Oeh, dat ass!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal gelijk
GAM / [GTA ONLINE] PS3 #66: lesbopower
Niet alles is weggemod, kijk die eerste posts dan(de posters hebben wel een straf(je) gehad hoor)
Die jochies kicken juist op een 'ervaren' meid, en niemand ontzegt jou het recht op een toyboyquote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Is het heel fout om mijn filter op 18/19 te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef UnicornFarts het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef UnicornFarts het volgende:
Brr. Met die babyfaces enzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou hier in een straal van 5km zit echt veel leuks hoor
Dat dacht ik dus ook maar nee, zitten echt leuke tussen, stuur je straks wel ff wat screenshotsquote:
Nou ben ik ook wel benieuwd.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar nee, zitten echt leuke tussen, stuur je straks wel ff wat screenshots
Godshand, jij smerige sadist. Je loopt te trollen, toch? Ik was van plan het daar nog even te blijven volgen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:52 schreef Godshand het volgende:
Waarom worden de 2 datingtopics niet samen gevoegd? Tot het "Datingapp en -sites ervaringen topic". Dat scheelt veel posten voor sommige FOK!ers hier..
Ik had mijn filter naar beneden gezet omdat ik Grielen toen zocht en toen dacht ik hmm maar dat is verrassendquote:
Jij had me met 18/19 nooit kunnen vinden gappiequote:Op maandag 2 juni 2014 19:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik had mijn filter naar beneden gezet omdat ik Grielen toen zocht en toen dacht ik hmm maar dat is verrassendKan er ook mee te maken dat Utrecht natuurlijk ook wel echt een studentenstad is.
Nee weet ik maar omdat je net jarig was geweest verspringt hij (doet hij nu nog steeds ook bij mij) dus hij stond op 21 maar heb hem net naar 18 geschoven.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij had me met 18/19 nooit kunnen vinden gappie
Ja maar ik zit in Groningen, same shit.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik had mijn filter naar beneden gezet omdat ik Grielen toen zocht en toen dacht ik hmm maar dat is verrassendKan er ook mee te maken dat Utrecht natuurlijk ook wel echt een studentenstad is.
Ja maar die man die je de vorige keer liet zien was echt een griezel dus dan snap ik dat dat soort jongens je type niet zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 19:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja maar ik zit in Groningen, same shit.Maar hier begint met 22 pas de safe zone. 20 is ook al echt mooiboy babyface. Mijne staat op 21 nu maar de meeste van 21 swipe ik weg.
Haha doe mij maar een sportschoolganger met een beetje gezichtsbeharing of een uniform of noemhetmaarzolanghetmannelijk is.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar die man die je de vorige keer liet zien was echt een griezel dus dan snap ik dat dat soort jongens je type niet isIk zou overigens nooit serieus met ze daten hoor maar spelen mag altijd.
quote:
Dit zou over mij kunnen gaanquote:Op maandag 2 juni 2014 19:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar die man die je de vorige keer liet zien was echt een griezel dus
Ik heb geen idee. Ik kom teveel sneus tegen om te onthouden wat ik hier doorspeel.quote:
Ho ho, al mijn matches hebben toch wel enigszins gezichtshaarquote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha doe mij maar een sportschoolganger met een beetje gezichtsbeharing of een uniform of noemhetmaarzolanghetmannelijk is.Maar zo'n glad gezicht, rond als een sinaasappel, met het haar 'vlot' omhoog door middel van een halve pot gel... Nee.
Ook niet om mee te spelen.
Haha nee was een beroemd iemand, weet even zijn naam niet meer.quote:
Oh oke, mijn vertrouwen in je smaak is weer hersteld.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ho ho, al mijn matches hebben toch wel enigszins gezichtshaarHelemaal glad vind ik totaal niet aantrekkelijk al zijn er uitzonderingen maar wel erg weinig.
Een beroemde Groninger, hmmmmquote:Op maandag 2 juni 2014 19:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha nee was een beroemd iemand, weet even zijn naam niet meer.
Tenzij jij ook beroemd bent, dan ben je het misschien wel.
Of gewoon een heel erg leuk hoofdquote:Op maandag 2 juni 2014 19:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Oh oke, mijn vertrouwen in je smaak is weer hersteld.Soms kan een heel goed lijf wel compenseren voor helemaal glad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:40 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of gewoon een heel erg leuk hoofdKwijl. Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |