel spannender! Uitdagender!! Snap dat dan!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, ik snap alleen niet waarom je het doet. Als jij als gast graag mannen wil afzuigen download je toch gewoon grindr en dan kun je je lol wel op toch? Waarom dit omslachtig gelul om via een vrouwenprofiel heteromannen te gaan benaderen.
ik snap dat je je aangetast voelt in je manheid. Jij dacht effe lekker te chatten met chick-Simone, krijg je zo'n pancake. Feel you bro.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Me door een man laten pijpen? Ik hou niet zo van kriebelende baardharen over mijn lul, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij zou zoiets wel doen toch, onder je motto: je moet alles een keer proberen?
Vraag gewoon of ie zich even wil scheren van te voren. Probleem opgelost!quote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Me door een man laten pijpen? Ik hou niet zo van kriebelende baardharen over mijn lul, dus dat gaat hem niet worden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ie zich even wil scheren van te voren. Probleem opgelost!
Kriebelende baardharen over je lul? Je hoeft je ook niet door Sinterklaas af te laten slobberen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Me door een man laten pijpen? Ik hou niet zo van kriebelende baardharen over mijn lul, dus dat gaat hem niet worden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kriebelende baardharen over je lul? Je hoeft je ook niet door Sinterklaas af te laten slobberen.![]()
Als een meisje je pijpt vallen haar hoofdharen ook gewoon wel eens over je lul dus dat argument telt niet.
Hehe, plezier ermee.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Aww, die arme Simon.
Overigens heb ik inmiddels kennis mogen maken met het fenomeen Tinder-gesprek. Het is niet de plek waar wereldvrede uitgevonden gaat worden, maar wel goed voor je ego
.
Ik zie haar deze weekquote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Had met jou toch een weddenschap lopen of niet? Je hebt haar niet meer gezien hè...
Tijd over, denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was er een tijdslimiet dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:12 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jongen. Was 2 maanden geleden ofzo dat we het erover hadden.
Nah, iemand loopt je gewoon in de zeik te nemen. Wat heb je gezegd?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet op gereageerd verder, eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nah, iemand loopt je gewoon in de zeik te nemen. Wat heb je gezegd?
Was sich liebt das neckt sich.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:48 schreef yats het volgende:
Ik heb ook weer een mooie voor op het lijstje, een match met een vriendin van een vriend van me die als ik haar zag eigenlijk alleen maar tegen mij zat te bitchen. Dit is dan wel weer goed voor mijn ego overigens.
En een hoop geslowchatquote:Op maandag 2 juni 2014 17:52 schreef Godshand het volgende:
Waarom worden de 2 datingtopics niet samen gevoegd? Tot het "Datingapp en -sites ervaringen topic". Dat scheelt veel posten voor sommige FOK!ers hier..
zet t in de Feedback zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:52 schreef Godshand het volgende:
Waarom worden de 2 datingtopics niet samen gevoegd? Tot het "Datingapp en -sites ervaringen topic". Dat scheelt veel posten voor sommige FOK!ers hier..
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef Silenus het volgende:
Een ietwat ongewone openingszin van match Simone:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of telefoon laten liggen in de buurt van collega's/vrienden/vriendinnen. Krijg je ook dit soort ongein van.quote:Om eerlijk te zijn vind ik dat soms wel gezellig, vooral s'avonds. Jullie in het datingtopic willen dat niet, dus ik zou zeggen hou dat dan gescheidenquote:![]()
Zolang er niemand een melding van maakt bij de modjes zal dat wel mee vallen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het ook wel gezellig alleen het mag niet. Niet hier en niet in het datingtopic. Het mag in de slowchattopics.
Nu gaat dit topic gewoon over een tijdje dicht vanwege niet ontopic of te veel geslowchat
Die komen niet alleen bij een melding hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 18:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zolang er niemand een melding van maakt bij de modjes zal dat wel mee vallen.
Nee tuurlijk niet maar we gaan vaak s'avonds offtopic en in de ochtend gaat het weer over Tinder. Het valt dus niet zo extreem op.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Die komen niet alleen bij een melding hoorZe zijn niet dom of zo
tja kijk maar naar de andere reeksen hier. Zo gaat dit ook eindigenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar we gaan vaak s'avonds offtopic en in de ochtend gaat het weer over Tinder. Het valt dus niet zo extreem op.
Vroegah (2008/2009) zijn we ook zo echt een jaar doorgegaan in het nageltopic geloof ik, misschien nog wel langerquote:Op maandag 2 juni 2014 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja kijk maar naar de andere reeksen hier. Zo gaat dit ook eindigen
Nogmaals, het is niet dat ik het niet leuk vind of zo
Ik denk dat hij te weinig seks heeft, misschien moet hij ook maar eens gaan tinderen?quote:
.....quote:Op maandag 2 juni 2014 18:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te weinig seks heeft, misschien moet hij ook maar eens gaan tinderen?
want het levert je tot nu toe zo veel seks op?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te weinig seks heeft, misschien moet hij ook maar eens gaan tinderen?
Ik wilde het niet zeggen maar ik wist dat iemand anders ermee zou komenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
want het levert je tot nu toe zo veel seks op?
Ik wist dat die opmerking ging komen. Iets met uitzonderingen en regels.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
want het levert je tot nu toe zo veel seks op?
En Tinder is toch een halve gamequote:Op maandag 2 juni 2014 19:03 schreef Grielen het volgende:
We kunnen ook een Tinder SC in het GAM forum beginnen, daar wordt toch nooit gemod.
Nouja alleen de naakte lesbische porno werd eventjes verwijderd uit ons topic maar voor de rest laten ze alles toe
Jij hebt helemaal gelijkquote:
Die vijfde fotoquote:Op maandag 2 juni 2014 19:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal gelijk
GAM / [GTA ONLINE] PS3 #66: lesbopower
Niet alles is weggemod, kijk die eerste posts dan(de posters hebben wel een straf(je) gehad hoor)
Oeh, dat ass!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal gelijk
GAM / [GTA ONLINE] PS3 #66: lesbopower
Niet alles is weggemod, kijk die eerste posts dan(de posters hebben wel een straf(je) gehad hoor)
Die jochies kicken juist op een 'ervaren' meid, en niemand ontzegt jou het recht op een toyboyquote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Is het heel fout om mijn filter op 18/19 te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef UnicornFarts het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Brr. Met die babyfaces enzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou hier in een straal van 5km zit echt veel leuks hoor
Dat dacht ik dus ook maar nee, zitten echt leuke tussen, stuur je straks wel ff wat screenshotsquote:
Nou ben ik ook wel benieuwd.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar nee, zitten echt leuke tussen, stuur je straks wel ff wat screenshots
Godshand, jij smerige sadist. Je loopt te trollen, toch? Ik was van plan het daar nog even te blijven volgen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:52 schreef Godshand het volgende:
Ik had mijn filter naar beneden gezet omdat ik Grielen toen zocht en toen dacht ik hmm maar dat is verrassendquote:
Jij had me met 18/19 nooit kunnen vinden gappiequote:Op maandag 2 juni 2014 19:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik had mijn filter naar beneden gezet omdat ik Grielen toen zocht en toen dacht ik hmm maar dat is verrassendKan er ook mee te maken dat Utrecht natuurlijk ook wel echt een studentenstad is.
Nee weet ik maar omdat je net jarig was geweest verspringt hij (doet hij nu nog steeds ook bij mij) dus hij stond op 21 maar heb hem net naar 18 geschoven.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij had me met 18/19 nooit kunnen vinden gappie
Ja maar ik zit in Groningen, same shit.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik had mijn filter naar beneden gezet omdat ik Grielen toen zocht en toen dacht ik hmm maar dat is verrassendKan er ook mee te maken dat Utrecht natuurlijk ook wel echt een studentenstad is.
Ja maar die man die je de vorige keer liet zien was echt een griezel dus dan snap ik dat dat soort jongens je type niet zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 19:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja maar ik zit in Groningen, same shit.Maar hier begint met 22 pas de safe zone. 20 is ook al echt mooiboy babyface. Mijne staat op 21 nu maar de meeste van 21 swipe ik weg.
Haha doe mij maar een sportschoolganger met een beetje gezichtsbeharing of een uniform of noemhetmaarzolanghetmannelijk is.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar die man die je de vorige keer liet zien was echt een griezel dus dan snap ik dat dat soort jongens je type niet isIk zou overigens nooit serieus met ze daten hoor maar spelen mag altijd.
quote:
Dit zou over mij kunnen gaanquote:Op maandag 2 juni 2014 19:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar die man die je de vorige keer liet zien was echt een griezel dus
Ik heb geen idee. Ik kom teveel sneus tegen om te onthouden wat ik hier doorspeel.quote:
Ho ho, al mijn matches hebben toch wel enigszins gezichtshaarquote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha doe mij maar een sportschoolganger met een beetje gezichtsbeharing of een uniform of noemhetmaarzolanghetmannelijk is.Maar zo'n glad gezicht, rond als een sinaasappel, met het haar 'vlot' omhoog door middel van een halve pot gel... Nee.
Ook niet om mee te spelen.
Haha nee was een beroemd iemand, weet even zijn naam niet meer.quote:
Oh oke, mijn vertrouwen in je smaak is weer hersteld.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ho ho, al mijn matches hebben toch wel enigszins gezichtshaarHelemaal glad vind ik totaal niet aantrekkelijk al zijn er uitzonderingen maar wel erg weinig.
Een beroemde Groninger, hmmmmquote:Op maandag 2 juni 2014 19:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha nee was een beroemd iemand, weet even zijn naam niet meer.
Tenzij jij ook beroemd bent, dan ben je het misschien wel.
Of gewoon een heel erg leuk hoofdquote:Op maandag 2 juni 2014 19:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Oh oke, mijn vertrouwen in je smaak is weer hersteld.Soms kan een heel goed lijf wel compenseren voor helemaal glad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of gewoon een heel erg leuk hoofdKwijl. Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Vroeger ook gehadquote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Pittige kapsels, overal pittige kapsels.
Ik ben bezig met een huis kopen en dat is echt nr 1 eis. Een bad.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil een bad. Mijn volgende tinder date moet een bad hebben. Dat wordt mijn openingszin.
Waaaarom? Korte pittige kapsels op tinder zijn nog erger dan negerkindjesmeisjes of colourrun personen of paardenmeisjes.quote:
Wat een allejezus goed idee, ik ga zo eens in badquote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Sarasi het volgende:
Ik wil een bad. Mijn volgende tinder date moet een bad hebben. Dat wordt mijn openingszin.
Mijn droom van vanmiddag was in bad, kaarsjes erbij, wijntje, verse pasta, Canto Ostinato aan...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een huis kopen en dat is echt nr 1 eis. Een bad.
Wijntjes drinken en giechelen in bad met veel te veel schuim
Ik was 14 ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waaaarom? Korte pittige kapsels op tinder zijn nog erger dan negerkindjesmeisjes of colourrun personen of paardenmeisjes.
Haha ik moet zo de was opvouwen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat een allejezus goed idee, ik ga zo eens in bad. Ik ben de 'heyyy... hoe is het?jes' nu alweer zat.
Pics.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik was 14 ofzoNu gewoon weer goddelijk haar
Ik droom de komende dagen alleen maar over chocoladequote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mijn droom van vanmiddag was in bad, kaarsjes erbij, wijntje, verse pasta, Canto Ostinato aan...
Awwww!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik droom de komende dagen alleen maar chocolade
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha doe mij maar een sportschoolganger met een beetje gezichtsbeharing of een uniform of noemhetmaarzolanghetmannelijk is.Maar zo'n glad gezicht, rond als een sinaasappel, met het haar 'vlot' omhoog door middel van een halve pot gel... Nee.
Ook niet om mee te spelen.
Jullie zijn niet de enige die zo denken geloof ik. Er is wel een duidelijk verschil tussen geen baard en met baard merk ik. Vanaf het moment dat ik mijn foto's aangepast heb en een recente selfie inclusief baard er tussen geplaatst heb ging de teller qua matches een stuk sneller omhoog. Baardjes worden duidelijk op prijs gesteld.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ho ho, al mijn matches hebben toch wel enigszins gezichtshaarHelemaal glad vind ik totaal niet aantrekkelijk al zijn er uitzonderingen maar wel erg weinig.
God ja, alleen geen lavendelquote:
Ik heb een badquote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Sarasi het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
God ja, alleen geen lavendel![]()
Ik moet eigenlijk hardlopen maar ik lig hier nog steeds op de bank in foetushouding te kreunen
Welke debiel heeft verzonnen dat dit iedere maand moet
Beter wisselen wij even wat foto's uit.. Blond en krullen is altijd +1quote:Op maandag 2 juni 2014 20:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Blonde krullen tot op mijn onderrug. Fantaseer de rest er maar bij
Zijn er echt zoveel mannen zonder enige creativiteit?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat een allejezus goed idee, ik ga zo eens in bad. Ik ben de 'heyyy... hoe is het?jes' nu alweer zat.
Echt. Je zou eens moeten weten hoeveel profijt ik de laatste jaren al wel niet van dat vervloekte bad heb gehad. Date technisch gezien.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Sarasi het volgende:
Zit eraan te denken maar 1x gehad en dat liep nog maar net goed af. Vind het stiekem wel lekker zo hormoon vrijquote:
Pil doorslikken. 3 tot 4 keer per jaar is te overzien.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
God ja, alleen geen lavendel![]()
Ik moet eigenlijk hardlopen maar ik lig hier nog steeds op de bank in foetushouding te kreunen
Welke debiel heeft verzonnen dat dit iedere maand moet
Handig om te weten. Ik heb een bad, maar ik gebruik dat ding eigenlijk nooit omdat ik meer een douche-persoon ben. Maar blijkbaar zijn er dus vrouwen die graag eens in bad daten.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Echt. Je zou eens moeten weten hoeveel profijt ik de laatste jaren al wel niet van dat vervloekte bad heb gehad. Date technisch gezien.
Allemaal...tegelijk...? SV tochquote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom daten we eigenlijk niet met elkaar?
Ja, dat gebeurt echt nóóit, dat fokkers daten.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Nou ja, zo is het met krullenbol v. 2.0 in ieder geval wel begonnen. Een baddate. Dat zal ook niet iedereens kopje thee zijn voor een eerste date, maar vrouwen zien een bad nogal als een plus ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Handig om te weten. Ik heb een bad, maar ik gebruik dat ding eigenlijk nooit omdat ik meer een douche-persoon ben. Maar blijkbaar zijn er dus vrouwen die graag eens in bad daten.
Lekker anders, lekker gek.quote:
Je sarcasme is opwindend.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt echt nóóit, dat fokkers daten.
Moet het alleen wel een fatsoenlijk formaatje bad zijn. Niet zo'n uit de klauwen gegroeide afwasteil waar je halve lichaam risico op onderkoeling loopt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, zo is het met krullenbol v. 2.0 in ieder geval wel begonnen. Een baddate. Dat zal ook niet iedereens kopje thee zijn voor een eerste date, maar vrouwen zien een bad nogal als een plus ja.
Zijn er ook echt mensen die een relatie via tinder krijgen dan? Van alle mensen die ik ken heeft maar eentje er een scharrel/date vanaf heeft gebracht.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef SonicVolcano het volgende:
Enige wat ik over heb gehouden ( tot nu toe ) aan tinder zijn bootycalls/ONS en vriendschappenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn er ook echt mensen die een relatie via tinder krijgen dan? Van alle mensen die ik ken heeft maar eentje er een scharrel/date vanaf heeft gebracht.
Dan doet hij/zij iets fout.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Zijn er ook echt mensen die een relatie via tinder krijgen dan? Van alle mensen die ik ken heeft maar eentje er een scharrel/date vanaf heeft gebracht.
Checkquote:
Het is niet groot, maar groot genoeg om met zijn tweeën tot minimaal halverwege het middel onder water te zitten. HJ, kwam jij met dat voorstel of deed zij dat?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet het alleen wel een fatsoenlijk formaatje bad zijn. Niet zo'n uit de klauwen gegroeide afwasteil waar je halve lichaam risico op onderkoeling loopt.
Dat sowieso natuurlijk. Hier kun je met twee man in zonder je benen achter je oren te hoeven vouwen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet het alleen wel een fatsoenlijk formaatje bad zijn. Niet zo'n uit de klauwen gegroeide afwasteil waar je halve lichaam risico op onderkoeling loopt.
Het heeft mij een paar dates opgeleverd. Als mij het al lukt doet hij echt iets verkeerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Ik gaf naar aanleiding van een opmerking van haar aan dat ik een bad had, zij begon te jubelen, en ik reageerde er nogal droog op in de trant van ''nou, dan kom je er toch bij?'' Zodoende.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Check
[..]
Het is niet groot, maar groot genoeg om met zijn tweeën tot minimaal halverwege het middel onder water te zitten. HJ, kwam jij met dat voorstel of deed zij dat?
Enenen hoe zit dat met de temperatuur? Ik ben nog geen vent tegen gekomen die mijn 40 graden kon doorstaan, maar als her onder de 38 zakt, staat het kippenvel me op de armen hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk. Hier kun je met twee man in zonder je benen achter je oren te hoeven vouwen.
Ik ken sowiezo al 2 mensen met een relatie via Tinder.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
wtf SVquote:Op maandag 2 juni 2014 20:28 schreef SonicVolcano het volgende:
De beste dingen in het leven zijn geen dingen. Dat zijn ervaringen. Geniet dus van elke dag en elke lach!
![]()
![]()
mooi dit verdommequote:Op maandag 2 juni 2014 20:28 schreef SonicVolcano het volgende:
De beste dingen in het leven zijn geen dingen. Dat zijn ervaringen. Geniet dus van elke dag en elke lach!
![]()
![]()
Dit. Dan ga ik een kopje onder omdat ik mijn benen niet tegen de andere kant kan zettenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:27 schreef Sarasi het volgende:
Bad moet juist niet te groot zijn, anders verdrink ik.
Jij begrijpt mij.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit. Dan ga ik een kopje onder omdat ik mijn benen niet tegen de andere kant kan zetten
beter dan dat je poten er half uitsteken hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dit. Dan ga ik een kopje onder omdat ik mijn benen niet tegen de andere kant kan zetten
40 vind ik nog vrij weinig eigenlijk. Maar dan moet je er wel echt vanaf het begin inzitten als het volloopt. Krijg je zo'n boiling frog-effect.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Enenen hoe zit dat met de temperatuur? Ik ben nog geen vent tegen gekomen die mijn 40 graden kon doorstaan, maar als her onder de 38 zakt, staat het kippenvel me op de armen hoor.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Het heeft mij een paar dates opgeleverd. Als mij het al lukt doet hij echt iets verkeerd.Oh ik had in een half jaar ofzo maar 5 matches, maar ik heb dan ook eigenlijk geen foto's. En/of ik ben lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Zo'n gereformeerd type. Op een eerste date zou ik 666 op mijn voorhoofd kalken met houtskool.quote:
Er is hoop!quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
40 vind ik nog vrij weinig eigenlijk. Maar dan moet je er wel echt vanaf het begin inzitten als het volloopt. Krijg je zo'n boiling frog-effect.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:
Dat zal bij mij nooit gebeuren, zelfs niet in de wasbak.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
beter dan dat je poten er half uitsteken hoor
vanaf maart douche in de ochtend op 35, en in de middag/avond op 32 gradenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:28 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Enenen hoe zit dat met de temperatuur? Ik ben nog geen vent tegen gekomen die mijn 40 graden kon doorstaan, maar als her onder de 38 zakt, staat het kippenvel me op de armen hoor.
1991 represent.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk dat het ook wel leeftijdsgebonden is of je een relatie uit tinder kan halen, niet? Ik heb altijd zo'n idee dat oudere mensen (eind 20) sneller willen settelen dan mensen rond de 20 jaar die er niet naar zoeken.
Welke leeftijd hebben jullie hier allemaal?
Mijn filter staat op 23-29 terwijl ik zelf 28 ben.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Denk dat het ook wel leeftijdsgebonden is of je een relatie uit tinder kan halen, niet? Ik heb altijd zo'n idee dat oudere mensen (eind 20) sneller willen settelen dan mensen rond de 20 jaar die er niet naar zoeken.
ben precies 7 dagen 23 nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Hoe. Dan bevries je toch gewoon.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
vanaf maart douche in de ochtend op 35, en in de middag/avond op 32 graden
Is niet per definitie waar. Ik denk dat de meesten kritischer worden naarmate ze ouder worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zwáár jaloers hier. Mooie lengte voor een vrouwquote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jullie zijn van die poppenmeisjes, ik ben 176 lang.
Dan ben ik fucked als ik 30 benquote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is niet per definitie waar. Ik denk dat de meesten kritischer worden naarmate ze ouder worden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zwáár jaloers hier. Mooie lengte voor een vrouw
Ik ben afgelopen zaterdag 25 geworden.En dat meld je dan niet even? Van harte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Niet zulke interessante foto's denk ikquote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoezo geen foto's op tinder dan? enorm lelijk ben je niet namelijk
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zwáár jaloers hier. Mooie lengte voor een vrouw
Ik ben afgelopen zaterdag 25 geworden.Acht centimeter. Dat wil ik erbij. Dan zit ik op een optimistische 1,70m en dat lijkt me geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het echt nooit koud gewoon. Ik ben ook de hele dag in een omgeving waar de minimum temperatuur 21 graden is, maar rond de 30 is het gemiddelde.quote:
Oh dan ben jij vrij "lang" nog. ik wil er graag 30 bijquote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Acht centimeter. Dat wil ik erbij. Dan zit ik op een optimistische 1,70m en dat lijkt me geweldig.
Ik denk dat je gelijk hebt. Dan spelen er andere dingen dan puur uiterlijk mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is niet per definitie waar. Ik denk dat de meesten kritischer worden naarmate ze ouder worden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In userfoto's plaats je wel eens wat leuks
Ben je dan ook echt zo'n kacheltje? Ideaal in bed dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb het echt nooit koud gewoon. Ik ben ook de hele dag in een omgeving waar de minimum temperatuur 21 graden is, maar rond de 30 is het gemiddelde.
Zelfs in de winter, zo mooi, dan werken wij met ontblote torso en korte broek als het zonnig is, zie je iedereen met dikke jassen sjaals wanten snowboots allesz aan ons aankijken alsof we gek zijn
Ik ben gewoon heet.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ben je dan ook echt zo'n kacheltje? Ideaal in bed dat.Ik heb het buiten niet snel koud, maar onder de douche of in bad wel. Rode rug van de hete waterstralen.
Dat zijn alle mannen toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ben je dan ook echt zo'n kacheltje? Ideaal in bed dat.Ik heb het buiten niet snel koud, maar onder de douche of in bad wel. Rode rug van de hete waterstralen.
Ik ben 53.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
snoeperd
ik heb m op 22-35 en ben zelf 19
Misschien moet ik hem ook eens gaan inzettenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Echt. Je zou eens moeten weten hoeveel profijt ik de laatste jaren al wel niet van dat vervloekte bad heb gehad. Date technisch gezien.
Lang.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh dan ben jij vrij "lang" nog. ik wil er graag 30 bij
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Lang.Ik mag nog geen lid worden van de vereniging voor kleine mensen nee. Maar jij nog kleiner dus? Awwww. Wel schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Zie (tochnietzoheelerg)ninja editquote:
Maar dat is maar een kleintje.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem ook eens gaan inzetten
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]Dat valt nog mee, op zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Voor iemand van mijn lengte dan.
Nee toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhmm.. volgens mij niets kleiner dan de jouwe!
Muurbloempjes die stiekem eigenlijk superknap zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 20:37 schreef Hyman het volgende:
Klein of lang maakt me eigenlijk niet uit, maar ik heb wel een gevoelige snaar voor petite en muurbloempjes achtige types.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]Oei, das wel een beetje klein ja hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Muurbloempjes die stiekem eigenlijk superkinky zijn
Ja dat. Mehn.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef Grielen het volgende:
[..]
Muurbloempjes die stiekem eigenlijk superknap zijn
Mannen boven de 1.90...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:37 schreef SonicVolcano het volgende:
1.94 en tijdje terug gedate met iemand van 1.58![]()
Meteen ff langs de Gamma geweest
Die ook jaquote:
Staat genoteerd. Heb je ook nog een adres waar ik de bloemen heen kan sturen?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
HIHAHALLO YATS. Ik was jarig![]()
Volgend jaar nieuwe kans. 31 mei
[..]
Was toch 28
Ik ben 1.80, dm mequote:
Ik heb een burcht. Bite me.quote:
Valt opzich niet heel erg op omdat ik geen dwerggroei heb. Ben gewoon heel klein.quote:
watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |